Interesse for demokvelder i Ålesund? Litt hifi, og mye sosial prat. :) - Side 1087

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  1
    Newcomer chevy sin avatar
    Medlem siden
    Mar 2007
    Poster
    81
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Det trur eg du må ha glemt å fortelle til Kathrine

Expert teddytusen sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2005
    Sted
    Nordfjord
    Poster
    8,659
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av pahf
    Impulskontroll er som sagt ikke eksisterende, så nå står det en 360 Elite i stua
    Grattis!!!!!! Hvilke spill har du kjøpt da?

De andre kommentarene forbigås i stillhet...
    Jeg HATER mobilversjoner av nettsider...

Newcomer chevy sin avatar
    Medlem siden
    Mar 2007
    Poster
    81
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Expert pahf sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2005
    Poster
    5,908
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av teddytusen
    Grattis!!!!!! Hvilke spill har du kjøpt da?

Kjøpte ingen spill, venter til Gears of War kommer til helga!
    Driver og laster ned noen demoer nå, og for å si det mildt så WoW for en bildekvalitet.

Men lyden overføres via hdmi, må jeg trykke/gjøre et el annet for å få den til og decode, for det er vel dolby digital på de fleste spillene, men kan fort hende det er pro logic på demoene

Expert Mr_Spock sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2003
    Sted
    Sandefjord
    Poster
    5,472
    Takk & like
    Nevnt
    8 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Driver og laster ned noen demoer nå, og for å si det mildt så WoW for en bildekvalitet.

Men lyden overføres via hdmi, må jeg trykke/gjøre et el annet for å få den til og decode, for det er vel dolby digital på de fleste spillene, men kan fort hende det er pro logic på demoene
    Tviler på at dette med lyden blir noe problem.
    Yamaha CX-A5100 & RX-A1030 . Vincent SP-993 . Rotel RMB-1565 . Anti-Mode 8033 Cinema
    Atmos 7.1.4 . Infinity Kappa 600, Kappa Center, Kappa 200, Kappa Surround, Kappa Sub
    Epson EH-TW2900 . Dreamscreen V2 DynaGrey 106" . DarbeeVision Darblet

Intermediate Loffen68 sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2005
    Poster
    1,944
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Impulskontroll er som sagt ikke eksisterende, så nå står det en 360 Elite i stua
    Grattis !! Ett fornuftig valg :-D

Expert pahf sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2005
    Poster
    5,908
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Er ikke bekymret over lyden, bare virker som om den ikke blir decodet, at det kun står PLII i displayet, men volumet er mye høyere på mainvolum enn på andre kilder.

Sitter og kjører Burnout Paradise nå, siiiinsykt råe greier! Jøsses!

Kjenner jeg har savnet en konsoll! ps3 du er ikke velkommen her i gården enda.

Expert jakv sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2004
    Sted
    Kristiansund
    Poster
    8,645
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Grattis Per Anders Synes ikke det er så håpløs grafikk på PS3 heller da

Hvilken BD spiller blir det da?
    Cambridge 752 BD, Yamaha CX-A5000, Hegel H300, DIY 3xL25D, JBL LS80, JBL LS center, Klipsch RS42 MK2,
    DIY 4xDayton Ultimax 15", 2xBehringer iNuke6000DSP, Sony VPL-HW30, Darbee Darblet, Nexus Player, Toshiba HD-DVD, Get Micro,
    Rega Planar 3 m/Elys 2, Rega Fono

Livet er mer enn en pakke tørre kjeks

Expert pahf sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2005
    Poster
    5,908
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av jakv
    Grattis Per Anders Synes ikke det er så håpløs grafikk på PS3 heller da

Hvilken BD spiller blir det da?
    Sant nok Jan! Nå mente jeg selve spillene og deres egenskaper

Vet ikke hvilken BD spiller det blir enda, stresser ikke så mye med det på en stund, meeen en vet jo aldri!

Intermediate spade sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2006
    Poster
    1,030
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Din perverse gris!

Men jeg håper det blir slikt på deg litt oftere enn en gang i året

Medlem siden
    Nov 2003
    Sted
    Sandefjord
    Poster
    5,472
    Takk & like
    Nevnt
    8 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Er ikke bekymret over lyden, bare virker som om den ikke blir decodet, at det kun står PLII i displayet, men volumet er mye høyere på mainvolum enn på andre kilder.

Sitter og kjører Burnout Paradise nå, siiiinsykt råe greier! Jøsses!

Kjenner jeg har savnet en konsoll! ps3 du er ikke velkommen her i gården enda.

Jeg har 5.1 på alle nedlastede spill - til og med i dash er det 5.1.

Kjører du hdmi rett i receiver?

PLII er vel heller et valg man tar - ikke en automatisk avkoding - heller et pre valg i receiver? Altså enten så er signalet stereo, DD (gjerne 5.1) eller dts (gjerne 5.1) - eller selvsagt en av de nye hd formatene.
    Yamaha CX-A5100 & RX-A1030 . Vincent SP-993 . Rotel RMB-1565 . Anti-Mode 8033 Cinema
    Atmos 7.1.4 . Infinity Kappa 600, Kappa Center, Kappa 200, Kappa Surround, Kappa Sub

Expert pahf sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2005
    Poster
    5,908
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Mr_Spock
    Jeg har 5.1 på alle nedlastede spill - til og med i dash er det 5.1.

Kjører du hdmi rett i receiver?

PLII er vel heller et valg man tar - ikke en automatisk avkoding - heller et pre valg i receiver? Altså enten så er signalet stereo, DD (gjerne 5.1) eller dts (gjerne 5.1) - eller selvsagt en av de nye hd formatene.
    Det er jo kun koblet til hdmi så den må jo ta det, men det er vel noe med at disse recieverne som er er kun 1.2v av hdmi ikke nødvendigvis viser i displayet hva som er rett dekoding, men at det kommer opp uansett? Hakke peiling på hvorfor den ikke viser dolby digital, men det kommer lyd og skal uansett ikke bruke den til film så det så

Medlem siden
    Nov 2003
    Sted
    Sandefjord
    Poster
    5,472
    Takk & like
    Nevnt
    8 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Det er jo kun koblet til hdmi så den må jo ta det, men det er vel noe med at disse recieverne som er er kun 1.2v av hdmi ikke nødvendigvis viser i displayet hva som er rett dekoding, men at det kommer opp uansett? Hakke peiling på hvorfor den ikke viser dolby digital, men det kommer lyd og skal uansett ikke bruke den til film så det så
    Når jeg tenker meg om så har det jo faktisk vært noen slike "handshake" problem med xboxen.

Du kan jo for moro skyld teste med lyd via optisk? Se om du får 5.1 - lfe sporet er et must under spilling!!!!

Medlem siden
    Dec 2005
    Sted
    Nordfjord
    Poster
    8,659
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Som spillkonsoll virker det som om Xbox har et overtak, men etterhvert som jeg finner ut alt det artige jeg kan få til med PS3-en så blir jeg bare mer og mer glad i den boksen. I dag leste jeg i tråden til AndreWerdenskrieg, og lærte noe nytt. Ikke nytt for dere sikkert, men likevel. Jeg importerte noen cd-er (man bestemmer kbps selv) og fant coveret på nett. Demper behovet for SB Duet noen mnd til. Blar fint mellom flere cd-er i god kvalitet.

Studerer også muligheten til å bruke PSP-en til "babycall". Man kan visst koble webkamera til PS3 og streame dette til PSP. Bruker med andre ord PSP-en som monitor. Trenger bare å være tilkoblet trådløst nett. Lekkert!!!!

Expert pahf sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2005
    Poster
    5,908
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Når jeg tenker meg om så har det jo faktisk vært noen slike "handshake" problem med xboxen.

Du kan jo for moro skyld teste med lyd via optisk? Se om du får 5.1 - lfe sporet er et must under spilling!!!!
    Godt poeng, men gidder ikke nå! Stresser ikke

Intermediate Loffen68 sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2005
    Poster
    1,944
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Som spillkonsoll virker det som om Xbox har et overtak, men etterhvert som jeg finner ut alt det artige jeg kan få til med PS3-en så blir jeg bare mer og mer glad i den boksen. I dag leste jeg i tråden til AndreWerdenskrieg, og lærte noe nytt. Ikke nytt for dere sikkert, men likevel. Jeg importerte noen cd-er (man bestemmer kbps selv) og fant coveret på nett. Demper behovet for SB Duet noen mnd til. Blar fint mellom flere cd-er i god kvalitet.

Studerer også muligheten til å bruke PSP-en til "babycall". Man kan visst koble webkamera til PS3 og streame dette til PSP. Bruker med andre ord PSP-en som monitor. Trenger bare å være tilkoblet trådløst nett. Lekkert!!!!
    Tja vet ikke om du kan bruke dette kameraet til det samme men det kommer nok... Xbox.com | Accessories - Xbox LIVE Vision Camera

Og 360n har jo hele tiden vært en media ekstender (WMC ) nå skal du i tillegg kune gå inn og kjøpe musikk rett fra Zune og lagre det på maskinen så da er de vel omtrent like langt ?

Ellers så tror jeg kanskje at PS3 er litt friere en Xbox ( Microsoft )

Intermediate phatbull sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2008
    Poster
    752
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Grattis!! Du MÅ laste ned ZUMA. Her i huset spilles det zuma nesten hver dag!! Og det har vi gjort i sikkert 2år

Medlem siden
    Dec 2005
    Sted
    Nordfjord
    Poster
    8,659
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Altså du vet at du kan kople din Wii til nettet og kjøpe gamle storspill som fantes på de gamle konsollene? Det fungerer glimrende.

Men du må kjøpe deg en slik kontroll:

Komplett.no - Classic Controller, tradisjonell håndkontroller, for Nintendo Wii

Selv har jeg blant annet lastet ned The Legend of Zelda: A Link to the Past - et herlig platform/2D spill.

De koster ikke stort
    Nå er vi igang Tom. Super Mario 3 er lastet ned. Leter etter Zelda nå. Hvilke andre bør vi ha? Trenger ikke å være gamle heller. "W" er litt glad i puzzle også.

Medlem siden
    Nov 2003
    Sted
    Sandefjord
    Poster
    5,472
    Takk & like
    Nevnt
    8 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av phatbull
    Grattis!! Du MÅ laste ned ZUMA. Her i huset spilles det zuma nesten hver dag!! Og det har vi gjort i sikkert 2år
    Hehe, den spilles her også Også Bejeweld 2 går en del :-D

Medlem siden
    Nov 2003
    Sted
    Sandefjord
    Poster
    5,472
    Takk & like
    Nevnt
    8 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Nå er vi igang Tom. Super Mario 3 er lastet ned. Leter etter Zelda nå. Hvilke andre bør vi ha? Trenger ikke å være gamle heller. "W" er litt glad i puzzle også.
    Jeg er ikke noen ekspert på gamle Nintendo spill - der får du heller sjekke linken jeg ga i et tidligere innlegg.

Men Zelda er jo litt slossing/puzzle/adventure - suverent! Jeg liker alle Zelda godt!

Occaraina of Time er et fantastisk Zelda spill som kom på Nintendo 64 og blir regnet som et av de beste spillene noensinne - mange damer som også liker det. Vill kanskje prøvd det ? Men det er ikke 2D - tidlig 3D.

Side 1087 av 2256 FørsteFørste ... 87 587 947 957 967 977 987 997 1007 1017 1027 1037 1047 1057 1067 1077 1083 1084 1085 1086 1087 1088 1089 1090 1091 1097 1107 1117 1127 1137 1147 1157 1167 1177 1187 1197 1207 1217 1227 1587 2087 ... SisteSiste

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •