Interesse for demokvelder i Ålesund? Litt hifi, og mye sosial prat. :) - Side 1293

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  1
    Intermediate Etaten sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2004
    Poster
    748
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Slenger meg på og gratulerer så mye med forlovelsen.......

Ellers så er jeg så irritert på all denne snøen som har kommet... Synes det er forferdelig oppskrytt!! Så nå stikker jeg og legger meg i ren protest

Intermediate svennand sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2004
    Poster
    1,006
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av jakv
    Jeg har brukt REW sammen med Radioshack og laptop, og begrensningen her sitter oppover i frekvens, da henger ikke Radioshacken helt med.
    Med å kjøre flere sweep og gjøre disse så lange som mulig mener jeg at det er et OK måleredskap.

I tillegg er jeg enig med deg Svenn-Andre i at det må litt voum til for at alt skal bli riktig. Mange refleksjoner som drukner og mange gjenstander/vegger som kan være med på å skape problemer som ikke blir satt i bevegelse ved lave lydtrykk.
    Det var derfor jeg stusset sånn i XTZ, for det var ordentlig lavt spør du meg.
    Var sånn at absolutt ingenting i rommet ble satt i bevegelse.
    Mens REW krever at man skal dra på så man hører alt som av støy fra ting som ikke bør riste

Expert pahf sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2005
    Poster
    5,908
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Etaten
    Slenger meg på og gratulerer så mye med forlovelsen.......

Ellers så er jeg så irritert på all denne snøen som har kommet... Synes det er forferdelig oppskrytt!! Så nå stikker jeg og legger meg i ren protest
    Fra jeg kom på jobb 14.30 til 22.00 var jeg ute og måket 3 ganger, så måtte jeg måke ut bilen min når jeg var ferdig! Fordømt irriterende vær!!

Medlem siden
    Nov 2004
    Poster
    1,006
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    skjønner ikke at det er så mange som syter om snøen.
    Gjør som meg, rus motoren litt og måk vei med bilen=)

Expert pahf sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2005
    Poster
    5,908
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av svennand
    Gjør som regel det jeg og, men må nesten måke så gutta på jobben klarer og gå til postkassa uten at de er gjennomvåte Hjemme så måker jeg med bilen

Medlem siden
    Nov 2004
    Poster
    748
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Hehe... Har på sommerdekk av den store varianten e.. Så bilen får stå trygt parkert noen dager.. Er ikke lenge det varer her i Ålebyen vettu jo... Tipper det er sørpe innen to dager, så litt uggent ett par dager til før det er bart igjen... Er heldigvis i den situasjonen akkurat nå at bilen kan stå når det er slik.. Møkkavær!

Medlem siden
    Nov 2004
    Poster
    1,006
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hehe... Har på sommerdekk av den store varianten e.. Så bilen får stå trygt parkert noen dager.. Er ikke lenge det varer her i Ålebyen vettu jo... Tipper det er sørpe innen to dager, så litt uggent ett par dager til før det er bart igjen... Er heldigvis i den situasjonen akkurat nå at bilen kan stå når det er slik.. Møkkavær!
    HA! da hadde jeg i hvert fall ikke måket.
    Laga ei stripe på 20cm fra utgangsdøra til porten liksom.
    og det seff med skoene=P

Priset være latskapen...

Expert pahf sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2005
    Poster
    5,908
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sommerdekk faktisk Kristian? Sjokkerer meg ikke det dugg!

Faktisk var det dødsulykke her i området i det, 2mil sør på Åsen, kjente det gikk kaldt igjennom meg når jeg leste at det var en tysk lastebil på sommerdekk som kom kjørende, spesielt siden jeg sendte ut en liten skapning med min bil på samme vei på samme tidspunkt i går mens jeg var på jobb. Vet jo aldri hva som kan skje på dette føret!

Medlem siden
    Nov 2004
    Poster
    1,006
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av pahf

Faktisk var det dødsulykke her i området i det, 2mil sør på Åsen, kjente det gikk kaldt igjennom meg når jeg leste at det var en tysk lastebil på sommerdekk som kom kjørende, spesielt siden jeg sendte ut en liten skapning med min bil på samme vei på samme tidspunkt i går mens jeg var på jobb. Vet jo aldri hva som kan skje på dette føret!
    nå er jo utenlandske lastebiler en saga for seg selv.
    Makan til ignoranse når det kommer til norske vinterforhold skal man lete lenge etter...

Expert pahf sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2005
    Poster
    5,908
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    nå er jo utenlandske lastebiler en saga for seg selv.
    Makan til ignoranse når det kommer til norske vinterforhold skal man lete lenge etter...
    det er regelrett tragisk at folk må bøte med livet for at utenlandske sjåfører ikke gidder og sko seg skikkelig! Hadde det vært opp til meg hadde sjåføren blitt buret inne for livstid kun for å markere et eksempel!

Medlem siden
    Nov 2004
    Poster
    748
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Jepp... 18-tommere og lisser på 265-35-18 Hehe... Vi har jo hatt nesten 14 dager med knall vær og bare, tørre veier... Blir ikke noe ulykke på meg og bilen min når den står parkert vettu... Ja, det har vært ett par stygge ulykker i det siste.. Men jeg tar ikke løs om det er den minste tvil om føreforhold.. Har en bil i bakhånd som jeg kan disponere til nødvendige ærend.. Er bare så forferdelig lei av å vaspe rundt med piggdekk på bar asfalt... Går jo sykemeldt med føkket leddbånd i hånden e skjønner du, så det er kun handlings og slikt jeg behøver bil til... Og det ordner jeg

Medlem siden
    Nov 2004
    Poster
    748
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    det er regelrett tragisk at folk må bøte med livet for at utenlandske sjåfører ikke gidder og sko seg skikkelig! Hadde det vært opp til meg hadde sjåføren blitt buret inne for livstid kun for å markere et eksempel!

Nå er det jo faktisk slik at en kan få lang fengselsstraff for slikt her.. Og slik SKAL det være... !

Expert pahf sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2005
    Poster
    5,908
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Regnet ikke med at du kjørte når ikke føret tilsa det nei Kristian, du virker da såpass oppegående Appropo tullete kjøring var samme skapning sjåfør for meg i helga, og for å si det pent full som en alke rullet jeg inni framsetet knestående seende mot baksetet, da jeg endelig klarte og movere meg inn satt jeg igang med en latterkule som varte i 30min og igjen resulterte i at vi kjørte oss helt vill i mitt eget nabolag! At jeg klarte og navigere oss i totalt feil retning 100m fra min egen bolig det er godt gjort det!

Men morro, lenge siden jeg har ledd så godt!

Intermediate
    Medlem siden
    May 2007
    Poster
    640
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg tar poenget med XTZ dingsen. Dette bunner vel i "Ukynde". Derfor kurs. De må da være et menneske i nærheten som kan lær oss dette med frekvenser og slikt?! Jeg aner ikke hvordan jeg skal lese en kurve heller, sier meg ingen ting men har skjønt at den viser "rommets feil" på en finurlig måte.

Får blaffre gjennom bruksanvisningen og se om jeg blir klok på det!

Blir nok Beringer CDPQLSX 894000 eller noe slikt og en eksternt usb kloss med mindre jeg finner ånkli ut av Zoom'en, det er vel mic'en min som ikke funker helt selv om det er en kondensator mic i høy prisklasse! (var, er ikke lenger).

JEG klarte å fikse snøfreser'n
    Jippppyyyy

Medlem siden
    Nov 2004
    Poster
    748
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Regnet ikke med at du kjørte når ikke føret tilsa det nei Kristian, du virker da såpass oppegående Appropo tullete kjøring var samme skapning sjåfør for meg i helga, og for å si det pent full som en alke rullet jeg inni framsetet knestående seende mot baksetet, da jeg endelig klarte og movere meg inn satt jeg igang med en latterkule som varte i 30min og igjen resulterte i at vi kjørte oss helt vill i mitt eget nabolag! At jeg klarte og navigere oss i totalt feil retning 100m fra min egen bolig det er godt gjort det!

Men morro, lenge siden jeg har ledd så godt!

Du var ikke helt i vater den kvelden tror jeg

Expert pahf sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2005
    Poster
    5,908
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Du var ikke helt i vater den kvelden tror jeg
    På ingen måte, var i 30års lag til en kompis, hvorpå jeg og han brukte 2t på og justere den nyinnkjøpte hjemmekinoen, noe jeg skulle klart på ca 3min til vanlig, men jeg har aldri ledd så mye på veldig lenge! Lo når jeg kom i bilen, lo når jeg kom hjem og lo jaggu meg når jeg våkna opp også

Medlem siden
    Nov 2004
    Poster
    1,006
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av LogB.no
    Jeg tar poenget med XTZ dingsen. Dette bunner vel i "Ukynde". Derfor kurs. De må da være et menneske i nærheten som kan lær oss dette med frekvenser og slikt?! Jeg aner ikke hvordan jeg skal lese en kurve heller, sier meg ingen ting men har skjønt at den viser "rommets feil" på en finurlig måte.

Får blaffre gjennom bruksanvisningen og se om jeg blir klok på det!

Blir nok Beringer CDPQLSX 894000 eller noe slikt og en eksternt usb kloss med mindre jeg finner ånkli ut av Zoom'en, det er vel mic'en min som ikke funker helt selv om det er en kondensator mic i høy prisklasse! (var, er ikke lenger).

JEG klarte å fikse snøfreser'n
    Jippppyyyy
    er ikke så vanskelig å skjønne REW da.
    Hva er det du ikke får til med Zoom'en da?

Medlem siden
    Nov 2004
    Poster
    748
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    På ingen måte, var i 30års lag til en kompis, hvorpå jeg og han brukte 2t på og justere den nyinnkjøpte hjemmekinoen, noe jeg skulle klart på ca 3min til vanlig, men jeg har aldri ledd så mye på veldig lenge! Lo når jeg kom i bilen, lo når jeg kom hjem og lo jaggu meg når jeg våkna opp også

Slike happeninger er konge... Og du vet, en god latter forlenger livet

Ellers så kan jeg ikke få sagt det mange nok ganger: Gleder meg til lysere kvelder og vår..... Åhhhhhh.... Skal heldigvis en langhelg til Tallin med ett par kollegaer første uka i mars... Satser på litt vårfølelse da og kanskje litt latter

Expert pahf sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2005
    Poster
    5,908
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Slike happeninger er konge... Og du vet, en god latter forlenger livet

Ellers så kan jeg ikke få sagt det mange nok ganger: Gleder meg til lysere kvelder og vår..... Åhhhhhh.... Skal heldigvis en langhelg til Tallin med ett par kollegaer første uka i mars... Satser på litt vårfølelse da og kanskje litt latter
    Blir det ikke sol og vår snart så springer jeg på veggen, blir piandø sinnsvak av dette møkkaværet, heldigvis er det acdc og oslo neste onsdag!

Medlem siden
    Nov 2004
    Poster
    748
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Blir det ikke sol og vår snart så springer jeg på veggen, blir piandø sinnsvak av dette møkkaværet, heldigvis er det acdc og oslo neste onsdag!

Mørketiden er oppskrytt.. Og nå er jeg klar for litt mer lettkledde damer osv.. Hehe...

Side 1293 av 2256 FørsteFørste ... 293 793 1153 1163 1173 1183 1193 1203 1213 1223 1233 1243 1253 1263 1273 1283 1289 1290 1291 1292 1293 1294 1295 1296 1297 1303 1313 1323 1333 1343 1353 1363 1373 1383 1393 1403 1413 1423 1433 1793 ... SisteSiste

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •