Interesse for demokvelder i Ålesund? Litt hifi, og mye sosial prat. :) - Side 123

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  1
Side 123 av 2256 FørsteFørste ... 3 13 23 33 43 53 63 73 83 93 103 113 119 120 121 122 123 124 125 126 127 133 143 153 163 173 183 193 203 213 223 233 243 253 263 623 1123 ... SisteSiste
Viser resultater 2,441 til 2,460 av 45103
    Expert Mr_Spock sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2003
    Sted
    Sandefjord
    Poster
    5,472
    Takk & like
    Nevnt
    8 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Sitat Opprinnelig postet av Svantekiller

Hvilken side bruker dere for å bestille dvd/cd........

Present time:

Platekompaniet.no og Cdon.com

Old days:

Play, Play and Play.com
    Yamaha CX-A5100 & RX-A1030 . Vincent SP-993 . Rotel RMB-1565 . Anti-Mode 8033 Cinema
    Atmos 7.1.4 . Infinity Kappa 600, Kappa Center, Kappa 200, Kappa Surround, Kappa Sub
    Epson EH-TW2900 . Dreamscreen V2 DynaGrey 106" . DarbeeVision Darblet

Expert teddytusen sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2005
    Sted
    Nordfjord
    Poster
    8,659
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitter å kikker på Platekompaniet sine sider akkurat nå. Ellers har man jo Play og DVD-strax.

[drømmemodus] høy, slank og med noen faste og fine runde i midten......aaarrrrrrrrhhhhhh(simpson-gurgle)aaarrrrrrrrhhhhhhhsiklesikle......RANGER!!! ![drømmemodus]
    Jeg HATER mobilversjoner av nettsider...

Medlem siden
    Dec 2005
    Sted
    Nordfjord
    Poster
    8,659
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Kristian: Her er enda en godbit til deg.

Sling Blade (1996)

Intermediate
    Medlem siden
    May 2007
    Poster
    640
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    .....
    Sist endret av LogB.no; 03-03-2015 kl 16:45

Expert Mr_Spock sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2003
    Sted
    Sandefjord
    Poster
    5,472
    Takk & like
    Nevnt
    8 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av teddytusen
    Kristian: Her er enda en godbit til deg.

Sling Blade (1996)
    Den er bra!

Cåbbåj Dwight som skikkelig svin!
    Yamaha CX-A5100 & RX-A1030 . Vincent SP-993 . Rotel RMB-1565 . Anti-Mode 8033 Cinema
    Atmos 7.1.4 . Infinity Kappa 600, Kappa Center, Kappa 200, Kappa Surround, Kappa Sub
    Epson EH-TW2900 . Dreamscreen V2 DynaGrey 106" . DarbeeVision Darblet

Intermediate Svantekiller sin avatar
    Medlem siden
    Mar 2006
    Poster
    3,645
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Er litt uenig i plasseringene dine Lars!! Må jo klage, slik de er plassert så eksisterer ikke "sweet spot" eller det musikalske nirvana

Sitter å plukker på cdon jeg.. er oppe i 1800 nå , vi får se om den blir sendt eller kastet Antageligvis det siste som vanlig :? Får den følelsen som Frode snakket om her forleden dag..

FRODE!!! De har tilbud på slike Smart panel plater på Byggmakker nå!

Medlem siden
    Dec 2005
    Sted
    Nordfjord
    Poster
    8,659
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Har tenkt litt på disse, men det var det med fargene da.....

Nauru hjemmekinoconsept

Fant ikke igjen den jeg har sett meg ut på Bohus sine sider. Kanskje utgått. Var ca 12k for 2+3 seter med nedleggbar rygg. Ikke så ille det. Men også der var fargen ikke så pen. Er usikker på farge på møbler også, men ikke så veldig begeistret for lyse stoffer. Skinn blir fort klamt.....

Medlem siden
    Dec 2005
    Sted
    Nordfjord
    Poster
    8,659
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    FRODE!!! De har tilbud på slike Smart panel plater på Byggmakker nå!
    Har ikke Byggmakker i byen enda. (er ikke ferdig bygget, men på vei) Min søster jobber på Byggmakker i Stryn, og er allerede kontaktet.

Så du noen priser Kjetil?

Intermediate Svantekiller sin avatar
    Medlem siden
    Mar 2006
    Poster
    3,645
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av teddytusen

Så du noen priser Kjetil?

69 pr. kvm For de umalte

En plate er 1,49kvm som betyr 102,81 Men jeg mener at uten tilbud og litt "sjarm" så bør du kunne få disse for 90 pr plate... Jeg fikk de ferdigmalte tik 140 :-D Men det er vel på grunn av Firmabilen og Min sjarm offensiv Du må ikke vente på at de skal gi deg rabatt Det er kanskje litt lettere på den "Lokale" sjappa.....

God natt gutter.. Ble ikke noe bestilling fra Cdon vil vente på svar om dette HD spørsmålet mitt først. Kan anbefale alle andre den nye Eagles også! Uansett hva du mener om slik musikk så er det balsam og en innspilling fra en annen verden

Medlem siden
    Dec 2005
    Sted
    Nordfjord
    Poster
    8,659
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Skal se hva søss klarer Kjetil.

Natta folkens

Intermediate Etaten sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2004
    Poster
    748
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Flink Du Lars

Hva skal man gjøre når man føler at man har gått på en smell?? Akkurat nå er jeg virkelig på 0. Er ikke en ting som kan muntre meg opp. Hvorfor?? sikkert mye.

For å sette bilder på det. Jeg gidder ikke å legge meg ned å slappe av engang
    Sitter å ser mine favoritt episoder av The Simpsons uten å rikke på smilebåndet. Er det Høst depresjon? :-?
    Om jeg kan glede deg så har min dag om mulig vært verre.. :-(

Var og skulle kjøpe for til pax hos veterinæren nede.. Samt snakke med ham om dette med at pax har denne eksemen og har klødd av seg endel pels.. Der kommer sjokkmeldingen om at han må vurderes avlivet.. Jeg har veksla mellom sjokk og fortvilelse i dag.. Men reiser inn til en annen veterinær, for han er spesialist på hund.. Har også snakka med ei venninne fra fengselsskolen som har peil på hund og ho ble sjokka over den lette vurderingen..

Vært en tøff dag, gikk i borgundgavlen og gråt for meg selv sammen med pax...... Enkelt og greit en møkkadag.. nettopp kommet inn etter kveldsturen, og vi gikk oss en god tur selv om jeg ikke er i form.. Det verste er at pax spiser godt, traver avgårde, sover godt og leker seg når vi er på tur... Vært en møkkadag ja..

Sling blade er på vei ned.....

Newcomer chevy sin avatar
    Medlem siden
    Mar 2007
    Poster
    81
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    har du sjekka noke meir om pris på forsikring svante? eg betaler 9500 på min 97 mod legacy 2.5 med 40 prosent bonus. men subaru er en relativt dyr bil å forsikre uansett alder på eiger.

Newcomer chevy sin avatar
    Medlem siden
    Mar 2007
    Poster
    81
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    svært dårli dag på deg da kristian. får håpe veterinæren tok en forhastet diagnose. håper alt ordner seg.

Intermediate
    Medlem siden
    May 2007
    Poster
    640
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    .....

Medlem siden
    Dec 2005
    Sted
    Nordfjord
    Poster
    8,659
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Tror nok jeg går for 2 sitteplasser framme og 3 bak. Det med sweetspot er ikke et problem. Når vi sitter og ser film, så sitter vi på hver sin side av sweetspot, men når jeg ser konserter eller hører på musikk så flytter jeg jo bare den ene stolen litt vekk og skyver min inn i sweetspot. Ække verre enn det.

Kristian: Uff dette var leie nyheter. Fikk noe tilsvarende i helgen. Mine foreldre har tatt over Toller-tispen min og nå har de funnet en liten svulst på ene patten. Veterinæren hjemme var bortreist, men han mente det var forholdsvis vanlig og ikke nødvendigvis farlig. (fint med fjerndiagnostisering...:???: ) Jeg krysser fingrene for Pax og Kenya.

Intermediate
    Medlem siden
    May 2007
    Poster
    640
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    .....

Intermediate
    Medlem siden
    May 2007
    Poster
    640
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    .....

Medlem siden
    Nov 2004
    Poster
    748
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av LogB.no
    Hm.. Vedr. dette med hunder og hudsykdomer..

Jeg vet litt om dette og det er kanskje derfor jeg ikke har lyst å bidra med noe som kan tolkes "litt feil" - Så...

De aller fleste hudsykdomer kan behandles, det som gjør at det anbefales avlivning er fordi jobben er ganske tung både for hund og eier. Det man ofte må gjøre er å barbere hundens pels helt av for så å smøre inn hele hunden godt, ofte og lenge til sykdomen gir seg. I denne perioden må ikke hunden utsettes for kulde/vann eller andre ting den blir utsatt for når den er ute.

Vi har som sagt en schäfer som burde vært inne til kontroll snart men det at hun klør seg litt i overkant er en smule skremmende.. Vi har byttet foret nå for å se om det hjelper (gjør ofte det). Hvis Gully er syk vil en slik behandling ikke gjennomføres.

Lars.

Lars.
    Jeg skjønner.. Men nå har jeg fått time hos en veterinær i spjelkavika som er mer hundespesialitst.. Så får han vurdere om dette er behandlingsbart da.. Pax går allerede på ett spesielt allergifor, men jeg snakka med ei venninne i går som har mye peil på hund, og hun sa at det må en blodprøve til slik at en kan se litt mer på hva han tåler og ikke tåler.. Ellers er det jo de som er fagfolk og ikke jeg... Men det er tungt, for vi har nå liksom kjempet oss gjennom gode og vonde tider han og jeg.. Han ligger ved siden av meg nå... Det er sånn passe sårt...

Intermediate
    Medlem siden
    May 2007
    Poster
    640
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    .....

Medlem siden
    Nov 2004
    Poster
    748
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av LogB.no
    Viktig å søke råd hos gode fagfolk! Vi bruker en dyrlege nå som har lang erfaring fra forsvaret (schäfer) han heter Birkeland og info finder du under.

Ålesund veterinærvakt og smådyrklinikk
    Sjømannsv. 25
    6008 Ålesund
    70 12 00 42

Før brukte vi Ålesund dyreklinikk men sluttet å gå der fordi diagnosene ble dårligere og dårligere (vagere + sitat: det går nok bra) ikke helt min greie.

Lars.
    Hei igjen Lars.. Det er han birkeland jeg har brukt selv i flere år.. Har vært fornøyd med ham, og mindre fornøyd med hans kompajning, gåsemyr.. Det er Ålesund smådyrklinikk jeg har gjort avtale med i morgen.. Er de ikke noe særlig altså? Det var forresten birkeland som sa det som ble sagt i går, og jeg synes det var en litt vel forhastet diagnose, da han bare så på ham mens Pax satt bak i bilen Ble litt i stuss over den hastige "diagnosen"...

Side 123 av 2256 FørsteFørste ... 3 13 23 33 43 53 63 73 83 93 103 113 119 120 121 122 123 124 125 126 127 133 143 153 163 173 183 193 203 213 223 233 243 253 263 623 1123 ... SisteSiste

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •