Interesse for demokvelder i Ålesund? Litt hifi, og mye sosial prat. :) - Side 1144

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  1
    Expert teddytusen sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2005
    Sted
    Nordfjord
    Poster
    8,659
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    **** meg noe av det mest skeivdømte jeg har sett. Ikke bare er han skeivdømt, mannen eier jo ikke fotballforståelse eller har evne til å tolke regler riktig. Forbanna naut. :evil:
    Jeg HATER mobilversjoner av nettsider...

Newcomer chevy sin avatar
    Medlem siden
    Mar 2007
    Poster
    81
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Kanskje han heier på motsatt lag av deg

Intermediate spade sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2006
    Poster
    1,030
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Misfornøyd Frode? Fikk med meg at Ronaldo er utvist og at United leder 1-0

Medlem siden
    Dec 2005
    Sted
    Nordfjord
    Poster
    8,659
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Helt håpløs tolkning av handsregelen. Først får Ronaldo gult for en takling der han faktisk er på ballen samtidig med motspiller. I tillegg er det hans første takling for dagen. En stund senere er det corner og Ronaldo hopper høyest og KAN heade dersom han vil, men oppfatter det slik at dommer har blåst i fløyta og demper ned ballen med begge hendene. Altså helt åpenbart ikke et forsøk på å jukse seg til mål eller annet. Hva skjer? Jo, gult-rødt kort. Helt fantastisk. Det er så skeivt nå at det ikke ligner grisen. Mannen har gitt 6 gule og 1 rødt i en veldig fairspilt kamp uten stygge taklinger. Bare det sier litt. Er jeg forbanna? Jupp.

Medlem siden
    Aug 2006
    Poster
    1,030
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Ja det er noen dommere som liker å stykke opp spillet og ødelegge fotballkamper totalt dessverre. Husker vi hadde en del slike dommere mens jeg spilte selv og det er helt håpløst. Det er faktisk lov med fysisk kontakt i fotball, og det er lov til å gå opp i en duell uten at det skal være frispark til det forsvarende laget selv om det ikke virker slik

Medlem siden
    Dec 2005
    Sted
    Nordfjord
    Poster
    8,659
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Helt enig Oddbjørn. Mannen stod i veien flere ganger når United ville sette i gang fort midt på banen. Da var han opptatt av at motstandern skulle stå 9 meter unna... :???:

Da har jeg startet på panelet til teknisk rom. For de som ikke husker, så er det et panel der jeg har bananplugg (hunn-delen) til alle kanaler + sub. Denne kan utvides etterhvert. Spes om jeg finner hdmi kontakter ment for platemontering billig. Ene delen av planen gikk rett til hellvette. Skulle ha en aluplate oppå en plexiglass-plate. Plexien sprakk selvsagt... :???: Men jeg tror det blir pent likevel.

Nå blir det Bank Job, nystekte rundstykker og kakao.

Expert Mr_Spock sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2003
    Sted
    Sandefjord
    Poster
    5,472
    Takk & like
    Nevnt
    8 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    I dag har jeg vi vært en tur og besøkt søster som bor i Ski. Tok Horten - Moss fergen og kjørte den fine motorveien på andre siden fjorden - herlig vei altså :-D

Men hva er det med alle som må ha på tåkelysene i tillegg til nærlys :? Blir litt skikkelig ego opplegg for meg - blende medtraffikanter for å få litt bedre lys selv.
    Yamaha CX-A5100 & RX-A1030 . Vincent SP-993 . Rotel RMB-1565 . Anti-Mode 8033 Cinema
    Atmos 7.1.4 . Infinity Kappa 600, Kappa Center, Kappa 200, Kappa Surround, Kappa Sub
    Epson EH-TW2900 . Dreamscreen V2 DynaGrey 106" . DarbeeVision Darblet

Newcomer chevy sin avatar
    Medlem siden
    Mar 2007
    Poster
    81
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Kjører sjøl med grøftelysa på men dei er stilt litt lenger ned en dei skal å dei gir nesten bedre lys en nærlysa :evil:

Medlem siden
    Nov 2003
    Sted
    Sandefjord
    Poster
    5,472
    Takk & like
    Nevnt
    8 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Noe som var litt artig var at de dagen før hadde fått ny flatskjerm og BD spiller i hus. Flaks at jeg også har skaffet dette - hadde jo vært skikkelig nedtur å bli slått av lillesøster når det gjelder å skaffe det siste innen hjemmekino :-D

De hadde kjøpt en 40" Sony lcd tv - foreløpig hadde kun analog kabel-tv på den, de har allerede bestilt digital boks.

MEN - for en forskjell på lcden og min plasma på de analoge signalene. Min er jo mange ganger bedre. Godt jeg aldri falt for fristelsen å kjøpe lcd tv den gangen :-D
    Yamaha CX-A5100 & RX-A1030 . Vincent SP-993 . Rotel RMB-1565 . Anti-Mode 8033 Cinema
    Atmos 7.1.4 . Infinity Kappa 600, Kappa Center, Kappa 200, Kappa Surround, Kappa Sub

Intermediate Etaten sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2004
    Poster
    748
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Prosjekt "Etatens soveroms-hjemmekino" har ettermiddagen i dag vært viet til Morsomt å få opp plasmaen og prøve det lille 5.1-anlegget... Tok endel bilder, og her er kortversjonen Det ble ikke mye klaring mellom klesskapet og veggen på andre siden, men det gikk

p.s. Ja, jeg skal få skjult kablene

Expert jakv sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2004
    Sted
    Kristiansund
    Poster
    8,645
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Top Gun?

Ser kult ut dette Kristian. Nesten så en kunne tenkt seg å være sengeliggende en dag
    Cambridge 752 BD, Yamaha CX-A5000, Hegel H300, DIY 3xL25D, JBL LS80, JBL LS center, Klipsch RS42 MK2,
    DIY 4xDayton Ultimax 15", 2xBehringer iNuke6000DSP, Sony VPL-HW30, Darbee Darblet, Nexus Player, Toshiba HD-DVD, Get Micro,
    Rega Planar 3 m/Elys 2, Rega Fono

Livet er mer enn en pakke tørre kjeks

Medlem siden
    Nov 2004
    Poster
    748
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av jakv
    Top Gun?

Ser kult ut dette Kristian. Nesten så en kunne tenkt seg å være sengeliggende en dag

Ja, satte på den bare for å teste ut litt lyd... Overraskende bra lyd av dette lille anlegget

Men nå kommer neste utfordring, og det er at jeg måtte skru av sidehøyttalerne på plasmaen for å få plass.. Og jeg bruker jo en slik trådløs dings for å kunne ta imot tv fra paraboltuneren på stua.. Anlegget har bare en scart, og jeg vet ikke helt om jeg kan koble denne trådløse dingsen inn der og at dette signalet mates videre via hdmi'en som går til tv'n? Dette ble litt komplisert.... hehe....

Expert jakv sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2004
    Sted
    Kristiansund
    Poster
    8,645
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Spørs om anlegget skalerer opp, ikke sikkert på et slikt "billiganlegg" men det kan jo prøves.
    Cambridge 752 BD, Yamaha CX-A5000, Hegel H300, DIY 3xL25D, JBL LS80, JBL LS center, Klipsch RS42 MK2,
    DIY 4xDayton Ultimax 15", 2xBehringer iNuke6000DSP, Sony VPL-HW30, Darbee Darblet, Nexus Player, Toshiba HD-DVD, Get Micro,

Medlem siden
    Nov 2004
    Poster
    748
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Spørs om anlegget skalerer opp, ikke sikkert på et slikt "billiganlegg" men det kan jo prøves.

Anlegget skalerer opp til 1080p Kjøpte det på lefdals åpningsdag for usle 695.-

Lefdal - Philips hjemmekino

Så da har hele herligheten på soverommet kostet meg ca 3.5k

Expert jakv sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2004
    Sted
    Kristiansund
    Poster
    8,645
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Da skal det jo gå bra da
    Hvis jeg ikke har misforstått deg da, men det var så enkelt og rett fram forklart at det skal noe til

Medlem siden
    Nov 2004
    Poster
    748
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Saken er den at det trådløse overføringsdippeduttgreiene er scart... Og jeg vet ikke om den scarten på receiveren kun er ment for ut til tv, eller om jeg kan koble den inn der og at receiveren "skjønner" det og overfører videre til tv'n via hdmi'en... Jeg kan jo bare koble den dingsen rett i tv'n, men den er jo det ikke direkte koblet høyttalere på nå... Er ikke verre enn at jeg som sagt skrur de tvhøyttalerne på veggen og kobler de rett i tv'n da, men da blir det så rotete på veggen

Expert jakv sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2004
    Sted
    Kristiansund
    Poster
    8,645
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Det finnes ikke audioutgang på TVen da?

Medlem siden
    Nov 2003
    Sted
    Sandefjord
    Poster
    5,472
    Takk & like
    Nevnt
    8 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Kult :-D

Medlem siden
    Nov 2004
    Poster
    748
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Det finnes ikke audioutgang på TVen da?

Det tror jeg... Hva tenker du?

Medlem siden
    Aug 2006
    Poster
    1,030
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Noen av dere som bruker vanlig antenneinngang på Panasonic'ene deres? TV-antenne er lite aktuelt, men analog kabel har kanskje noen av dere?

Har sett noen filmer ihelga og ble gal av at noe plaget meg med bilde. Trodde først det var innbrenning, men tok grundig feil der. Etter litt spekulering og studering ser jeg plutselig at det står "NRK" midt på skjermen?! Hopper til antenneinngang og der er NRK valgt som kanal. Velger en kanal med snø og bilde på DVD blir da skurrete, akkurat som om TV'en prøver å vise både DVD og TV samtidig med fokus på DVD.

Dette var skikkelig plagsomt, men det vises kun i lyse partier. Frøkna så det ikke, men når jeg først oppdaget det så jeg det hele tiden. Tok meg kanskje en halvtime før jeg la merke til det selv, men det er slikt som du ikke klarer å overse når du først har sett det. :evil:

Får vel kjøre inn et innlegg i egen tråd snart om dere ikke vet noe.

Side 1144 av 2256 FørsteFørste ... 144 644 1004 1014 1024 1034 1044 1054 1064 1074 1084 1094 1104 1114 1124 1134 1140 1141 1142 1143 1144 1145 1146 1147 1148 1154 1164 1174 1184 1194 1204 1214 1224 1234 1244 1254 1264 1274 1284 1644 2144 ... SisteSiste

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •