Interesse for demokvelder i Ålesund? Litt hifi, og mye sosial prat. :) - Side 1213

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  1
    Intermediate Etaten sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2004
    Poster
    748
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Sitat Opprinnelig postet av Mr_Spock
    Når det gjelder opplegget med å kjøre 5.1 analoge signaler til receiver. Jeg husker jeg måtte kjøre på denne måten for å få sacd til den gamle receiveren. Men det ble liksom aldri noe bra resultat.

Det ble først bra når jeg fikk en receiver og avspiller som kunne gi denne lyden via hdmi slik at receiveren kunne bruke romkorreksjonen på disse signalene.

Noen andre her som har testet dette med bra resultat?
    Jeg kjøper den Tom.. Det jeg derimot ikke kjøper er både receiver og blue-rayspiller... Tar meg ikke råd til det så tidlig på året.. Statens brød er magert vettu Når det gjelder trening, så er det som du sier ikke bare kiloene det går i, men overskuddet som kommer ja, og ikke minst velfølelsen... Har tidvis trent endel før, tro det den som vil Så det vet jeg.. Derfor, så blir det mer av det i 09....

Her er forresten ett bilde jeg fikk på epost nå i romjula fra en kompis som ikke har skjønt gledene med hjemmekino.. Rent så nostalgisk bilde

Expert Mr_Spock sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2003
    Sted
    Sandefjord
    Poster
    5,472
    Takk & like
    Nevnt
    8 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Etaten
    Jeg kjøper den Tom.. Det jeg derimot ikke kjøper er både receiver og blue-rayspiller... Tar meg ikke råd til det så tidlig på året.. Statens brød er magert vettu Når det gjelder trening, så er det som du sier ikke bare kiloene det går i, men overskuddet som kommer ja, og ikke minst velfølelsen... Har tidvis trent endel før, tro det den som vil Så det vet jeg.. Derfor, så blir det mer av det i 09....

Her er forresten ett bilde jeg fikk på epost nå i romjula fra en kompis som ikke har skjønt gledene med hjemmekino.. Rent så nostalgisk bilde
    Det er bra da kan kanskje vi inspirere hverandre til litt trening i 2009? Tror jeg skal teste ut Wii Fit endel mer også - hittil er det bare datteren som har vært litt aktiv på den. Men det er masse bra muligheter på den

Receiver kan du jo greit vente med - test ut opplegget med analog først - kan jo hende det blir greit allikevel.
    Yamaha CX-A5100 & RX-A1030 . Vincent SP-993 . Rotel RMB-1565 . Anti-Mode 8033 Cinema
    Atmos 7.1.4 . Infinity Kappa 600, Kappa Center, Kappa 200, Kappa Surround, Kappa Sub
    Epson EH-TW2900 . Dreamscreen V2 DynaGrey 106" . DarbeeVision Darblet

Intermediate spade sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2006
    Poster
    1,030
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av teddytusen
    He he he. Vel, det er vel ikke så voldsomt som det høres ut da.

12 år?!!! Hva har man gjort da?

http://avforum.no/avtorget/showprodu.../product/41324
    Vet om en som har mistet lappen på livstid to (2!) ganger

Første gang fyllekjøring med over 2 i promille, kjørte BMW M5 og kjørte på ei dame bakfra, hun holdt 90 og det var over 100 meter bremsespor før sammenstøtet

Andre gang rett før han skulle få den tilbake etter 5 år som Kristian nevner. Forbikjøring i 50 sone med hardt trimmet 200sx, høy promille. Ble vel mye gasspådrag så de snurret mens de kjørte forbi og bakenden på bilen fløy først i grøfta.

Nå er hånda bedre også og det har kommet mye snø Så det blir nok en tur på meg

Medlem siden
    Nov 2004
    Poster
    748
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av spade
    Vet om en som har mistet lappen på livstid to (2!) ganger

Første gang fyllekjøring med over 2 i promille, kjørte BMW M5 og kjørte på ei dame bakfra, hun holdt 90 og det var over 100 meter bremsespor før sammenstøtet

Andre gang rett før han skulle få den tilbake etter 5 år som Kristian nevner. Forbikjøring i 50 sone med hardt trimmet 200sx, høy promille. Ble vel mye gasspådrag så de snurret mens de kjørte forbi og bakenden på bilen fløy først i grøfta.

Nå er hånda bedre også og det har kommet mye snø Så det blir nok en tur på meg

Den karen som du nevner der skulle e mer enn gjerne dratt til rett over kjeften, og det flere ganger om nødvendig.. Unnskyld uttrykket, men slike skal holdes langt unna det som er av motoriserte kjøretøy!

Expert teddytusen sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2005
    Sted
    Nordfjord
    Poster
    8,659
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Etter å ha lagt på meg 33 (!!!!!) kilo på 4 år er det på tide å gjøre noe. Farlig for helsa, og det tenker jeg på spes nå som jeg har en liten i hus. Før jeg var på mitt tynneste var jeg også ganske så overvektig, og det er bittert å tenke på at jeg var så flink for så å rote det hele til. :roll: Jeg skal gifte meg i august, og da skal jeg ikke se slik ut. Da jeg var på mitt letteste hadde jeg omtrent ikke ryggplager eller brystbrann. Nå sliter jeg når jeg holder Theodor og må tygge Link hele natten for å sove. :???:

Jeg er absolutt med på å "rapportere" litt her i tråden. Litt oppmuntring har vi alle godt av.
    Jeg HATER mobilversjoner av nettsider...

Medlem siden
    Nov 2003
    Sted
    Sandefjord
    Poster
    5,472
    Takk & like
    Nevnt
    8 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Etter å ha lagt på meg 33 (!!!!!) kilo på 4 år er det på tide å gjøre noe. Farlig for helsa, og det tenker jeg på spes nå som jeg har en liten i hus. Før jeg var på mitt tynneste var jeg også ganske så overvektig, og det er bittert å tenke på at jeg var så flink for så å rote det hele til. :roll: Jeg skal gifte meg i august, og da skal jeg ikke se slik ut. Da jeg var på mitt letteste hadde jeg omtrent ikke ryggplager eller brystbrann. Nå sliter jeg når jeg holder Theodor og må tygge Link hele natten for å sove. :???:

Jeg er absolutt med på å "rapportere" litt her i tråden. Litt oppmuntring har vi alle godt av.
    Jeg har i en del år ikke kunnet sove særlig lenge - sjelden mer enn 6 timer før jeg våknet av "stiv" rygg. Eller å våkne på natten flere ganger av vondt. Men bare etter en måned med forsiktig trening på maskinen i stua så forsvant det problemet fullstendig. Nå sover jeg uten problemer 10 timer hvis det er det som trengs

Høres flott ut med gjensidig inspirasjon her i tråden

Selv skal jeg ta et treningspass senere i dag!!!!
    Yamaha CX-A5100 & RX-A1030 . Vincent SP-993 . Rotel RMB-1565 . Anti-Mode 8033 Cinema
    Atmos 7.1.4 . Infinity Kappa 600, Kappa Center, Kappa 200, Kappa Surround, Kappa Sub

Medlem siden
    Dec 2005
    Sted
    Nordfjord
    Poster
    8,659
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Høres ut som en unnskyldning, men jeg venter til mandag når hverdagen kommer igjen. I morgen blir det nok kaker og slikt, i tillegg til hjemreise. Skal bare kose oss i helgen.

Medlem siden
    Nov 2003
    Sted
    Sandefjord
    Poster
    5,472
    Takk & like
    Nevnt
    8 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Høres ut som en unnskyldning, men jeg venter til mandag når hverdagen kommer igjen. I morgen blir det nok kaker og slikt, i tillegg til hjemreise. Skal bare kose oss i helgen.
    Selvfølgelig, slike ting tar tid, det viktigste er nok at man bestemmer seg for å begynne.

Min treningsmaskin sto i flere måneder før jeg begynte å bruke den ofte. Overdreven fokusering leder ofte til at man går lei etter kort tid

Newcomer COSSIERS sin avatar
    Medlem siden
    Mar 2006
    Poster
    45
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Mornings to you too Aldri for sent... Dette året blir for min del ett år med MYE mindre alkohylinntak og mye mer trening.. tenkte meg ned 10 kg, tilbake til det jeg helst skal være... Er jo 0.1 tonn jo Og selv det er litt for mye selv om jeg er 192cm over havet...
    Slenger meg gjerne med på trening jeg Kristian , alltid lettere når man er flere vet du : )

Medlem siden
    Dec 2005
    Sted
    Nordfjord
    Poster
    8,659
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Det jeg syns er morsomst er ballspill. Da jeg gikk ned så mange kilo sist gikk jeg på folkehøyskole. Da spilte vi innefotball eller landhockey hver dag. Helgene også. Da rant kiloene av. Jeg kjenner ikke stort flere enn ene naboen i Langevåg, så det er litt vanskelig å få til dessverre. Basketball og sandvolley er også skitgøy. :-D

Expert pahf sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2005
    Poster
    5,908
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Godt nyttår gutter!

Snubla vel i seng rundt 7.30 tror jeg, men for all del var ihvertfall hyggelig

Mitt nye nyttårsforsett i år et at jeg skal kutte ned på festinga!

I fjor skulle jeg gjøre noe med festinga og det resulterte i at jeg satte opp både frekvens og mengde

Medlem siden
    Dec 2005
    Sted
    Nordfjord
    Poster
    8,659
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sånn går det når man ikke spesifiserer Per Anders.

Expert pahf sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2005
    Poster
    5,908
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sånn går det når man ikke spesifiserer Per Anders.

Har lært det dette året Frode Tar ingen sjanser!

Medlem siden
    Nov 2003
    Sted
    Sandefjord
    Poster
    5,472
    Takk & like
    Nevnt
    8 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Blir nok en del aktivitet i forbindelse med poden etterhvert også, babysvømming, rusle turer med vogn - også etterhvert alt mulig rart som badmington, fotball, skigåing osv - som man jo må sette de inn i :-D

Datteren på 11 er nå mest opptatt av neglelakkering og annen sport som jeg ikke bryr meg særlig om :? får ikke noe hjelp fra den siden noe mer...

Medlem siden
    Nov 2004
    Poster
    748
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av COSSIERS
    Slenger meg gjerne med på trening jeg Kristian , alltid lettere når man er flere vet du : )

Vi to går jo endel turer gjennom uka, men skulle nok hatt litt type trening med noe høyere frekvens i tillegg.. Kondisen generellt er bra, men kanskje ett gjennomgående treningsprogram som går på både bein, rygg og mave.. Men som det tidligere er sagt: Går en for hardt ut, så holder det ikke lenge.. Start litt etter litt, og stå i det når det butter imot.. Og ja, det er bedre når en er flere.. Skubbe og motivere hverandre.. Når dette er sagt, så tar jeg meg en cowboystrekk etter en bedre kalkumiddag Tjallabais

Expert pahf sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2005
    Poster
    5,908
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Her blir det trimmings i det nye året også, kom på at jeg parkerte bilen hjemme hos mor i går! Fin liten times tur det som går fort radig unna (prøver jeg og overbevise meg selv om, egentlig ligger jeg i forsterstilling og tørker tårer)€

Newcomer chevy sin avatar
    Medlem siden
    Mar 2007
    Poster
    81
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Her er det ikkje mykje nytt Frode. Var hos naboen inatt å feira uten alkohol så det blei seint før en fann senga.
    Satser på at ungen blir der den er en stund til så foreldra kan bli kvitt forkjølelsen først

Intermediate phatbull sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2008
    Poster
    752
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Godt Nytt År gutter!

Har vært borte fra forumet tre dager nå. Abstinens så det holder! :-D

Medlem siden
    Nov 2004
    Poster
    748
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Kom på at det er sprint for menn og kvinner, men tar den liggende på senga op lappisen... Nett-tv er en grei sak

Medlem siden
    Nov 2003
    Sted
    Sandefjord
    Poster
    5,472
    Takk & like
    Nevnt
    8 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Kom på at det er sprint for menn og kvinner, men tar den liggende på senga op lappisen... Nett-tv er en grei sak
    Skal si det er dramatisk nok :-D spennende saker

Side 1213 av 2256 FørsteFørste ... 213 713 1073 1083 1093 1103 1113 1123 1133 1143 1153 1163 1173 1183 1193 1203 1209 1210 1211 1212 1213 1214 1215 1216 1217 1223 1233 1243 1253 1263 1273 1283 1293 1303 1313 1323 1333 1343 1353 1713 2213 ... SisteSiste

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •