Interesse for demokvelder i Ålesund? Litt hifi, og mye sosial prat. :) - Side 1214

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  1
    Expert teddytusen sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2005
    Sted
    Nordfjord
    Poster
    8,659
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Sitat Opprinnelig postet av phatbull
    Godt Nytt År gutter!

Har vært borte fra forumet tre dager nå. Abstinens så det holder! :-D
    Vært på hyttetur eller? Grattis med overstått forresten.
    Jeg HATER mobilversjoner av nettsider...

Intermediate
    Medlem siden
    May 2007
    Poster
    640
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Etaten
    Forresten Frode, og dere andre også...: Tar en liten sjekk her jeg.. For jeg skal kjøpe meg en blue-rayspiller nå i nærmeste fremtid... Har lest og lest, men til mer en leser, til mer forvirret blir en... Min spiller behøver analoge utganger da jeg ikke har ny og flott nok receiver, og er meget fornøyd med den jeg har. Den må også være sonefri på vanlige dvd'er.. Hva kjøper jeg? Og det seff innenfor visse økonomiske limiter i disse krisetider
    Panasonic'en er jo brukbar den også BD-55 har analoge utganger (5.1) og støtter Profile 2.0 Den har plass til et minnekort som er kjekt når man skal drepe tiden med familiebilder :-D

Spec:
    - HDMI v1.3/Deep Color/x.v.Color
    - Med støtte for DTS HD & Dolby TrueHD
    - BD-Live
    - SD-kortleser

Ellers vant BD'n til Pioneer testen i hjemmekino (BDP-51FD) Med litt pruting koster den 4500.-

Hva med å ta med hele Møregjengen på HIFI-Shopping og kaffe? Noen som har lyst?

Pararanoid og Asosial.

Intermediate Etaten sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2004
    Poster
    748
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    En hihi-kaffi burde snart stått på programmet.. God ide Lars Finn en tid, og stedet blir vel Lyspunktet? God atmosfære, og god kaffi

Ellers så står det nok melloms sony 550 og pana bd55 ja.. Sonefrihet på vanlig dvd blir nok utslagsgivende..

Intermediate
    Medlem siden
    May 2007
    Poster
    640
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av teddytusen
    Etter å ha lagt på meg 33 (!!!!!) kilo på 4 år er det på tide å gjøre noe. Farlig for helsa, og det tenker jeg på spes nå som jeg har en liten i hus. Før jeg var på mitt tynneste var jeg også ganske så overvektig, og det er bittert å tenke på at jeg var så flink for så å rote det hele til. :roll: Jeg skal gifte meg i august, og da skal jeg ikke se slik ut. Da jeg var på mitt letteste hadde jeg omtrent ikke ryggplager eller brystbrann. Nå sliter jeg når jeg holder Theodor og må tygge Link hele natten for å sove. :???:

Jeg er absolutt med på å "rapportere" litt her i tråden. Litt oppmuntring har vi alle godt av.
    Vel, du har i det minste en benbyggning/kropp som er mer kilovennlig en andres! Du skulle ha sett meg da jeg havna på akutten du! 129,5 Kg og like god form som en død torsk! :-D Nå begynner jeg å lukte på 100 og er klar for nye takter!

Jeg begynte å gå tur (hater det) og så sluttet jeg med min kaborike diett. Nix mer poteter, ris, pasta, mel osv. I dag spiser jeg mye god mat men uten disse ingrediensene. Det blir mye søtsaker på meg også men nå er det "nesten" stopp.

PS: Jeg kom ned på 87Kg kun med spasering og non-karbo! Ikke noe slankekjemikalier og dritt!

Vi kan ta en Hifi vandring og kafe pausing hver fredag/onsdag (hva passer) for oss som bor i nærheten - da får vi god form og trim - Er bare å la Etaten bestemme tempoet og så må vi andre prøve å henge på?

Bolla.

Intermediate
    Medlem siden
    May 2007
    Poster
    640
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    En hihi-kaffi burde snart stått på programmet.. God ide Lars Finn en tid, og stedet blir vel Lyspunktet? God atmosfære, og god kaffi

Ellers så står det nok melloms sony 550 og pana bd55 ja.. Sonefrihet på vanlig dvd blir nok utslagsgivende..
    Da ordner vi Hifivandring og kaffe med Frode! (Flere der ute?)

Den sonefrie utgaven av Pana'n koster ca 6000.- svenske, da får du sonefri BD også - Dyrt men interessant!

Latte med krem!

Newcomer chevy sin avatar
    Medlem siden
    Mar 2007
    Poster
    81
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Skulle gjerne blitt med men tar vel ikkje sjangsen på det no. Tar litt for lang tid å kome seg innover igjen vist eg får beskjed om at ting er på gang

Intermediate
    Medlem siden
    May 2007
    Poster
    640
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av chevy
    Skulle gjerne blitt med men tar vel ikkje sjangsen på det no. Tar litt for lang tid å kome seg innover igjen vist eg får beskjed om at ting er på gang
    Å få "feil" telefon når du er så langt unna er neppe bra for pumpa!

Lars.

Medlem siden
    Nov 2004
    Poster
    748
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av LogB.no
    Da ordner vi Hifivandring og kaffe med Frode! (Flere der ute?)

Den sonefrie utgaven av Pana'n koster ca 6000.- svenske, da får du sonefri BD også - Dyrt men interessant!

Latte med krem!

Stiv pris for å få sett de vanlige dvdene som er fra andre soner.. Men kan jo kjøre med både blue-ray- og dvdspillern jeg allerede har ei stund..

Intermediate
    Medlem siden
    May 2007
    Poster
    640
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Stiv pris for å få sett de vanlige dvdene som er fra andre soner.. Men kan jo kjøre med både blue-ray- og dvdspillern jeg allerede har ei stund..
    Alternativet er å gjøre din Pioneer DV575AS sonefri og så kjøre den "nye" som ren sone 2/B spiller?

Lurius.

Medlem siden
    Nov 2004
    Poster
    748
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Alternativet er å gjøre din Pioneer DV575AS sonefri og så kjøre den "nye" som ren sone 2/B spiller?

Lurius.

Pio'en er gjort sonefri Så som sagt så kan jeg jo kjøre med to spillere, men hadde håpet på en da vettu

Expert jakv sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2004
    Sted
    Kristiansund
    Poster
    8,645
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Innbiller meg at du kan få Panaen sonefri på DVD mot et pristillegg på 200,- elns på www.avhifi.no

Ellers tror jeg Sony/Pana vil være hipp som happ, lke bra kvalitet på bilde og lyd, men det var nevnt i den store BD testen at Sonyen var et bittelite hakk hvassere på lyd på analogutgangene. I tillegg hadde Sonyen lys i fjernisen om det har noe å si, noe det sikkert ikke har siden du antakelig bruker Logitech Kristian.
    Cambridge 752 BD, Yamaha CX-A5000, Hegel H300, DIY 3xL25D, JBL LS80, JBL LS center, Klipsch RS42 MK2,
    DIY 4xDayton Ultimax 15", 2xBehringer iNuke6000DSP, Sony VPL-HW30, Darbee Darblet, Nexus Player, Toshiba HD-DVD, Get Micro,
    Rega Planar 3 m/Elys 2, Rega Fono

Livet er mer enn en pakke tørre kjeks

Medlem siden
    Nov 2004
    Poster
    748
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av jakv
    Innbiller meg at du kan få Panaen sonefri på DVD mot et pristillegg på 200,- elns på www.avhifi.no

Ellers tror jeg Sony/Pana vil være hipp som happ, lke bra kvalitet på bilde og lyd, men det var nevnt i den store BD testen at Sonyen var et bittelite hakk hvassere på lyd på analogutgangene. I tillegg hadde Sonyen lys i fjernisen om det har noe å si, noe det sikkert ikke har siden du antakelig bruker Logitech Kristian.

Bruker logitech ja Jan Og jeg var innom siden der nå.. Du har rett, for der kan jeg få en ferdig pana bd55 som er gjort sonefri for 3580 pluss frakt.. Denne ligger meget godt an... Takk for tipset

http://www.hifishop.no/main.php3?PI=info&PNO=20209

http://www.hifishop.no/main.php3?PI=info&PNO=20468

Nå er den planlagte cowboystrekken omtrent i gang etter skisprinten...

Intermediate
    Medlem siden
    May 2007
    Poster
    640
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Pio'en er gjort sonefri Så som sagt så kan jeg jo kjøre med to spillere, men hadde håpet på en da vettu
    Det estetiske koster! :-D

Husk at des mer utstyr des høyere briefe-faktor! :-D

Det er vel også slik (muligens) at du kan gjemme din gamle DVDsp. et smart sted og bruke den når sone1 filmene skal brukes. Jeg tar helt klart poenget ditt for slik er jeg selv også, vi får vente til økonomien stiger på +siden og så kjøpe noe superrått en gang i fremtiden - det eneste vi er sikkre på er at det som kommer i 2010 er sinnsykt mye bedre en det som kommer 1. halvår 2009!

-

Intermediate
    Medlem siden
    May 2007
    Poster
    640
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Godt Nytt År phatbull.

3 dager uten AV-Forum er en plage!
    :-D

Medlem siden
    Nov 2004
    Poster
    748
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Det estetiske koster! :-D

Husk at des mer utstyr des høyere briefe-faktor! :-D

Det er vel også slik (muligens) at du kan gjemme din gamle DVDsp. et smart sted og bruke den når sone1 filmene skal brukes. Jeg tar helt klart poenget ditt for slik er jeg selv også, vi får vente til økonomien stiger på +siden og så kjøpe noe superrått en gang i fremtiden - det eneste vi er sikkre på er at det som kommer i 2010 er sinnsykt mye bedre en det som kommer 1. halvår 2009!

-
    Tro meg Lars, det vet jeg.. Kjøpte min første 42" plasma til jul i 04 og den kostet vel utpris rundt den nette sum av kr 35 000.- Men det var ikke mange som hadde flat tv på den tiden da, så damene likte å komme på vorspiel og bli der leeeeeeeenge... hehe..

Medlem siden
    Dec 2005
    Sted
    Nordfjord
    Poster
    8,659
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hva legger Kristian i hifi-vandring og hva legger Lars i hifi-vandring? Hjemme hos folk eller på butikkene eller begge deler? Jeg er med, men ikke ta det første uken. Iom at jeg har fri i morgen, må jeg faktisk "jobbe" neste helg. Vi skal vist "coaches". Gjett om jeg gleder meg.... :???:

Intermediate
    Medlem siden
    May 2007
    Poster
    640
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av teddytusen
    Hva legger Kristian i hifi-vandring og hva legger Lars i hifi-vandring? Hjemme hos folk eller på butikkene eller begge deler? Jeg er med, men ikke ta det første uken. Iom at jeg har fri i morgen, må jeg faktisk "jobbe" neste helg. Vi skal vist "coaches". Gjett om jeg gleder meg.... :???:
    Coaches!! Heldiggris

HiFI-Vandring:
    Hjemme og i byen! Vi kan ta byen først med kafe - gjerne Lyspunktet!
    Ellers er det bare å si fra hvis du trenger en "tur-kompis" jeg trasker gjerne noen turer for både din og min form! Så lenge det ikke blir løping eller galdøpigg-ekspedisjer!!

Hva med å begynne på Soundgarden og så kikke på HIFI-Klubben å gå via kafeen ute ved hurtigrutekaia? :-D

Medlem siden
    Dec 2005
    Sted
    Nordfjord
    Poster
    8,659
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Høres greit ut det Lars. For meg passer det best om 2 uker om det skal være ukedag, eller lørdag 17.januar. Den lørdagen er med et lite forbehold da vi rett og slett må komme igang med badet snart.

Da er det snart "Rain Man" på TV2 Filmkanalen. Den er det lenge siden jeg har sett.

Expert pahf sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2005
    Poster
    5,908
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Rainman jo! Den passer ypperlig til og ligge i fosterstilling og se på

Expert Mr_Spock sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2003
    Sted
    Sandefjord
    Poster
    5,472
    Takk & like
    Nevnt
    8 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Begynte akkurat å se på en miniserie på tv2 - virker skikkelig bra
    Yamaha CX-A5100 & RX-A1030 . Vincent SP-993 . Rotel RMB-1565 . Anti-Mode 8033 Cinema
    Atmos 7.1.4 . Infinity Kappa 600, Kappa Center, Kappa 200, Kappa Surround, Kappa Sub
    Epson EH-TW2900 . Dreamscreen V2 DynaGrey 106" . DarbeeVision Darblet

Side 1214 av 2256 FørsteFørste ... 214 714 1074 1084 1094 1104 1114 1124 1134 1144 1154 1164 1174 1184 1194 1204 1210 1211 1212 1213 1214 1215 1216 1217 1218 1224 1234 1244 1254 1264 1274 1284 1294 1304 1314 1324 1334 1344 1354 1714 2214 ... SisteSiste

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •