Interesse for demokvelder i Ålesund? Litt hifi, og mye sosial prat. :) - Side 1348

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  1
    Intermediate Etaten sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2004
    Poster
    748
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Her gikk Tallin-turen i vasken... Den ene kollegaen min fikk dødsfall i familien.. Slik er livet... Fikk vite det kl 04.30 når jeg stod opp og skulle stikke i dusjen før avreise...

Flaksen er at han bestilte og betalte turen for alle, og har en meget god forsikring som gjør at ikke ei krone gikk tapt... Han hadde jo lagt ut 11-12 store... Jaja... Så kveld blir det Tuborg og litt film som plaster på såret.....

Intermediate svennand sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2004
    Poster
    1,006
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av LogB.no
    Har du planer om å bli en Pioneér eller

Kjøpte et par AKG K940 AFC nylig og det blir muligens et par til! Dine er foresten knallbra! (Vunnet tester osv..)

Lars.
    om jeg skal bli en pioneer er vel så som så,
    at jeg skal HA en pioneer, vel det er bankers=)

Er veldig fornøyd med de hodetelefonene ja, men må selge noe, og har litt for mange hodetelefoner liggende.

Expert teddytusen sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2005
    Sted
    Nordfjord
    Poster
    8,659
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Så kjedelig da Kristian. Men det er jo ikke noe å gjøre noe med. Trøstepils er jo ikke så ille.
    Jeg HATER mobilversjoner av nettsider...

Intermediate
    Medlem siden
    May 2007
    Poster
    640
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg skjønte på Johan at dere er en smule "headsett-freaker" - Stemmer det? og i så fall, har jeg kjøpt noe "bra"? -Trådløse var en forutsettning!

Medlem siden
    Nov 2004
    Poster
    748
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av teddytusen
    Så kjedelig da Kristian. Men det er jo ikke noe å gjøre noe med. Trøstepils er jo ikke så ille.

Det er jo slik livet er... Kjølern er full av slike trøstepils iallefall nok for i kveld, og kanskje i morra også

Intermediate
    Medlem siden
    May 2007
    Poster
    640
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg regner med at det kommer en anledning seinere Kristian! Nå går det jo mot varmere tider og da stiger "ute-kafe-faktoren" også i Tallin

-

Medlem siden
    Nov 2004
    Poster
    1,006
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg skjønte på Johan at dere er en smule "headsett-freaker" - Stemmer det? og i så fall, har jeg kjøpt noe "bra"? -Trådløse var en forutsettning!
    har ikke testet dissa så mye (DVS har hørt på den, men som ny ut av esken, AKG krever sinnsykt med innspillingstid).
    Det jeg var imponert over med dem var at det var så lav bakgrunns-sus som det dessverre er på Trådløse hodetelefoner som bruker RF teknologi.

Har ett Hodesett liggende som bruker RF, kostet vel en rundt 1200kr veil eller noe, brukte det i 30min før det havnet i "skrotsamlingen" på loftet...

Mens det headsettet du kjøpte kunne jeg slått meg til ro med (som ett trådløst headset).

Så ser det unektelig pent ut med den dockingstasjonen også da.
    Redd det ikke spiller like "luftig" og åpent i toppen som for eksempel 501, da 940 klokkene ikke er åpen konstruksjon (lukket betyr gjerne litt mindre åpent, men til gjengjeld litt mer attack i bassen). I hvert fall etter mi erfaring...

Uansett, konklusjon: Er du fornøyd, ja da har du gjort ett godt kjøp=)

Medlem siden
    Nov 2004
    Poster
    748
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg regner med at det kommer en anledning seinere Kristian! Nå går det jo mot varmere tider og da stiger "ute-kafe-faktoren" også i Tallin

-

Det gjør det vettu... og det var faktisk meldt bedre vær her i Ålesund og ikke minst mildere også enn i Tallin i helga... Masse helger å ta av, men hadde gjort endel avtaler for å få det til vettu.... Slik er livet

Intermediate spade sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2006
    Poster
    1,030
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Nå var dere heldige! Kameraet slokna sekundet etter at jeg knipset. Ble et for jævlig bilde, men dere ser jo at det er høyttalere.

Med tanke på at høyttalerne er plassert på måfå, de har spilt 30 minutter og at jeg har en dårlig DAC synes jeg dette er meget lovende

-cimg0837-jpg

Intermediate
    Medlem siden
    May 2007
    Poster
    640
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av svennand
    har ikke testet dissa så mye (DVS har hørt på den, men som ny ut av esken, AKG krever sinnsykt med innspillingstid).
    Det jeg var imponert over med dem var at det var så lav bakgrunns-sus som det dessverre er på Trådløse hodetelefoner som bruker RF teknologi.

Har ett Hodesett liggende som bruker RF, kostet vel en rundt 1200kr veil eller noe, brukte det i 30min før det havnet i "skrotsamlingen" på loftet...

Mens det headsettet du kjøpte kunne jeg slått meg til ro med (som ett trådløst headset).

Så ser det unektelig pent ut med den dockingstasjonen også da.
    Redd det ikke spiller like "luftig" og åpent i toppen som for eksempel 501, da 940 klokkene ikke er åpen konstruksjon (lukket betyr gjerne litt mindre åpent, men til gjengjeld litt mer attack i bassen). I hvert fall etter mi erfaring...

Uansett, konklusjon: Er du fornøyd, ja da har du gjort ett godt kjøp=)
    Jeg er med på det du sier her, jeg har alltid holdt meg til Sennheiser (mitt siste par heter HD 500) men det er lenge siden jeg har kjøp nye! Har skjønt at Sennheiser har "rygga" og at AKG har blitt bedre! Man har alltid noe dritt med trådløse, i vårt tilfelle ønsket vi ok lyd på verandaen og i hagen og da er vel AKG'ene brukbare (blir litt teit å ta med seg 100m ledning -)

Intermediate
    Medlem siden
    May 2007
    Poster
    640
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av spade
    Nå var dere heldige! Kameraet slokna sekundet etter at jeg knipset. Ble et for jævlig bilde, men dere ser jo at det er høyttalere.

Med tanke på at høyttalerne er plassert på måfå, de har spilt 30 minutter og at jeg har en dårlig DAC synes jeg dette er meget lovende + BILDE
    Wow - Dritkult! Tipper du gleder deg til "innspilling" av dem

Medlem siden
    Nov 2004
    Poster
    1,006
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Haha det hadde vært konge,
    Mon tro hva naboen hadde sagt om jeg hadde kommet med en 100m trommel ut huset, med det enorme headsettet på hodet. bort i solstolen og Voila.

Expert teddytusen sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2005
    Sted
    Nordfjord
    Poster
    8,659
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Det så bra heftig ut Oddbjørn. :shock:
    Jeg HATER mobilversjoner av nettsider...

Intermediate
    Medlem siden
    May 2007
    Poster
    640
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av svennand
    Haha det hadde vært konge,
    Mon tro hva naboen hadde sagt om jeg hadde kommet med en 100m trommel ut huset, med det enorme headsettet på hodet. bort i solstolen og Voila.
    Nå fikk jeg en god ide! Hva med å legge opp til jackuttak på verandaen? Genialt... Veit du hvor lang ledningen er på AKG (gjennomsnitt) På Sennheiser er den ca 2m, burde gi bra radius det.

Lurius..

Medlem siden
    Nov 2004
    Poster
    1,006
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Nå fikk jeg en god ide! Hva med å legge opp til jackuttak på verandaen? Genialt... Veit du hvor lang ledningen er på AKG (gjennomsnitt) På Sennheiser er den ca 2m, burde gi bra radius det.

Lurius..
    Mener på det er 2m, men noen av modellene har mulighet for å skifte kabel (kobling på selve hodetelefonen) Gjelder vel DJ serien om jeg ikke tar helt feil.
    Fakkern det må bli neste prosjekt! ha streaming til Verandaen der det kommer ut i Hodetelefon Jack.
    Kombiner dette med at kabelen kommer fra en god hodeamp samt Squeezebox Duet (kjekt med display i fjernkontrollen), fakkern ideer ideer ideer.

Expert jakv sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2004
    Sted
    Kristiansund
    Poster
    8,645
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Kristian: Det var kjipe greier, men det er bra du får trøst iallefall.
    Frode: Tur høres bra ut, kunne vært spennende med en tur til Rindal også.
    Oddbjørn: De så heftige ut, men tror du den lille Pioneeren ddrar dem skikkelig da

Har vært og bestilt lyd og bilde til skolen i dag, Yamaha 663, Patos 310, 210 og 110. Samsung 1500 BD spiller og Samsung 40" Full-HD LCD.
    Noen som har et kjapt forslag på sub fra Norek som ikke koster skjorta? F.eks. 3-4k fra Komplett vil være en grei pris.

Har lyst til å prøve noe annet enn XTZ og SVS. PSB har jeg hatt selv, ikke fornøyd, så det er ikke helt enkelt.
    Førstemann som foreslår Eltax får juling
    Cambridge 752 BD, Yamaha CX-A5000, Hegel H300, DIY 3xL25D, JBL LS80, JBL LS center, Klipsch RS42 MK2,
    DIY 4xDayton Ultimax 15", 2xBehringer iNuke6000DSP, Sony VPL-HW30, Darbee Darblet, Nexus Player, Toshiba HD-DVD, Get Micro,
    Rega Planar 3 m/Elys 2, Rega Fono

Livet er mer enn en pakke tørre kjeks

Medlem siden
    Nov 2004
    Poster
    1,006
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av jakv
    Kristian: Det var kjipe greier, men det er bra du får trøst iallefall.
    Frode: Tur høres bra ut, kunne vært spennende med en tur til Rindal også.
    Oddbjørn: De så heftige ut, men tror du den lille Pioneeren ddrar dem skikkelig da

Har vært og bestilt lyd og bilde til skolen i dag, Yamaha 663, Patos 310, 210 og 110. Samsung 1500 BD spiller og Samsung 40" Full-HD LCD.
    Noen som har et kjapt forslag på sub fra Norek som ikke koster skjorta? F.eks. 3-4k fra Komplett vil være en grei pris.

Har lyst til å prøve noe annet enn XTZ og SVS. PSB har jeg hatt selv, ikke fornøyd, så det er ikke helt enkelt.
    Førstemann som foreslår Eltax får juling
    Dantax? :P

Expert jakv sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2004
    Sted
    Kristiansund
    Poster
    8,645
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Cambridge 752 BD, Yamaha CX-A5000, Hegel H300, DIY 3xL25D, JBL LS80, JBL LS center, Klipsch RS42 MK2,
    DIY 4xDayton Ultimax 15", 2xBehringer iNuke6000DSP, Sony VPL-HW30, Darbee Darblet, Nexus Player, Toshiba HD-DVD, Get Micro,
    Rega Planar 3 m/Elys 2, Rega Fono

Livet er mer enn en pakke tørre kjeks

Medlem siden
    Nov 2004
    Poster
    1,006
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    anbefaler folk å laste ned: Steal this Film, Trial Edition=)

Kjekk underholdning!
    Litt Michael Moore stil over filmen=P

Intermediate
    Medlem siden
    May 2007
    Poster
    640
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Dinside.no:

Å tilby kabler til 100.000 er useriøst og trakkaseringsgrunn

Å tilby TV til 1.000.000 er kult????

Tull og tøys spør du meg!

Side 1348 av 2256 FørsteFørste ... 348 848 1208 1218 1228 1238 1248 1258 1268 1278 1288 1298 1308 1318 1328 1338 1344 1345 1346 1347 1348 1349 1350 1351 1352 1358 1368 1378 1388 1398 1408 1418 1428 1438 1448 1458 1468 1478 1488 1848 ... SisteSiste

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •