Interesse for demokvelder i Ålesund? Litt hifi, og mye sosial prat. :) - Side 1206

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  1
    Intermediate Loffen68 sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2005
    Poster
    1,944
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Hei hei Og God Jul alle sammen :-D

Da er jeg endelig ute av senga etter ett voldsomt influensa angrep, lille Juleaften, 40 i feber og muskelsmerter av en annen verden,denne Jula blir fort glemt, helt sikkert 8)

Expert jakv sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2004
    Sted
    Kristiansund
    Poster
    8,645
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av spade
    Nope, S350 med rundt et dusin filmer. Tipper den går for 3000, eller noe under.
    Og jeg fikk mail med at min er sendt i dag

Litt i seneste laget å kanselere ordren da, hvis ikke så kanskje ...
    Cambridge 752 BD, Yamaha CX-A5000, Hegel H300, DIY 3xL25D, JBL LS80, JBL LS center, Klipsch RS42 MK2,
    DIY 4xDayton Ultimax 15", 2xBehringer iNuke6000DSP, Sony VPL-HW30, Darbee Darblet, Nexus Player, Toshiba HD-DVD, Get Micro,
    Rega Planar 3 m/Elys 2, Rega Fono

Livet er mer enn en pakke tørre kjeks

Intermediate spade sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2006
    Poster
    1,030
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Æsjda Espen, influensa er noe faanskap. Sjekket mailen din foresten?

Intermediate spade sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2006
    Poster
    1,030
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Nei må vel finne senga. Min far fant ut at jeg drev dank i jula så idag har vi kappet og kløyvet over 2 favn ved. Blir nok omtrent samme mengde imorgen også regner jeg med.

Intermediate Loffen68 sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2005
    Poster
    1,944
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av spade
    Æsjda Espen, influensa er noe faanskap. Sjekket mailen din foresten?
    Så den nå,ble nesten litt flau jeg... :-D

Intermediate
    Medlem siden
    May 2007
    Poster
    640
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Godt å ha deg tilbake "i form" Espen!

Her kan kose deg med "billig go'lyd"

4000.- for denne er jo praktisk talt gratis!

Får ikke sove...

Intermediate Etaten sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2004
    Poster
    748
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Ikke jeg heller... Sovna før kl 23 i kveld, og det i seg selv er jo ny rekord for meg.. MEN!!! Hadde glemt min kjære firbente venn som gjerne ville tisse før natta.. Så da var det ut på en liten 5 minutter i natt, og etter dette er det fullt nattevåk her.. Har nettopp sett "Wanted" i 720p.. Mye meningsløs action, men knall bilde og lyd da.. Pluss at jeg har surfet litt etter litt gadgets.. Litt sugen på Sony Ericssons nye C905, som har "alt" inkl gps og wifi.. Men lurer op om ikke jeg for en gangs skyld skal kjøpe meg en mob med symbian.. Eller en såkalt smart telefon da Jaja... Nå venter 5th.Element som er nylig lastet ned i en remastered 1080p-versjon.. Såvidt lappisen drar den, men det går

Hilsen en som håper han får sove snart da... Lykke til med sovingen du også Lars

Intermediate
    Medlem siden
    May 2007
    Poster
    640
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Etaten
    Ikke jeg heller... Sovna før kl 23 i kveld, og det i seg selv er jo ny rekord for meg.. MEN!!! Hadde glemt min kjære firbente venn som gjerne ville tisse før natta.. Så da var det ut på en liten 5 minutter i natt, og etter dette er det fullt nattevåk her.. Har nettopp sett "Wanted" i 720p.. Mye meningsløs action, men knall bilde og lyd da.. Pluss at jeg har surfet litt etter litt gadgets.. Litt sugen på Sony Ericssons nye C905, som har "alt" inkl gps og wifi.. Men lurer op om ikke jeg for en gangs skyld skal kjøpe meg en mob med symbian.. Eller en såkalt smart telefon da Jaja... Nå venter 5th.Element som er nylig lastet ned i en remastered 1080p-versjon.. Såvidt lappisen drar den, men det går

Hilsen en som håper han får sove snart da... Lykke til med sovingen du også Lars
    Etaten sover også nå med halen under hodet!! Det gjør ikke Lars! :neutral: Kanskje jeg skal låne halen til Gully? (en hundehale er myyyk) .. Hvor var saksen?

Trøtt!

Medlem siden
    Nov 2004
    Poster
    748
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Allerede våken igjen.. Har gjort en avtale om en morgentur sammen med en kamerat kl 09.15... Skal bli godt med en god tur... Kanskje en liten cowboystrekk etterpå

Expert teddytusen sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2005
    Sted
    Nordfjord
    Poster
    8,659
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    God morgen!!!

I går reiste vi til svigers igjen, og så rett på besøk i Måløy. Kom hjem sent. Ble litt PS3 spilling der inne. Det nye Motorstorm. Helt greit. Kjedelig å sitte sammen med de voksne, så jeg lå på sofaen i kjellerstuen mens unga spilte. Var ikke helt i form heller så det passa fint.

I dag er det heeelt avslapping. Har blitt for mye reising frem og tilbake denne jula. I tillegg til dåp og familiebesøk. Det blir for stressende for min del. Skal hjem like over nyttår og slappe av siste helgen. Skal bli deilig.
    Jeg HATER mobilversjoner av nettsider...

Expert jakv sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2004
    Sted
    Kristiansund
    Poster
    8,645
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Uff, så tidlig halv ti har blitt. Tror det skjer noe rart med meg når vi har lange ferier, får et eller annet sovevirus. Sove 9-10 timer er jo ikke helt vanlig her i huset ...

Vi må ut og handle noe mat, madammens bror kommer på kvelds og i morgen tidlig kommer det frokostgjester, så vi må handle for nyttårshelga i dag. Greit å gjøre det før det fylles opp på butikkene, jeg er ikke akkurat glad i overfylte kjøpesentre...
    Cambridge 752 BD, Yamaha CX-A5000, Hegel H300, DIY 3xL25D, JBL LS80, JBL LS center, Klipsch RS42 MK2,
    DIY 4xDayton Ultimax 15", 2xBehringer iNuke6000DSP, Sony VPL-HW30, Darbee Darblet, Nexus Player, Toshiba HD-DVD, Get Micro,

Medlem siden
    Dec 2005
    Sted
    Nordfjord
    Poster
    8,659
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Fytte gris for en sinnsykt dyr jul vi har hatt.... Fra lille julaften kl. 12 til nå (7 dager) har jeg brukt 13,-...... på mandariner. Når man tenker slik er det greit å være hjemme hos svigers og gamlingene. "W" tok heeeelt av i går og brukte 300,- på diesel og 40,- på bilvask. Så til sammen har vi altså brukt 353,- på en uke. Det har aldri skjedd før.

Ellers er jeg skuffet pga at PJ-en jeg hadde tenkt å kjøpe har steget i pris. Det var jo det som var spådd, men jeg trodde ikke de var så dumme....

Medlem siden
    Dec 2005
    Sted
    Nordfjord
    Poster
    8,659
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Noen som vet hvor jeg får tak i bagasjeromstrekk i plast eller gummi som passer akkurat til Passaten? Blir så skittent når vogna skal inn og ut flere ganger om dagen.... Møller og slikt har vel, men det finnes vel noen som skaffer slikt billigere? Dessuten så vil jeg ha minst mulig med de møkkafolkene å gjøre...

Oddbjørn er vel Passat-ekspert...?

Newcomer COSSIERS sin avatar
    Medlem siden
    Mar 2006
    Poster
    45
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hallo , noen her som har peiling på platespillere . Får litt innestengt lyd av min Thorens TD 280 MKII ?AVforum.no - cossiers's hjemmekino

Expert jakv sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2004
    Sted
    Kristiansund
    Poster
    8,645
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Mener at de har trekk som passer på BilXtra iallefall. Mulig Biltema har, men der tror jeg det er typen "klippeselv".

Med så mye penger du har spart kan du egentlig handle originaltrekk

Etter postens sporing så er BD spilleren i Oslo, da bør den være her på fredag

Expert jakv sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2004
    Sted
    Kristiansund
    Poster
    8,645
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hva slags pickup og RIAA har du da Dag?

Medlem siden
    Dec 2005
    Sted
    Nordfjord
    Poster
    8,659
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg aner ikke om originaltrekket har opphøyde kanter, men det vil jeg gjerne ha. Blir fort ganske vått inni der, og det er greit å slippe at vannet "stikker av". Klippe til selv er billig og greit, men ikke helt slik jeg vil ha det.

Newcomer COSSIERS sin avatar
    Medlem siden
    Mar 2006
    Poster
    45
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    RIIA trinnet er et NAD PP3 og pickupèn er en STANTON 500 MK III

Medlem siden
    Nov 2004
    Poster
    748
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av teddytusen
    Jeg aner ikke om originaltrekket har opphøyde kanter, men det vil jeg gjerne ha. Blir fort ganske vått inni der, og det er greit å slippe at vannet "stikker av". Klippe til selv er billig og greit, men ikke helt slik jeg vil ha det.

Stikk innom ebay.de

Der er det mye bra av slike ting til bil

Møller bil har alltid vært arrogante og klysete.. Var innom der for noen år siden og skulle kjøpe en nesten kliss ny golf gti.. stod og plystret i laaaang tid.. Til slutt gikk jeg bort på kontoret til selgerne... Der satt to stk og drakk kaffi til tross for at de hadde sett meg gå rundt bilen, åpnet dører osv.. M.a.o. vist INTERESSE for bilen.. Jeg sa bare: Denne bilen hadde jeg tenkt å kjøpe, men nå går jeg... Da ble det fart i de... Men jeg gikk bare.. For det ble litt for lite og litt for sent

Expert jakv sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2004
    Sted
    Kristiansund
    Poster
    8,645
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Tror de på BilXtra er med opphøyde kanter. Skulle handle det til Mondeoen, men det er ikke me enn to vintrer siden, så det kan fortsatt bli

NAD trinnet skal være brukbart (har ikke hørt det selv) og Stanton skal være greit det og. Vet at det finnes noen DJ utgaver av nåler til Stanton, og egne Hi-Fi nåler, regner medat det er Hi-Fi utgave du har.

Det eneste jeg kan tenke meg er at enten er nåla slitt eller så er en av kanalene koblet med feil fase.
    Er dette noe om har skjedd nylig, eller var det slik i den forrige leiligheten også?
    Eller så kan det være kablene da Er vel sølvkabler med titanforinger som er saken i vinylverdenen

Side 1206 av 2256 FørsteFørste ... 206 706 1066 1076 1086 1096 1106 1116 1126 1136 1146 1156 1166 1176 1186 1196 1202 1203 1204 1205 1206 1207 1208 1209 1210 1216 1226 1236 1246 1256 1266 1276 1286 1296 1306 1316 1326 1336 1346 1706 2206 ... SisteSiste

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •