Interesse for demokvelder i Ålesund? Litt hifi, og mye sosial prat. :) - Side 1130

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  1
    Expert pahf sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2005
    Poster
    5,908
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Sitat Opprinnelig postet av spade
    Jeg også Per Anders!

Å lage maten selv virket som noe helt nytt de ikke hadde hørt om før de som var med idag... Han alene brukte 7000 på mat i måneden. Nesten 250 kroner dagen det.
    Brukte ikke mindre enn 204tusen på bil i året eller,tragisk fyr!

Expert teddytusen sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2005
    Sted
    Nordfjord
    Poster
    8,659
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Nå så jeg bare i 5 min, men det virket ikke som om det var håp for den fyren.

Dagens CSI-episode var stor.
    Jeg HATER mobilversjoner av nettsider...

Expert Mr_Spock sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2003
    Sted
    Sandefjord
    Poster
    5,472
    Takk & like
    Nevnt
    8 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av teddytusen
    Nå så jeg bare i 5 min, men det virket ikke som om det var håp for den fyren.

Dagens CSI-episode var stor.
    Så litt på det jeg også - han er vel en vanlig grunder vel? :-D

CSI var jo dritbra!!! Men når kommer fortsettelsen stakkars Mac, tror han ble litt sur... :?
    Yamaha CX-A5100 & RX-A1030 . Vincent SP-993 . Rotel RMB-1565 . Anti-Mode 8033 Cinema
    Atmos 7.1.4 . Infinity Kappa 600, Kappa Center, Kappa 200, Kappa Surround, Kappa Sub
    Epson EH-TW2900 . Dreamscreen V2 DynaGrey 106" . DarbeeVision Darblet

Expert jakv sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2004
    Sted
    Kristiansund
    Poster
    8,645
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Ser dere Luksusfellen da? Trodde ikke dere så slike realitygreier
    Må vel innrømme at jeg gløttet litt jeg og, og selv om ikke den fyren var den som var verst ute økonomisk så setter jeg en femmer på at han til nå er den største idioten. Om han står utenfor Rema her og vil selge meg telefon tror jeg at han aldri tør å selge noe som helst etterpå. Da skal mange års frustrasjon over håpløse selgere øses ut i rause porsjoner. Og så får vi avslutte med en springskalle
    Cambridge 752 BD, Yamaha CX-A5000, Hegel H300, DIY 3xL25D, JBL LS80, JBL LS center, Klipsch RS42 MK2,
    DIY 4xDayton Ultimax 15", 2xBehringer iNuke6000DSP, Sony VPL-HW30, Darbee Darblet, Nexus Player, Toshiba HD-DVD, Get Micro,
    Rega Planar 3 m/Elys 2, Rega Fono

Livet er mer enn en pakke tørre kjeks

Expert pahf sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2005
    Poster
    5,908
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av jakv
    Ser dere Luksusfellen da? Trodde ikke dere så slike realitygreier
    Må vel innrømme at jeg gløttet litt jeg og, og selv om ikke den fyren var den som var verst ute økonomisk så setter jeg en femmer på at han til nå er den største idioten. Om han står utenfor Rema her og vil selge meg telefon tror jeg at han aldri tør å selge noe som helst etterpå. Da skal mange års frustrasjon over håpløse selgere øses ut i rause porsjoner. Og så får vi avslutte med en springskalle
    Jeg HATER Selgere som står utenfor butikkene! De irriterer meg noe grenseløst, det er så irriterende at jeg blir regelrett sinna!

Var en stakkar som først spurte en gang om jeg var interessert, jeg sa nei, så spurte han vennina mi som også svarte nei, da vi kom tilbake var han frekk nok til og spørre engang til! Da svartna det for meg et lite øyeblikk og jeg mildt sagt klar beskjed om at det var omtrent like stor sannsynlighet for at jeg kom til å kjøpe noe av han som om at det flyr små lyserosa griser forbi stuevinduet mitt, og at det verste jeg visste var nykonfirmerte gutter i pappas dress som er 3 nr for stor for en som ikke har nok ryggrad til og få seg skikkelig jobb, Og som attpåtil tror de eier verden fordi de berga seg igjennom de 3 første månedene på BI.

Hakke sett stort til han siden gitt...

Intermediate Tandstad sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2005
    Poster
    1,393
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Heisann gutta!

Driv og vurderer noko litt risky om dagen....har eigentleg ikkje tenkt på dette noko særleg før no, og vil ha litt innspel av dei som kanskje har gjort det før. Eg driv og vurderer å selge unna heimekinoutstyret og gå over til eit stereo-oppsett istadenfor. Då med pre, effekt, cd, platespelar, samt ps3 til dvd og BR. Innspel? Mykje av grunnen er nok at eg nok kjem til å bo i leilegheit i fleire år framover, og at eg prioriterer musikk framfor film. Kjem i tilfelle til å verte apex3 platinum samt ein heftig DIY-sub. Kjem eg til å savne fleirkanals?

Expert pahf sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2005
    Poster
    5,908
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Tandstad
    Heisann gutta!

Driv og vurderer noko litt risky om dagen....har eigentleg ikkje tenkt på dette noko særleg før no, og vil ha litt innspel av dei som kanskje har gjort det før. Eg driv og vurderer å selge unna heimekinoutstyret og gå over til eit stereo-oppsett istadenfor. Då med pre, effekt, cd, platespelar, samt ps3 til dvd og BR. Innspel? Mykje av grunnen er nok at eg nok kjem til å bo i leilegheit i fleire år framover, og at eg prioriterer musikk framfor film. Kjem i tilfelle til å verte apex3 platinum samt ein heftig DIY-sub. Kjem eg til å savne fleirkanals?
    Vurderer den løsningen jeg også du! Men da i et 2.1 system! Tror faktisk ikke du kommer til og savne så mye.

Expert jakv sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2004
    Sted
    Kristiansund
    Poster
    8,645
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Enig med Per Anders.
    Om du ikke ser voldsomt mye film så kan nok et 2.1 opplegg gi deg vel så mye som 5.1.

Og passer du på at forforsterkeren har prosessorinngang, så er du jo berget om du får lyst på snurrerundtlyd senere.
    Cambridge 752 BD, Yamaha CX-A5000, Hegel H300, DIY 3xL25D, JBL LS80, JBL LS center, Klipsch RS42 MK2,
    DIY 4xDayton Ultimax 15", 2xBehringer iNuke6000DSP, Sony VPL-HW30, Darbee Darblet, Nexus Player, Toshiba HD-DVD, Get Micro,

Medlem siden
    Nov 2003
    Sted
    Sandefjord
    Poster
    5,472
    Takk & like
    Nevnt
    8 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Prøvde 2 kanals opplegg en stund - men det ble tilbake til surround, nå har jeg 7.1 - som jeg også spiller mye musikk med.

Film blir aldri det samme uten 7.1..... Har blitt avhengig av romperister også. Et 2 eller 2.1 kanals anlegg - samme hvor avansert - ser jeg egentlig på som et skikkelig steg tilbake.
    Yamaha CX-A5100 & RX-A1030 . Vincent SP-993 . Rotel RMB-1565 . Anti-Mode 8033 Cinema
    Atmos 7.1.4 . Infinity Kappa 600, Kappa Center, Kappa 200, Kappa Surround, Kappa Sub

Expert jakv sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2004
    Sted
    Kristiansund
    Poster
    8,645
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Rett før jeg la meg i går la jeg merke til at lysene fra byen var borte, det snødde som bare f, og skikkelig julekortstemning ute. Nå er alt borte og et vannvittig regnvær, det plasker ned.
    Men jeg slipper å måke da...

Expert jakv sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2004
    Sted
    Kristiansund
    Poster
    8,645
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Riksvei 70 stengt av steinras - tk.no

Ser vel ut som Kjetil får problemer med å komme seg til Kristiansund i dag. Tingvoll er snart sperret inn på alle kanter snart.

Intermediate Etaten sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2004
    Poster
    748
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Gjeeeeeeeesp.. Helt sjokkert. Hvorfor? Fordi jeg, vampyren i natten, er andremann å skrive i denne tråden på morran Blitt rene A-mennesket jo, men det varer vel sikkert ikke så lenge

Medlem siden
    Dec 2005
    Sted
    Nordfjord
    Poster
    8,659
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Fra surrerundt til stereo...hmmm... om du ikke har mulighet til å ha begge deler og stort sett bruker det til musikk Jo Andre så er jeg enig. På sikt (laaaang sikt) vil jeg ha et dedikert stereooppsett i tillegg til kinoen. Må stå i stua det, så det spørs hva "W" sier til det da....

Uansett. Gjør det du føler er riktig, og ikke bry deg om hva hverken vi eller andre sier/mener Jo Andre. Det er til syvende og sist du som skal bruke det.

Medlem siden
    Nov 2003
    Sted
    Sandefjord
    Poster
    5,472
    Takk & like
    Nevnt
    8 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Fra surrerundt til stereo...hmmm... om du ikke har mulighet til å ha begge deler og stort sett bruker det til musikk Jo Andre så er jeg enig. På sikt (laaaang sikt) vil jeg ha et dedikert stereooppsett i tillegg til kinoen. Må stå i stua det, så det spørs hva "W" sier til det da....

Uansett. Gjør det du føler er riktig, og ikke bry deg om hva hverken vi eller andre sier/mener Jo Andre. Det er til syvende og sist du som skal bruke det.
    Hvorfor spurte han om hva vi synes her i tråden da? Klart han skal høre på oss!!!

Selvsagt er det bare å prøve seg frem... moro er det også, men kanskje litt dyrt :-D

Medlem siden
    Dec 2005
    Sted
    Nordfjord
    Poster
    8,659
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Antageligvis det dummeste han har gjort.

Intermediate Tandstad sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2005
    Poster
    1,393
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Haha, herlig Må seie tanken fristar ja, men er redd suget etter surround skal komme tilbake med ein gong. Men pre med prosessorinngang er jo også ei muligheit ja..må grublast litt på dette.

Medlem siden
    Dec 2005
    Sted
    Nordfjord
    Poster
    8,659
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hvordan er været der inne hos dere Jo Andre? Her er det ikke så ille som fryktet egentlig, men ser på nyhetene at det er ille lenger inne. Her er det lange perioder der det er helt stille.

Expert pahf sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2005
    Poster
    5,908
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Nå er jeg irritert
    Mor har en hybelboer fra sverige som kronisk parkerer foran garasjen oppe på veien(Vi har en garasje for bilen, og en på gårdsplassen, men med en ekkelbakke iflg mor så hun bruker den oppe på veien). Enda han har fått beskjed 1000 ganger! Så når jeg skulle hente grisen kjører jeg meg fast pga en elendig parkering fra svenske fan! Bruker en time på og komme meg løs, på ytterlige 15min på å skrape plassen så mor får parkert der uten og kjøre seg fast.
    Men jeg må ha en plass og parkere bilen min i mellomtiden så da går det ytterligere 30min for å måke gårdsplassen og ned til den andre garasjen!

Jeg er pisse gjennom hakke våt når jeg er ferdig med måking , og i det jeg åpner døra kommer verdens gladeste hund som elsker og gå tur i sørpevær, Jeg har jo selvsagt ikke hjerte til og såre tjukken. Så da er det bare og gå i en liten time!

Vet dere hva unnskyldningen fra faensmaktet med gullmedalje i idiot parkering var? "Liker ikke snø" sto det i en sms når jeg spurte hvorfor i svarte satan han ikke er istand til og måke ut sin egen bil!!! Hva er det for noe piss og servere av en voksen mann, jeg liker ikke snø jeg eller, men måker nå like forbannet! Udugelige folk!!!!!! AHRG!!!!!

Medlem siden
    Dec 2005
    Sted
    Nordfjord
    Poster
    8,659
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    I disse tider skulle det ikke være noe problem å skaffe en ny hybelboer.

Expert pahf sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2005
    Poster
    5,908
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    I disse tider skulle det ikke være noe problem å skaffe en ny hybelboer.
    Hadde det vært opp til meg så hadde han fått spaden mellom øynene og blitt kasta på hue og ræva ut!

Side 1130 av 2256 FørsteFørste ... 130 630 990 1000 1010 1020 1030 1040 1050 1060 1070 1080 1090 1100 1110 1120 1126 1127 1128 1129 1130 1131 1132 1133 1134 1140 1150 1160 1170 1180 1190 1200 1210 1220 1230 1240 1250 1260 1270 1630 2130 ... SisteSiste

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •