Interesse for demokvelder i Ålesund? Litt hifi, og mye sosial prat. :) - Side 132

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  1
Side 132 av 2256 FørsteFørste ... 2 12 22 32 42 52 62 72 82 92 102 112 122 128 129 130 131 132 133 134 135 136 142 152 162 172 182 192 202 212 222 232 242 252 262 272 632 1132 ... SisteSiste
Viser resultater 2,621 til 2,640 av 45103
    Expert Mr_Spock sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2003
    Sted
    Sandefjord
    Poster
    5,472
    Takk & like
    Nevnt
    8 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Sitat Opprinnelig postet av Svantekiller
    Må bite meg litt i leppa her.. Har begynt å studere 3 serie nå Har mest med forsikring å gjøre.. Jeg vil ikke bruke så mye penger på bil

Det er snakk om 4 k spart i året... Ca utregninger
    Vet ikke om du har tenkt tanken, men det kan kanskje lønne seg å vente litt med bilkjøp. Eller å ha litt is i magen.

Jeg har lest noen steder at det stadig mer blir kjøpers marked. Det er vel rekord i antall bruktbiler til salgs.

Med renta på vei oppover og bakrusen av folks handlefest rett rundt hjørnet kan det bli mange gode bruktkjøp fremover.

Uansett er nok mulighetene til å bli belønnet ved pruting ganske store om dagen
    Yamaha CX-A5100 & RX-A1030 . Vincent SP-993 . Rotel RMB-1565 . Anti-Mode 8033 Cinema
    Atmos 7.1.4 . Infinity Kappa 600, Kappa Center, Kappa 200, Kappa Surround, Kappa Sub
    Epson EH-TW2900 . Dreamscreen V2 DynaGrey 106" . DarbeeVision Darblet

Intermediate Etaten sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2004
    Poster
    748
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Kanskje litt for mye?? hmmm....

??

Bare frontlyktene koster over 8 lapper... Ikke kjøp 3-serien.. Spes med rottis.. Jeg har kjørt det i 6 år med schæfer.. Bedre med 5-serien for der blir det da faktisk plass til ett bur til hund samtidig som det blir plass til bagasje, evt en sub?? Tenker du forsikring, så er det rimeligere på 5 enn 3-serien faktisk... Lavere på ulykkesstatistikken... Min 5'er er 2 lapper rimeligere i året en 3'rn...

Medlem siden
    Nov 2004
    Poster
    748
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Etaten ser for seg at konjakkeren forsvinner i det blå her... :-(

Medlem siden
    Nov 2004
    Poster
    748
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Nå brummer iallefall jeg avgårde i 5'rn min og handler meg litt mat.. har helt glemt å spise i hele dag pga fullt program.. kom på at jeg er VELDIG sulten..

Intermediate Svantekiller sin avatar
    Medlem siden
    Mar 2006
    Poster
    3,645
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Etaten
    Etaten ser for seg at konjakkeren forsvinner i det blå her... :-(
    Hehe, konjakk får du likevel

Men det er jo slik at jeg ikke trenger å kjøpe bil nå MEN jeg vil sondere markedet. Og kjøpersmarked har det vært lenge... Det kommer ikke til å skje noe drastisk i høst uansett...

Dessuten har jeg norgesmester i Pruting ved min side ( Min far ) Han er rå rett og slett...sjefen for Den lokal "hifi tv" sjappa på s.øra. gikk og gjemte seg når han kom inn Etter at han hadde kjøpt Tv anlegg og full pakke.... Så det er jeg ikke redd for.

Men uansett skal ringe på 2 stk 5 og 1 stk 3 i morgen. Som jeg sa til far, det blir ikke handlet i helgen uansett. Da er det Tingvoll dager og jeg skal drepe enda flere hjerneceller

Medlem siden
    Nov 2004
    Poster
    748
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hehe, konjakk får du likevel

Men det er jo slik at jeg ikke trenger å kjøpe bil nå MEN jeg vil sondere markedet. Og kjøpersmarked har det vært lenge... Det kommer ikke til å skje noe drastisk i høst uansett...

Dessuten har jeg norgesmester i Pruting ved min side ( Min far ) Han er rå rett og slett...sjefen for Den lokal "hifi tv" sjappa på s.øra. gikk og gjemte seg når han kom inn Etter at han hadde kjøpt Tv anlegg og full pakke.... Så det er jeg ikke redd for.

Men uansett skal ringe på 2 stk 5 og 1 stk 3 i morgen. Som jeg sa til far, det blir ikke handlet i helgen uansett. Da er det Tingvoll dager og jeg skal drepe enda flere hjerneceller
    SAntsant... Og det er heller ikke dumt å lete seg opp en diesel... Min tikker under 0.5 på langkjøring brukbart lastet opp.. kjørte ålesund-oslo-over til sverige-oslo-ålesund og hadde fremdeles diesel igjen på tanken.. helt rått med tanke på ganske frisk kjøring med 18-tommere og 265-35-18dekk på.. Endte opp på ganske nøyaktig 0.48 ifølge kjørecomputeren.. :-)

Medlem siden
    Nov 2003
    Sted
    Sandefjord
    Poster
    5,472
    Takk & like
    Nevnt
    8 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sånne er gull verdt når det skal handles

Selv er jeg et lett offer for en dreven selger, hehe
    Yamaha CX-A5100 & RX-A1030 . Vincent SP-993 . Rotel RMB-1565 . Anti-Mode 8033 Cinema
    Atmos 7.1.4 . Infinity Kappa 600, Kappa Center, Kappa 200, Kappa Surround, Kappa Sub

Medlem siden
    Nov 2004
    Poster
    748
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Mr_Spock
    Sånne er gull verdt når det skal handles

Selv er jeg et lett offer for en dreven selger, hehe
    Jeg er elendig på pruting, blir liksom litt flau.. og jeg er SUNNMØRING!! Det er jo helt på trynet... :-) Nå er det full gass til Kiwi, som stenger kl 23...

Medlem siden
    Nov 2003
    Sted
    Sandefjord
    Poster
    5,472
    Takk & like
    Nevnt
    8 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Endte opp på ganske nøyaktig 0.48 ifølge kjørecomputeren.. :-)

Store muligheter for at min neste bil har en diesel motor

Medlem siden
    Nov 2003
    Sted
    Sandefjord
    Poster
    5,472
    Takk & like
    Nevnt
    8 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg er elendig på pruting, blir liksom litt flau.. og jeg er SUNNMØRING!! Det er jo helt på trynet... :-)
    Her det noe alvorlig feil

Medlem siden
    Nov 2004
    Poster
    748
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Tilbake i go'stolen.. Noen som har savna meg? Ingen? Uff da... Det ble gourmet-mat i kveld... Drikke og snus fra Kiwi og burger fra McDonalds... Steike god mat for ømfintlige ganer... Etterpå er det det ett stort glass med brunt,sterk væske i... LENGE siden jeg har vært i så godt humør... Er rett og slett fornøyd :-)

Og ja, det å være sunnmøring er jeg ikke flink til på det økonomiske hjørnet.. Det er vel forsåvidt sikkert pga jeg har en del romsdals- og nordmørsk blod i kroppen :-)

Medlem siden
    Nov 2004
    Poster
    748
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Gammel 80-tallsfilm på tv2-film nå... "Less then zero".. Vekker gamle og gode minner.. Den må sjåast, med avforum lett ved siden av.. I am addicted :-)

Medlem siden
    Nov 2004
    Poster
    748
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    jaja, jeg får sitte her og vrøvle for meg selv... klarer jeg å komme til post nr 3000 tro?

Medlem siden
    Nov 2004
    Poster
    748
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Innser at jeg ikke klarer å komme meg til post nr 3000 i kveld... trøtt, så det ble med en stk sterk en... finner køya tror jeg... jeg har blitt ei rett pingle... Må nok drikke meg i form til treffet, for dette er ikke mye å skryte av :-) Natters folkens..

Expert teddytusen sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2005
    Sted
    Nordfjord
    Poster
    8,659
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av LogB.no
    Teddy: Her kommer en liten smakebit på hva fremtiden vil bringe. Legg merke til oppløsning på treverk og andre teksturer samt lyset i bildet, og detter kun en meget kjapp MockUp ... Ahhh digg...

Lars.
    Lekkert Lars! I`m happy! :-D
    Jeg HATER mobilversjoner av nettsider...

Medlem siden
    Nov 2003
    Sted
    Sandefjord
    Poster
    5,472
    Takk & like
    Nevnt
    8 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Da var Eagles: Farewell Tour, Live From Melbourne satt i spilleren, nice

Platekompaniet skuffer ikke - rask levering som vanlig.

Smaker bra med iskald ... eh cola da...

Rar "farewell tour" da - leste i Dagbladet følgende:

Eagles lager nytt studioalbum - etter 28 år - Dagbladet.no - musikk

Helt topp det da

Medlem siden
    Dec 2005
    Sted
    Nordfjord
    Poster
    8,659
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    He he he. Hørte det på radioen Mr_Spock, og hadde tenkt å kommentere det jeg også.

Kom fra tannlegen nettopp. Var endel å gjøre. Kan si det slik at hans estimat over hva som måtte gjøres iløpet av et år, var ganske lik summen av det mine drømmehøyttalere koster.......:???:

Medlem siden
    Dec 2005
    Sted
    Nordfjord
    Poster
    8,659
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Tror du Kjetil er litt sånn som meg jeg. Ene uken er det en ting som er det helt store. Neste uke er det noe annet. Men at det var bil som skulle bli ett av "temaene", se det hadde jeg aldri trodd. Mr "bil er bare et fremkomstmiddel" himself!

Medlem siden
    Nov 2003
    Sted
    Sandefjord
    Poster
    5,472
    Takk & like
    Nevnt
    8 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av teddytusen
    He he he. Hørte det på radioen Mr_Spock, og hadde tenkt å kommentere det jeg også.

Kom fra tannlegen nettopp. Var endel å gjøre. Kan si det slik at hans estimat over hva som måtte gjøres iløpet av et år, var ganske lik summen av det mine drømmehøyttalere koster.......:???:
    Tusenlappene flyr fort hos tannlegen - det er forj...ig. Jeg har vært heldig de siste årene.

Men har tidligere lagt igjen den en hifi-komponenten etter den andre i pinestolen....

Er det større "arbeider" så kan det lønne seg å skjekke flere steder?

Så de testet det på tv2-hjelper deg en gang (eller var det fbi? ) der vekslet vel prisen fra 5k til 20k tror jeg......

Medlem siden
    Dec 2005
    Sted
    Nordfjord
    Poster
    8,659
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg vet at de ikke er de billigeste, men de er anbefalt av mange. Med den lista han ramsa opp over ting som måtte gjøres idag, så syns jeg det ikke var så ille egentlig.

Ja ja. Blir siste kveld med gjengen dette på en stund. Startet ferien i dag. :-D

Side 132 av 2256 FørsteFørste ... 2 12 22 32 42 52 62 72 82 92 102 112 122 128 129 130 131 132 133 134 135 136 142 152 162 172 182 192 202 212 222 232 242 252 262 272 632 1132 ... SisteSiste

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •