Interesse for demokvelder i Ålesund? Litt hifi, og mye sosial prat. :) - Side 128

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  1
Side 128 av 2256 FørsteFørste ... 8 18 28 38 48 58 68 78 88 98 108 118 124 125 126 127 128 129 130 131 132 138 148 158 168 178 188 198 208 218 228 238 248 258 268 628 1128 ... SisteSiste
Viser resultater 2,541 til 2,560 av 45103
    Expert teddytusen sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2005
    Sted
    Nordfjord
    Poster
    8,659
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Hun blir 6 år 29 oktober. Har ikke forsikring, men det får koste det det koster.

Du virker jo ikke så gira på hund Kjetil. Er det så lurt dette da....?
    Jeg HATER mobilversjoner av nettsider...

Intermediate Etaten sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2004
    Poster
    748
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Svantekiller
    Dette er litt "vondt" å svelge MEN jeg har fått litt bildilla og særlig Bmw... Det er ikke meg Men har en far som er bil gal og som har vist meg 100000000 av bmw "vi" skal kjøpe. Og jeg må innrømme at det ikke mange biler som er penere en BMW når det kommer til Stasjonsvogn

Men dette blir mellom oss
    Klart det skal bli mellom oss.. Kan jo bli den nye interne humoren vår :-) Ellers så har jeg "arvet" dvs kjøpt mine to siste biler fra min far når han har oppgradert.. Nå er det sedan som gjelder for ham... Jeg tipper jeg overtar den om halvannet eller to år... Slenger inn bilder jeg.. Liker det som dere har skjønt :-)

Hans nye er vidunderlig... de er på vei nå tilbake fra Spania med den. Den har visstnok vært en drøm på alle måter.. Min gærne far har blåst den litt på autobahn til min gamle mors fortvilelse og nådde knappe 240 på nåla.. Tror hun bannet stygt da.. :-) Ellers har han valgt seg en modell med ALT utstyr inkludert aircondition i seteryggen :-)

Expert Mr_Spock sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2003
    Sted
    Sandefjord
    Poster
    5,472
    Takk & like
    Nevnt
    8 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Dette er litt "vondt" å svelge MEN jeg har fått litt bildilla og særlig Bmw... Det er ikke meg Men har en far som er bil gal og som har vist meg 100000000 av bmw "vi" skal kjøpe. Og jeg må innrømme at det ikke mange biler som er penere en BMW når det kommer til Stasjonsvogn

Men dette blir mellom oss
    For min del finnes det to type biler som er intressante:

- enten en som kun fungerer som transportmiddel, helst så rimelig som mulig.

- eller en herlig kompromissløs to-dørs sportscoupe med turtallsvillig motor som gir masse kjøreglede. BMW har et par fine kandidater der - men snakker vi AlfaRomeo så er det full klaff

Men nå for tiden går det kun i transportmiddel - så billig som mulig. forferdelig kjedelig men men
    Yamaha CX-A5100 & RX-A1030 . Vincent SP-993 . Rotel RMB-1565 . Anti-Mode 8033 Cinema
    Atmos 7.1.4 . Infinity Kappa 600, Kappa Center, Kappa 200, Kappa Surround, Kappa Sub
    Epson EH-TW2900 . Dreamscreen V2 DynaGrey 106" . DarbeeVision Darblet

Intermediate Svantekiller sin avatar
    Medlem siden
    Mar 2006
    Poster
    3,645
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Her snakker vi lunsj ja

Selv om jeg ikke liker de Aller nyeste BMW de har en dårlig Karma rundt seg. De lukter dress og sigar ... det liker ikke jeg Men den sølvgrå er litt min bane

Jeg kommer sikkert til å "arve" pappa sin jeg også En 525I ??? Med noe så spesielt som M3 styling ( litt bare ja )

Medlem siden
    Nov 2004
    Poster
    748
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Her snakker vi lunsj ja

Selv om jeg ikke liker de Aller nyeste BMW de har en dårlig Karma rundt seg. De lukter dress og sigar ... det liker ikke jeg Men den sølvgrå er litt min bane

Jeg kommer sikkert til å "arve" pappa sin jeg også En 525I ??? Med noe så spesielt som M3 styling ( litt bare ja )

Hehe... den grå er min da... Denne touringmodellen er pen faktisk... Den nye behøver en en viss tilvenning til, men kan love det at de er nydelige å kjøre samt å betrakte når en blir vant til de... :-)

En 5-serie med 3-seriens styling?? Det skulle jeg gjerne sett bilde av... hmmmm :-)

Medlem siden
    Mar 2006
    Poster
    3,645
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Etaten

En 5-serie med 3-seriens styling?? Det skulle jeg gjerne sett bilde av... hmmmm :-)
    Jepp Men det er kun mindre ting da, som Speil og noe annet snacks, den ser veldig sprek ut

Skal sies at mannen som solgte var sunnmøring Kom naturligvis fra strømgjerde eller noe slikt, han oppgraderte til AMG like greit han

Medlem siden
    Mar 2006
    Poster
    3,645
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Mr_Spock

Men nå for tiden går det kun i transportmiddel - så billig som mulig. forferdelig kjedelig men men

Enig.. slik har det alltid vært for meg Men NÅ er det slutt på

Medlem siden
    Dec 2005
    Sted
    Nordfjord
    Poster
    8,659
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av LogB.no
    Her er HT komplimentert med av utstyr ..

Teddy: Skal lampene plasseres der du har laget uttak på veggene?

Lars.
    Dette var lekkert Lars!! Takker! :-D Det siste bildet er nå bakgrunn på skrivebordet på pc-en.

Jeg har 6 lamper totalt. 2 framme og 4 bak. De bak er fordelt slik: 2 på bakvegg, og 2 på hver side bakerst på langveggene. Dipolene var plassert nesten riktig. Det er meningen at den på venstre side skal henge over teknisk...

Medlem siden
    Nov 2004
    Poster
    748
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jepp Men det er kun mindre ting da, som Speil og noe annet snacks, den ser veldig sprek ut

Skal sies at mannen som solgte var sunnmøring Kom naturligvis fra strømgjerde eller noe slikt, han oppgraderte til AMG like greit han
    Sånne detaljer ja.. da er det sikkert litt gromt faktisk.. Mye pæng på straumgjerde vettu, møbelfabrikkpæng :-)

Det er faktisk litt delig å kjøre en ok bil, samt å ha en bil som starter hver eneste gang :-)

Medlem siden
    Mar 2006
    Poster
    3,645
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av teddytusen
    Jeg har 6 lamper totalt. 2 framme og 4 bak. De bak er fordelt slik: 2 på bakvegg, og 2 på hver side bakerst på langveggene. Dipolene var plassert nesten riktig. Det er meningen at den på venstre side skal henge over teknisk...

litt av en lyskonsulent du har hatt

Medlem siden
    Nov 2003
    Sted
    Sandefjord
    Poster
    5,472
    Takk & like
    Nevnt
    8 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Enig.. slik har det alltid vært for meg Men NÅ er det slutt på
    Jaa

Kjøp noe som du blir glad av - hver gang du kjører. Men det er mulig du må strekke deg litt lenger enn en vanlig personbil med kuuule felger

For noen år siden ble jeg med en kompis som skulle kjøpe deler til sin Alfa Romeo, det endte med at han ikke fikk delene sine - mens jeg gikk ut med en kjøpekontrakt på et år gammel Alfa

Klok av skade holder jeg meg unna bilsjapper med spennende biler
    Yamaha CX-A5100 & RX-A1030 . Vincent SP-993 . Rotel RMB-1565 . Anti-Mode 8033 Cinema
    Atmos 7.1.4 . Infinity Kappa 600, Kappa Center, Kappa 200, Kappa Surround, Kappa Sub

Medlem siden
    Dec 2005
    Sted
    Nordfjord
    Poster
    8,659
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    alhitt av en lyskonsulent du har hatt
    Rett og slett et lysgeni!!! :idea:

Medlem siden
    Dec 2005
    Sted
    Nordfjord
    Poster
    8,659
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av LogB.no
    He He .. "Gjør det selv" har testet saga til Teddy ...

Best i test (selvsagt!!) :-D

Lars.
    Selvsagt!! By a mile! :-D

Medlem siden
    Nov 2004
    Poster
    748
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Mr_Spock
    Jaa

Kjøp noe som du blir glad av - hver gang du kjører. Men det er mulig du må strekke deg litt lenger enn en vanlig personbil med kuuule felger

For noen år siden ble jeg med en kompis som skulle kjøpe deler til sin Alfa Romeo, det endte med at han ikke fikk delene sine - mens jeg gikk ut med en kjøpekontrakt på et år gammel Alfa

Klok av skade holder jeg meg unna bilsjapper med spennende biler
    Har en gammel studiekompis som hele tiden sa han skulle ha seg Alfa etter studiene.. Hvilket han også gjorde etterhvert.. Han kjøpte seg en 156 sportswagen eller hva de heter... en 2000 modell tror jeg.. Han var og er veldig fornøyd med bilden, men fikk hakeslepp når han ville bytte den inn der han kjøpte den, hos merkeforhandler, til en lik i nyere nodell.. Det var ett slikt prisras at han ikke hadde råd.. Italienske biler er morro, men faktisk mye dyrere å oppgradere enn f.eks. Bmw..

Jeg hadde selv en Fiat Uno Turbo ie ibegynnelsen av studietiden.. Har ikke hatt mer morro enn med den da den gikk styggrått, men heller ikke mer bekymringer enn med den... bl.a. elektriske delen og RUST.. Den avgikk etterhvert med rustdøden ikke lenge etter jeg solgte den, med MYE tap...

Medlem siden
    Mar 2006
    Poster
    3,645
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Det er faktisk litt delig å kjøre en ok bil, samt å ha en bil som starter hver eneste gang :-)

Det er sant. Selv om mine tyske jernbaneskinner også alltid starter så er det ikke slik at jeg gleder meg til å kjøre, tar heller firmabilen for å si det slik

Finn en BMW Til meg!! Stasjonsvogn 155K grønneskilter ingen hindring! Det er dagens oppgave. Belønningen er en konjakk på treffet

Medlem siden
    Nov 2004
    Poster
    748
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Det er sant. Selv om mine tyske jernbaneskinner også alltid starter så er det ikke slik at jeg gleder meg til å kjøre, tar heller firmabilen for å si det slik

Finn en BMW Til meg!! Stasjonsvogn 155K grønneskilter ingen hindring! Det er dagens oppgave. Belønningen er en konjakk på treffet
    oioioi... huske på at denne karen ikke har nytt alkohol på en mnd... setter i gang her :-)

Medlem siden
    Nov 2003
    Sted
    Sandefjord
    Poster
    5,472
    Takk & like
    Nevnt
    8 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Har en gammel studiekompis som hele tiden sa han skulle ha seg Alfa etter studiene.. Hvilket han også gjorde etterhvert.. Han kjøpte seg en 156 sportswagen eller hva de heter... en 2000 modell tror jeg.. Han var og er veldig fornøyd med bilden, men fikk hakeslepp når han ville bytte den inn der han kjøpte den, hos merkeforhandler, til en lik i nyere nodell.. Det var ett slikt prisras at han ikke hadde råd.. Italienske biler er morro, men faktisk mye dyrere å oppgradere enn f.eks. Bmw..

Jeg hadde selv en Fiat Uno Turbo ie ibegynnelsen av studietiden.. Har ikke hatt mer morro enn med den da den gikk styggrått, men heller ikke mer bekymringer enn med den... bl.a. elektriske delen og RUST.. Den avgikk etterhvert med rustdøden ikke lenge etter jeg solgte den, med MYE tap...
    Jeg hadde en 1986 Afa Romeo Sprint QV, motor, kjøreegenskaper og utseende var på topp.

Rust, annenhåndsverdi og generell kvalitet var desverre ekstrautsyr som ikke fantes på min modell.

Men har aldri hatt eller kjørt morsommere bil enn det.

Jeg hadde min i 7 år - da gikk den rett på skroten - 340k km heheh

Medlem siden
    Mar 2006
    Poster
    3,645
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    oioioi... huske på at denne karen ikke har nytt alkohol på en mnd... setter i gang her :-)

Regna med at du ville hjelpe til ja BIL OG BMW I tillegg til konjakk på engang

PS: Se bilen DEN SKAL JEG HA

Medlem siden
    Nov 2004
    Poster
    748
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Regna med at du ville hjelpe til ja BIL OG BMW I tillegg til konjakk på engang

PS: Se bilen DEN SKAL JEG HA

Ser ut som om markedet er litt tynt for grønne skilter om dagen.. Sikkert endel som kjøper og smeller inn seter pga 10-års-regelen... fant dog noen få som ikke er dumme.. Det spørs litt på hvordan du stiller deg til km-stand.. Mange er paranoide i forhold til litt høye tall der. Jeg derimot har ingen problemer med det. Kjøper heller en velholdt bil som har rullet 200" kontra en herjet en som har rullet halvparten.. :-)

Her er ett par som egentlig er ok.. Rangert etter min vurdering fra topp til bunn:

1. FINN bil - Norges største bilmarked. Søk etter biler, motorsykler eller bildeler.

2. FINN bil - Norges største bilmarked. Søk etter biler, motorsykler eller bildeler.

3. FINN bil - Norges største bilmarked. Søk etter biler, motorsykler eller bildeler.

4. FINN bil - Norges største bilmarked. Søk etter biler, motorsykler eller bildeler.

Bare noen pointere.. Men leter en litt, så let gjerne etter en slik jeg har, med diesel altså.. Ser det er lite av de på markedet, for de forsvinner fort...

Newcomer
    Medlem siden
    Jul 2007
    Poster
    1
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    • .....
    Sist endret av tigerpusen; 03-03-2015 kl 20:34

Side 128 av 2256 FørsteFørste ... 8 18 28 38 48 58 68 78 88 98 108 118 124 125 126 127 128 129 130 131 132 138 148 158 168 178 188 198 208 218 228 238 248 258 268 628 1128 ... SisteSiste

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •