Interesse for demokvelder i Ålesund? Litt hifi, og mye sosial prat. :) - Side 1366

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  1
    Intermediate spade sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2006
    Poster
    1,030
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Står "24 årsdagen" lenger opp Tom

Og når er dagen din og hvor ung blir du?

Expert jakv sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2004
    Sted
    Kristiansund
    Poster
    8,645
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Prosjekt romperister.
    Proson Stratego 215 Elementer Selges!/ byttes | FINN torget

Hor mye skal en være villig til å betale for dette?
    Cambridge 752 BD, Yamaha CX-A5000, Hegel H300, DIY 3xL25D, JBL LS80, JBL LS center, Klipsch RS42 MK2,
    DIY 4xDayton Ultimax 15", 2xBehringer iNuke6000DSP, Sony VPL-HW30, Darbee Darblet, Nexus Player, Toshiba HD-DVD, Get Micro,
    Rega Planar 3 m/Elys 2, Rega Fono

Livet er mer enn en pakke tørre kjeks

Expert Mr_Spock sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2003
    Sted
    Sandefjord
    Poster
    5,472
    Takk & like
    Nevnt
    8 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jepp perfekt romperister opplegg

Jeg blir omtrent dobbelt så gammel på lørdag :-D

Pensjonsalderen kommer i rakettfart, tenk å bare drive med hobbyer hele dagen da? Kanon
    Yamaha CX-A5100 & RX-A1030 . Vincent SP-993 . Rotel RMB-1565 . Anti-Mode 8033 Cinema
    Atmos 7.1.4 . Infinity Kappa 600, Kappa Center, Kappa 200, Kappa Surround, Kappa Sub
    Epson EH-TW2900 . Dreamscreen V2 DynaGrey 106" . DarbeeVision Darblet

Active Soundispower sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2006
    Poster
    380
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg har en slik tactile sak jeg aldri fikk brukt til salgs

Noen som trenger en nokia N95 8gb i samme slengen?

Intermediate svennand sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2004
    Poster
    1,006
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Å rattata
    glemte seff å gratulere med dagen i samme slengen=P

I dag har jeg lagt hele dagen med ENORM migrene.
    Sånn migrene som får det til å krible i bena!
    Takker seg til Paralgin Forte og Pinex Forte, blande litt=P og ispose på hode

Expert jakv sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2004
    Sted
    Kristiansund
    Poster
    8,645
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Ser for meg tre eller fire femtentommere i sofaen, en sånn tactile sak blir liksom ikke helt det samme, selv om den sikkert virker godt.

Egentlig vet jeg ikke helt hvorfor jeg har lyst på heller, for den som står i sofaen nå har ikke vært brukt siden før jul ...
    Cambridge 752 BD, Yamaha CX-A5000, Hegel H300, DIY 3xL25D, JBL LS80, JBL LS center, Klipsch RS42 MK2,
    DIY 4xDayton Ultimax 15", 2xBehringer iNuke6000DSP, Sony VPL-HW30, Darbee Darblet, Nexus Player, Toshiba HD-DVD, Get Micro,

Medlem siden
    Nov 2003
    Sted
    Sandefjord
    Poster
    5,472
    Takk & like
    Nevnt
    8 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av jakv
    Ser for meg tre eller fire femtentommere i sofaen, en sånn tactile sak blir liksom ikke helt det samme, selv om den sikkert virker godt.

Egentlig vet jeg ikke helt hvorfor jeg har lyst på heller, for den som står i sofaen nå har ikke vært brukt siden før jul ...
    Mitt romperister opplegg er koplet til samme stikk som pcen - dermed så er den på omtrent konstant :-D

Hva er forskjellen i bruk på en slik tactile dings i forhold til et høytalerelement?

Først nå fikk jeg beskjed om at "Wanted - Steelbook Edition - Bluray" var sendt fra Play - jeg bestilte den i desember, hehe
    Yamaha CX-A5100 & RX-A1030 . Vincent SP-993 . Rotel RMB-1565 . Anti-Mode 8033 Cinema
    Atmos 7.1.4 . Infinity Kappa 600, Kappa Center, Kappa 200, Kappa Surround, Kappa Sub

Medlem siden
    Nov 2003
    Sted
    Sandefjord
    Poster
    5,472
    Takk & like
    Nevnt
    8 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    I serien vis meg din snelle - har vi kommet frem til "Backlash avdelingen" - nemlig Multiplikator snellene.

Snelletypen som bestandig gir nykteristene en brutal fordel i enhver fiskekonkuranse.

Her er en av de bedre til lett ferskvannsfiske, 11 lager, en kvalitetsfølelse som langt overgår Rolex tilsvarende for armbåndsur:

Ambassadeur EON 3600 Pro fra Abu Garcia

Må inrømme at jeg nok har stått og rotet mer i spolen for å fikse backlash enn å fiske med denne, kan ha noe med alkohol å gjøre, men er ikke sikker.

Prisnivå: Som en middels hjemmekinoreceiver.

Intermediate
    Medlem siden
    May 2007
    Poster
    640
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Begynner å bli imponert over fotografiene dine nå Spock! Flott lys osv.. har du flere?

Medlem siden
    Nov 2003
    Sted
    Sandefjord
    Poster
    5,472
    Takk & like
    Nevnt
    8 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Det var jo hyggelig å høre. Men det er bare leselampen ved siden av sofaen og litt fra en Biltema led hodelykt for å få frem carbon mønsteret.

Driver bare å tester kameraet og linsene jeg har kjøpt. Dette er tatt med det nye 17-55mm f2.8 IS objektivet - styrt alle instillillinger via pc programmet

Men den nye linsen er så tung at Gorillapod SLR stativet jeg har kneler :? :-D

Medlem siden
    Nov 2004
    Poster
    1,006
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Advarsel!:
    Ligg unna Sten Endre Olsen.
    Mannen skulle kjøpe prosjektor fra meg.
    Etter at pakken var sendt fra min side så har jeg ikke hørt noe i fra ham.
    I dag gikk prosjektoren i retur, pga ingen som hentet den, Prøvd å kontaktet han både på Mail og Telefon. Nummeret fører ingen vei. Bare til noe idiotisk Terminator Tullesvaremaskin...

Endte opp med å betale 300kr i porto, pluss må betale 300kr i porto for å få den ut igjen fra posten,
    For ikke å snakke om 150kr i annonsepakke hos finn (andre budgiverne er seff ikke mulig å selge til)

Totalt 750kr,- har jeg tapt på den idioten,
    Skrev mail til han der jeg sa at det er greit om han har vært litt for ivrig når han bydde, og kanskje ikke hadde råd. Det var helt greit, men ville ha dekt de utlegg jeg har hatt i forhold til frakt osv...

Fordi han bor 9,5t unna meg så virker det som han gir seg en **** i meg.
    Derfor glad jeg har den jobben jeg har!
    Skal nok snart til Oslo/Drammen... og da er det plutselig veldig liten vei til typen.
    Da drar jeg og ordner opp ansikt til ansikt.

Jeg er ikke gjerrig, men blir bare så forbanna på folk som ikke kan oppføre seg som folk...

Intermediate Tandstad sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2005
    Poster
    1,393
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    For ein idiot!! Slike folk burde vore kastrert! MEN..ikkje gjer det da Svenn, ikkje gjer noko slik at det plutselig er du som er bad guy!

Og takk for gratulasjonen ja

Medlem siden
    Nov 2004
    Poster
    1,006
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Tandstad
    For ein idiot!! Slike folk burde vore kastrert! MEN..ikkje gjer det da Svenn, ikkje gjer noko slik at det plutselig er du som er bad guy!

Og takk for gratulasjonen ja
    Hehe skal ikke banke han opp=P

Intermediate
    Medlem siden
    May 2007
    Poster
    640
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av svennand
    Advarsel!:
    Ligg unna Sten Endre Olsen.
    Mannen skulle kjøpe prosjektor fra meg.
    Etter at pakken var sendt fra min side så har jeg ikke hørt noe i fra ham.
    I dag gikk prosjektoren i retur, pga ingen som hentet den, Prøvd å kontaktet han både på Mail og Telefon. Nummeret fører ingen vei. Bare til noe idiotisk Terminator Tullesvaremaskin...

Endte opp med å betale 300kr i porto, pluss må betale 300kr i porto for å få den ut igjen fra posten,
    For ikke å snakke om 150kr i annonsepakke hos finn (andre budgiverne er seff ikke mulig å selge til)

Totalt 750kr,- har jeg tapt på den idioten,
    Skrev mail til han der jeg sa at det er greit om han har vært litt for ivrig når han bydde, og kanskje ikke hadde råd. Det var helt greit, men ville ha dekt de utlegg jeg har hatt i forhold til frakt osv...

Fordi han bor 9,5t unna meg så virker det som han gir seg en **** i meg.
    Derfor glad jeg har den jobben jeg har!
    Skal nok snart til Oslo/Drammen... og da er det plutselig veldig liten vei til typen.
    Da drar jeg og ordner opp ansikt til ansikt.

Jeg er ikke gjerrig, men blir bare så forbanna på folk som ikke kan oppføre seg som folk...
    Her er nok grunnen til at han ikke hentet pj'n din, sjekk adressen under "info" (solgt 16.03.09)

BlackBag!

Medlem siden
    Nov 2004
    Poster
    1,006
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av LogB.no
    Her er nok grunnen til at han ikke hentet pj'n din, sjekk adressen under "info" (solgt 16.03.09)

BlackBag!
    Det var da som svarte.
    Jaja, får se hvilken addresse som dukker opp hos gule sider etterhvert=P
    Heldigvis en bereist person...

Expert jakv sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2004
    Sted
    Kristiansund
    Poster
    8,645
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Da har vi fått anlegget på skolen delvis oppe og gå. Positivt overrasket over bildet, synes førsteinntrykket der var bra.

Lyden er ikke dum heller, men alt er nytt, og foreløpig er det bare The Dark Knight på BD som er prøvd.

Har også tatt et par målinger for å sjekke bassrespons, en med bare Patos 310 og et med Patos og JBL sub.

Bare Patos
    -patos-jpg

JBL og Patos

-jbl-jpg

Intermediate
    Medlem siden
    May 2007
    Poster
    640
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Nå er jeg 100% idiot når det kommer til kurver men det der ser veldig bra ut som et foreløpig resultat.
    Er det meningen at dere skal bygge en liten "hjemmekino" på skolen?

Lars.

Intermediate
    Medlem siden
    May 2007
    Poster
    640
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av svennand
    Det var da som svarte.
    Jaja, får se hvilken addresse som dukker opp hos gule sider etterhvert=P
    Heldigvis en bereist person...
    Burde vel også være "greit" at kjøper forhåndsbetaler frakten (1 vei). Da har kjøper allerede penger utestående og selger slipper å tape så mye. Man kan jo eventuelt bli enige om at kjøper forhåndsbetaler frakt tur-retur med tilsvarende avslag i prisen.

Bare en tanke..

Medlem siden
    Nov 2003
    Sted
    Sandefjord
    Poster
    5,472
    Takk & like
    Nevnt
    8 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Har handlet nye "rims" med nye dekk på til Puntoen :-D

Årsaken til at jeg også reiv i nye felger er at de som sto på når jeg kjøpte bilen visstnok ikke har riktig hullavstand.

Altså bilforretningen der jeg kjøpte bilen har solgt meg bilen med felger med sommerdekk som ikke passer til Punto :?

Fikk først greie på dette når jeg hadde eu-kontroll på bilen for 1,5 år siden. Da hadde jeg eid bilen i 5 år og syntes det var litt seint å klage :-D

Bilen har bestandig vært mest behagelig å kjøre med vinterdekkene på - og forklaringen er jo soleklar hehe :-D

Expert jakv sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2004
    Sted
    Kristiansund
    Poster
    8,645
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av LogB.no
    Nå er jeg 100% idiot når det kommer til kurver men det der ser veldig bra ut som et foreløpig resultat.
    Er det meningen at dere skal bygge en liten "hjemmekino" på skolen?

Lars.
    Synes ikke det ser verst ut jeg heller

Har fått opp TV/BD/receiver/høyttalere i dag, og er forhåpentligvis ferdig i morgen. Skal brukes for å lære podene å koble, kjenne standarder, formidle kringkastede signal, videoovervåking osv.

Og så synes jeg det er grådig artig da Var noen på nabokontoret som var litt bekymret for det i hyllene når vi fyrte opp JBL suben i dag

Side 1366 av 2256 FørsteFørste ... 366 866 1226 1236 1246 1256 1266 1276 1286 1296 1306 1316 1326 1336 1346 1356 1362 1363 1364 1365 1366 1367 1368 1369 1370 1376 1386 1396 1406 1416 1426 1436 1446 1456 1466 1476 1486 1496 1506 1866 ... SisteSiste

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •