Interesse for demokvelder i Ålesund? Litt hifi, og mye sosial prat. :) - Side 1272

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  1
    Expert teddytusen sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2005
    Sted
    Nordfjord
    Poster
    8,659
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Med din flaks Oddbjørn, så ville jeg ikke gleda meg til et pokerlag for å si det sånn.

Da har vi sett "Tropic Thunder". Dvs...."W" orket ikke siste halvtimen pga hodepine og feber. Det var en grei film. Hverken mer eller mindre.

Har du hørt noe om priser Dag? Og blir det faste lave priser eller bare kampanje?
    Jeg HATER mobilversjoner av nettsider...

Intermediate svennand sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2004
    Poster
    1,006
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Æsj,
    tenkte å lage vaffler nå, har kjøpt sånn regal "mine vaffler" melpakke for de som "Æ KAN BAKE!"...

Anyway, lite hyggelig overraskelse når jeg åpnet embalasjen, der lå det ett lite insekt å krøp, lignet på ei lita bille... fysj og fy!

Newcomer COSSIERS sin avatar
    Medlem siden
    Mar 2006
    Poster
    45
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av teddytusen
    Med din flaks Oddbjørn, så ville jeg ikke gleda meg til et pokerlag for å si det sånn.

Da har vi sett "Tropic Thunder". Dvs...."W" orket ikke siste halvtimen pga hodepine og feber. Det var en grei film. Hverken mer eller mindre.

Har du hørt noe om priser Dag? Og blir det faste lave priser eller bare kampanje?
    De driver visst å forhandler med en ny leverandør , tror det er snakk om faste lave priser ja

Medlem siden
    Dec 2005
    Sted
    Nordfjord
    Poster
    8,659
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av svennand
    Æsj,
    tenkte å lage vaffler nå, har kjøpt sånn regal "mine vaffler" melpakke for de som "Æ KAN BAKE!"...

Anyway, lite hyggelig overraskelse når jeg åpnet embalasjen, der lå det ett lite insekt å krøp, lignet på ei lita bille... fysj og fy!
    Ta bilder, legg veg batch-nr og send mail. Da vanker det nok kompensasjon i posten.

Medlem siden
    Dec 2005
    Sted
    Nordfjord
    Poster
    8,659
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av COSSIERS
    De driver visst å forhandler med en ny leverandør , tror det er snakk om faste lave priser ja
    Høres veldig bra ut. Da må de andre følge.

Intermediate Tandstad sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2005
    Poster
    1,393
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av teddytusen
    Ta bilder, legg veg batch-nr og send mail. Da vanker det nok kompensasjon i posten.
    Evt berre vere glad for at han fekk gratis proteiner? Brukar å koste dyrt det!

Medlem siden
    Nov 2004
    Poster
    1,006
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Tandstad
    Evt berre vere glad for at han fekk gratis proteiner? Brukar å koste dyrt det!
    protein er greit, men ikke når det fremdeles beveger seg=P...
    Tror faktisk det var samme pose som ho som var på tv2 hjelper deg for en uke eller to siden. (hvis ikke det var FBI)

Intermediate Etaten sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2004
    Poster
    748
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Gjeeeeeeeeeeeeeeeeeeeesp.............

Intermediate spade sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2006
    Poster
    1,030
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Poker er ikke flaks, men statestikk Frode Uansett spiller vi ikke med beløp som er verdt å nevne

Har startet en ny runde mot Elkjøp også, og de er like uvitende som alltid Tror jeg kontakter Pioneer imorgen, de har orden på sakene sine.

Medlem siden
    Aug 2006
    Poster
    1,030
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Gjettekonkuranse! Vinneren får en is av meg. NB! Må hentes i Rindal

Hvilken tråd har jeg hentet disse sitatene fra? Ikke noe juksing nå da karer! Alle sitater er fra samme person på en og samme side i en tråd. Lykke til!

Jeg sparer også, problemet er bare at det er flere hull enn det Jens betaler meg kan fylle.
    Jobber masse overtid allerede, problemet er bare at i min bransje er overtid = dugnad.
    Lett er det ikke, men godt på mange måter, og yrket velger man jo selv så det skal ikke bli noe varig syting, men en stusser jo litt når en tjener halvparten av andre som har 1/4 av årene på skole...

Expert pahf sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2005
    Poster
    5,908
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av spade
    Om du vil bli dårlig Per Anders så er det for lenge siden sist Skal være skikkelig dårlig før jeg er hjemme en dag for å sitte i sofaen småsyk er det verste jeg vet.
    .
    Har en sykedag siden 02 så jeg tror jeg har fortjent en, men neida er sjeleglad for at jeg er frisk. Om jeg ikke er rastløs i utgangspunktet er jeg x10 når jeg er dårlig! Får helt hetta om jeg må holde senga

Medlem siden
    Nov 2004
    Poster
    1,006
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av spade
    Gjettekonkuranse! Vinneren får en is av meg. NB! Må hentes i Rindal

Hvilken tråd har jeg hentet disse sitatene fra? Ikke noe juksing nå da karer! Alle sitater er fra samme person på en og samme side i en tråd. Lykke til!
    ooooh! jeg vet!

Er det noen som bytter ofte utstyr?=P

Newcomer chevy sin avatar
    Medlem siden
    Mar 2007
    Poster
    81
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Er vel henta fra tråden til cy(te)bervision vist eg ikkje tar helt feil

Medlem siden
    Nov 2004
    Poster
    1,006
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Talking

Sitat Opprinnelig postet av chevy
    Er vel henta fra tråden til cy(te)bervision vist eg ikkje tar helt feil
    ooh vær forsiktig med navngiving, ellers kommer MOD å tar deg=P

Det var nattens skremmehistorie

Medlem siden
    Aug 2006
    Poster
    1,030
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av svennand
    ooooh! jeg vet!

Er det noen som bytter ofte utstyr?=P
    Gratulerer! Du vant en is

Newcomer chevy sin avatar
    Medlem siden
    Mar 2007
    Poster
    81
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Personen legger jo opp til å få slengt litt etter seg. Klager på lønna heile tida å syter i ett sett menst han bruker penger som om han tjente det dobbelte eller meir.

Medlem siden
    Nov 2004
    Poster
    1,006
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av chevy
    Personen legger jo opp til å få slengt litt etter seg. Klager på lønna heile tida å syter i ett sett menst han bruker penger som om han tjente det dobbelte eller meir.
    hehe,
    Er enkelte som er litt guttunge når det kommer til økonomi,
    kjøper før de tenker.
    Hehe når jeg tenker meg om er jeg vel ikke fullvoksen selv

Expert jakv sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2004
    Sted
    Kristiansund
    Poster
    8,645
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Forslag til ny tråd:

"Synes du at lærere er overarbeidet og underbetalt?"

Jeg har hatt 32 timer mer enn jeg skal ha denne måneden og har avtale om å få betalt for alle, mannen må jo ha fryktelige rbeidsforhold hvis det er slik at han ikke får betalt. Men om man regner det å lage prøver/rette prøver på kveldstid som overtid er det jo noe sprøyt. En lærer har både bunden og ubunden tid, noe som for meg gjør at jeg totalt skal være på skolen 29 klokketimer i uka. Av disse er et visst antall undervisnoing, og litt til samarbeid med andre lærer, samarbeid næringsliv, bedre kontakt med elever, kontaktlærerarbeid og litt eget arbeid. Resten av timene en normal uke, ca. 13 timer til (en læreruke skal være rundt 42 klokketimer pga avspasering, slik at vi har bare 38,5 ukers arbeidsår ) kan jeg ta når jeg vil. Disse 13 timene per ke skal brukes til forberedelser, retting og slikt. Men så er det slik at jeg en og annen gang må på skolen på kveldstid. Eks. i går, for å orientere VG1 elever m/foresatte om videre muligheter. Dette ligger innbakt i arbeidstiada mi fordi jeg egentlig skal være 29 timer og 15 min på jobb hver uke, og da samler man opp disse kvarterene til slike møter bl.a.

I tillegg til lønna mi har vi i fylket ca. 1400,- per måned for å være kontaktlærer, pluss 125,- per måned for å dekke litt mobilutgifter.

Ser ikke helt de problemene den andre karen der har. Og det som er så fantastisk hos oss er at det er mulig å si opp jobben sin og begynne i en som er bedre betalt om en vil det. Men er egentlig gresset grønnerepå den andre siden av gjerdet?????
    Cambridge 752 BD, Yamaha CX-A5000, Hegel H300, DIY 3xL25D, JBL LS80, JBL LS center, Klipsch RS42 MK2,
    DIY 4xDayton Ultimax 15", 2xBehringer iNuke6000DSP, Sony VPL-HW30, Darbee Darblet, Nexus Player, Toshiba HD-DVD, Get Micro,
    Rega Planar 3 m/Elys 2, Rega Fono

Livet er mer enn en pakke tørre kjeks

Medlem siden
    Nov 2004
    Poster
    1,006
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av jakv
    Forslag til ny tråd:

"Synes du at lærere er overarbeidet og underbetalt?"

Jeg har hatt 32 timer mer enn jeg skal ha denne måneden og har avtale om å få betalt for alle, mannen må jo ha fryktelige rbeidsforhold hvis det er slik at han ikke får betalt. Men om man regner det å lage prøver/rette prøver på kveldstid som overtid er det jo noe sprøyt. En lærer har både bunden og ubunden tid, noe som for meg gjør at jeg totalt skal være på skolen 29 klokketimer i uka. Av disse er et visst antall undervisnoing, og litt til samarbeid med andre lærer, samarbeid næringsliv, bedre kontakt med elever, kontaktlærerarbeid og litt eget arbeid. Resten av timene en normal uke, ca. 13 timer til (en læreruke skal være rundt 42 klokketimer pga avspasering, slik at vi har bare 38,5 ukers arbeidsår ) kan jeg ta når jeg vil. Disse 13 timene per ke skal brukes til forberedelser, retting og slikt. Men så er det slik at jeg en og annen gang må på skolen på kveldstid. Eks. i går, for å orientere VG1 elever m/foresatte om videre muligheter. Dette ligger innbakt i arbeidstiada mi fordi jeg egentlig skal være 29 timer og 15 min på jobb hver uke, og da samler man opp disse kvarterene til slike møter bl.a.

I tillegg til lønna mi har vi i fylket ca. 1400,- per måned for å være kontaktlærer, pluss 125,- per måned for å dekke litt mobilutgifter.

Ser ikke helt de problemene den andre karen der har. Og det som er så fantastisk hos oss er at det er mulig å si opp jobben sin og begynne i en som er bedre betalt om en vil det. Men er egentlig gresset grønnerepå den andre siden av gjerdet?????
    Det er godt noen lærere er fornøyd med jobben sin.
    noen som har forstått det.

Verste jeg vet er hvert år når det er en bunch med lærere som går i streik pga de er missfornøyd...
    Om de er så missfornøyd, gjør noe annet da. ikke la det gå ut over elevene som er der for å lære

Intermediate Etaten sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2004
    Poster
    748
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Etaten
    Gjeeeeeeeeeeeeeeeeeeeesp.............
    Gjeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeesp............

Side 1272 av 2256 FørsteFørste ... 272 772 1132 1142 1152 1162 1172 1182 1192 1202 1212 1222 1232 1242 1252 1262 1268 1269 1270 1271 1272 1273 1274 1275 1276 1282 1292 1302 1312 1322 1332 1342 1352 1362 1372 1382 1392 1402 1412 1772 ... SisteSiste

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •