Interesse for demokvelder i Ålesund? Litt hifi, og mye sosial prat. :) - Side 1157

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  1
    Intermediate
    Medlem siden
    May 2007
    Poster
    640
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Sitat Opprinnelig postet av Mr_Spock
    Fredag :-D og en Grans Julebrygg

The Fountain som jeg så i går var en merkelig opplevelse, vet ikke enda om den var bra eller dårlig, litt som jeg synes om regissørens andre filmer

Hva synes dere om oppslaget til VG om den stakkars sykepleieren som er fanget i boligfellen?

Regnet litt kort på det og på meg så virker det som om hun har meget store verdier - selv om hun selger langt under prisantydning - så er hun vel egentlig millionær flere ganger om?

Lurer på hva gjeldsofferalliansen eller Frelsesarmeen gjør seg for noen tanker om den stakkars sykepleieren?

Småbarnsmoren Elin fanget i bolig-fella - VG Nett om Boligmarkedet
    Hun fikk et bud på 3,7 ett-eller-annet?? En fortjeneste på 4-5 ganger årsinntekta si??? mye vil ha mere osv.. Men opps - det er jo finanskrise, jaja det finnes sikkert en tulling et sted som vil gi 200% mer en noe annen i markedet.

I følge statistisk sentralbyrå er nordmenn de best informerte individer hva samfunnskunskap anngår (i verden), dette er nok bare et bevis på at så lenge statistikken ikke viser 100% vil vi få en del morsomme historier i avisene våre (fordi de ikke har noe å skrive om). Jeg hadde saksøkt morra mi om hun hadde plassert meg på kjøkkenbenken forran et VG-kamera med den historien der!

Hadde hun blitt lurt eller ført bak lyset hadde det faktisk vært en historie her men som mye annet i VG, Dagbladet og Se&Hør blir det mye surreball.

FinansKrisen.

Expert teddytusen sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2005
    Sted
    Nordfjord
    Poster
    8,659
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Ahhhh..... Mett!!!! Vi hadde ikke lyst på middag i dag, så jeg reiste på butikken for å bli inspirert. Det endte med tapas-aften. :-D Fytte gris hvor mye godt vi hadde på bordet! :-D

Nå er det Pops, Melkerull og Smil i skålene på bordet og fredagskvelden kan begynne.
    Jeg HATER mobilversjoner av nettsider...

Medlem siden
    Dec 2005
    Sted
    Nordfjord
    Poster
    8,659
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Er i grunn ikke så mye som er mer herlig enn å høre sønnen sin le høyt for første gang..... :-D

Intermediate spade sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2006
    Poster
    1,030
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Gratulerer Frode Regner med dere plager livet av han for å få han til å gjøre det igjen?

Expert Mr_Spock sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2003
    Sted
    Sandefjord
    Poster
    5,472
    Takk & like
    Nevnt
    8 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av teddytusen
    Er i grunn ikke så mye som er mer herlig enn å høre sønnen sin le høyt for første gang..... :-D
    :-D

Eller hvis du er skikkelig dårlig, omgangsyke eller noe, og det er på tide å skifte bleie på de - også er bleia rein :-D

Eller når de første gangen uoppfordret stabber bort til kjøleskapet og henter en øl til deg - og babler masse pludder - helt til du åpner flasken og tar en slurk, også smiler de og nikker

Mange fine stunder
    Yamaha CX-A5100 & RX-A1030 . Vincent SP-993 . Rotel RMB-1565 . Anti-Mode 8033 Cinema
    Atmos 7.1.4 . Infinity Kappa 600, Kappa Center, Kappa 200, Kappa Surround, Kappa Sub
    Epson EH-TW2900 . Dreamscreen V2 DynaGrey 106" . DarbeeVision Darblet

Medlem siden
    Aug 2006
    Poster
    1,030
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Nå vil jeg ha Pioneer! Fremdeles ikke hørt noe dessverre, blir litt utolmodig kjenner jeg. Har prøvd å ringe han fyren hos Pioneer et par ganger Espen, men han har ikke tatt telefonen.

Medlem siden
    Dec 2005
    Sted
    Nordfjord
    Poster
    8,659
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    He he he. Dere er artige dere.

Sitter og vurderer digital fotoramme til gamlingene til jul. Selvsagt med bilder av poden lagt inn. Noen som har gode erfaringer? Fant en test på dinside.no fra april. Falt for en ramme som nå koster 1500,-. LItt i overkant prismessig, men den så fin ut OG har nettverksstøtte.

Medlem siden
    Dec 2005
    Sted
    Nordfjord
    Poster
    8,659
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av spade
    Nå vil jeg ha Pioneer! Fremdeles ikke hørt noe dessverre, blir litt utolmodig kjenner jeg. Har prøvd å ringe han fyren hos Pioneer et par ganger Espen, men han har ikke tatt telefonen.
    Du skulle vært litt mer frempå Oddbjørn. Snille gutter stiller sist i køen.....

Intermediate Loffen68 sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2005
    Poster
    1,944
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Ok,ikke gi han mer rødvin

Medlem siden
    Aug 2005
    Poster
    1,944
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av spade

Litt sent og sjekke nå.... Jeg kan prøve på Mandag hvis du minner meg på det :!:

Expert jakv sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2004
    Sted
    Kristiansund
    Poster
    8,645
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Har sett Ghostrider på BD sammen med junior, spist Taco til den store gullmedaljen og nå er det Prison Break og vin sammen med madammen.

Grei avslutning av uka tross alt

Eneste nedturen er at vi bare har 5 episoder igjen av sesong 3 og det er lenge til sesong 4 kommer på DVD ...
    Cambridge 752 BD, Yamaha CX-A5000, Hegel H300, DIY 3xL25D, JBL LS80, JBL LS center, Klipsch RS42 MK2,
    DIY 4xDayton Ultimax 15", 2xBehringer iNuke6000DSP, Sony VPL-HW30, Darbee Darblet, Nexus Player, Toshiba HD-DVD, Get Micro,
    Rega Planar 3 m/Elys 2, Rega Fono

Livet er mer enn en pakke tørre kjeks

Medlem siden
    Dec 2005
    Sted
    Nordfjord
    Poster
    8,659
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Dæven så trøtt jeg er. Natta folkens.

Medlem siden
    Aug 2006
    Poster
    1,030
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Du skulle vært litt mer frempå Oddbjørn. Snille gutter stiller sist i køen.....
    Føler liksom ikke at jeg kan mase når Pioneer har vært så greie med meg

Skal ringe selv jeg Espen, ordner seg nok

Expert jakv sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2004
    Sted
    Kristiansund
    Poster
    8,645
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Da er det tre episoder igjen, regner med at de blir sett i morgen.
    Her er det straks sengetid, skal prøve å begynne med strøm og isolasjon i snekkerbua i morgen, så det er vel greit å ikke være for trøtt
    Cambridge 752 BD, Yamaha CX-A5000, Hegel H300, DIY 3xL25D, JBL LS80, JBL LS center, Klipsch RS42 MK2,
    DIY 4xDayton Ultimax 15", 2xBehringer iNuke6000DSP, Sony VPL-HW30, Darbee Darblet, Nexus Player, Toshiba HD-DVD, Get Micro,

Intermediate
    Medlem siden
    May 2007
    Poster
    640
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Gleder meg noe sinnsykt til Jul!

Har satt igang en megajobb med isolering av etageskiller (gulv). Planen var å ta det etter Jul men sån er Lars - hopp i det med en gang! Nå har jeg revet hele taket i kjelleren med untak av noen støttebord for isolasjonen, fått isolert ca 30% og merker allerede forskjell, begynner å ligne på et hus her nå rent følelsesmessig. Planen er å bli ferdig til Jul eller 26. da vi feirer fordi Pus skal jobbe fom. 23-26 des. Spørs om jeg klarer å vente med pakkene!

Artig å høre at Junior er i godt humør Frode, lykke til.

Lars.

Medlem siden
    Dec 2005
    Sted
    Nordfjord
    Poster
    8,659
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Skulle ønske jeg var mer som deg Lars, og hoppet i det..... Her skjer det ikke en dritt for tiden. :???:

Men det er lørdag, og snart blir det søndagsfrokost. :-D

Intermediate Etaten sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2004
    Poster
    748
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Skulle ønske jeg var mer som deg Lars, og hoppet i det..... Her skjer det ikke en dritt for tiden. :???:

Men det er lørdag, og snart blir det søndagsfrokost. :-D

Det er alltid mys spisings i vågen... I'm out etter vakt i natt... Have a good one

Expert jakv sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2004
    Sted
    Kristiansund
    Poster
    8,645
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Har akkurat rotet meg ut av bingen jeg og, blir noen kjappe skiver før vi går ut.

Frister ikke voldsomt med tre minus, men det går vel greit, får bli noen kaffepauser da...

Medlem siden
    Aug 2005
    Poster
    1,944
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Mmmmm.... akkurat blitt liv her også,venter på kaffen,må bare sette på ei kanne først,skulle hatt bikkje så kunne den ha gjort det...

har planer om og få opp mere enn 2 planker i rommet i dag ,er ikke sikker på om jeg klarer det,Lars vil du komme hit og jobbe litt ?
    Espen er trøtt....

Medlem siden
    Aug 2005
    Poster
    1,944
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Ser at Pioneer har satt ned prisen på 5090 med 7 K, koster 22-23 K nå,det er billig det 8)

Side 1157 av 2256 FørsteFørste ... 157 657 1017 1027 1037 1047 1057 1067 1077 1087 1097 1107 1117 1127 1137 1147 1153 1154 1155 1156 1157 1158 1159 1160 1161 1167 1177 1187 1197 1207 1217 1227 1237 1247 1257 1267 1277 1287 1297 1657 2157 ... SisteSiste

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •