Interesse for demokvelder i Ålesund? Litt hifi, og mye sosial prat. :) - Side 1311

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  1
    Intermediate spade sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2006
    Poster
    1,030
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Må scrolle ørlitegrann med 19" widescreen med oppløsning på 1440x900 også Jan.

Nå er det CSI:NY. I HD selvsagt!

Expert teddytusen sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2005
    Sted
    Nordfjord
    Poster
    8,659
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Kan ikke ta ned størrelsen på skriften uten at smileyene ser veldig rare ut, så det er nok riktig her. Har ikke så stor skjerm, så det kan være det Jan.

Så som sagt meget pent ut Jan.

Nå er det snart natta her.
    Jeg HATER mobilversjoner av nettsider...

Expert jakv sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2004
    Sted
    Kristiansund
    Poster
    8,645
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Dere får meg aldri til å innrømme at bildene er for store uansett
    Jeg er fullstendig klar over at dere egentlig har rett, men vil som sagt ikke innrømme det.

Inne hos junior forandret vi fasen noen få grader, ellers står alt som det har gjort. Men denne kurven var den beste vi fikk til, med sengetøy dandert på ret plass osv. så demping har mye å si, ingen tvil om det.
    Cambridge 752 BD, Yamaha CX-A5000, Hegel H300, DIY 3xL25D, JBL LS80, JBL LS center, Klipsch RS42 MK2,
    DIY 4xDayton Ultimax 15", 2xBehringer iNuke6000DSP, Sony VPL-HW30, Darbee Darblet, Nexus Player, Toshiba HD-DVD, Get Micro,
    Rega Planar 3 m/Elys 2, Rega Fono

Livet er mer enn en pakke tørre kjeks

Intermediate svennand sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2004
    Poster
    1,006
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av jakv
    Ferdig med The Dark Knight, slett ikke verst film det

BTW, trodde størrelsen på kurvene var OK størrelse Frode, greier det uten scrolling her .... Har du forresten prøvd Ctrl og - samtidig i nettleseren din? Da skjer det noe rart
    sett punktene til 1050, er vel det som er standard på avsforum når de poster slike grafer=P
    det er nok, og for de fleste slipper man å scrolle...

Expert pahf sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2005
    Poster
    5,908
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Fredag den 13 var ingenting i mot søndag 15 for folk jeg kjenner.

1 stk på sykehus med hjerteflimmer og lav kroppstemp.
    1 stk på sykehus etter og ha vraket bil

Heldigvis gikk det bra med alle mann!

Dessuten ble det dac og veggfeste så jeg har egentlig hatt flaks :-D

Medlem siden
    Nov 2004
    Poster
    1,006
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    forresten den dippen du fikk trenger du ikke bry deg noe særlig om. den gikk over ett så smalt frekvensområdet at du vil nok ikke merke det...

Du skal være veldig fornøyd med grafen, så er det mer en smakssak om man vil piffe opp litt i det og det frekvensspekteret under film osv...

Relativt utrolig at du hadde såpass flott kurve, sikker på at alt er riktig gjort?=P

Expert jakv sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2004
    Sted
    Kristiansund
    Poster
    8,645
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Er bare sinnsykt god med Photoshop

Neida, jeg tror jeg kan stå inne for målingen. Hadde en del som var noe ute av kurs innimellom også, særlig oppe i bua.

Det som dere selvsagt ikke får se er at det er litt stygt lenger opp i frekvens.
    Brukte REW som generator, og vi hadde problemer med å høre at det var en dip der. Den er jo som dere sier utrolig smal.
    Cambridge 752 BD, Yamaha CX-A5000, Hegel H300, DIY 3xL25D, JBL LS80, JBL LS center, Klipsch RS42 MK2,
    DIY 4xDayton Ultimax 15", 2xBehringer iNuke6000DSP, Sony VPL-HW30, Darbee Darblet, Nexus Player, Toshiba HD-DVD, Get Micro,

Medlem siden
    Nov 2004
    Poster
    1,006
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av jakv
    Er bare sinnsykt god med Photoshop

Neida, jeg tror jeg kan stå inne for målingen. Hadde en del som var noe ute av kurs innimellom også, særlig oppe i bua.

Det som dere selvsagt ikke får se er at det er litt stygt lenger opp i frekvens.
    Brukte REW som generator, og vi hadde problemer med å høre at det var en dip der. Den er jo som dere sier utrolig smal.
    Er nokså naturlig å att det ser litt skurrete lengre opp i frekvensen, det har litt med hvor god målemicen er på høyere frekvensområdet (de fleste config filer dekker vel ikke så langt oppe?)

Dess høyere opp i frekvensen dess lettere er det som oftest å få bukt med problemene...

Jeg hadde gitt mye for å få den kurven som du har der for å si det sånn, håper jeg får noe liknendes når jeg får bygd det riktige kinorommet...

Expert jakv sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2004
    Sted
    Kristiansund
    Poster
    8,645
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Med tanke på at rommet er ca. 2,2x3,3m eller noe slikt så er det nok en stor mengde flaks inne i bildet også.
    Tidligere hadde han en CV CLS12S som datt som en stein under 27-28Hz.

Men det er iallefall kroken på øra for Behringeren som står i hylla der inne, den kan absolutt pensjoneres nå... Og da begynner jeg selvfølgelig å lure på om jeg skal dra den opp i bua og trikse litt der med den ...

Intermediate Etaten sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2004
    Poster
    748
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av teddytusen
    He he he. Tror kanskje ikke Kristian fikk med seg omskrivingen min.

Jeg gjorde det nok Frode, men var så redusert at jeg hadde kreativiteten på mi side til å klare å finne på noe morsomt... Det var en laaaaaaaaaaaaang fest, som jeg slutta av og var vel i seng rundt kl 11 opå formiddagen... Klarte å få med meg ikke mindre enn to nachpiel.... Men hadde det helt knall

Expert pahf sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2005
    Poster
    5,908
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Frode hva var prisforlangende på disse TiK'ne du skulle selge?

Så tidlig på morran gidder jeg ikke lete på torget

Intermediate
    Medlem siden
    May 2007
    Poster
    640
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Heisan folkens.

På grunn av labert fremmøte på treffet forrige gang har jeg satt i gang med litt rekruteringsteknikker. Jeg kommer til å "markedsføre" en internettside der folk får høre om avforum etc. relatert til Møre & Romsdal. Det vil også være en side der folk som ikke ønsker å rote rundt på forumet etter info kan få det på en enkel måte. (Det er ikke alle som gidder å surre her inne).

Ta en titt på sidene å kom gjerne med ideer...

Her er internettsiden: www.AVTreff.com

Lars.

Medlem siden
    Dec 2005
    Sted
    Nordfjord
    Poster
    8,659
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Har ikke forandra prisen på andre steder enn finn.no, men de står nå til 10k Per Anders.

Tror ikke du skal bekymre deg for mye over fremmøte Lars. Må huske at det var meeeget godt oppmøte første gangen da. At det går opp og ned er helt naturlig.

Intermediate
    Medlem siden
    May 2007
    Poster
    640
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    ....
    Tror ikke du skal bekymre deg for mye over fremmøte Lars. Må huske at det var meeeget godt oppmøte første gangen da. At det går opp og ned er helt naturlig.
    Bekymrer meg ikke Frode men det kan jo hende andre "freaker" i området har lyst å være med på dette (det var tanken) Og det er ikke alle som har hørt om AVForum!

Hva synes du om sidene??

Lars.

Medlem siden
    Dec 2005
    Sted
    Nordfjord
    Poster
    8,659
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    For all del Lars. Siden ser bra ut den, men personlig syns jeg det er vel så greit å bruke forumet her til dette...

Intermediate
    Medlem siden
    May 2007
    Poster
    640
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    For all del Lars. Siden ser bra ut den, men personlig syns jeg det er vel så greit å bruke forumet her til dette...
    Ok! Og de som ikke kjenner til Avforum eller ikke vil bruke det, hva med dem? er de utelukket?

Lars.

Intermediate
    Medlem siden
    May 2007
    Poster
    640
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Poenget er jo å skape et miljø, eller? Vi har ikke mulighet til å markedsføre AVForum, det har vi ikke lov til. Personlig synes jeg forumtrådene raskt blir veldig "offtopic" og det tar mye tid å lese seg gjennom alt "tullet".

Mange ønsker sikkert kun å vite treffdato samt opplegg.

Lars.

Medlem siden
    Dec 2005
    Sted
    Nordfjord
    Poster
    8,659
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Tror du legger litt mer i mine innlegg enn jeg gjør selv Lars. Har da ikke sagt at noen er utelukket vel...? Var bare det at siden jeg henger her inne så mye så er det best for meg om infoen ligger her inne.

Expert pahf sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2005
    Poster
    5,908
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Syns det var et bra forslag med den siden jeg, men litt konstruktiv rettskriving er vel på sin plass?

Intermediate
    Medlem siden
    May 2007
    Poster
    640
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Tror du legger litt mer i mine innlegg enn jeg gjør selv Lars. Har da ikke sagt at noen er utelukket vel...? Var bare det at siden jeg henger her inne så mye så er det best for meg om infoen ligger her inne.
    Greit Frode.

Disse treffene gjelder ikke bare for deg og meg samt "gutta" på forumet. Det hadde jo vært hyggelig å få med andre med de samme interessene som oss på treffene, noe jeg veldig tydelig har skrevet i foregående innlegg. Informasjonen vil selvsagt også ligge her på forumet slik at Du kan lese det her.

Lars.

Side 1311 av 2256 FørsteFørste ... 311 811 1171 1181 1191 1201 1211 1221 1231 1241 1251 1261 1271 1281 1291 1301 1307 1308 1309 1310 1311 1312 1313 1314 1315 1321 1331 1341 1351 1361 1371 1381 1391 1401 1411 1421 1431 1441 1451 1811 ... SisteSiste

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •