Interesse for demokvelder i Ålesund? Litt hifi, og mye sosial prat. :) - Side 1327

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  1
    Expert Mr_Spock sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2003
    Sted
    Sandefjord
    Poster
    5,472
    Takk & like
    Nevnt
    8 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Virker som om han også har havnet i trøbbel med noen folk? Sikkert noe med hifi utstyr og pæng? Etter det isen skriver i tråden hans: selvforskyldt?

Ellers enig, hvis læreren er ille så er nissen hinsides, virker på meg som om han rett og slett ikke har særlig peiling. Masse lys - men ikke en kjeft som er hjemme! :-D

Noen som har laget boller i dag da?

Her ble det fastelavens-vafler
    Yamaha CX-A5100 & RX-A1030 . Vincent SP-993 . Rotel RMB-1565 . Anti-Mode 8033 Cinema
    Atmos 7.1.4 . Infinity Kappa 600, Kappa Center, Kappa 200, Kappa Surround, Kappa Sub
    Epson EH-TW2900 . Dreamscreen V2 DynaGrey 106" . DarbeeVision Darblet

Intermediate
    Medlem siden
    May 2007
    Poster
    640
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av teddytusen
    Begriper ikke at dere gidder.... :neutral: Men hver sine interesser. ..........
    TPB saken vil ha ekstreme følger for alle som tar i en digital fil i femtiden! - men som du sier - hver sine interesser, noen bruker heller tia si på viktige ting som ... feks. fottball

Intermediate svennand sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2004
    Poster
    1,006
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg har jo en 3x200w effektforsterker på vei over fra Junaiten. Rotelen var jo en stereoeffekt der jeg brukte en kanal på toppen og en på bunnen av YH501 (senteren). Den muligheten har jeg ikke nå lenger med den nye effekten. Saken er den at jeg har sprengt diskanten på senteren, og kan ikke koble den opp som en enhet lenger.... Da er det greit med et aktivt delefilter der jeg får delt av bunnkassen og en ny topp.

http://www.soundgarden.no/fileupload/aalesund.pdf
    kan tenkes at det vil funke det delefilteret. såsant du har effekt til begge hoytalerne, samt slik jeg forstod så var crossoveren max 500hz,
    Dvs at den da vil rulla av der for bunnkassen....
    Om du får noe bra resultat av dette er ikke godt å si, jeg tror det kan bli bare rot.
    Men koster bare 500kr å prøve da...

Expert teddytusen sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2005
    Sted
    Nordfjord
    Poster
    8,659
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av LogB.no
    TPB saken vil ha ekstreme følger for alle som tar i en digital fil i femtiden! - men som du sier - hver sine interesser, noen bruker heller tia si på viktige ting som ... feks. fottball
    Syns jo selvsagt det er interessant om hva som skjer, men å sitte i timesvis å høre på en rettsak er noe helt annet.
    Jeg HATER mobilversjoner av nettsider...

Intermediate
    Medlem siden
    May 2007
    Poster
    640
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Syns jo selvsagt det er interessant om hva som skjer, men å sitte i timesvis å høre på en rettsak er noe helt annet.
    Det poenget tar jeg Frode!
    Jeg regner med at du ikke har noe innvendiger på at "folk" ikke gidder å sitte i timeshvis å se på sport?

Medlem siden
    Nov 2003
    Sted
    Sandefjord
    Poster
    5,472
    Takk & like
    Nevnt
    8 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hehe - traff kanskje et spikerhode der
    Yamaha CX-A5100 & RX-A1030 . Vincent SP-993 . Rotel RMB-1565 . Anti-Mode 8033 Cinema
    Atmos 7.1.4 . Infinity Kappa 600, Kappa Center, Kappa 200, Kappa Surround, Kappa Sub

Medlem siden
    Dec 2005
    Sted
    Nordfjord
    Poster
    8,659
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Det poenget tar jeg Frode!
    Jeg regner med at du ikke har noe innvendiger på at "folk" ikke gidder å sitte i timeshvis å se på sport?
    Det har jeg ingen problemer med å forstå.

Intermediate
    Medlem siden
    May 2007
    Poster
    640
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Mr_Spock
    Hehe - traff kanskje et spikerhode der

Definisjonen av "viktig" kan nok til tider tøyes en smule!

Jeg er nok over middels opptatt av hva som gjøres i sammfunnet med stor vekt på lovverk og politisk sammarbeid. Nordmenn er verdenskjendt for å finne seg i alt, noe som selvsagt er et resultat av god økonomi og laber sammfunnsinnsikt. Det ser man hver gang vi får nedgangsotider i landet, da sloss folk på barrierene så det synger...

Er vel egentlig typisk norsk å ikke bry seg, ikke jobbe aktivt for fellesskapet osv. Det er nok derfor alle andre en nordmenn etterhvert har kjøpt opp alt som finnes av tungt næringsliv.. Aker ble jo nylig solgt til en av verdens største "opphuggere"..

Sliter med å se at arven og friheten renner vekk for at noen "få" skal ha i bøtter og spann.

Medlem siden
    Nov 2003
    Sted
    Sandefjord
    Poster
    5,472
    Takk & like
    Nevnt
    8 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg synes personene bak nav-reformen har kvalifisert seg for et 50 års opphold på Bjørnøya!

Hvilke er disse menneskene som er ansvarlig for å ødelegge slik for titusenvis av våre innbyggere? Omfanget av menneskelig lidelse kan vel bare sammenlignes med det man kan oppleve under krig?

Jeg synes vi her i samfunnet er alt for lite opptatt av å finne syndebukkene og henge de ut. I stedet bruker vi ressursene på å fikse problemet :? :?

Intermediate
    Medlem siden
    May 2007
    Poster
    640
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg synes personene bak nav-reformen har kvalifisert seg for et 50 års opphold på Bjørnøya!

Hvilke er disse menneskene som er ansvarlig for å ødelegge slik for titusenvis av våre innbyggere? Omfanget av menneskelig lidelse kan vel bare sammenlignes med det man kan oppleve under krig?

Jeg synes vi her i samfunnet er alt for lite opptatt av å finne syndebukkene og henge de ut. I stedet bruker vi ressursene på å fikse problemet :? :?
    Interessant "vinkling" !

Noe av problemet er vel at det er så få "syndebukker" at pressen må "lage storm i vannglass" og finne på nye måter å lure oss til å bli lurt for så å skrive om det.

NAV-reformen er et resultat av god økonomi (lav ledighet) uten at man har "spart middler" til nedgangen (som alltid kommer). Dette er den nye måten å drive politikk på. Folk har ingen reele problemer med lav statlig bemanning så lenge man ansetter 1.000stk for effektiv saksbehandling når problemene kommer. Vi er flinke til å kreve når det passer oss og lite flinke til å gi når vi bør!

Det beste politiske system er Marxismen men fordi vi er menneske -er det værste politiske system Marxismen!

Intermediate
    Medlem siden
    May 2007
    Poster
    640
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    --

Medlem siden
    Nov 2003
    Sted
    Sandefjord
    Poster
    5,472
    Takk & like
    Nevnt
    8 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg trodde nav reformen var et eller annet høyre opplegg startet ut i fra at alt kommunalt/statlig er drevet med meget lav effektivitet og dermed at man kan hente ut masse ved omorganisering!

Slik som for eksempel helsereformen osv...

Er ikke bra for blodtrykket å tenke for mye på slike ting :?

Men jeg er ellers for å minske forskjellene i samfunnet!

Intermediate
    Medlem siden
    May 2007
    Poster
    640
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg trodde nav reformen var et eller annet høyre opplegg startet ut i fra at alt kommunalt/statlig er drevet med meget lav effektivitet og dermed at man kan hente ut masse ved omorganisering!

Slik som for eksempel helsereformen osv...

Er ikke bra for blodtrykket å tenke for mye på slike ting :?

Men jeg er ellers for å minske forskjellene i samfunnet!

Intermediate spade sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2006
    Poster
    1,030
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Virker som om han også har havnet i trøbbel med noen folk? Sikkert noe med hifi utstyr og pæng? Etter det isen skriver i tråden hans: selvforskyldt?
    Det som er selvforskyldt er vel alt maset i tråden hans om hva han skulle kjøpe. Det er jo det hele tråden handler om, noe blir lagt ut for salg og alle lurer på hva som skal inn.

Medlem siden
    Dec 2005
    Sted
    Nordfjord
    Poster
    8,659
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Da var jeg tilbake fra en kort men intens tur. Ganske deilig så lenge man har skikkelige klær. Eller som jeg sier på nynoregs; "Det finns ikkje dårleg veir, bare dårlege kleir".

Kroppen funker greit, men det kjennes i spes ankler og legger. Har vært plaget med beinhinnebetennelse i begge leggene i over 15 år, så jeg slipper nok ikke helt unna.

Medlem siden
    Nov 2003
    Sted
    Sandefjord
    Poster
    5,472
    Takk & like
    Nevnt
    8 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Siden jeg har spilt gjenom Dead Space (som anbefales ) så startet jeg litt tvilende til et impulskjøp jeg gjorde for en stund siden:

Lego: Star Wars - The Complete Saga Faktisk litt morsomt med de små lego krabatene :-D

Du er flink Frode!

Expert jakv sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2004
    Sted
    Kristiansund
    Poster
    8,645
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Tråkket i 45 min på sykkelen i dag jeg og Musikk og bok sammen med sykkel går greit, får prøve å gjenta det i morgen ...

Ser ut til at jeg mp kikke innom nissetråden også ...
    Og så skal jeg vokte meg vel for å si at jeg skal kjøpe noe... Men W har fått dilla på Rockband etter en halvtime på besøk hos broren sin, så det er ikke umulig at det kommer i hus. I morgen har hun visst tenkt å handle Guitar Hero på Rema 1000, 399,- inkl. gitar til PS2 i bua.
    Cambridge 752 BD, Yamaha CX-A5000, Hegel H300, DIY 3xL25D, JBL LS80, JBL LS center, Klipsch RS42 MK2,
    DIY 4xDayton Ultimax 15", 2xBehringer iNuke6000DSP, Sony VPL-HW30, Darbee Darblet, Nexus Player, Toshiba HD-DVD, Get Micro,
    Rega Planar 3 m/Elys 2, Rega Fono

Livet er mer enn en pakke tørre kjeks

Intermediate spade sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2006
    Poster
    1,030
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Ingen som kjenner noen som vil ha en skikkelig god DVD-spiller?

Har vært inne på service nå og skiftet laser, motorer og alle bevegelige deler.

Expert jakv sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2004
    Sted
    Kristiansund
    Poster
    8,645
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Har du fått fikset Yamahaen ?
    Må da være mulig å selge den, men han lærereren har slitt litt med å bli kvitt tilsvarende ser det ut som ...

Jeg sitter med PS3, Sony BD-spiller, Toshiba HD-DVD-spiller og Pioneer DVD-spiller på stua, så jeg har nok ikke bruk for den
    Cambridge 752 BD, Yamaha CX-A5000, Hegel H300, DIY 3xL25D, JBL LS80, JBL LS center, Klipsch RS42 MK2,
    DIY 4xDayton Ultimax 15", 2xBehringer iNuke6000DSP, Sony VPL-HW30, Darbee Darblet, Nexus Player, Toshiba HD-DVD, Get Micro,

Expert jakv sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2004
    Sted
    Kristiansund
    Poster
    8,645
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Neida, han sørpå hade en annen spiller ja ...

Side 1327 av 2256 FørsteFørste ... 327 827 1187 1197 1207 1217 1227 1237 1247 1257 1267 1277 1287 1297 1307 1317 1323 1324 1325 1326 1327 1328 1329 1330 1331 1337 1347 1357 1367 1377 1387 1397 1407 1417 1427 1437 1447 1457 1467 1827 ... SisteSiste

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •