Interesse for demokvelder i Ålesund? Litt hifi, og mye sosial prat. :) - Side 1127

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  1
    Expert jakv sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2004
    Sted
    Kristiansund
    Poster
    8,645
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Oi, oi, virker som om du har ei artig helg i vente ja...

Men vi kan hjelpe deg med en unnskyldning vi
    Den som går lettest inn er om du faker en liten feber på Theodor og er veldig bekymret nybakt far, den går det ikke an å argumentere mot. Da får du pluss i boka som følsom/ansvarsfull/dedikert far, og så tar heller du og fruen en stille og rolig kveld i TVkroken
    Cambridge 752 BD, Yamaha CX-A5000, Hegel H300, DIY 3xL25D, JBL LS80, JBL LS center, Klipsch RS42 MK2,
    DIY 4xDayton Ultimax 15", 2xBehringer iNuke6000DSP, Sony VPL-HW30, Darbee Darblet, Nexus Player, Toshiba HD-DVD, Get Micro,
    Rega Planar 3 m/Elys 2, Rega Fono

Livet er mer enn en pakke tørre kjeks

Expert teddytusen sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2005
    Sted
    Nordfjord
    Poster
    8,659
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Den var strålende Jan. Så får vi håpe de ikke lese her inne noen.

Kjenner at jeg slett ikke er i form i dag heller. Skal bli godt å komme hjem og slappa av etterpå. Ikke hjemme før 17 idag.
    Jeg HATER mobilversjoner av nettsider...

Expert pahf sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2005
    Poster
    5,908
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Mange syke folk her for tiden gitt! Er heldigvis frisk, blir sjelden syk så jeg har sikkert et kjekt immunforsvar

Har ferie i to uker og hitills har de blitt tilbringt rimelig rolig gitt, bioshock står høyt på tapeten mens andre folk jobber, blir litt vanedannende gitt!

Men skal dere se en komedie i nærmeste fremtid så ta en titt på Tropic Thunder, vi satt 6stk å lo så tårene trillet nedover!

Intermediate Etaten sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2004
    Poster
    748
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    I dag har denne karen vært på Tingvoll av alle plasser Reiste fra Ålesund kl 06.15.. Kjetil var seff i kr.sund i dag... Kom inn døra for 5 min siden, og nå er det bare en ting som er garantert: COWBOYSTREKK!!

Medlem siden
    Dec 2005
    Sted
    Nordfjord
    Poster
    8,659
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av pahf
    Mange syke folk her for tiden gitt! Er heldigvis frisk, blir sjelden syk så jeg har sikkert et kjekt immunforsvar

Har ferie i to uker og hitills har de blitt tilbringt rimelig rolig gitt, bioshock står høyt på tapeten mens andre folk jobber, blir litt vanedannende gitt!

Men skal dere se en komedie i nærmeste fremtid så ta en titt på Tropic Thunder, vi satt 6stk å lo så tårene trillet nedover!
    Jeg trodde også jeg hadde et vanvittig imunforsvar. Var aldri syk. Så begynte jeg å jobbe i barnehage.....

Tropic Thunder har jeg stor tro på.

Medlem siden
    Dec 2005
    Sted
    Nordfjord
    Poster
    8,659
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hadde jeg fremdeles vært B&W-fan, så hadde disse muligens stått i stua om ikke så lenge.

http://avforum.no/avtorget/showprodu.../product/39519

Intermediate spade sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2006
    Poster
    1,030
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hva synes du om B&W nå da Frode etter å hørt på JBL en stund?

No offence, men jeg klarer ikke B&W, kjedelig, kjedelig, kjedelig!

Nå har jeg bestemt meg for at det blir lang juleferie, siste dag på jobb 19.12 og første dag 05.01 Bør få brukt Pioneer'ene mye da.

Expert Mr_Spock sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2003
    Sted
    Sandefjord
    Poster
    5,472
    Takk & like
    Nevnt
    8 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Julebord?

Hos oss ligger deltagelsen på rundt 10% på julebord og firmafester - etter at de begynte med omorganisering og generelt behandle folk som dritt.

I gamle dager var det stort å få være med på slikt. Absolutt alle kom.

Nå i det siste så har det også kommet frem at vi er like mange som før omorganiseringen, omorganiseringen var jo for å kvitte seg med 300-400 folk - noe de gjorde - flinke folk, men nå har de i skjul nyansatt...... (oi så rart - det sto jo i blårusslæreboka at det var mye å hente i everksbransjen på å sparke annenhver ansatt) så nå er vi like mange, bare med en haug nyansatte uten særlig peiling, men med høy lønn :-D For det ble jo klart at egentlig ingen satt særlig på ræva. Men den gangen var det jo rutiner som var arbeidet inn over mange år som fungerte meget bra - nå er det i prinsipp ingenting som går glatt.

De rundt 200 stk som var plassert i Sandefjord er vel heller ikke så glade - alle ble flyttet ut av bygget, mange så langt som til Skien/Porsgrunn - 10 mil ekstra kjørevei hver dag. Jeg har flyttet til Larvik, greit nok. Selvsagt er dette plass som det må betales dyr leie for.

Men årsaken til at vi skulle bort fra Sandefjord var at bygget skulle selges - nå etter å ha stått tomt i over et år - fikk vi greie på at det er leid ut for nesten ingenting til et annet selskap i minst 10 år

Julebord? Nei ikke for meg....

Kan ikke si at jeg er spesielt imponert over evnene til ledere i dag.... trenger vi de egentlig?
    Yamaha CX-A5100 & RX-A1030 . Vincent SP-993 . Rotel RMB-1565 . Anti-Mode 8033 Cinema
    Atmos 7.1.4 . Infinity Kappa 600, Kappa Center, Kappa 200, Kappa Surround, Kappa Sub
    Epson EH-TW2900 . Dreamscreen V2 DynaGrey 106" . DarbeeVision Darblet

Medlem siden
    Dec 2005
    Sted
    Nordfjord
    Poster
    8,659
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av spade
    Hva synes du om B&W nå da Frode etter å hørt på JBL en stund?

No offence, men jeg klarer ikke B&W, kjedelig, kjedelig, kjedelig!

Nå har jeg bestemt meg for at det blir lang juleferie, siste dag på jobb 19.12 og første dag 05.01 Bør få brukt Pioneer'ene mye da.
    Kinoen blir ikke brukt, og Ti6k-ene i stua får ikke akkurat brynt seg for tiden... Men konklusjonen før fødsel og generell misnøye med kinoen slo inn, var at jeg var strålende fornøyd. Og kjedelig var det jo ikke.

Medlem siden
    Dec 2005
    Sted
    Nordfjord
    Poster
    8,659
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Det verste er jo at de aldri lærer Tom. :???: Historien gjentar seg for hver kull blåruss. De tror de finner opp kruttet på ny hver gang og det går ut over dyktige folk som faktisk kan jobben sin.

Medlem siden
    Nov 2003
    Sted
    Sandefjord
    Poster
    5,472
    Takk & like
    Nevnt
    8 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av teddytusen
    Det verste er jo at de aldri lærer Tom. :???: Historien gjentar seg for hver kull blåruss. De tror de finner opp kruttet på ny hver gang og det går ut over dyktige folk som faktisk kan jobben sin.
    Jepp helt korrekt.

Men det er merkelig - for det har som regel vist seg at det lønner seg å passe på de ansatte og så på de som en ressurs og ikke kun en utgift.

Men nok om det - det er snart jul og da skal jeg være lenge borte fra alt som har med jobb å gjøre :-D
    Yamaha CX-A5100 & RX-A1030 . Vincent SP-993 . Rotel RMB-1565 . Anti-Mode 8033 Cinema
    Atmos 7.1.4 . Infinity Kappa 600, Kappa Center, Kappa 200, Kappa Surround, Kappa Sub

Medlem siden
    Aug 2006
    Poster
    1,030
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    De finnes faktisk sjefer som skjønner at de med 30 års erfaring innen faget vet best, men da har ikke sjefen gått 5 år på BI.......

Heldigvis er firmaet jeg jobber i lokalt og kommunalt eid. Trygge arbeidsplasser, lokalt

Medlem siden
    Dec 2005
    Sted
    Nordfjord
    Poster
    8,659
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Slapp og sliten nå. Heiv en "heavily modified" Grandis i ovnen nå. Ble marinerte hele hvitløk, ekstra ost, ekstra pepperoni og tomat.

Medlem siden
    Aug 2006
    Poster
    1,030
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Skeptisk til at du skal passe på meg Frode

Ble grandis her også idag, måkte snø en time etter at jeg kom hjem fra jobb så orket ikke noe annet.

Medlem siden
    Dec 2005
    Sted
    Nordfjord
    Poster
    8,659
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    He he he. Spørs det ja Oddbjørn.

Medlem siden
    Nov 2003
    Sted
    Sandefjord
    Poster
    5,472
    Takk & like
    Nevnt
    8 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg har akkurat hatt en tredagers med knallgod lapskaus som jeg laget på søndag.

Men faktisk så har jeg flere ganger daglig tenkt på det Peppes Pizza opplegget jeg laget og spiste i forrige uke. Det skal jeg ha om ikke så lenge - det er helt sikkert! Svinaktig godt ass :-D

Medlem siden
    Aug 2006
    Poster
    1,030
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Ser du kamp Frode?

Nani spiller dårlig, Anderson spiller dårlig, Carrick spiller dårlig.....

Går overaskende bra til at omtrent hele midtbanen gjør utrolig mange feil.

Medlem siden
    Aug 2006
    Poster
    1,030
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sjekker som vanlig "ukens tilbud" hos en del nettbutikker tidlig i uka. Er jo blakk, men moro å følge med litt alikevel.

Hva finner jeg?! Joda, Pioneer S-7EX demo i riktig finish. Veil: 28000,- Tilbud: 13500,-!!!!

Er jo egentlig ute etter lillebroren S-8EX, men hadde jeg sett dette i f.eks. april 09 hadde jeg nok svidd av noen kroner

Expert jakv sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2004
    Sted
    Kristiansund
    Poster
    8,645
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Har du fått høyttalere?
    Så at phatbull hadde fått høyttalere og receiver i dag.
    Cambridge 752 BD, Yamaha CX-A5000, Hegel H300, DIY 3xL25D, JBL LS80, JBL LS center, Klipsch RS42 MK2,
    DIY 4xDayton Ultimax 15", 2xBehringer iNuke6000DSP, Sony VPL-HW30, Darbee Darblet, Nexus Player, Toshiba HD-DVD, Get Micro,
    Rega Planar 3 m/Elys 2, Rega Fono

Livet er mer enn en pakke tørre kjeks

Medlem siden
    Nov 2003
    Sted
    Sandefjord
    Poster
    5,472
    Takk & like
    Nevnt
    8 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av spade
    Sjekker som vanlig "ukens tilbud" hos en del nettbutikker tidlig i uka. Er jo blakk, men moro å følge med litt alikevel.

Hva finner jeg?! Joda, Pioneer S-7EX demo i riktig finish. Veil: 28000,- Tilbud: 13500,-!!!!

Er jo egentlig ute etter lillebroren S-8EX, men hadde jeg sett dette i f.eks. april 09 hadde jeg nok svidd av noen kroner
    Den S-EX senteren virker jo helt rå :-D

Side 1127 av 2256 FørsteFørste ... 127 627 987 997 1007 1017 1027 1037 1047 1057 1067 1077 1087 1097 1107 1117 1123 1124 1125 1126 1127 1128 1129 1130 1131 1137 1147 1157 1167 1177 1187 1197 1207 1217 1227 1237 1247 1257 1267 1627 2127 ... SisteSiste

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •