Interesse for demokvelder i Ålesund? Litt hifi, og mye sosial prat. :) - Side 1363

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  1
    Intermediate Loffen68 sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2005
    Poster
    1,944
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Ringer du meg Frode ?

Expert teddytusen sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2005
    Sted
    Nordfjord
    Poster
    8,659
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Så du hadde ringt Espen. Ringer deg senere i dag. Orker ikke prate nå.

"Kjempekjekk" dag gitt. Begynte med at naboen som skulle komme ned og se kampen plutselig hadde planlagt å se den med noen andre. "Takk for tilbudet", var alt jeg fikk...

Så begynte jeg og "W" og diskutere brylluppet mens vi gikk tur. Jeg har aldri villet gifte meg før jeg traff henne, men har fridd og datoen er satt. Nå begynner jeg å angre. Ikke på det å gifte meg med henne, men jeg hater sånn type oppmerksomhet og det tærer veldig på meg for tiden. Det er litt over 4mnd til det skal stå....

Da vi kom tilbake fra tur, klarte "W" å rive opp den dyre Bergans-jakken hun fikk av meg til jul.

Alt i alt en shitty dag, og det kommer til å toppe seg med at United taper.

Vennlig hilsen Grumpy McOsnes.
    Jeg HATER mobilversjoner av nettsider...

Expert Mr_Spock sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2003
    Sted
    Sandefjord
    Poster
    5,472
    Takk & like
    Nevnt
    8 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av teddytusen
    Så du hadde ringt Espen. Ringer deg senere i dag. Orker ikke prate nå.

"Kjempekjekk" dag gitt. Begynte med at naboen som skulle komme ned og se kampen plutselig hadde planlagt å se den med noen andre. "Takk for tilbudet", var alt jeg fikk...

Så begynte jeg og "W" og diskutere brylluppet mens vi gikk tur. Jeg har aldri villet gifte meg før jeg traff henne, men har fridd og datoen er satt. Nå begynner jeg å angre. Ikke på det å gifte meg med henne, men jeg hater sånn type oppmerksomhet og det tærer veldig på meg for tiden. Det er litt over 4mnd til det skal stå....

Da vi kom tilbake fra tur, klarte "W" å rive opp den dyre Bergans-jakken hun fikk av meg til jul.

Alt i alt en shitty dag, og det kommer til å toppe seg med at United taper.

Vennlig hilsen Grumpy McOsnes.
    Skjønner hva du mener med et slikt bryllup, jeg kunne aldri tenkt meg noe slikt. Nå tviler jeg på at det egentlig blir noe bryllup på meg Men hvis det skulle bli noe så ville jeg foretrukket at vi rett og slett reiste avgårde til et eksotisk sted og giftet oss der

Det er faktisk ganske mange som gjør det slik, blant annet min lillesøster - hun fikk en del sure miner fra resten av familien - men fikk masse støtte fra meg :-D

Så har man heller en skikkelig middag på en flott restaurant på hjemstedet med den nærmeste familie og venner etterpå.
    Yamaha CX-A5100 & RX-A1030 . Vincent SP-993 . Rotel RMB-1565 . Anti-Mode 8033 Cinema
    Atmos 7.1.4 . Infinity Kappa 600, Kappa Center, Kappa 200, Kappa Surround, Kappa Sub
    Epson EH-TW2900 . Dreamscreen V2 DynaGrey 106" . DarbeeVision Darblet

Intermediate spade sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2006
    Poster
    1,030
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av teddytusen

Føler helt det samme som deg! Jeg trodde aldri at jeg kunne finne på å gifte meg, men har snart vært sammen med frøkna i 4 år og synet på det har snudd seg.

Heldigvis er vi begge enige om at vi ikke vil stå på kirkegulvet foran masse folk, det hadde ikke jeg klart ut med. Var ille nok å stå foran klassen å ha framføring synes jeg.

Håper at dagen din blir bedre Frode!

Medlem siden
    Nov 2003
    Sted
    Sandefjord
    Poster
    5,472
    Takk & like
    Nevnt
    8 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Da har jeg vært og hentet en pakke på posten:

Me happy :-D
    Yamaha CX-A5100 & RX-A1030 . Vincent SP-993 . Rotel RMB-1565 . Anti-Mode 8033 Cinema
    Atmos 7.1.4 . Infinity Kappa 600, Kappa Center, Kappa 200, Kappa Surround, Kappa Sub

Intermediate
    Medlem siden
    May 2007
    Poster
    640
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Mr_Spock
    Da har jeg vært og hentet en pakke på posten:

Me happy :-D
    wooooowww!! Kjempe!!

Men ... åssen klarte du å ta bilde av detta?? :-D

Medlem siden
    Nov 2003
    Sted
    Sandefjord
    Poster
    5,472
    Takk & like
    Nevnt
    8 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av LogB.no
    wooooowww!! Kjempe!!

Men ... åssen klarte du å ta bilde av detta?? :-D
    Ja nå kan du lure

For en kvalitet det er i den 17-55mm f2.8 linsen!!! Den koster jo faktisk i nypris mer enn hva bilen min er verdt

Jeg har jo snart bursdag så dette var en utrolig fin gave, tusen takk Tom :-D

Expert jakv sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2004
    Sted
    Kristiansund
    Poster
    8,645
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Grattis Tom

Håper du får en bedre dag Frode, kjenner følelsen.

Vi valgte byfogden, vi to og to kompiser som var til stede under "seremonien", og så hadde vi en fest med noen slktninger og venner dagen etter, siden vi ble gift på en fredag. For å "feire" det hele dro vi direkte på pizzasjappe rett etter at vi var gift. Tok ca. 10min fra jeg var gift til jeg fikk første halvliteren
    Cambridge 752 BD, Yamaha CX-A5000, Hegel H300, DIY 3xL25D, JBL LS80, JBL LS center, Klipsch RS42 MK2,
    DIY 4xDayton Ultimax 15", 2xBehringer iNuke6000DSP, Sony VPL-HW30, Darbee Darblet, Nexus Player, Toshiba HD-DVD, Get Micro,
    Rega Planar 3 m/Elys 2, Rega Fono

Livet er mer enn en pakke tørre kjeks

Intermediate svennand sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2004
    Poster
    1,006
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Intermediate
    Medlem siden
    May 2007
    Poster
    640
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av svennand
    Mulig man kan bruke stolrammene og trekke dem om med andre matrialer osv. Kvaliteten på "Moa-stolene" er håpløs og sittekomforten er langt under par! - men, kjenner man noen som kan det eller er tøff nok til å ta det selv er nok ramma brukanes. Å trekke dem om hos en møbeltapetserer blir dyrere en å kjøpe nye. De hiver jo også stolene fordi de anser kvaliteten for dårlig til at de kan selges! Billig er skjelden bra! - Hadde vert kult med et par 4-rader

Lars.

Medlem siden
    Dec 2005
    Sted
    Nordfjord
    Poster
    8,659
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Veeellll.....dagen ble ikke stort bedre med 1-4 tap mot Liverpool.

Ble stille fra Oddbjørn på sms også etterhvert.

Sa til "W" tidligere i dag at jeg angret på at jeg ikke hadde lagt opp til at OM jeg skulle gifte meg en dag så måtte det bli borgerlig. Da hadde jeg lagt premissene før jeg fridde.... Hun har veldig lyst til å stå hvit brud i kirken, men det er ikke noe hun har drømt om sånn som mange andre. "Problemet" nå er at vi har på en måte avtalt at det skal være kirkebryllup, og jeg får selvsagt dårlig samvittighet for å ha lyst å trekke meg fra det... Det er ingen lett situasjon å være i.

Intermediate spade sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2006
    Poster
    1,030
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg ble litt motløs utover kampen for å si det mildt. At det kunne gå så dårlig hadde jeg ikke kunne drømme om.....

Hva var det du sendte bilde av Frode? Ser ikke noe som helst på mobilen min

Angående problemet vet jeg ikke helt om jeg har så mye fornuftig å komme med. Forstår godt at du synes det er vanskelig.

Intermediate svennand sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2004
    Poster
    1,006
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av LogB.no
    Mulig man kan bruke stolrammene og trekke dem om med andre matrialer osv. Kvaliteten på "Moa-stolene" er håpløs og sittekomforten er langt under par! - men, kjenner man noen som kan det eller er tøff nok til å ta det selv er nok ramma brukanes. Å trekke dem om hos en møbeltapetserer blir dyrere en å kjøpe nye. De hiver jo også stolene fordi de anser kvaliteten for dårlig til at de kan selges! Billig er skjelden bra! - Hadde vert kult med et par 4-rader

Lars.
    Hehe vet at stolene er temmelig ubrukelige.
    Men ser for meg liksom 3 godstoler for så å ha en rad med slike kinostoler bak.

Ikke interessant for meg dog, siden jeg allerede har 9 kinostoler lagret i garasja (kjøpte fra lillestrøm teater=P) med riktig nummerering=P

Medlem siden
    Dec 2005
    Sted
    Nordfjord
    Poster
    8,659
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Vet ikke hva jeg har tatt bilde av Oddbjørn. Var jo derfor jeg sendte til deg. Det var en kveil med ledning som hang ned til midten av en stolpe. Det var flere av de i området. Var en dings som hang inni kveilen som var festet til ledningen som kom ned. Skjønte ikke helt hva det var.

Medlem siden
    Dec 2005
    Sted
    Nordfjord
    Poster
    8,659
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Mmmmm.... Har redusert snop/brus-inntaket med 80-90% og er ganske så fornøyd med det. MEN, av og til må man kose seg og i dag hadde "W" kjøpt en slik Freia-appelsinsjokolade. En slik som ser ut som en appelsin, og smaker appelsinsjokolade. Må smelles i bordet for å dele den. Den er så snadder! :grin:

Expert jakv sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2004
    Sted
    Kristiansund
    Poster
    8,645
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sjokolade og appelsin skal IKKE blandes !!!!!
    Og mørk sjokolade er ikke godt !!!

Nå er desverre min bedre halvdel fullstendig uenig, men det bryr jeg meg fint lite om.

Sitter og venter på at vi skal lage oss biffsnadder jeg, det er godt det. Eneste minuset i dag er at guttungen tydeligvis ikke tålte å jobe i friskluft, så han så litt miserabel ut, plusss at han var på grensa til feber. Ungdom ...
    Cambridge 752 BD, Yamaha CX-A5000, Hegel H300, DIY 3xL25D, JBL LS80, JBL LS center, Klipsch RS42 MK2,
    DIY 4xDayton Ultimax 15", 2xBehringer iNuke6000DSP, Sony VPL-HW30, Darbee Darblet, Nexus Player, Toshiba HD-DVD, Get Micro,

Medlem siden
    Nov 2003
    Sted
    Sandefjord
    Poster
    5,472
    Takk & like
    Nevnt
    8 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Ble så fysen på cowboy-mat, så her ble det en pakke bacon, en boks tomatbønner og 6 egg

Og masse pils ved siden av

Expert jakv sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2004
    Sted
    Kristiansund
    Poster
    8,645
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Var skikkelig cowboy det ja

Cowboystrekk og kanskje?

Medlem siden
    Nov 2003
    Sted
    Sandefjord
    Poster
    5,472
    Takk & like
    Nevnt
    8 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Tror ikke jeg trenger det - sto ikke opp før rundt 12 i dag :-D

Medlem siden
    Dec 2005
    Sted
    Nordfjord
    Poster
    8,659
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Appelsinsjokolade er digg. Den er ikke spesielt mørk den sjokoladen Jan. Da hadde ikke jeg spist den heller skjønner du.

Side 1363 av 2256 FørsteFørste ... 363 863 1223 1233 1243 1253 1263 1273 1283 1293 1303 1313 1323 1333 1343 1353 1359 1360 1361 1362 1363 1364 1365 1366 1367 1373 1383 1393 1403 1413 1423 1433 1443 1453 1463 1473 1483 1493 1503 1863 ... SisteSiste

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •