Interesse for demokvelder i Ålesund? Litt hifi, og mye sosial prat. :) - Side 1070

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  1
    Expert teddytusen sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2005
    Sted
    Nordfjord
    Poster
    8,659
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Bestilte forøvrig dette kameraet i dag.

Panasonic Videokamera HDC-SD9E-S - MPX.no - Elektromarked

Fra Elkjøp vel og merke. Der kostet det 1500,- mer, men vi prøver det i 30 dager. Om vi liker det leverer vi inn igjen og kjøper det billigere et annet sted. Liker vi det ikke, leverer vi det bare inn og finner noe annet. Fin den garantien til Elkjøp.
    Jeg HATER mobilversjoner av nettsider...

Expert Mr_Spock sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2003
    Sted
    Sandefjord
    Poster
    5,472
    Takk & like
    Nevnt
    8 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av teddytusen
    Bestilte forøvrig dette kameraet i dag.

Panasonic Videokamera HDC-SD9E-S - MPX.no - Elektromarked

Fra Elkjøp vel og merke. Der kostet det 1500,- mer, men vi prøver det i 30 dager. Om vi liker det leverer vi inn igjen og kjøper det billigere et annet sted. Liker vi det ikke, leverer vi det bare inn og finner noe annet. Fin den garantien til Elkjøp.
    Full HD, IS og 5.1 lyd? Det er jo helt rått Krever vel sin pc å redigere slik båndbredde? Uansett imponerende specs til en så lav pris.

Er det mikrofonoen oppå som har 4 retninger? Blir sikkert artig med filmklipp Grei lyd av det som skjer foran og pusting fra kameramannen i bakhøytalerene? Moro når du filmer damer på stranda om sommeren
    Yamaha CX-A5100 & RX-A1030 . Vincent SP-993 . Rotel RMB-1565 . Anti-Mode 8033 Cinema
    Atmos 7.1.4 . Infinity Kappa 600, Kappa Center, Kappa 200, Kappa Surround, Kappa Sub
    Epson EH-TW2900 . Dreamscreen V2 DynaGrey 106" . DarbeeVision Darblet

Medlem siden
    Dec 2005
    Sted
    Nordfjord
    Poster
    8,659
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg fortsetter å prate med meg selv jeg.

Det kan se ut til at det blir en slags monstersenter på meg likevel. norcad har kontaktet meg og har planer om å lage en senter bestående av:

1" diskant fra Seas
    -se1830-jpg

5" mellomtone fra Seas
    -se2305-jpg

Og 4stk 6,5" basser fra Seas
    -se4454-jpg

100% matching mot Tik-ene vil jeg aldri få da jeg ikke kommer til å kjøpe senteren i den serien. Med 30% rabatt denne uken kommer denne senteren på 2750,-, inkl frakt, og det er rett og slett råbillig! MDF har jeg, så da blir det delefilterkomponenter utenom. Burde ikke koste skjorta. Ja utenom noen Nordost-kabler til noen k til innvendig kabling da.....

Medlem siden
    Dec 2005
    Sted
    Nordfjord
    Poster
    8,659
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Mr_Spock
    Full HD, IS og 5.1 lyd? Det er jo helt rått Krever vel sin pc å redigere slik båndbredde? Uansett imponerende specs til en så lav pris.

Er det mikrofonoen oppå som har 4 retninger? Blir sikkert artig med filmklipp Grei lyd av det som skjer foran og pusting fra kameramannen i bakhøytalerene? Moro når du filmer damer på stranda om sommeren
    He he he. Microfonen og 5.1 lyden er dessverre noe av det som har vært ankepunktene til testerne. Det var på ingen måte avgjørende for vårt valg. Hva var avgjørende for vårt valg? Det var det eneste jeg hadde lest om som var på utstilling.

Forrige innlegg tok litt tid å skrive, så jeg var ikke alene i tråden lenger.

Medlem siden
    Nov 2003
    Sted
    Sandefjord
    Poster
    5,472
    Takk & like
    Nevnt
    8 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Nå synes jeg jo synd på disse to som har blitt lurt av sønnen sin:

ERNST BAASLAND - Må leve på 17.000 i måneden - Nettavisen

Men å ha kr 17.000,- igjen i måneden når boligutgifter er dekket?

Vel de kommer ikke å sulte....
    Yamaha CX-A5100 & RX-A1030 . Vincent SP-993 . Rotel RMB-1565 . Anti-Mode 8033 Cinema
    Atmos 7.1.4 . Infinity Kappa 600, Kappa Center, Kappa 200, Kappa Surround, Kappa Sub

Medlem siden
    Dec 2005
    Sted
    Nordfjord
    Poster
    8,659
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Var innom GameStop på Moa i dag. De har overtatt for Free Record Shop, og hadde noen BR filmer igjen. Ikke så mye å samle på, men de hadde Pirates OTC-At worlds end til 99,-. Jeg syns det er så absolutt den dårligste, så jeg kjøpte ikke, men kan kjøpe for andre neste gang jeg er innom. De hadde gjemt filmene så godt at jeg brukte over 10 min på å finne de.... De hadde 4-5 stk av den.

Ellers hadde de noen Harry Potter filmer til 147 og 177kr. Ikke vanvittig bra priser med andre ord. De fleste lå på 177,-.

Medlem siden
    Dec 2005
    Sted
    Nordfjord
    Poster
    8,659
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Herregud. (bra valg av ord?) Tenk å hatt så mye igjen etter boutgifter var trekt fra.... Som du sier. De sulter nok ikke. Alternativt kan altervin og "nattverdsbrød" dekke den verste sulten...

Medlem siden
    Dec 2005
    Sted
    Nordfjord
    Poster
    8,659
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hmmm.... Dere snakket om bøker for litt siden. Jeg har ikke lest en bok siden jeg gikk på folkehøyskole for 4 år siden. Da ble det 2 bøker. (Fatso og en krim av Knut Nærum) Før det var det noen år siden forrige igjen. "I mine yngre dager", leste jeg alt jeg kom over av Stephen King. Nå har jeg ikke roen og tolmodigheten til å sitte i ro å lese. Men skulle det vært noe, så måtte det ha vært på hytta i Haukedalen og kanskje en spennende bok om lokalhistorie. Det er vanvittig mye som har skjedd i nærområdet som man ikke aner noe om.

Expert jakv sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2004
    Sted
    Kristiansund
    Poster
    8,645
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Rene skjære galskapen spør du meg. De skulle hatt matbonger og 200,- hver til klær, det kunne f*** meg vært nok etter at strøm og bolig var betalt.

Jeg min idiot har vært så dum at jeg ikke har belånt huset to-tre etasjer over pipa, kjøpt billig bil og i det hele tatt levd relativt nøkternt, mens slike idioter skal få avtaler som det der. Og så skal jeg synes synd på dem? Ikke om det frøys en viss plass :evil:

Må slutte å lese slike nyheter jeg ...
    Cambridge 752 BD, Yamaha CX-A5000, Hegel H300, DIY 3xL25D, JBL LS80, JBL LS center, Klipsch RS42 MK2,
    DIY 4xDayton Ultimax 15", 2xBehringer iNuke6000DSP, Sony VPL-HW30, Darbee Darblet, Nexus Player, Toshiba HD-DVD, Get Micro,
    Rega Planar 3 m/Elys 2, Rega Fono

Livet er mer enn en pakke tørre kjeks

Expert jakv sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2004
    Sted
    Kristiansund
    Poster
    8,645
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Har du med kostnader til delefilter i sluttsummen din Frode? Blir fort kostende noen kroner det og. Forsto det slik at du og Norcad skulle samarbeide litt?

Ellers så synes jeg det ser sprekt ut
    Cambridge 752 BD, Yamaha CX-A5000, Hegel H300, DIY 3xL25D, JBL LS80, JBL LS center, Klipsch RS42 MK2,
    DIY 4xDayton Ultimax 15", 2xBehringer iNuke6000DSP, Sony VPL-HW30, Darbee Darblet, Nexus Player, Toshiba HD-DVD, Get Micro,
    Rega Planar 3 m/Elys 2, Rega Fono

Livet er mer enn en pakke tørre kjeks

Intermediate spade sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2006
    Poster
    1,030
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av teddytusen
    Jeg fortsetter å prate med meg selv jeg.

Det kan se ut til at det blir en slags monstersenter på meg likevel. norcad har kontaktet meg og har planer om å lage en senter bestående av:

1" diskant fra Seas
    5" mellomtone fra Seas
    Og 4stk 6,5" basser fra Seas

100% matching mot Tik-ene vil jeg aldri få da jeg ikke kommer til å kjøpe senteren i den serien. Med 30% rabatt denne uken kommer denne senteren på 2750,-, inkl frakt, og det er rett og slett råbillig! MDF har jeg, så da blir det delefilterkomponenter utenom. Burde ikke koste skjorta. Ja utenom noen Nordost-kabler til noen k til innvendig kabling da.....
    Dette kommer til å bli tidenes senter til 5-6k Bygg stor portet kasse og du har virkelig en monstersenter

Medlem siden
    Dec 2005
    Sted
    Nordfjord
    Poster
    8,659
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av jakv
    Har du med kostnader til delefilter i sluttsummen din Frode? Blir fort kostende noen kroner det og. Forsto det slik at du og Norcad skulle samarbeide litt?

Ellers så synes jeg det ser sprekt ut
    Var forsåvidt innom det i innlegget mitt. Joda, det koster nok litt det, men det er såpass billig med elementene at vi totalt sett kommer billig unna. norcad kontaktet meg for noen helger siden og fortalte meg om sin plan. Den synes jeg så absolutt hørtes god ut. Nå blir det primært han som tar seg av delefilteret. Jeg skal kose meg med byggingen jeg. Det blir en standard firkantet kasse i mdf. (tror jeg da.. ) med en enkel sort finish. (tror jeg da... ) MDF-en står allerede i kjelleren så alt i alt blir det ikke så ille.

Tror den blir rimelig potent ja Oddbjørn.

Intermediate spade sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2006
    Poster
    1,030
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Ikke verst for en som er personlig konkurs å ha mer å leve for enn jeg har utbetalt etter skatt...

Fremsiden på lokalavisa idag er om rådmannen i kommunen som syter om at han tjener for lite, 610 000. Han sier videre at han hadde tjent mer om han hadde jobbet i E-verket der jeg er. Det han IKKE nevner er at han har vært sjef der noe som endte med nesten 20 mill underskudd i 95 og hele selskapet holdt på å gå til helv****..... :evil: :evil:

Sto heller ikke noe om at han planla et industriområde uten å tenke på strøm eller telefon og bredbånd. Og han er tidligere E-verkssjef samt elektroingenør, da bør man jammen være såpass oppegående at han vet at et industriområde trenger både strøm og bredbånd! :evil: Men at han har for lite lønn, DET snakker han om. Stakar, bare 610 000 i året :twisted:

Newcomer chevy sin avatar
    Medlem siden
    Mar 2007
    Poster
    81
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Fikk endelig igjen dataen etternesten 2 veker så nå er alt ved det normale.
    Fikk endelig brev fra sjukehuset å skal opererast den 10 november vist eg har forstått det rett.Skal bli godt å bli ferdig med denne dritten å kunne funger normalt.

Medlem siden
    Dec 2005
    Sted
    Nordfjord
    Poster
    8,659
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hei Frank! Tenkte på deg før i dag og lurte litt på hvordan det stod til. Fint du fikk tilbake pc-en da.

Medlem siden
    Mar 2007
    Poster
    81
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    No når eg ikkje har hatt dataen så har eg merka kor avhengi eg faktisk er av å sitte å surfe. Greit at "w" har data men er ikkje like lett å få låne den til tider så da blir det til å sjå tv istaden.

Medlem siden
    Mar 2007
    Poster
    81
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hvordan står det til der med dokke da? Regna med du kosa deg med junior å nyter livet :-D

Medlem siden
    Nov 2003
    Sted
    Sandefjord
    Poster
    5,472
    Takk & like
    Nevnt
    8 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hva betaler dere for bredbåndet deres her inne?

Jeg betaler kr 329,- i måneden for Tele 2 sitt 1500/500 abbonement.

Jeg ringte inn og klaget på at internett ikke funket her om dagen - ble fort fikset - da tilbydde fyren meg 3 dobbel hastighet for kr 450,- i måneden. Jeg takket nei - har liksom ikke hatt behov for mer.

En sesong med for eksempel Dexter i 720p er allikevel lastet ned i løpet av en natt. Er vel nesten det eneste jeg har lastet ned. Jeg handler cder og dvder i stedet.

Medlem siden
    Dec 2005
    Sted
    Nordfjord
    Poster
    8,659
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitter på "W" sin data nå jeg også. Min sliter med kontakten til strømforsyningen. Nå har den klikka helt. Tror jeg må stramme opp noen skruer, for det har gjort susen før. Akkurat hva jeg gjorde aner jeg ikke.

Ellers står alt fint til her. Theodor har vært litt urolig i dag, men sover nå på tredje timen så helgeroen er over oss.

Medlem siden
    Dec 2005
    Sted
    Nordfjord
    Poster
    8,659
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hva betaler dere for bredbåndet deres her inne?

Jeg betaler kr 329,- i måneden for Tele 2 sitt 1500/500 abbonement.

Jeg ringte inn og klaget på at internett ikke funket her om dagen - ble fort fikset - da tilbydde fyren meg 3 dobbel hastighet for kr 450,- i måneden. Jeg takket nei - har liksom ikke hatt behov for mer.

En sesong med for eksempel Dexter i 720p er allikevel lastet ned i løpet av en natt. Er vel nesten det eneste jeg har lastet ned. Jeg handler cder og dvder i stedet.
    399,- pr mnd for 20000/1000. Tafjord Mimer.

Privat

Side 1070 av 2256 FørsteFørste ... 70 570 930 940 950 960 970 980 990 1000 1010 1020 1030 1040 1050 1060 1066 1067 1068 1069 1070 1071 1072 1073 1074 1080 1090 1100 1110 1120 1130 1140 1150 1160 1170 1180 1190 1200 1210 1570 2070 ... SisteSiste

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •