Interesse for demokvelder i Ålesund? Litt hifi, og mye sosial prat. :) - Side 1109

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  1
    Expert teddytusen sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2005
    Sted
    Nordfjord
    Poster
    8,659
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Den Larsemann jeg kjenner er full av gode ideer. Husker tilbake noen mnd og da står det en Langbein i full størrelse til tunet klart i minnet.
    Jeg HATER mobilversjoner av nettsider...

Expert Mr_Spock sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2003
    Sted
    Sandefjord
    Poster
    5,472
    Takk & like
    Nevnt
    8 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Ny dag, ny bunke:

Yamaha CX-A5100 & RX-A1030 . Vincent SP-993 . Rotel RMB-1565 . Anti-Mode 8033 Cinema
    Atmos 7.1.4 . Infinity Kappa 600, Kappa Center, Kappa 200, Kappa Surround, Kappa Sub
    Epson EH-TW2900 . Dreamscreen V2 DynaGrey 106" . DarbeeVision Darblet

Intermediate
    Medlem siden
    May 2007
    Poster
    640
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av teddytusen
    Den Larsemann jeg kjenner er full av gode ideer. Husker tilbake noen mnd og da står det en Langbein i full størrelse til tunet klart i minnet.
    Må ha det! Bare MÅ ha det!!!!!

Intermediate
    Medlem siden
    May 2007
    Poster
    640
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Mr_Spock
    Ny dag, ny bunke:
    Nå er det vel like før du må handle deg en større stue?

Må innrømme at jeg digger de gode gamle! Du må ha en enestående sammling!

CdOn-Spock's-Home.

Medlem siden
    Nov 2003
    Sted
    Sandefjord
    Poster
    5,472
    Takk & like
    Nevnt
    8 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av LogB.no
    Nå er det vel like før du må handle deg en større stue?

Må innrømme at jeg digger de gode gamle! Du må ha en enestående sammling!

CdOn-Spack's-Home.
    Har bare gått litt amokk de siste par månedene, så det er ikke så mange. Vanskelig å motstå gode tilbud.

Skal ta et bilde av alle sammen når de siste bestillingene triller inn.

Mye av det handler vel om at jeg har gitt opp vinylopplegget - så mange av kjøpene er for å erstatte vinylskiver. Så det blir mye gammelt - men det er vel det som er best?
    Yamaha CX-A5100 & RX-A1030 . Vincent SP-993 . Rotel RMB-1565 . Anti-Mode 8033 Cinema
    Atmos 7.1.4 . Infinity Kappa 600, Kappa Center, Kappa 200, Kappa Surround, Kappa Sub

Intermediate
    Medlem siden
    May 2007
    Poster
    640
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Alle skivene mine ligger i banaesker i kjelleren! Jeg synes stereolyden i HK'n er håpløs så det blir nok ikke pakka opp før stua oppe er malt (snart fæærdig - Jippii). Da setter jeg opp Rotel & PSB både her og der - spørs om det blir litt CD-Shoping da ja! :-D

Kornelius Øresus.

Expert jakv sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2004
    Sted
    Kristiansund
    Poster
    8,645
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Du har helt klart en helt utmerket musikksmak Tom. Skjønt jeg har litt problemer med de ABBA greiene dine da
    Mn jeg har bestilt både DDE og Mamma Mia til frøknene her i huset, så helt uskyldig er vel ikke jeg heller.
    Cambridge 752 BD, Yamaha CX-A5000, Hegel H300, DIY 3xL25D, JBL LS80, JBL LS center, Klipsch RS42 MK2,
    DIY 4xDayton Ultimax 15", 2xBehringer iNuke6000DSP, Sony VPL-HW30, Darbee Darblet, Nexus Player, Toshiba HD-DVD, Get Micro,
    Rega Planar 3 m/Elys 2, Rega Fono

Livet er mer enn en pakke tørre kjeks

Intermediate
    Medlem siden
    May 2007
    Poster
    640
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av jakv
    Du har helt klart en helt utmerket musikksmak Tom. Skjønt jeg har litt problemer med de ABBA greiene dine da
    Mn jeg har bestilt både DDE og Mamma Mia til frøknene her i huset, så helt uskyldig er vel ikke jeg heller.
    ABBA er ikke en stor favoritt men det swinger! ACDC var og er knall - DDE er i min sammling også men så er jeg lovlig gal også dah (faktisk lovlig blond også) - Kriteriet for å være gal i dag er vel å ikke gjøre som alle andre! Der tror jeg vi stiller sterk alle sammen (her inne i "hulen vår")...

Nå har det kommet en likeverdig partner til PS3 (uten spillmulighet!) Jeg kan ikke helt fatte hva Pioneer og Yamaha tenker på? når de produserer gammal morro til 15.000 når DENNE koster 3750.-
    (Vurderte å kjøpe PS3 men vi fant ut at vi spiller for lite!

Noen tanker..

Medlem siden
    Nov 2003
    Sted
    Sandefjord
    Poster
    5,472
    Takk & like
    Nevnt
    8 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    DDE fungerer bare ikke her. Det er vel en av de få gruppene jeg bare ikke klarer. Og jeg er vel i utgangspunktet ganske harry..

Derimot har jeg veldig sans for Åge (så dere ikke tror det har noe med landsdelen å gjøre) - tror til med jeg har en Leva Livet LP liggende i kjelleren med de andre vinylene.

Intermediate spade sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2006
    Poster
    1,030
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Velkommen tilbake Frode! Det har ikke vært det samme uten deg

Nå har jeg hatt en cowboystrekk igjen, skikkelig godt idag også!

Expert jakv sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2004
    Sted
    Kristiansund
    Poster
    8,645
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sikker på at du ikke skal gå for BD35 da Lars? Du trenger vel strengt tatt ikke analogutgangene på BD55?
    Er vel Panasonic som ligger best an her også foreløpig, men det må iallefall vente til etter jul...

Understreker at DDE og Mamma Mia IKKE var til meg.

Så forresten reklame for Åge Aleksandersen/Mikael Whie (staves det slik?) på TV nettopp, det virket ikke verst ...
    Cambridge 752 BD, Yamaha CX-A5000, Hegel H300, DIY 3xL25D, JBL LS80, JBL LS center, Klipsch RS42 MK2,
    DIY 4xDayton Ultimax 15", 2xBehringer iNuke6000DSP, Sony VPL-HW30, Darbee Darblet, Nexus Player, Toshiba HD-DVD, Get Micro,

Medlem siden
    Nov 2003
    Sted
    Sandefjord
    Poster
    5,472
    Takk & like
    Nevnt
    8 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sikker på at du ikke skal gå for BD35 da Lars? Du trenger vel strengt tatt ikke analogutgangene på BD55?
    Er vel Panasonic som ligger best an her også foreløpig, men det må iallefall vente til etter jul...

Understreker at DDE og Mamma Mia IKKE var til meg.

Så forresten reklame for Åge Aleksandersen/Mikael Whie (staves det slik?) på TV nettopp, det virket ikke verst ...
    Jeg får liksom ikke bestemt meg for Blu Ray eller ikke - har enda en følelse at det kanskje ikke blir noe mer enn en nisje.

Mulig jeg skaffer en rimelig BD spiller og kun handler "sikre kort" på det formatet, mens dvd fremdeles blir formatet det jeg kjøper mesteparten av film på.

Intermediate
    Medlem siden
    May 2007
    Poster
    640
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Vel .. tenkte på den men det blir vel en oppgradering sammen med kinoen i kjelleren og da blir det analog 5.1 +2 på soverommet så derfor går vi for 55'eren, pris-diffen er faktisk ganske mye (1000.-) men totalprisen er jo ganske lav likka'vel.

Nissen.

Intermediate spade sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2006
    Poster
    1,030
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Fint å kunne unne seg slike julegaver Lars

Her blir det bedre enn noen gang med S-3EX og Yamaha DVD-S2700 (den er endelig på vei!) før jul

Føler meg ikke helt klar for bluray enda, har en mental sperre mot å måtte betale minst 150 kroner for alle filmene. Liker også å ha norsk tekst å støtte meg på i en del filmer for jeg klarer ikke helt å oppfatte alt som blir sagt.

Men kunne tenkt meg Canal Digital sin HD-PVR, men det får vente det også.

Åge er noe for seg selv, jeg har faktisk fått med meg litt musikk når han har spilt på fest. Vanligvis får jeg ikke med meg en eneste sang Stage Dolls er heller ikke verst.

Intermediate
    Medlem siden
    May 2007
    Poster
    640
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Mr_Spock
    Jeg får liksom ikke bestemt meg for Blu Ray eller ikke - har enda en følelse at det kanskje ikke blir noe mer enn en nisje.

Mulig jeg skaffer en rimelig BD spiller og kun handler "sikre kort" på det formatet, mens dvd fremdeles blir formatet det jeg kjøper mesteparten av film på.
    Panasonic'en JAKV snakker om (BD35) gjør underverker med dvdskiver også så man kan jo slå noen fluer i ett fik og kalle det "bonus"..:-D Er forøvrig ening i at prisen på BlåDisk'er er lfor dyr, de er ikke en gang blå!!

L.

Expert jakv sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2004
    Sted
    Kristiansund
    Poster
    8,645
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    HifiShop.no > Lyd- og bildeprodukter
    Her er det ikke mer enn ca. 400,- i forskjell på pris Lars. Vet ikke hvor billig du finner BD35/BD55 andre plasser? Hr ikke letet så mye enda, men vet at BD35 skal ligge på 3,3k på ARdata, noe jeg i tilfelle har tenkt å prute ned

Medlem siden
    Nov 2003
    Sted
    Sandefjord
    Poster
    5,472
    Takk & like
    Nevnt
    8 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Skal man kjøpe noe elektronikk så lønner det seg å få det bestilt med en gang, for nå settes prisene opp på grunn av den lave kronekursen:

DinSide Økonomi - Nå settes prisene kraftig opp

Derimot så er pundet godt under 11 kroner enda - så Play er fortsatt et flott sted å shoppe

Intermediate
    Medlem siden
    May 2007
    Poster
    640
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    HifiShop.no > Lyd- og bildeprodukter
    Her er det ikke mer enn ca. 400,- i forskjell på pris Lars. Vet ikke hvor billig du finner BD35/BD55 andre plasser? Hr ikke letet så mye enda, men vet at BD35 skal ligge på 3,3k på ARdata, noe jeg i tilfelle har tenkt å prute ned
    Min pris var 3750.- for BD55 utgaven og den var på lager hos NetShop, ArData skal 3838.- som er snaue 100.- mer. Spilleren er ikke på lager hos ArData og Norek venter ikke spilleren inn før om 14 dager noe som betyr at "innfristen" til ArData ikke stemmer. Erfaringen tilsier vel i slutten av Februar 09 :-D (fy meg)!
    NetShop var pt. den eneste norske webshopen med DB55 på lager!

BD35 får man til 2495.- hos Scandinavian Photo, ikke på lager nå men fy så billig!.

Kikk alltid hos Prisguide.no når du skal brenne lapper :-D
    ----

Tidligere Onkel Skrue, nå bare onkel! -

Expert jakv sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2004
    Sted
    Kristiansund
    Poster
    8,645
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Skal ikke kjøpe med det første uansett.
    Får ta med "beste" pris innom ARdata etterhvert, har en ekselev jeg kan presse litt på pis, var og handlet for 23k for jobben i forrige uke, så litt goodwill må jeg ha fått

Intermediate
    Medlem siden
    May 2007
    Poster
    640
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Skal ikke kjøpe med det første uansett.
    Får ta med "beste" pris innom ARdata etterhvert, har en ekselev jeg kan presse litt på pis, var og handlet for 23k for jobben i forrige uke, så litt goodwill må jeg ha fått
    Er det noe jeg savner så er det "kontakter" i sukkertøy'sbutikkene! sukk... Faller en del på "klokkeren" når man handler for millioner i året, det eneste bedre hadde vært å "eie" krediten selv! (Tviler på at Oslo Kommune var sååå glad i meg!)

Senken.

Side 1109 av 2256 FørsteFørste ... 109 609 969 979 989 999 1009 1019 1029 1039 1049 1059 1069 1079 1089 1099 1105 1106 1107 1108 1109 1110 1111 1112 1113 1119 1129 1139 1149 1159 1169 1179 1189 1199 1209 1219 1229 1239 1249 1609 2109 ... SisteSiste

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •