Interesse for demokvelder i Ålesund? Litt hifi, og mye sosial prat. :) - Side 1183

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  1
    Intermediate spade sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2006
    Poster
    1,030
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Sitat Opprinnelig postet av teddytusen
    Før i dag tenkte jeg; jeg har jo 7-8 timer til jeg skal legge meg så jeg kan jo se en film eller kanskje begynne på Band of Brothers... Hva har jeg gjort? Sittet her på dataen og ikke gjort noe fornuftig. :???: Typisk meg egentlig.

Edit: ja film regnes som fornuftig.
    Kjenner meg igjen her gitt. Det er noe dritt egentlig. Men har sett film nå da

Hva er det som skal skiftes på Passaten?

Medlem siden
    Aug 2006
    Poster
    1,030
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jøss, han som ikke tjener penger har allerede kjøpt og solgt høyttalere igjen, tviler på at han selger med fortjeneste....... Blir sikkert nudler på julaften

Expert teddytusen sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2005
    Sted
    Nordfjord
    Poster
    8,659
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Det er en bremselysbryter vistnok. Nå er det snart leggetid. Skal ikke så tidlig opp (8.00) men formen er jo ikke helt topp så jeg trenger nok hvilen.

Var ikke mye bra på tv denne kvelden, så nå er det Travel Channel som står på.

Fri i morgen altså Oddbjørn? Skulle du bare jobbe noen få dager denne uken? Eller har du ferie allerede?
    Jeg HATER mobilversjoner av nettsider...

Expert Mr_Spock sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2003
    Sted
    Sandefjord
    Poster
    5,472
    Takk & like
    Nevnt
    8 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hehe han er rå :-D

Samtidig prøver han jo å fremstå som ettertenksom og sindig.

Yamaha CX-A5100 & RX-A1030 . Vincent SP-993 . Rotel RMB-1565 . Anti-Mode 8033 Cinema
    Atmos 7.1.4 . Infinity Kappa 600, Kappa Center, Kappa 200, Kappa Surround, Kappa Sub
    Epson EH-TW2900 . Dreamscreen V2 DynaGrey 106" . DarbeeVision Darblet

Expert jakv sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2004
    Sted
    Kristiansund
    Poster
    8,645
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Huffameg. Der var det 10k i regninger igjen

Det sureste er den fopu*** eiendomsskatten. det hadde vi ikke før vi ble slått sammen med Kristiansund kommune, og til neste år skal de fa** hakke meg øke dette med over 50%. Forstå det den som kan Det er virkelig belønning for dem som har lagt noen kroner i egen bolig.

Lurer på å flagge ut og opprette en egen stat oppi skråninga her og bruke bua som regjeringsbygg
    Cambridge 752 BD, Yamaha CX-A5000, Hegel H300, DIY 3xL25D, JBL LS80, JBL LS center, Klipsch RS42 MK2,
    DIY 4xDayton Ultimax 15", 2xBehringer iNuke6000DSP, Sony VPL-HW30, Darbee Darblet, Nexus Player, Toshiba HD-DVD, Get Micro,
    Rega Planar 3 m/Elys 2, Rega Fono

Livet er mer enn en pakke tørre kjeks

Medlem siden
    Dec 2005
    Sted
    Nordfjord
    Poster
    8,659
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Det blir for dumt. Man skjuler ønsket om å bytte ht med at rommet ikke funker. Det må nesten være slik for det er ikke lenge hvert par blir testet i rommet....

Men det er langt fra bare han som irriterer meg. Noen bytter jo ht 5 ganger i året. Så snart noe nytt er i hus kommer frasen: "jeg er SÅ fornøyd! Disse kommer til å stå her leeeenge!" :? Noen få uker er de borte. Edruelighet hadde gjort seg i mange tilfeller.

Expert jakv sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2004
    Sted
    Kristiansund
    Poster
    8,645
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Rart med den ordren din Frode.Står stadig at de har 100+ på lager, men det er jo ikke helt greit å vite om det tallet blir redusert etterhvert som bestillingene strømmer på?
    Cambridge 752 BD, Yamaha CX-A5000, Hegel H300, DIY 3xL25D, JBL LS80, JBL LS center, Klipsch RS42 MK2,
    DIY 4xDayton Ultimax 15", 2xBehringer iNuke6000DSP, Sony VPL-HW30, Darbee Darblet, Nexus Player, Toshiba HD-DVD, Get Micro,

Medlem siden
    Dec 2005
    Sted
    Nordfjord
    Poster
    8,659
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Dette landet drukner i skatter og avgifter. Skatt trekt over lønningsslippen syns jeg er helt greit, men alt det andre er noe forbanna tull. Man blir straffet i dette landet.

Man blir straffet for å ha folk i arbeid. (arbeidsgiveravgift)
    Man blir straffet for å arve penger/eiendom som dine foreldre har betalt 4 ganger allerede gjennom kjøp/avgift/skatt. (arveavgift)
    Man blir straffet for å eie eget hus. (eiendomsskatt)
    Å eie bil gidder jeg ikke snakke om engang. Skulle tro det var en ulovlig greie...

osv...osv...

Det er byråkrater i Tigerstaden som gjesper idet de kommer på jobb og spør de andre: "hva i alle dager skal vi skattlegge i dag?"....

Heia Norge.

Medlem siden
    Aug 2006
    Poster
    1,030
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Fri imorgen og på tirsdag ja Frode, så skal jeg jobbe ut uka før det er juleferie. Skal nok bruke morgendagen på å kjefte på Elkjøp og handle julegave til frøkna

Skjønner ikke at folk får seg til å bytte så ofte om de går med tap. Jeg har jo hele tiden lyst til å bytte, men gjør det ikke av økonomiske årsaker. Og jeg synes at jeg bytter ofte Bra man har forumet så man føler at en ikke er helt gal.

Ellers synes jeg vi har det bra her i landet. Synes bare at de kunne trekt mer i skatt istedet for å legge alle avgifter på bilen..... Og ikke minst bør regjeringen bruke hodet nå, bygg vei, bygg skoler og sykehus NÅ! Bedre å bruke penger på det enn å betale folk arbeidsledighetstrygd, DET er kostbart det. De kommer aldri til å slippe så billig unna som de kan gjøre nå.

Expert jakv sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2004
    Sted
    Kristiansund
    Poster
    8,645
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Takk Frode og Oddbjørn, føler meg ikke helt alene med skatter og avgifter iallefall

Lurer på hva som skjedde med tollsatsene som skulle forandres når den regjeringa vi har nå kom til makta og jeg. Skulle vel gjøres noe med den 200 kroners grensa prompte ...

Expert jakv sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2004
    Sted
    Kristiansund
    Poster
    8,645
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Forresten godt å høre at det er noen som ikke bytter komponenter hele tiden pga økonomi også. Kjenner meg igjen der

Medlem siden
    Dec 2005
    Sted
    Nordfjord
    Poster
    8,659
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Dessverre har vi ikke en modig nok sentralbanksjef og regjering....

Natta og lykke til med å finne gave til Ida.

Expert Mr_Spock sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2003
    Sted
    Sandefjord
    Poster
    5,472
    Takk & like
    Nevnt
    8 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Så akkurat The Terminal på nrk 1, den filmen med Tom Hansk om han fyren som bodde på flyplassen. Den var helt grei :-D

Skatter og avgifter... ja det er noe herk. Men vi alle er jo så ego at vi kun er negative til de avgiftene som rammer oss selv.:-D

Jeg har sittet og hørt på folk som er skikkelig forbannet på toppskatten og formueskatt.

Selv hadde jeg vært meget fornøyd om jeg hadde fått lov å betale noen av delene
    Yamaha CX-A5100 & RX-A1030 . Vincent SP-993 . Rotel RMB-1565 . Anti-Mode 8033 Cinema
    Atmos 7.1.4 . Infinity Kappa 600, Kappa Center, Kappa 200, Kappa Surround, Kappa Sub
    Epson EH-TW2900 . Dreamscreen V2 DynaGrey 106" . DarbeeVision Darblet

Medlem siden
    Dec 2005
    Sted
    Nordfjord
    Poster
    8,659
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg tjener dårlig, men irriterer meg over at de som tjener mye skal straffes også. Det skal ikke være lov å tjene penger her i landet.... 420k er altfor lite for toppskatten...

NÅ er det natta.

Expert jakv sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2004
    Sted
    Kristiansund
    Poster
    8,645
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Betaler dere ikke toppskatt? Tror da jeg gjør det. Enda jeg er en underbetalt lærer

Er det Tom Hanks aften i kveld? Da Vinci koden holder på å runde av nå også.
    Ser litt frem til Engler og Demoner, syntes egentlig at den boka var bedre.

Medlem siden
    Aug 2006
    Poster
    1,030
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Får man toppskatt på 420k? Det var ikke mye egentlig. Ikke det at jeg kommer opp i slike summer med det først uansett da. Men lønna klager jeg ikke på, blir nok verre om jeg begynner på skole til høsten

Tollgrensa kunne godt vært økt litt, det hadde virkelig gjort seg

Nå er det natta her også, Ida har trossalt eksamen klokka 9 imorgen

Expert jakv sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2004
    Sted
    Kristiansund
    Poster
    8,645
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Da ser det ut til at det må handles ny PC. "Sjefen" ringte og fortalte at det var triste tilstander i heimen, den stasjonære PCen ville ikke starte.
    I grunnen flaks at jeg berget unna diverse fra den i helga før jeg formaterte da
    Får montere opp en liten skrothaug til henne så lenge da, så hun får være med på julekalendere

Medlem siden
    Aug 2006
    Poster
    1,030
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Da har jeg endelig fått noen konkrete svar på Elkjøp. Snakket med en grei og veldig ydmyk fyr som kunne fortelle meg at de har rotet det til og mine høyttalere er solgt til noen som hadde bestilt bøk finish. Jeg ble tilbudt bøk noe som jeg sa at var uaktuelt.

Så nå blir det ikke Pioneer på meg før slutten av januar. Det blir derimot en MEGET billig Pioneer S-8EX senterhøyttaler på meg Veldig irritert for at jeg må vente så lenge, men er igrunnen godt fornøyd uansett med tanke på hvor billig senter jeg får

Medlem siden
    Dec 2005
    Sted
    Nordfjord
    Poster
    8,659
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Så bra da Oddbjørn.

Medlem siden
    Dec 2005
    Sted
    Nordfjord
    Poster
    8,659
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Her var det dødt i dag.....

Side 1183 av 2256 FørsteFørste ... 183 683 1043 1053 1063 1073 1083 1093 1103 1113 1123 1133 1143 1153 1163 1173 1179 1180 1181 1182 1183 1184 1185 1186 1187 1193 1203 1213 1223 1233 1243 1253 1263 1273 1283 1293 1303 1313 1323 1683 2183 ... SisteSiste

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •