Interesse for demokvelder i Ålesund? Litt hifi, og mye sosial prat. :) - Side 1083

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  1
    Expert pahf sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2005
    Poster
    5,908
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Du hadde sikkert behov for søvnen Frode! Ta vare på de timene du får

Tom: Du er rett mannen og spørre! Gi meg en grunn til og ikke kjøpe en 360 når det kommer til det spillmessige? Og er det slik at alle PRO har hdmi ut?

Expert jakv sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2004
    Sted
    Kristiansund
    Poster
    8,645
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Måtte du snakke om boss? Tror jeg kunne fylt en rimelig stor container med det som jeg har i hagen, kjelleren, garasjen, loftet ....
    Cambridge 752 BD, Yamaha CX-A5000, Hegel H300, DIY 3xL25D, JBL LS80, JBL LS center, Klipsch RS42 MK2,
    DIY 4xDayton Ultimax 15", 2xBehringer iNuke6000DSP, Sony VPL-HW30, Darbee Darblet, Nexus Player, Toshiba HD-DVD, Get Micro,
    Rega Planar 3 m/Elys 2, Rega Fono

Livet er mer enn en pakke tørre kjeks

Intermediate Etaten sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2004
    Poster
    748
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av jakv
    Jeg ville heller gått for denne Ktistian. AV Hifi
    For et par lapper kan du få den sonefri på DVD også.

Men jeg tror det ligger en oppskrift på å få Sonyen sonefri på forumet en plass.

Det påstås at Panasonicen har en del bedre bilde, kan vel absolutt være en fordel ...

Er denne ett bedre alternativ altså? Ja, dette med sonefri på vanlig dvd er faktisk viktig for meg, for eg har endel fra ulike soner... hmm... Tenkeboksen..

Svaret på forrige geografiquiz da ingen fant det ut... Det var fra Misund

Og her er dagens geografiquiz da jeg også i dag har vært på farten... Hvor i all verden er dette? Det går i bilder fra min SE K850i, og sistnevnte ble ett halvveis gjennomført panoramabilde pga en utålmodig hund som ville i alle retninger når jeg skulle prøve ut dette...

Expert Mr_Spock sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2003
    Sted
    Sandefjord
    Poster
    5,472
    Takk & like
    Nevnt
    8 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av pahf
    Du hadde sikkert behov for søvnen Frode! Ta vare på de timene du får

Tom: Du er rett mannen og spørre! Gi meg en grunn til og ikke kjøpe en 360 når det kommer til det spillmessige? Og er det slik at alle PRO har hdmi ut?
    Alle Pro har IKKE hdmi ut. Det må du sjekke, jeg mener det er kun de gamle PRO med 20GB HDD som ikke har hdmi ut.

Så sjekk nøye.

PS3 har fått veldig mange gode spill nå - men 360 har allikevel dobbelt så mange gode titler.

Det optimale er nok å kjøpe en Elite nå for tiden. Den 19 november kommer det en oppdatering på xboxen som gjør det mulig å legge hele spillet inn på HDD - dette eliminerer mye av støyen samtidig som loade tider også blir mindre. Så en stor HDD er å foretrekke om du vil veksle mellom flere spill uten å legge de inn hver gang.

Elite til 2.5k er en veldig god pris nå.

Men det er jo mulig at PS3 kommer med noen fine bundler før jul?
    Yamaha CX-A5100 & RX-A1030 . Vincent SP-993 . Rotel RMB-1565 . Anti-Mode 8033 Cinema
    Atmos 7.1.4 . Infinity Kappa 600, Kappa Center, Kappa 200, Kappa Surround, Kappa Sub
    Epson EH-TW2900 . Dreamscreen V2 DynaGrey 106" . DarbeeVision Darblet

Medlem siden
    Nov 2004
    Poster
    748
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av teddytusen
    "Greatest nation on earth..." Yeahh....right.... Møkkaland.

I dag stod jeg opp kl 11.15... :???: Var i seng 00.15. Uffameg. Dagen rimelig ødelagt. Svigerfar kommer snart. Vi skal lage ferdig rekkverket ute på plattingen, og i tillegg kaste alt bosset som ligger rundt omkring. Ikke rent lite det.

Og du sier at JEG sover mye?

Expert pahf sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2005
    Poster
    5,908
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Mr_Spock
    Alle Pro har IKKE hdmi ut. Det må du sjekke, jeg mener det er kun de gamle PRO med 20GB HDD som ikke har hdmi ut.

Så sjekk nøye.

PS3 har fått veldig mange gode spill nå - men 360 har allikevel dobbelt så mange gode titler.

Det optimale er nok å kjøpe en Elite nå for tiden. Den 19 november kommer det en oppdatering på xboxen som gjør det mulig å legge hele spillet inn på HDD - dette eliminerer mye av støyen samtidig som loade tider også blir mindre. Så en stor HDD er å foretrekke om du vil veksle mellom flere spill uten å legge de inn hver gang.

Elite til 2.5k er en veldig god pris nå.

Men det er jo mulig at PS3 kommer med noen fine bundler før jul?
    Og der var forrvirrelsen komplett igjen! Nå hadde jeg jo bestemt meg for en 60gb til 2k, så snakker du om store harddisker og ps3 bundler......
    hmmm!! Vanskelig valg!

Medlem siden
    Nov 2003
    Sted
    Sandefjord
    Poster
    5,472
    Takk & like
    Nevnt
    8 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Og der var forrvirrelsen komplett igjen! Nå hadde jeg jo bestemt meg for en 60gb til 2k, så snakker du om store harddisker og ps3 bundler......
    hmmm!! Vanskelig valg!
    60GB til 2k er et godt kjøp

Elite har 120GB. Men hvis du ikke har tenkt å laste ned masse demoer - eller veksler daglig mellom 5 spill så er en 60GB bra nok!

Er kanskje noen fine bundler å finne der ute også? Greit å få med et par spill.
    Yamaha CX-A5100 & RX-A1030 . Vincent SP-993 . Rotel RMB-1565 . Anti-Mode 8033 Cinema
    Atmos 7.1.4 . Infinity Kappa 600, Kappa Center, Kappa 200, Kappa Surround, Kappa Sub

Expert teddytusen sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2005
    Sted
    Nordfjord
    Poster
    8,659
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Etaten
    Og du sier at JEG sover mye?
    Har jeg sagt det? Tviler jeg på. Har vel bare snakket om at jeg ikke hadde klart den jobben din med de sovetidene du er nødt til å takle....
    Jeg HATER mobilversjoner av nettsider...

Expert pahf sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2005
    Poster
    5,908
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    60GB til 2k er et godt kjøp

Elite har 120GB. Men hvis du ikke har tenkt å laste ned masse demoer - eller veksler daglig mellom 5 spill så er en 60GB bra nok!

Er kanskje noen fine bundler å finne der ute også? Greit å få med et par spill.
    Tja lego indiana jones og kung fu panda er vel ikke akkurat noen favoritter fra min side, dessuten kommer jo GOW2!!!!! Det er jo spinnvillt og en av hovedgrunnene, for ikke snakke om burnout og diverse annet.

Tja, nok engang er jeg på rett bane.....

Expert pahf sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2005
    Poster
    5,908
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Tooooom Du har elite right? Da kan du overføre lyd via hdmi eller hur?

Bråker den mindre enn den gamle, og er det bare meg eller har den blitt slankere?
    Er det samme gui som sist, eller har det skjedd ting, hvor er det billigst og få tak i spill, sist, men ikke minst. Finner jeg den billigere enn til 2.5k og er noen av dere interessert i å kjøpe lego jones og fang pu panda?

Anyways, så har jeg utelukket ps3 for denne gang, vil heller ha en standalone BD spiller når jeg får ut fingeren! Nå er det spillmaskin som gjelder, fikk litt panikk når jeg kom på at jeg har 14dg ferie i slutten av denne måneden og da trenger jeg noe og bedrive tiden med

Expert jakv sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2004
    Sted
    Kristiansund
    Poster
    8,645
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Frode sov til 11:15, men da bråvåknet han
    Sov på hotell for å slippe nattevåk, men det skar seg litt
    Sovnet i dusjen - ødela flere hotellrom - VG Nett om Utrolige historier
    Cambridge 752 BD, Yamaha CX-A5000, Hegel H300, DIY 3xL25D, JBL LS80, JBL LS center, Klipsch RS42 MK2,
    DIY 4xDayton Ultimax 15", 2xBehringer iNuke6000DSP, Sony VPL-HW30, Darbee Darblet, Nexus Player, Toshiba HD-DVD, Get Micro,

Medlem siden
    Nov 2004
    Poster
    748
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av teddytusen
    Har jeg sagt det? Tviler jeg på. Har vel bare snakket om at jeg ikke hadde klart den jobben din med de sovetidene du er nødt til å takle....

En god soldat sover når han kan

Medlem siden
    Dec 2005
    Sted
    Nordfjord
    Poster
    8,659
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    He he he. Så ille er det nå ikke.

Fikk melding fra Elkjøp i dag om at kameraet var ankommet butikk, og det var bare å hente. Jeg skulle likevel hente en henger i kveld, så jeg stakk innom. Etter MYE om og men, fant de ut at en hadde sett feil. De hadde en B-vare og utstilling, men ikke den vi skulle ha. Jeg tok en spansk en og sa at det var surt å reise helt fra Langevåg og til Moa ens ærend for ingenting. Resultat: Gavekort og "Sopranos" sesong 1 og 2. Syns det var bra av Elkjøp jeg.

Expert jakv sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2004
    Sted
    Kristiansund
    Poster
    8,645
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Det var bra kundebehandling Tror jeg ikke kunne hendt i noen butikk i Baillby'n. Ingen som er spesielt opptatt av service her...

Sa jeg forresten at jeg er ferdig med gulv i bua? I morgen blir det litt listverk, og kanskje vi får flyttet inn litt i helga. Blir litt provisorisk med strømmen, men det ordner vi etterhvert

Medlem siden
    Dec 2005
    Sted
    Nordfjord
    Poster
    8,659
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Høres ut som tilstanden her det Jan. Mitt forslag er at vi kidnapper Kjetil og tar han med på turnè til deg, meg og Espen.

Spørs om han er i så godt humør i kveld. Liverpool ligger under 0-1 for Atletico..

Expert jakv sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2004
    Sted
    Kristiansund
    Poster
    8,645
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Blir bare biten fra huset og opp som blir litt på skeive, det blir ikke fikset før snekkerdelen blir ordnet, og det kan ta ei stund

Kjetil er vel opptatt med elever på utplassering kanskje?

Medlem siden
    Nov 2003
    Sted
    Sandefjord
    Poster
    5,472
    Takk & like
    Nevnt
    8 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Tooooom Du har elite right? Da kan du overføre lyd via hdmi eller hur?

Bråker den mindre enn den gamle, og er det bare meg eller har den blitt slankere?
    Er det samme gui som sist, eller har det skjedd ting, hvor er det billigst og få tak i spill, sist, men ikke minst. Finner jeg den billigere enn til 2.5k og er noen av dere interessert i å kjøpe lego jones og fang pu panda?

Anyways, så har jeg utelukket ps3 for denne gang, vil heller ha en standalone BD spiller når jeg får ut fingeren! Nå er det spillmaskin som gjelder, fikk litt panikk når jeg kom på at jeg har 14dg ferie i slutten av denne måneden og da trenger jeg noe og bedrive tiden med
    Jepp, kjører lyd og bilde via hdmi - begge deler er fantastisk bra. Xboxen skalerer opp til 1080p på alt hvis du vil.

Støy har aldri vært noe problem for meg - jeg har jo på lyd Uansett så har den meste av støyen kommet fra dvd-drevet, men den støykilden blir nå eliminert med den neste oppdateringen. Da er det bare støy fra vifter igjen - som vel er omtrent som en vanlig pc?

Expert pahf sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2005
    Poster
    5,908
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jepp, kjører lyd og bilde via hdmi - begge deler er fantastisk bra. Xboxen skalerer opp til 1080p på alt hvis du vil.

Støy har aldri vært noe problem for meg - jeg har jo på lyd Uansett så har den meste av støyen kommet fra dvd-drevet, men den støykilden blir nå eliminert med den neste oppdateringen. Da er det bare støy fra vifter igjen - som vel er omtrent som en vanlig pc?
    Vel da er det vel ikke mye å tenke på Blir nok en Elite på meg i løpet av kort tid! Kan ikke spare alt av penger heller, må jo kose seg litt

Medlem siden
    Nov 2003
    Sted
    Sandefjord
    Poster
    5,472
    Takk & like
    Nevnt
    8 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Tja lego indiana jones og kung fu panda er vel ikke akkurat noen favoritter fra min side, dessuten kommer jo GOW2!!!!! Det er jo spinnvillt og en av hovedgrunnene, for ikke snakke om burnout og diverse annet.

Tja, nok engang er jeg på rett bane.....
    JA! Gears of War 2 skal kjøpes - ser det drøsser inn med gode anmeldelser av det spillet. Jeg likte godt den første, den siste bossen var en ond jævel

Pdoblemet med xboxen nå er at det er så utrolig mange gode titler, mange av de er jo gamle så de skaffes meget rimelig. Jeg har vel over 30 spill i hylla nå, noen jeg enda ikke har rukket å spille.

Selv har jeg fått utrolig sans for rpg spill (gjerne japanske - jrpg) - og der har av en eller annen årsak xboxen blitt den konsollen som har de fleste og beste, slik som: Mass Effect, Lost Odessey, Blue Dragon osv.....

Expert pahf sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2005
    Poster
    5,908
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    JA! Gears of War 2 skal kjøpes - ser det drøsser inn med gode anmeldelser av det spillet. Jeg likte godt den første, den siste bossen var en ond jævel

Pdoblemet med xboxen nå er at det er så utrolig mange gode titler, mange av de er jo gamle så de skaffes meget rimelig. Jeg har vel over 30 spill i hylla nå, noen jeg enda ikke har rukket å spille.

Selv har jeg fått utrolig sans for rpg spill (gjerne japanske - jrpg) - og der har av en eller annen årsak xboxen blitt den konsollen som har de fleste og beste, slik som: Mass Effect, Lost Odessey, Blue Dragon osv.....
    Jeg trodde jo at PS3 etterhvert kom til og komme med de gode spillene, men ser ut som om de ligger langt etter xboxen, jeg er skikkelig gira på gode bilspill og der vinner også xbox i mine øyne.

Den siste bossen var et rent lite mareritt, det krevde to mann og en kasse øl

Side 1083 av 2256 FørsteFørste ... 83 583 943 953 963 973 983 993 1003 1013 1023 1033 1043 1053 1063 1073 1079 1080 1081 1082 1083 1084 1085 1086 1087 1093 1103 1113 1123 1133 1143 1153 1163 1173 1183 1193 1203 1213 1223 1583 2083 ... SisteSiste

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •