Interesse for demokvelder i Ålesund? Litt hifi, og mye sosial prat. :) - Side 1170

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  1
    Intermediate Etaten sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2004
    Poster
    748
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Sitat Opprinnelig postet av jakv
    Bortsett fra den lille saken der er jeg smått imponert over GPSen Kristian.
    Men jeg synes Garmin kunne gjort ting litt enklere. Har selv en iQue 3600 eller hva den heter, noen år gammel, med PDA og hele sjalabaisen. Blir så usannsynlig pissed når ting skal lastes ned og registreres med serienummer, PIN koder, ID nr., serie nr. og mailadresser brukernavn og passord.

Er da ingen som har nytte av så mye av dette om de ikke har GPSen fra før. Pluss at en akl betale for hver minste oppgradering em en er så heldig at en finner fram til noe slikt på sidene deres.

Men en annen ting som er litt merkelig er at den gamle iQue er smått mer nøyaktig enn Nuvien, som f.eks når jeg kommer hjem.

Skal sjekke om jeg finner forum, takker for tipset
    På det forumet ligger det mye snadder inkl oppdaterte poi'er.. Gratis... Ellers så har jeg hentet nye kart fra sider du skjønner OG det funker fett... Tror ho dama di skal dukke opp igjen om du går inn på innstillinger... Jeg er imponert over denne dingsen iallefall.. Har en i svart pianolakk som glir rett inn i interiøret på bilen min.. Der er ei langsgående list i svart pianolakk.. Det er såpass god intern antenne i denne at jeg slipper å ha den i vindudet, og heller nede ved radioen... Tror jeg la ut bilder av den her i denne tråden..

Intermediate nordvest sin avatar
    Medlem siden
    Apr 2004
    Poster
    661
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Å; steike for noen smerter.....

Våknet med en moderat tannopine i morres og dro til tannlegen for å få det fikset. Viste seg at det var en betent kul under rota på en tann; og den måtte skjæres ut og deler av rota fjernes.

Etter bedøvelsen gikk ut begynte marerittet.... Har så vondt som jeg aldri har hatt det før; inkludert da jeg falt og knakk ankelen, rev av tre leddbånd og en muskel...

Dro på legevakta og fikk faktisk et morfinpreparat (Ketorax) i henda. Trodde det skulle klare biffen; men det er pinadø like vondt ennå. Dette blir en lang natt....

Medlem siden
    Apr 2004
    Poster
    661
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Merker forresten at det er vanskelig å treffe tastene på skrivebordet.. morfin er tydeligvis hard kost for en avholdsmann

Expert jakv sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2004
    Sted
    Kristiansund
    Poster
    8,645
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Høres ikke ut som det er godt å ære deg i dag da. Håper du får deg litt søvn tross alt i natt
    Avholdsmann fra den skoddholmen der tror jeg ikke jeg har vært borti før

Har fått fikset det Kristian, fikk lastet ned stemme når jeg bare fant ut hvordan det skulle gjøres. Igjen: unødvendig tungvint løsning.
    Men jeg skal gjøre meg litt kjent på det gps forumet

Huff, ble smått sent i dag og ja. Nattis...
    Cambridge 752 BD, Yamaha CX-A5000, Hegel H300, DIY 3xL25D, JBL LS80, JBL LS center, Klipsch RS42 MK2,
    DIY 4xDayton Ultimax 15", 2xBehringer iNuke6000DSP, Sony VPL-HW30, Darbee Darblet, Nexus Player, Toshiba HD-DVD, Get Micro,
    Rega Planar 3 m/Elys 2, Rega Fono

Livet er mer enn en pakke tørre kjeks

Medlem siden
    Apr 2004
    Poster
    661
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av jakv
    Avholdsmann fra den skoddholmen der tror jeg ikke jeg har vært borti enda
    Nei; det er ikke mange av oss. Tror jeg kjenner to til +kona.

Tastaturet heter det visst forresten, og ikke skrivebordet som jeg skrev overfor her...

Active Soundispower sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2006
    Poster
    380
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    huffa og jeg som syter som måtte trekke en vidsomstann idag:???:

Føler med deg!

Intermediate Loffen68 sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2005
    Poster
    1,944
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av spade
    Kommer det ting fra Pioneer og til deg ja

Ringte litt tidlig igår, men har ikke fått noen konkrete svar enda. Imorgen skal det ringes mer! :twisted:

Fine gaver Lars! Eller innpakkingen ihvertfall, vet ikke hva som er inni

Jeg får vel bare fortsette å surre med mitt ikveld. Har lagt opp strøm til den nye oppvaskmaskinen nå og skal inn med en ny og heftig lysarmatur på badet

10cm snø har også kommet ned, heldigvis tørr og enkel å flytte på. Og vi har 6-7-8 minusgrader igjen. Snittemp forrige uke på jobben var -7,9 og det er 1-2 grader kaldere der jeg bor. Vinter
    NÅ syns jeg det begynner og dra ut du

Medlem siden
    Aug 2005
    Poster
    1,944
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    He he hehi hi hi he

Det er bare så bra,storkoser meg med TVn,det blir bare bedre og bedre

Kontrolboksen tar RiksTV og Canal Digital satelitt rett inn,funker som bare det Har satt saken midlertidig opp på veggen og koblet noen gammle Philips høytalere rett i TV,hørtes fælt ut,inn på lydmenyen og vips kjempe lyd Helt seriøst du tror det ikke før du hører det

Så nå skal jeg koble til en BD spiller , må teste 1080P før det blir natta 8-)

Medlem siden
    Apr 2004
    Poster
    661
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Soundispower
    huffa og jeg som syter som måtte trekke en vidsomstann idag:???:

Føler med deg!

Visdomstenner kan være trasig nok det, men dette er på en helt annen skala en hvordan jeg hadde da jeg trakk mine visdomstenner.
    Uansett: har stor sympati med alle som har tannsmerter i dag saå lykke til

Medlem siden
    Apr 2004
    Poster
    661
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Det ble som ventet en fullstendig søvnløs natt selv med to morfintabletter til.
    I tillegg var det mesteparten av tida så vondt at jeg hadde lyst til å slenge meg ut vinduet....
    Happy days

Nå er det rett til tannlegen, og forhåpentligvis trekke hele skiten...

Intermediate spade sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2006
    Poster
    1,030
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av nordvest
    Å; steike for noen smerter.....

Våknet med en moderat tannopine i morres og dro til tannlegen for å få det fikset. Viste seg at det var en betent kul under rota på en tann; og den måtte skjæres ut og deler av rota fjernes.

Etter bedøvelsen gikk ut begynte marerittet.... Har så vondt som jeg aldri har hatt det før; inkludert da jeg falt og knakk ankelen, rev av tre leddbånd og en muskel...

Dro på legevakta og fikk faktisk et morfinpreparat (Ketorax) i henda. Trodde det skulle klare biffen; men det er pinadø like vondt ennå. Dette blir en lang natt....
    Minner meg om i fjor høst da jeg opererte ut en visdomstann som lå 90 grader feil vei. Ble nesten gal, men de tablettene jeg fikk fungerte så jeg fikk i det minste sove.

Idag er det 14 minus, noen lavere?

Medlem siden
    Aug 2006
    Poster
    1,030
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Loffen68
    NÅ syns jeg det begynner og dra ut du

Ikke bare du det gitt. Ringte litt igjen akkurat nå og traff en kjempekar på Pioneer som ventet på høyttalere som skulle videresendes til Rindal. Han lovte videresending samme dag som de dukket opp hos de.

Elkjøp er en annen historie derimot. Ringte mandag formiddag og ingenting har skjedd til nå. Ringte igjen og traff samme dama (!) på landsdekkende kundeservice. Kun er forøvrig veldig grei, og ville sette en landsdekkende saksbehandler på saken siden de på Lørenskog ikke får ut fingeren.

Pioneer Norge viser topp service og er kjempehyggelige!

Linda hos Elkjøp er hyggelig, resten er helt for jævlig

Expert teddytusen sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2005
    Sted
    Nordfjord
    Poster
    8,659
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Tannproblemer? Nei det har jeg aldri hatt..... :roll:

Endelig hjemme fra jobb. Trodde jeg kom hjem til middag, men her lå hele gjengen og sov gitt.

Blir Gilde-karbis og hjemmelaget potetstappe. Helt grei middag det.
    Jeg HATER mobilversjoner av nettsider...

Medlem siden
    Aug 2005
    Poster
    1,944
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Ikke bare du det gitt. Ringte litt igjen akkurat nå og traff en kjempekar på Pioneer som ventet på høyttalere som skulle videresendes til Rindal. Han lovte videresending samme dag som de dukket opp hos de.

Elkjøp er en annen historie derimot. Ringte mandag formiddag og ingenting har skjedd til nå. Ringte igjen og traff samme dama (!) på landsdekkende kundeservice. Kun er forøvrig veldig grei, og ville sette en landsdekkende saksbehandler på saken siden de på Lørenskog ikke får ut fingeren.

Pioneer Norge viser topp service og er kjempehyggelige!

Linda hos Elkjøp er hyggelig, resten er helt for jævlig

Da stemmer det med det jeg antok,jeg kunne ikke se noen grunn til at Pioneer skulle forsinke det,Elkjøp er en annen historie.

Skal kanskje nedover Mandag og kan kanskje dra innom Elkjøp hvis det ikke har skjedd noe.

Medlem siden
    Aug 2006
    Poster
    1,030
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Loffen68
    Da stemmer det med det jeg antok,jeg kunne ikke se noen grunn til at Pioneer skulle forsinke det,Elkjøp er en annen historie.

Skal kanskje nedover Mandag og kan kanskje dra innom Elkjøp hvis det ikke har skjedd noe.
    Jeg må si at jeg satt med samme følelse selv også.

Problemet med Elkjøp er jo at jeg ikke får snakke med idiotene problemet ligger hos. Fikk jo tak i noen nummer under all telefoneringa i kampens hete den dagen de ble bestilt, men alle er privatnummer og da synes jeg det er litt drøyt å ringe, men hører jeg ikke noe innen fredag ettermiddag gir jeg faan :twisted:

Medlem siden
    Aug 2006
    Poster
    1,030
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av teddytusen
    Tannproblemer? Nei det har jeg aldri hatt..... :roll:
    Nei ikke jeg heller

4 år med regulering og da med streng oppe og nede, plate i ganen og bøyle rundt hodet på samme tid i over 2 år. Trekt 4 tenner, operert ut 1. Skal operere ut 2 til. Blah!

Har ingen andre plager da så kan ikke klage

Expert pahf sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2005
    Poster
    5,908
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Noen som er god til og hengsle på ovnsdører igjen? fortrinnsvis steikovns dører?

Kattesvinet bekka en dør jeg hadde stående rett over en åpens steikovnsdør så det ble noe skeivheter, å ta ut døra gikk jo som smurt, men å få den på igjen er jo et pent lite mareritt! Er snakk om en beha ovn.

Medlem siden
    Aug 2006
    Poster
    1,030
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Har sett folk på Expert og Elkjøp vise frem slikt Per Anders og de sliter hver gang

Men nå skal jeg ut å spille ishockey! Har utsatt dette 5 år for lenge nå...

Expert pahf sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2005
    Poster
    5,908
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Har sett folk på Expert og Elkjøp vise frem slikt Per Anders og de sliter hver gang

Men nå skal jeg ut å spille ishockey! Har utsatt dette 5 år for lenge nå...
    Takk for oppmuntringen Oddbjørn:twisted: Men det er ikke snakk om at jeg skal prøve, jeg SKAL ha på plass den fordømte døra! 8)

Expert teddytusen sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2005
    Sted
    Nordfjord
    Poster
    8,659
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Prøv først lille venn, så får vi se hvordan det går.
    Jeg HATER mobilversjoner av nettsider...

Side 1170 av 2256 FørsteFørste ... 170 670 1030 1040 1050 1060 1070 1080 1090 1100 1110 1120 1130 1140 1150 1160 1166 1167 1168 1169 1170 1171 1172 1173 1174 1180 1190 1200 1210 1220 1230 1240 1250 1260 1270 1280 1290 1300 1310 1670 2170 ... SisteSiste

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •