Interesse for demokvelder i Ålesund? Litt hifi, og mye sosial prat. :) - Side 1165

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  1
    Intermediate Loffen68 sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2005
    Poster
    1,944
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Sitat Opprinnelig postet av jakv
    Eneste trøsten jeg har er at jeg brukte en HD-DVD spiller da ...

Men bortsett fra dett sitter jeg her og skjemmes, og angrer på at jeg fortalte dette til dere. Men jeg tenkte liksom å dele følelsene mine med dere, og ære ærlig og si at jeg er litt opptatt av filmen og ikke nødvendigvis teknikken, men det var jo feil tydeligvis :cry: :cry:

Nei nå går du alt for langt,skulle liksom historien i filmen bety noe også nå ?? Skam deg !

Medlem siden
    Aug 2005
    Poster
    1,944
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Mr_Spock
    Fikk du solgt kabler til noen i tråden?

Nei,men jeg fikk lagt noen store noen

Expert jakv sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2004
    Sted
    Kristiansund
    Poster
    8,645
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Loffen68
    Nei nå går du alt for langt,skulle liksom historien i filmen bety noe også nå ?? Skam deg !
    Skulle tatt deg et norsk-kurs og lært deg lesing, det står jo at jeg skjemmes
    Cambridge 752 BD, Yamaha CX-A5000, Hegel H300, DIY 3xL25D, JBL LS80, JBL LS center, Klipsch RS42 MK2,
    DIY 4xDayton Ultimax 15", 2xBehringer iNuke6000DSP, Sony VPL-HW30, Darbee Darblet, Nexus Player, Toshiba HD-DVD, Get Micro,
    Rega Planar 3 m/Elys 2, Rega Fono

Livet er mer enn en pakke tørre kjeks

Expert Mr_Spock sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2003
    Sted
    Sandefjord
    Poster
    5,472
    Takk & like
    Nevnt
    8 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Nei,men jeg fikk lagt noen store noen
    hehe
    Yamaha CX-A5100 & RX-A1030 . Vincent SP-993 . Rotel RMB-1565 . Anti-Mode 8033 Cinema
    Atmos 7.1.4 . Infinity Kappa 600, Kappa Center, Kappa 200, Kappa Surround, Kappa Sub
    Epson EH-TW2900 . Dreamscreen V2 DynaGrey 106" . DarbeeVision Darblet

Medlem siden
    Nov 2003
    Sted
    Sandefjord
    Poster
    5,472
    Takk & like
    Nevnt
    8 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Er ikke bare han som trenger et norsk kurs!

Jeg også!
    Yamaha CX-A5100 & RX-A1030 . Vincent SP-993 . Rotel RMB-1565 . Anti-Mode 8033 Cinema
    Atmos 7.1.4 . Infinity Kappa 600, Kappa Center, Kappa 200, Kappa Surround, Kappa Sub

Expert jakv sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2004
    Sted
    Kristiansund
    Poster
    8,645
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Apropos Sandra Bullock, hun er to år gamlere enn meg, og når jeg ser de gamle uglene jeg gikk på skolen sammen med så vet jeg ikke heeeelt ...
    Cambridge 752 BD, Yamaha CX-A5000, Hegel H300, DIY 3xL25D, JBL LS80, JBL LS center, Klipsch RS42 MK2,
    DIY 4xDayton Ultimax 15", 2xBehringer iNuke6000DSP, Sony VPL-HW30, Darbee Darblet, Nexus Player, Toshiba HD-DVD, Get Micro,

Medlem siden
    Nov 2003
    Sted
    Sandefjord
    Poster
    5,472
    Takk & like
    Nevnt
    8 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Apropos Sandra Bullock, hun er to år gamlere enn meg, og når jeg ser de gamle uglene jeg gikk på skolen sammen med så vet jeg ikke heeeelt ...
    Det har du jammen rett i - har møtt et par som ser ut som de enten er på vei til å kjøpe rullator eller på vei tilbake til eldresentret, også er det gamle klassevenninder.

Trangen til å klå på de er ikke på langt nær så stor som den gangen vi gikk i 8E :-D

Tenkte mest på Sandra når hun var yngre.

Edit: Hun er jo et år yngre enn meg da - blir vel ikke akkurat lammekjøtt men.

Medlem siden
    Aug 2005
    Poster
    1,944
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Takk

Jeg håper forøvrig at du referer til den andre tråden :-D

Expert jakv sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2004
    Sted
    Kristiansund
    Poster
    8,645
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    He, he, tanken har slått meg Tom.

Et par av dem har unger som er like gamle som mine og går i samme klasse så noen av dem treffer jeg innimellom, men fytterakkern så gamle de har blitt

Tenkte på den andre tråden ja Espen
    Ser forresten ut til at det tar seg opp litt igjen der nå

Medlem siden
    Nov 2003
    Sted
    Sandefjord
    Poster
    5,472
    Takk & like
    Nevnt
    8 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Blir ikke så mye fart i den tråden hvis ikke hovedrolleinnehaveneren er til stede, selv om vi andre prøver hardt.... ;-)

Expert jakv sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2004
    Sted
    Kristiansund
    Poster
    8,645
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Da er det bingen, avdelingsmøte i morgen.
    Kan bli artig å vite hva en skal være frustrertfor denne uka

Medlem siden
    Aug 2005
    Poster
    1,944
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Mr_Spock
    Blir ikke så mye fart i den tråden hvis ikke hovedrolleinnehaveneren er til stede, selv om vi andre prøver hardt.... ;-)

Jaha så det er liksom min skyld nå ??

Medlem siden
    Aug 2005
    Poster
    1,944
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Da er det bingen, avdelingsmøte i morgen.
    Kan bli artig å vite hva en skal være frustrertfor denne uka
    Lykke til og sov godt :-D

Medlem siden
    Nov 2003
    Sted
    Sandefjord
    Poster
    5,472
    Takk & like
    Nevnt
    8 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jaha så det er liksom min skyld nå ??
    In Your Dreams som de sier hehe :-D

Intermediate
    Medlem siden
    May 2007
    Poster
    640
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Det snør det snør fiddelibom!

Sitter å ser på gamle bilder av huset (innvendig). Det gir enorm lyst til å fullføre detta styret her! Deilig å se alt som er blitt gjordt :-D

I dag er planen å fullføre isolering av kjellertak muligens med unntak av badet, vi får se hva jeg gidder, utover det må jeg finne tommestokken så Espen får måla sine.

Har litt lyst til å sette opp "workshop" i kjelleren så jeg kan begynne finsnekkringen samt utfolde meg litt i "prosjektlista".

Vel,vel - på lørdags morgen SKAL isoleringen være ferdig, inkl en liten rest i boligetagen + lemmen ned til kjelleren. Det skal også bakes litt julekaker.

Happy holiday's!

Intermediate
    Medlem siden
    May 2007
    Poster
    640
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitter å leser cnc lektyre! kan være rimelig kjedelig til tider, jeg har nå stålsatt meg på å bygge en fres så nå er det bare å "hoppe i det". Prosjektet har ubegrenset tidramme som vanlig men jeg har fira en del på krava på den første modellen da jeg må lære mer om konseptet før jeg går på en stor fres.

Nå får jeg manne meg opp for å sette igang med isolering, ingen kjeller - ingen cnc-fres!

Verden er uretferdig!
    Lars.

Expert pahf sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2005
    Poster
    5,908
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    En mann med like mye målrettet energi og besluttsomhet som deg Lars skal en lete lenge etter, jeg blir like imponert hver gang det kommer en oppdatering fra hus prosjektet ditt. Hvis du finner tid engang så ta gjerne noen bilder

Intermediate
    Medlem siden
    May 2007
    Poster
    640
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av pahf
    En mann med like mye målrettet energi og besluttsomhet som deg Lars skal en lete lenge etter, jeg blir like imponert hver gang det kommer en oppdatering fra hus prosjektet ditt. Hvis du finner tid engang så ta gjerne noen bilder
    I dag her jeg hatt tidenes utblåsning! Jeg stod med "enda et" isolasjonsflak over hue i støvstorm badende i mitt eget svette, ser ingenting hører ingenting for ører og øyne er fulle av støv og svette. Gardintrappa står som vanlig i en haug med plater, planker og dritt, like ustabil som alltid. Så sklir jeg når jeg prøver å presse isolasjonen inn i mellomtaket som er perforert med spiker og dritt - - -

Stakkars konemor sitter å holder meg i handa mens jeg usystematisk buldrer ut rotette tanker om hva jeg vil gjøre med den gamle svindleren vi kjøpte denna møkka av samt andre mer eller mindre smarte ting å si en mandags formiddag. Takk til deg Pus for at du ikke drar din kos!

Nå har jeg under 10m2 igjen av det mest kroglette som finnes på dene jord hva isolasjonsarbeid angår.

Gud hjelpe meg! Jeg trenger deg!

Ikke søren om detta huset skal få knekke meg, jeg skal pusse det opp så det fremstår som en luxuspærle selvom det gjør meg invalid!!

Tror det største problemet er å jobbe så mange timer med hendene over hodet, det er slitsomt. Søv og svette er jeg vant til -også rot, kutt og sår. Smerter har jeg levd med de siste 5-6åra så det driter jeg i.

Det positive er at de fleste rundt meg (dere inkludert) gjør meg rettningsbevist og full av arbeidslyst - tror ikke dette hadde fungert uten roende ord fra dere! og familien - jeg går i en liten drømmeverden å tenker på hvordan alt blir når jeg er ferdig med grunnarbeidet, tror jeg vil få et seriøst tiltaksproblem, og da mener jeg at det blir alt for får ting å ta seg til :-D

Nei, nå er bommulshodet begynt å klarne opp etter overdosen av adrenalin, kanskje på tide å svette ut litt nye arbeidsklær? -

Takk for støtten! Bilder kommer i kveld...

The Master Of Disaster.

Medlem siden
    Aug 2005
    Poster
    1,944
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    All respekt herfra Lars,tror jeg har en viss ide om hvordan du har det,men du er snart ferdig nå og det hjelper alltid med en "liten" utblåsing :-D

Stå på !

Intermediate
    Medlem siden
    May 2007
    Poster
    640
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    8) JEZz 8)

70m2 er nå isolert! Ferdig - Done - Njet more dritt - (nesten!) Erfaring fra næringslivet har lært meg å alltid beholde en liten torne i siden "holder deg våken") Tornen er på ca 3,5m2 heter bad og er urørt.

Men ikke la oss dvele ved tornen! La oss feire 70m2 med:
    * Dobble huntonittplater (asfaltplater uten asfalt)
    * Hard huntonitt
    * Furubord
    * Spiker hver 4-5cm
    Til sammen 6cm med tak som er revet!
    Og så isolering mellom gulvsperr med ulik avstad mellom ALLE SAMMEN!!! tenk det! Jeg har brukt kniven på 70m2 i lengderettningen -

Og det håpløse tallet 70! Jeg kommer til å hate 70 lenge (sorry søtti!)

Jeg har klart det! Meg! Bare meg! Jeg er Konge!!

Lurer hva disse menneskene her tenker om meg nå...

Side 1165 av 2256 FørsteFørste ... 165 665 1025 1035 1045 1055 1065 1075 1085 1095 1105 1115 1125 1135 1145 1155 1161 1162 1163 1164 1165 1166 1167 1168 1169 1175 1185 1195 1205 1215 1225 1235 1245 1255 1265 1275 1285 1295 1305 1665 2165 ... SisteSiste

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •