Interesse for demokvelder i Ålesund? Litt hifi, og mye sosial prat. :) - Side 1219

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  1
    Expert pahf sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2005
    Poster
    5,908
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Sitat Opprinnelig postet av Mr_Spock
    Nurnburg er rått å kjøre - lang bane :-D
    Kompisen ga opp etter 5min, så prøvde jeg, dette er noe av det råeste jeg har kjørt når det gjelder bilspill! 10min nurnburgerring er spinnvillt, klarte det med 3sec margin

Expert Mr_Spock sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2003
    Sted
    Sandefjord
    Poster
    5,472
    Takk & like
    Nevnt
    8 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Da fant jeg endelig "The Dark Knight" på BD i postkassen - skal si det tok tid fra Play..... Da blir det Bluray på projen :-D
    Yamaha CX-A5100 & RX-A1030 . Vincent SP-993 . Rotel RMB-1565 . Anti-Mode 8033 Cinema
    Atmos 7.1.4 . Infinity Kappa 600, Kappa Center, Kappa 200, Kappa Surround, Kappa Sub
    Epson EH-TW2900 . Dreamscreen V2 DynaGrey 106" . DarbeeVision Darblet

Medlem siden
    Nov 2003
    Sted
    Sandefjord
    Poster
    5,472
    Takk & like
    Nevnt
    8 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av pahf
    Kompisen ga opp etter 5min, så prøvde jeg, dette er noe av det råeste jeg har kjørt når det gjelder bilspill! 10min nurnburgerring er spinnvillt, klarte det med 3sec margin
    Hehe - var det snøføre?
    Yamaha CX-A5100 & RX-A1030 . Vincent SP-993 . Rotel RMB-1565 . Anti-Mode 8033 Cinema
    Atmos 7.1.4 . Infinity Kappa 600, Kappa Center, Kappa 200, Kappa Surround, Kappa Sub

Expert pahf sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2005
    Poster
    5,908
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Mr_Spock
    Hehe - var det snøføre?
    Skal jeg love deg det var! Så sint en bil da!!! hahahaha! drittøft!

Medlem siden
    Nov 2003
    Sted
    Sandefjord
    Poster
    5,472
    Takk & like
    Nevnt
    8 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av pahf
    Skal jeg love deg det var! Så sint en bil da!!! hahahaha! drittøft!
    Husker godt det løpet - deilig å klare tiden!

Expert teddytusen sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2005
    Sted
    Nordfjord
    Poster
    8,659
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Prøvde Little Big Planet i går. Forstår ikke helt fasinasjonen jeg da men...
    Jeg HATER mobilversjoner av nettsider...

Intermediate Etaten sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2004
    Poster
    748
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Fikk endelig makket meg til å bestille HDtuner fra CD. Sendte derfor mail til de i forgårs.. Fikk til svar i går kveld, om at da burde jeg være kjapp, for egentlig så er prisen satt opp fra kr 1490.- til 2990.- fra 2.jan 09. Men at det skulle være mulig om jeg var kjapp.. Skal jo ta to stk, en til meg og en til gamlefolket... Ringte derfor i dag... Detta var IKKE enkle greier nei.. Til tross for positiv mail, så gikk det ikke å fire på den nye prisen.. De selgerne har nok ikke mye fullmakter, for han måtte snakke med en supervisor osv. Og ringe meg tilbake.. hehe..

Ble faktisk oppringt, og da kom det første tilbudet: full pris på HDtunerne, men en mnd gratis abo på hver... Takket glatt nei til dette, og begynte å snakke om at da kjøpte vi heller egne HDtunere selv... Han måtte snakke mer med sjefen sin og ba om å få ringe på igjen...

Joda, han ringte igjen.. Nå ble det plutselig snakk om voldsomt til rabattering.. Og summen er iallefall at over helga er det to stk HDtunere på vei til ålesund, og de kommer på 2800.- totalt (Dvs 4000.- for to HDtunere og rabattering av abo) ... Kunne de på CD ikke heller bare gitt en trofast kunde som har hatt CD i ti år den gamle prisen, og ikke begynt å rote med rabattering på selve abo? For det endte jo faktisk opp med at det gikk i vår favør med 2-300.- Men det er vel kanskje forskjellige avd og budsjetter? Det skulle også følge med nye kort når jeg spurte om vi kunne bruke de vi allerede hadde. Mener da å huske at de som har byttet tuner bare har brukt det de allerede hadde?

Skal nå uansett bli interessant å se hva totalen blir, ting måtte taes opp på bånd ang at prisen pr tuner nå var 1990.- og denne rabatteringen... Jeg må nesten flire.... Men bare nesten....

Expert jakv sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2004
    Sted
    Kristiansund
    Poster
    8,645
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Her har det vært julestemning etter at junior fikk prøvd PB-10 på stua.
    Nå skal den flyttes inn på rommet hans og prøves der.
    Bazerpunk leverte på døra til kjempepris, dønn strøken sub, fabelaktig service.

Nei, nå skal der bæres
    Cambridge 752 BD, Yamaha CX-A5000, Hegel H300, DIY 3xL25D, JBL LS80, JBL LS center, Klipsch RS42 MK2,
    DIY 4xDayton Ultimax 15", 2xBehringer iNuke6000DSP, Sony VPL-HW30, Darbee Darblet, Nexus Player, Toshiba HD-DVD, Get Micro,
    Rega Planar 3 m/Elys 2, Rega Fono

Livet er mer enn en pakke tørre kjeks

Newcomer chevy sin avatar
    Medlem siden
    Mar 2007
    Poster
    81
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Eg og et par av naboane hadde også tenkt å kjøpe slik HD boks men her er ikkje utbygd for HD så det var berre å drite i. CD suger bigtime. Tussa skal bygge ut med fiber her men ingen som kan svare på når det blir. Satser på neste år så en får kobla seg på der.

Medlem siden
    Nov 2004
    Poster
    748
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av chevy
    Eg og et par av naboane hadde også tenkt å kjøpe slik HD boks men her er ikkje utbygd for HD så det var berre å drite i. CD suger bigtime. Tussa skal bygge ut med fiber her men ingen som kan svare på når det blir. Satser på neste år så en får kobla seg på der.

Det er no snakk om HDtunere til parabol da, og den er jo "utbygd" iallefall overalt vel

Medlem siden
    Mar 2007
    Poster
    81
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hjelper lite det her. Er et fjell som sperrer signala så det er "ikkje utbygd for parabol" helder

Medlem siden
    Nov 2004
    Poster
    748
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hjelper lite det her. Er et fjell som sperrer signala så det er "ikkje utbygd for parabol" helder

Kor søren i ørsta du bor da? E bodde no 5 år i volda, og e det så gale der med signal altså?

Medlem siden
    Mar 2007
    Poster
    81
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Bor på ose ved foten av fjellet mot volda så det stenger for signala. Fjelet stenger faktisk så mykje for signala at en må nesten bort til brua for å få inn signal til parabol

Medlem siden
    Mar 2007
    Poster
    81
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Bor rett ned om skitrekket på ose (500m) vist du veit kor det er Kristian?

Medlem siden
    Dec 2005
    Sted
    Nordfjord
    Poster
    8,659
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Pokker altså. Er det så dyrt med hd fra CD? Jeg hadde tenkt å ha dette i kjelleren. Men altså.....jeg har egentlig full pakke (Entertain) fra CD. Er ikke hd-kanalene innbakt her? Må jeg bare sørge for å kjøpe en HD-dekoder?

Fikk demonstrert SmartWii i julen, og det kommer jeg til å satse på. Snakk om genialt. Finner lite info om det på nett.

Medlem siden
    Nov 2004
    Poster
    748
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Bor rett ned om skitrekket på ose (500m) vist du veit kor det er Kristian?
    Joda, da veit e ca kor det er... Ja, det fjellet får nok parabolsignalene fort ned mot 0... Synd da Jeg har iallefall nå lest gjennom hele denne HDtunertråden om CDs hdtuner... Det har visst vært mye ball med de, men de skal visst etter x antall oppdateringer funke bra nå... Så man er litt spent no da..

Medlem siden
    Nov 2004
    Poster
    748
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av teddytusen
    Pokker altså. Er det så dyrt med hd fra CD? Jeg hadde tenkt å ha dette i kjelleren. Men altså.....jeg har egentlig full pakke (Entertain) fra CD. Er ikke hd-kanalene innbakt her? Må jeg bare sørge for å kjøpe en HD-dekoder?

Fikk demonstrert SmartWii i julen, og det kommer jeg til å satse på. Snakk om genialt. Finner lite info om det på nett.

Om du har full pakke eller i vårt tilfelle, denne entertainpakken, så inkluderer den 10 HDkanaler..

Entertain - Canal Digital NO

Så du mangler bare å fornye/forlenge bindingstiden din.. Skal jo ha parabol likevel... Mitt tips er å kjøre på nå, om du vil spare noen kr, for selv om den gamle prisen på 1490.- står der, så er de knallharde på dette med at den steg til 1990.- fra 01.01.09... Men du kan jo bruke oppskriften min? Jeg har selv denne store entertainpakken, og gleder meg til sendinger og ikke minst FOTBALL i HD

Medlem siden
    Dec 2005
    Sted
    Nordfjord
    Poster
    8,659
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hmmm... Får satse på at de kjører et tilbud senere i år.

Uansett, denne her genial.

SmartWI Cardsplitter SmartWi 8 hos Scandinavian Photo

Medlem siden
    Nov 2004
    Poster
    748
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av teddytusen
    Hmmm... Får satse på at de kjører et tilbud senere i år.

Uansett, denne her genial.

SmartWI Cardsplitter SmartWi 8 hos Scandinavian Photo
    Denne her bruker jeg for å få hele parabolpakken inn i soveromshjemmekino'n Og den har overrasket positivt til en pris på 349.-

Clas Ohlson Internettbutikk - Alt for en enklere hverdag

Den har også ir slik at jeg bruker CDs orginale fjernkontroll på soverommet for å slå av og på tuneren på stua,skifte kanaler osv... Helt genial For jeg kjører jo logitechen på stua til alt

Medlem siden
    Dec 2005
    Sted
    Nordfjord
    Poster
    8,659
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hmmmm... Mener det er denne fattern og de har prøvd uten spesielt hell. De gikk nettopp for Alle Rom fra CD.

Med SmartWi satser jeg på å ha full pakke fra CD i stua, på soverommet og i puben der alle kan brukes samtidig og alle kan velge forskjellige kanaler.

Side 1219 av 2256 FørsteFørste ... 219 719 1079 1089 1099 1109 1119 1129 1139 1149 1159 1169 1179 1189 1199 1209 1215 1216 1217 1218 1219 1220 1221 1222 1223 1229 1239 1249 1259 1269 1279 1289 1299 1309 1319 1329 1339 1349 1359 1719 2219 ... SisteSiste

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •