Interesse for demokvelder i Ålesund? Litt hifi, og mye sosial prat. :) - Side 1138

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  1
    Intermediate Loffen68 sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2005
    Poster
    1,944
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Sitat Opprinnelig postet av teddytusen
    Nope. Har ikke hørt noe enda. Regner ikke med at jeg får den til den prisen jeg har bydd, men jeg kjøper den ikke for 7k. Da sparer jeg heller en stund til og går for full hd.

Ehhh. en 4-5 tusen til så har du full HD,hadde ikke kjøpt brukt nå 8)

Medlem siden
    Aug 2005
    Poster
    1,944
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av chevy
    Personlig hadde eg gått for en som er litt mindre men det er min smak. Spørsmålet er vel om du har tid til en hund i tillegg til alt du styrer med ?

Mindre ? nei skal da ha hund

Jo det er sant,men 99,99 % av tiden er jeg hjemme,kan bli litt ensomt vet jeg.

Medlem siden
    Aug 2005
    Poster
    1,944
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sa det ikke på tlf nå nettopp Espen, men jeg ville droppa det. Hadde bikkje før, men er nå glad for at muttern har den nå. Skal man drive med hund, så bør man bruke mye tid på den. Uavhengig av rase så trenger bikkjer mye trim. (de bør hvertfall ha det..) I tillegg, og vel så viktig, trenger de utfordringer for ikke å gå lei. Ser mange "triste" bikkjer rundt om kring som bare står inne eller står tjora fast hele døgnet. Det er få ting som gjør meg mer trist....

Sant nok,nå er ikke Leonbergere de mest kravstore,men de skal ha sitt, tingen er at jeg trenger også trim og med bikkje må jeg ut...

Expert teddytusen sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2005
    Sted
    Nordfjord
    Poster
    8,659
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Loffen68
    Ehhh. en 4-5 tusen til så har du full HD,hadde ikke kjøpt brukt nå 8)
    For noen er 4-5 tusen en vanskelig oppgave Espen.
    Jeg HATER mobilversjoner av nettsider...

Medlem siden
    Aug 2005
    Poster
    1,944
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    For noen er 4-5 tusen en vanskelig oppgave Espen.

Ja det er det sikkert,men ikke for deg

Da ville jeg ha ventet litt,eller snakket med Johan :-D

Medlem siden
    Dec 2005
    Sted
    Nordfjord
    Poster
    8,659
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Snakke med Johan? De har "bare" Infocus, og de er allerede 2k dyrere enn feks avshop på X10-en. Tviler på at jeg får så forferdelig bedre pris enn det, selv hos Johan.

Expert jakv sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2004
    Sted
    Kristiansund
    Poster
    8,645
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Synes bikkja så fin ut Espen, og er enig med deg i at slike skapninger skal være av en viss størrelse.

Men tid er viktig å tenke på, særlig hvis du reiser litt kan det jo bli et lite problem.
    Cambridge 752 BD, Yamaha CX-A5000, Hegel H300, DIY 3xL25D, JBL LS80, JBL LS center, Klipsch RS42 MK2,
    DIY 4xDayton Ultimax 15", 2xBehringer iNuke6000DSP, Sony VPL-HW30, Darbee Darblet, Nexus Player, Toshiba HD-DVD, Get Micro,
    Rega Planar 3 m/Elys 2, Rega Fono

Livet er mer enn en pakke tørre kjeks

Medlem siden
    Aug 2005
    Poster
    1,944
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Snakke med Johan? De har "bare" Infocus, og de er allerede 2k dyrere enn feks avshop på X10-en. Tviler på at jeg får så forferdelig bedre pris enn det, selv hos Johan.

Sjekket litt priser,har de gått opp ? ligger på 13 K og opp på nettet, mente den var billigere...

Medlem siden
    Aug 2005
    Poster
    1,944
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av jakv
    Synes bikkja så fin ut Espen, og er enig med deg i at slike skapninger skal være av en viss størrelse.

Men tid er viktig å tenke på, særlig hvis du reiser litt kan det jo bli et lite problem.

Takk,vi er enige om størrelsen :-D

Jeg reiser jo ikke så mye og jeg har ett par tre bikkjevakter,men en blir jo bundet opp får en 7-8 år (de blir ikke noe særlig eldre)

Medlem siden
    Dec 2005
    Sted
    Nordfjord
    Poster
    8,659
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sjekket litt priser,har de gått opp ? ligger på 13 K og opp på nettet, mente den var billigere...
    Virker som om den har gått opp på Soundgarden hvertfall. :???: Har ikke vært billigere enn 12.5k.

Intermediate Etaten sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2004
    Poster
    748
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hei folkens... Da har jeg endelig kommet meg i hus.. Gått i ett i dag med oppdrag hit og dit... Fikk bestilt en slik 37" pana-plasma som kommer i neste uke, og den meget forståelsesfulle selgeren lar gamlefolket få ha Samsungen til de får den andre.. Dette litt pga han ikke klarte å få til en slik pana til under 7500.- Tror nok elprice taper litt pæng på dette tilbudet, men de må vel lokke litt de også... Nå er det rett ut på sofaen og slappe av litt med tv... I kveld blir det raud vin og tvkveld iallefall

Expert Mr_Spock sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2003
    Sted
    Sandefjord
    Poster
    5,472
    Takk & like
    Nevnt
    8 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Noen som har forslag til gode konserter på Bluray?

Har jo Bruce Springsteen: Live in Dublin, det holder som regel med 2 låter fra denne skiva om gangen :-D

Bestilte akkurat:

Tenecious D: The Complete Masterworks Vol.2 (så fett)
    Queen: Rock Montreal & Live Aid

I tilleg så klarte jeg å bestille ZZ Top: Live From Texas - men på dvd, klikket feil :? Fort gjort
    Yamaha CX-A5100 & RX-A1030 . Vincent SP-993 . Rotel RMB-1565 . Anti-Mode 8033 Cinema
    Atmos 7.1.4 . Infinity Kappa 600, Kappa Center, Kappa 200, Kappa Surround, Kappa Sub
    Epson EH-TW2900 . Dreamscreen V2 DynaGrey 106" . DarbeeVision Darblet

Medlem siden
    Aug 2005
    Poster
    1,944
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Virker som om den har gått opp på Soundgarden hvertfall. :???: Har ikke vært billigere enn 12.5k.
    Soundgarden hadde ikke på lager heller...

Medlem siden
    Dec 2005
    Sted
    Nordfjord
    Poster
    8,659
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Er vel ikke noe problem å få hevet det på play vel...? Har ZZ på BR selv. Skuffer litt i den forstand at det ikke gir den store konsertopplevelsen. De spiller i et for lite lokale spør du meg. De passer best på en stor scene. :-D

Medlem siden
    Dec 2005
    Sted
    Nordfjord
    Poster
    8,659
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Får jeg 8720 for 6k så er sjansen stor for at jeg slår til. Det er som nevnt før en stooor oppgradering fra det jeg har nå, og da stiller jeg hd-sulten til neste høst hvertfall. Da får man hvertfall gromme full-hd pj for rundt omkring 10k. Dessuten så har jeg mest vanlige dvd-er. Der gjør vist 8720 en vel så god jobb som W5000 sies det. Skulle jeg angre meg så taper jeg ikke så mye om jeg velger å selge igjen til våren. Er måte på hvor mye man kan tape på 6k på en såpass god PJ.

Medlem siden
    Aug 2005
    Poster
    1,944
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Får jeg 8720 for 6k så er sjansen stor for at jeg slår til. Det er som nevnt før en stooor oppgradering fra det jeg har nå, og da stiller jeg hd-sulten til neste høst hvertfall. Da får man hvertfall gromme full-hd pj for rundt omkring 10k. Dessuten så har jeg mest vanlige dvd-er. Der gjør vist 8720 en vel så god jobb som W5000 sies det. Skulle jeg angre meg så taper jeg ikke så mye om jeg velger å selge igjen til våren. Er måte på hvor mye man kan tape på 6k på en såpass god PJ.

Det er sant,er vel egentlig ikke store sjangsen og ta,gremmes fremdeles over prisutviklingen,min hadde en veil pris på 39 K for 2 år siden,er jeg heldig nå så får jeg en 4-5 K.

Men jeg fikk noen gode kontakter på Elektroworld,skal nok bruke de nærmere sommeren :-D

Expert jakv sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2004
    Sted
    Kristiansund
    Poster
    8,645
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg reiser jo ikke så mye og jeg har ett par tre bikkjevakter,men en blir jo bundet opp får en 7-8 år (de blir ikke noe særlig eldre)
    Har du "barnevakter" så går det vel greit. Men det er ikke alle som er begeistret for å ha en såpass stor hund boende hos seg.
    Svogeren har en Berner og en Tibetansk Spaniel (smått forskjell i størrelse) og når de reiser bort har de stort sett noen boende hos seg for å ta vare på bikkjene. Dengang de hadde bare Berneren og vi ikke hadde katter var den her ei helg, og du verden vi fant noe pels de neste månedene
    Cambridge 752 BD, Yamaha CX-A5000, Hegel H300, DIY 3xL25D, JBL LS80, JBL LS center, Klipsch RS42 MK2,
    DIY 4xDayton Ultimax 15", 2xBehringer iNuke6000DSP, Sony VPL-HW30, Darbee Darblet, Nexus Player, Toshiba HD-DVD, Get Micro,
    Rega Planar 3 m/Elys 2, Rega Fono

Livet er mer enn en pakke tørre kjeks

Expert Mr_Spock sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2003
    Sted
    Sandefjord
    Poster
    5,472
    Takk & like
    Nevnt
    8 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Er vel ikke noe problem å få hevet det på play vel...? Har ZZ på BR selv. Skuffer litt i den forstand at det ikke gir den store konsertopplevelsen. De spiller i et for lite lokale spør du meg. De passer best på en stor scene. :-D
    Jeg lar den gå - den er "out of stock" på BD også så det er greit.

Det er noen år siden jeg så ZZ Top i konsert i Drammenshallen, da hadde jeg bart og det fantes HighJackers bak på Taunus Coupeen. Kunne sitte inne i bilen og heve og senke den med en halvmeter bak via installert 12V kompressor

Det var tider det - da var 215/60 utrolig breit og lavt :-D
    Yamaha CX-A5100 & RX-A1030 . Vincent SP-993 . Rotel RMB-1565 . Anti-Mode 8033 Cinema
    Atmos 7.1.4 . Infinity Kappa 600, Kappa Center, Kappa 200, Kappa Surround, Kappa Sub
    Epson EH-TW2900 . Dreamscreen V2 DynaGrey 106" . DarbeeVision Darblet

Newcomer chevy sin avatar
    Medlem siden
    Mar 2007
    Poster
    81
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Frode!
    "w" har sett litt på det bladet å lurte på hvilken velkomstpakke vi får vist du verver oss. Vist vi melder oss inn sjøl så får vi stellemappe og navnebok gratis.

Medlem siden
    Dec 2005
    Sted
    Nordfjord
    Poster
    8,659
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Slå til på den Frank. Det er veldig merkelig hele opplegget der. Sånn det ser ut i selve bladet så kommer dere dårligere ut om vi verver dere. :???: Elendig opplegg.

Side 1138 av 2256 FørsteFørste ... 138 638 998 1008 1018 1028 1038 1048 1058 1068 1078 1088 1098 1108 1118 1128 1134 1135 1136 1137 1138 1139 1140 1141 1142 1148 1158 1168 1178 1188 1198 1208 1218 1228 1238 1248 1258 1268 1278 1638 2138 ... SisteSiste

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •