Interesse for demokvelder i Ålesund? Litt hifi, og mye sosial prat. :) - Side 135

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  1
Side 135 av 2256 FørsteFørste ... 5 15 25 35 45 55 65 75 85 95 105 115 125 131 132 133 134 135 136 137 138 139 145 155 165 175 185 195 205 215 225 235 245 255 265 275 635 1135 ... SisteSiste
Viser resultater 2,681 til 2,700 av 45103
    Intermediate Etaten sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2004
    Poster
    748
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    gamlefolket kom hjem kl 00 i natt.. og det ble øl og tysk dram til de små timer.. ligger her og er seriøst fyllesyk i dag---- lenge siden det....

Expert jakv sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2004
    Sted
    Kristiansund
    Poster
    8,645
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Vekker gamle minner regner jeg med?
    Cambridge 752 BD, Yamaha CX-A5000, Hegel H300, DIY 3xL25D, JBL LS80, JBL LS center, Klipsch RS42 MK2,
    DIY 4xDayton Ultimax 15", 2xBehringer iNuke6000DSP, Sony VPL-HW30, Darbee Darblet, Nexus Player, Toshiba HD-DVD, Get Micro,
    Rega Planar 3 m/Elys 2, Rega Fono

Livet er mer enn en pakke tørre kjeks

Intermediate Etaten sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2004
    Poster
    748
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    det var en meget bra reiseskildring......

Expert jakv sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2004
    Sted
    Kristiansund
    Poster
    8,645
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Da er det klart for innrykk igjen, i dag blir det en plass mellom 25 og 30 stykk inne hos oss med stort og smått. Håper at det blir såpass vær at noen (les ungene) finner ut at de kan være utendørs...

Har nettopp gjort meg ferdig med fem brett kanelsnurrer, og diverse annet, så det kan da bli koslig dette.

Verste er at neste helg er det samme styret på søndag, da er det slektninger som skal invadere huset på søndag, glad disse fødselsdagsgreiene til ungene snart er over.

Er det noen som har noe saklig å komme med ellers da? Virker som at hverdagn har slått til, og at folk ikke har tid til å være så mye innom her, meg inkludert.
    Cambridge 752 BD, Yamaha CX-A5000, Hegel H300, DIY 3xL25D, JBL LS80, JBL LS center, Klipsch RS42 MK2,
    DIY 4xDayton Ultimax 15", 2xBehringer iNuke6000DSP, Sony VPL-HW30, Darbee Darblet, Nexus Player, Toshiba HD-DVD, Get Micro,

Intermediate Svantekiller sin avatar
    Medlem siden
    Mar 2006
    Poster
    3,645
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av jakv

Er det noen som har noe saklig å komme med ellers da? Virker som at hverdagn har slått til, og at folk ikke har tid til å være så mye innom her, meg inkludert.
    Det er vel slik ja. Også at Norge skal starte opp igjen etter ferien Alltid stress..

Expert teddytusen sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2005
    Sted
    Nordfjord
    Poster
    8,659
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Her har jo hverdagen virkelig slått til ser jeg. 4-5 innlegg på 2 hele døgn. Nei her må det skjerpings til folkens!! Fant meg en internett-kafe i Førde. Måtte jo sjekke ståda her inne. En ting er jo at vi vanlige ikke er så aktive, men hvor blir det av hingst, Tandstad og de andre?

Det nærmer seg treff, så jeg rekner med det blir litt mer aktivitet når vi har satt en dato. Skal sjekke mail nå å se om vi har fått mail fra Klubben.

Ahhhhhhhh...... Ferie.
    Jeg HATER mobilversjoner av nettsider...

Expert jakv sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2004
    Sted
    Kristiansund
    Poster
    8,645
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Var nettopp og leverte ffra meg Dynavoice senteren som jeg kjøpte i vår og har hatt liggende på skolen nå. Lurer egentlig på hvorfor jeg kjøpte den?

Og så har jeg bakhøyttalere jeg må kvitte meg med, eller kanskje de ender oppe i bua vi har begynt å planlegge...

Ahhhhhh..... Lunsj ;-) Alle kan ikke ha det like bra...

Expert Mr_Spock sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2003
    Sted
    Sandefjord
    Poster
    5,472
    Takk & like
    Nevnt
    8 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Blir sittende å gruble litt - her smalt det 3-4 minutter etter jeg passerte:

Dødsulykke i Larvik - Dagbladet.no - innenriks

Har for lenge siden mistet tellinga på hvor mange som har strøket med på strekningen Tønsberg - Porsgrunn hvor jeg kjører daglig.

Men dette var nærme..........
    Yamaha CX-A5100 & RX-A1030 . Vincent SP-993 . Rotel RMB-1565 . Anti-Mode 8033 Cinema
    Atmos 7.1.4 . Infinity Kappa 600, Kappa Center, Kappa 200, Kappa Surround, Kappa Sub
    Epson EH-TW2900 . Dreamscreen V2 DynaGrey 106" . DarbeeVision Darblet

Medlem siden
    Mar 2006
    Poster
    3,645
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Det får en til å fundere ja.. Senest i dag på tur hjem så jeg en bil kaste seg av veien for å unngå et dyr... Det gikk jo bra, men 1 sekunds svakhet kan snu livet opp ned.....

Medlem siden
    Nov 2003
    Sted
    Sandefjord
    Poster
    5,472
    Takk & like
    Nevnt
    8 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Vel jeg gjør det jeg kan - praktiserer safe driving - ligge rundt fartsgrensen og holder goood avstand til bilen foran.

Men det hjeper ikke så mye hvis en bil i motsatt kjøreretning bestemmer seg for å legge seg over i min kjørebane.

Noe jeg synes er rart er at hvis et barn forsvinner eller dør i en uheldig ulykke på for eksempel en lekeplass - så skrives det i uke - eller månedsvis i aviser.

Ta for eksempel den saken med hun jenta som forsvant i Portugal - var det Madeleine hun het, det skjedde vel for flere måneder siden.

Her stryker unger (og voksne) med i stort omfang hver måned i bilulykker og det blir med bare en liten notis. Det er liksom greit det......

Ulykken i dag kunne fint vært forhindret med skille mellom kjøreretningene.

Grubler litt i dag, får ta et par pils - det er jo tross alt mandag
    Yamaha CX-A5100 & RX-A1030 . Vincent SP-993 . Rotel RMB-1565 . Anti-Mode 8033 Cinema
    Atmos 7.1.4 . Infinity Kappa 600, Kappa Center, Kappa 200, Kappa Surround, Kappa Sub

Medlem siden
    Mar 2006
    Poster
    3,645
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Vel jeg gjør det jeg kan - praktiserer safe driving - ligge rundt fartsgrensen og holder goood avstand til bilen foran.

Men det hjeper ikke så mye hvis en bil i motsatt kjøreretning bestemmer seg for å legge seg over i min kjørebane.
    Ikke sant, men du gjør ihvertfall det du kan. Og hvis flere tenker slik så slipper vi dette.... osv...
    Noe jeg synes er rart er at hvis et barn forsvinner eller dør i en uheldig ulykke på for eksempel en lekeplass - så skrives det i uke - eller månedsvis i aviser.

Ta for eksempel den saken med hun jenta som forsvant i Portugal - var det Madeleine hun het, det skjedde vel for flere måneder siden.Her stryker unger (og voksne) med i stort omfang hver måned i bilulykker og det blir med bare en liten notis. Det er liksom greit det......
    Den saken med hun jenta der har dessverre blitt patetisk og dum i mine øyne, det er tragisk og alt, men jeg klarer ikke å være sympatisk når det tar slik av.

Ulykken i dag kunne fint vært forhindret med skille mellom kjøreretningene.
    Det er det ingen som tviler på.. Men fattige norge har jo ikke råd, de får jo knapt nok inn penger i dette landet...

Grubler litt i dag, får ta et par pils - det er jo tross alt mandag
    Jeg har 10 timer med grubling hver dag. Har mye rart å tenke på slik er det når man jobber solo

Medlem siden
    Nov 2003
    Sted
    Sandefjord
    Poster
    5,472
    Takk & like
    Nevnt
    8 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Svantekiller
    Jeg har 10 timer med grubling hver dag. Har mye rart å tenke på slik er det når man jobber solo
    Jobber mye solo om dagen jeg også - blir lagt mange fjerne planer da ja

Medlem siden
    Mar 2006
    Poster
    3,645
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hehe, dagens prosjekt er å lage dimming på 230V LED pærer. Jeg har kommet et stykke på veien, skal ta opp igjen tenkingen i morgen

Så langt har jeg funnet ut at Hovedproblemet til Dimming er at de fleste eller alle Dimmerne ikke jobber under 40w.... Og 10 LED pærer er jo 10W Så det løser vi med en bunnlast altså en Motstand... Lengre har jeg ikke kommet

Tips taes i mot med TAKK

Medlem siden
    Nov 2003
    Sted
    Sandefjord
    Poster
    5,472
    Takk & like
    Nevnt
    8 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hehe, dagens prosjekt er å lage dimming på 230V LED pærer. Jeg har kommet et stykke på veien, skal ta opp igjen tenkingen i morgen

Så langt har jeg funnet ut at Hovedproblemet til Dimming er at de fleste eller alle Dimmerne ikke jobber under 40w.... Og 10 LED pærer er jo 10W Så det løser vi med en bunnlast altså en Motstand... Lengre har jeg ikke kommet

Tips taes i mot med TAKK
    Høres ut som en bra plan Kan ligge penger i det - tegn meg opp for et antall aksjer

I og med at det har vært j***a masse fluer i kåken i det siste grubler jeg på en automatisk fluekiller.

Blir litt svett å fly rundt med fluesmekkeren og skrike "surprise motherfucker" og delje til. Har merket at min datter har blitt skvetten i det siste hehe

Har tenkt på en kombinasjon av automatisk laserbasert optikk, en støvsugermotor og en coil fra bilen. Lurer også på og ha med et telleverk og en innspilt beskjed som sier "in your face - fuckhead" hver gang en gyldig fluekill skjer

Skal selvfølgelig kople dette til internet og mobil så jeg kan følge med når jeg ikke er hjemme....

Medlem siden
    Mar 2006
    Poster
    3,645
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Mr_Spock
    Høres ut som en bra plan Kan ligge penger i det - tegn meg opp for et antall aksjer
    Du har herved fått overført aksjer til din fiktive konto fra mitt fiktive firma

Her er det opsjoner å hente også, ca 3 øl

Men da skal jeg være med på flue prosjektet ditt Første sak jeg skal ta tak i er lydene.. Tør jeg og nevne noen sitater fra nasjonal filmen?? Terminator 2

når de blir tatt ; Hasta la vista baby
    Hvis den bommer: I`ll be back

Dette kan bli et bra firma, selger automatiske flue smekkere og dimmere til LED
    Tenk deg de julebordene da

Medlem siden
    Nov 2003
    Sted
    Sandefjord
    Poster
    5,472
    Takk & like
    Nevnt
    8 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Du har herved fått overført aksjer til din fiktive konto fra mitt fiktive firma

Her er det opsjoner å hente også, ca 3 øl

Men da skal jeg være med på flue prosjektet ditt Første sak jeg skal ta tak i er lydene.. Tør jeg og nevne noen sitater fra nasjonal filmen?? Terminator 2

når de blir tatt ; Hasta la vista baby
    Hvis den bommer: I`ll be back

Dette kan bli et bra firma, selger automatiske flue smekkere og dimmere til LED
    Tenk deg de julebordene da
    Fantastisk

Sitater fra T2 er notert - kommer nok å bli noen fra "Terkel i Knipe" også hehe

Kan jeg også foreslå årlige firmaturer til Carlsberg bryggeriet?

Medlem siden
    Mar 2006
    Poster
    3,645
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Mr_Spock
    Kan jeg også foreslå årlige firmaturer til Carlsberg bryggeriet?

Har skrevet det opp som pkt 1 på neste Styremøte. Så langt er det vi to og en Dahls og en mr. bache som er medlemmer av styret.

Medlem siden
    Mar 2006
    Poster
    3,645
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Aftenposten.no | Test deg selv - Valgomaten: Riksdekkende

Morsomt å se hvilket parti jeg bør stemme

Vil ikke si hvilket men det er 1 parti SOM ALDRI bør få makt, men som er bra å ha. De får de andre til få rævva i gir

Newcomer hingst sin avatar
    Medlem siden
    Mar 2006
    Poster
    94
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av teddytusen
    Her har jo hverdagen virkelig slått til ser jeg. 4-5 innlegg på 2 hele døgn. Nei her må det skjerpings til folkens!! Fant meg en internett-kafe i Førde. Måtte jo sjekke ståda her inne. En ting er jo at vi vanlige ikke er så aktive, men hvor blir det av hingst, Tandstad og de andre?
    Hingst har skule, 3 jobbar og dame, med andre ord et liv....

Medlem siden
    Mar 2006
    Poster
    3,645
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av hingst
    Hingst har skule, 3 jobbar og dame, med andre ord et liv....
    Hehe.. SENURERT!

Side 135 av 2256 FørsteFørste ... 5 15 25 35 45 55 65 75 85 95 105 115 125 131 132 133 134 135 136 137 138 139 145 155 165 175 185 195 205 215 225 235 245 255 265 275 635 1135 ... SisteSiste

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •