Interesse for demokvelder i Ålesund? Litt hifi, og mye sosial prat. :) - Side 1069

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  1
    Expert Mr_Spock sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2003
    Sted
    Sandefjord
    Poster
    5,472
    Takk & like
    Nevnt
    8 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Sitat Opprinnelig postet av jakv
    Noen har ikke skamvett i hele tatt. Ikke snakk om hundrelapper heller akkurat...
    Synes det som står skrevet på plakaten passer fint:

Jump! You Fuckers!

Yamaha CX-A5100 & RX-A1030 . Vincent SP-993 . Rotel RMB-1565 . Anti-Mode 8033 Cinema
    Atmos 7.1.4 . Infinity Kappa 600, Kappa Center, Kappa 200, Kappa Surround, Kappa Sub
    Epson EH-TW2900 . Dreamscreen V2 DynaGrey 106" . DarbeeVision Darblet

Expert teddytusen sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2005
    Sted
    Nordfjord
    Poster
    8,659
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Mr_Spock
    Synes det som står skrevet på plakaten passer fint:

Jump! You Fuckers!

Støttes forresten.
    Jeg HATER mobilversjoner av nettsider...

Expert jakv sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2004
    Sted
    Kristiansund
    Poster
    8,645
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    De må gjerne hoppe for meg. ta gjerne med seg noen av eksemplarene fra "Luksusfellen" i samme slengen. i går var det noen som var spesielt lite intelligente spør du meg. Hvem f*** er det som låner 300k for å investere i eiendomsmarkedet i Tokyo? Og faktisk ikke sjekkeropp hva slags fond de faktisk har handlet? Er iallefall sikert at om min sønn eller svigersønn trenger et privat lån for å dekke opp noe slikt er det ikke snakk om å være grei for at han skal beholde bilen sin iallefall Må slutte å se slikt, jeg blir så pissed at jeg har lyst til å hive ut Tven ...

Og så er jeg litt grinete for at jeg nylig måtte lage en prøve til i morgen, men nå skal jeg ta meg en øl og da blir alt bedre
    Cambridge 752 BD, Yamaha CX-A5000, Hegel H300, DIY 3xL25D, JBL LS80, JBL LS center, Klipsch RS42 MK2,
    DIY 4xDayton Ultimax 15", 2xBehringer iNuke6000DSP, Sony VPL-HW30, Darbee Darblet, Nexus Player, Toshiba HD-DVD, Get Micro,
    Rega Planar 3 m/Elys 2, Rega Fono

Livet er mer enn en pakke tørre kjeks

Intermediate
    Medlem siden
    May 2007
    Poster
    640
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    De må gjerne hoppe for meg. ta gjerne med seg noen av eksemplarene fra "Luksusfellen" i samme slengen. i går var det noen som var spesielt lite intelligente spør du meg. Hvem f*** er det som låner 300k for å investere i eiendomsmarkedet i Tokyo? Og faktisk ikke sjekkeropp hva slags fond de faktisk har handlet? Er iallefall sikert at om min sønn eller svigersønn trenger et privat lån for å dekke opp noe slikt er det ikke snakk om å være grei for at han skal beholde bilen sin iallefall Må slutte å se slikt, jeg blir så pissed at jeg har lyst til å hive ut Tven ...

Og så er jeg litt grinete for at jeg nylig måtte lage en prøve til i morgen, men nå skal jeg ta meg en øl og da blir alt bedre
    1)
    Neste gang noen mener jeg bruker for mye på lyd og bilde skal jeg be dem ta en titt på Luksusfellen!
    Et argument er: Jeg har ikke vært i minus på 10år - se Luksusfellen du! (Burde stoppe de mest imbisile komentarer)

2)
    Jan.... Hvis din svigersønn ringer og....... Bare sørg for å ikke ha bæretilatelse! Prøv å finn ut av om datteren virkelig er din, og om det egentlig er en spøk at de ønsker å kjøpe huset ditt for 1,4 mill med 1 mill i gjeld og ingen eiendeler! (Aprilsnar ??)

3)
    300K er da ikke all verden? Nå var det snakk om et tippefond dah. Poenget var at om eiendomsmarkedet i Tokyo steg med minimum 40% så ville fondet gi avkastning!

Punkt 3 burde være god nok søknad til sosial stønad grunnet lav IQ

Tenk at noen klarer å lage en så virkelighetstro TV-serie! For det er vel bare tull, ikke sant, kan jo ikke være så mange d***e folk i Norge????

Lars.

Intermediate
    Medlem siden
    May 2007
    Poster
    640
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Vedr. Luksusfellen og andre TV3 episoder.

Alt kan se's på web-tv (faktisk uten reklamepauser!) hos tv3.no

lars.

Expert jakv sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2004
    Sted
    Kristiansund
    Poster
    8,645
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av LogB.no
    1)
    Neste gang noen mener jeg bruker for mye på lyd og bilde skal jeg be dem ta en titt på Luksusfellen!
    Et argument er: Jeg har ikke vært i minus på 10år - se Luksusfellen du! (Burde stoppe de mest imbisile komentarer)

2)
    Jan.... Hvis din svigersønn ringer og....... Bare sørg for å ikke ha bæretilatelse! Prøv å finn ut av om datteren virkelig er din, og om det egentlig er en spøk at de ønsker å kjøpe huset ditt for 1,4 mill med 1 mill i gjeld og ingen eiendeler! (Aprilsnar ??)

3)
    300K er da ikke all verden? Nå var det snakk om et tippefond dah. Poenget var at om eiendomsmarkedet i Tokyo steg med minimum 40% så ville fondet gi avkastning!

Punkt 3 burde være god nok søknad til sosial stønad grunnet lav IQ

Tenk at noen klarer å lage en så virkelighetstro TV-serie! For det er vel bare tull, ikke sant, kan jo ikke være så mange d***e folk i Norge????

Lars.
    Det mest fantastiske synes jeg kanskje var at det blonde kvinnemennekset drev og studerte økonomi. Enhver med utdannelse utover barnehagenivå som er i stand til å gå trapper og tygge tyggegummi samtidig har sannsynligvis mer begrep om økonomi enn henne.

Huff :evil:

Men nå har jeg faktisk lest ut ei bok, begynte i høstferien og så ble den liggende. Livstid av Liza Marklund, anbefales. Sammen med en kald brun en var det virkelig balsam for kropp og sjel
    Cambridge 752 BD, Yamaha CX-A5000, Hegel H300, DIY 3xL25D, JBL LS80, JBL LS center, Klipsch RS42 MK2,
    DIY 4xDayton Ultimax 15", 2xBehringer iNuke6000DSP, Sony VPL-HW30, Darbee Darblet, Nexus Player, Toshiba HD-DVD, Get Micro,

Medlem siden
    Nov 2003
    Sted
    Sandefjord
    Poster
    5,472
    Takk & like
    Nevnt
    8 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Har Liza litt opp i halsen etter en del skriverier hun har hatt i Expressen eller Aftonbladet... :-? Så jeg har drøyet noe boklesing av henne.

Selv leste jeg akkurat ut "En uskyldig mann" av John Grisham - en skikkelig skremmende sak, det verste er at den er sann :shock: En skikkelig dokumentarisk roman - på sitt beste. Nå er jeg i gang med en Koontz sak

Har hatt filmkveld igjen - følgende to filmer ble sett:

Falskmynterne i Sachsenhausen

Bury My Heart At Wounded Knee

Begge to var skikkelig bra filmer! For noen historier.

Luksusfellen unngår jeg å se på... :-D
    Yamaha CX-A5100 & RX-A1030 . Vincent SP-993 . Rotel RMB-1565 . Anti-Mode 8033 Cinema
    Atmos 7.1.4 . Infinity Kappa 600, Kappa Center, Kappa 200, Kappa Surround, Kappa Sub

Expert pahf sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2005
    Poster
    5,908
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Kloke og velskrevete ord Jan!

Hva gjør man når klokken er 0500 og man er som et lys i senga(JA det er mulig)

Vel, man står opp, setter på vannkokeren så en får nypresset kaffe, lager seg en god frokost, og ser Deadwood S2!

Expert jakv sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2004
    Sted
    Kristiansund
    Poster
    8,645
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Utrolig hva man får liret av seg om en blir litt revet med

Har ikke fått med meg de skriveriene jeg Tom, får se litt om jeg finner noe.
    Grisham og Koontz er det lenge siden jeg har lest noe av, men så er det generelt lenge siden jeg har lest noe sælig også. Må innrømmes at W er flinkere der ...

Expert jakv sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2004
    Sted
    Kristiansund
    Poster
    8,645
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hvordan er det med Halloween feiring hos dere?
    I heimen her er det full rule med overnatting og full pakke.

Medlem siden
    Nov 2003
    Sted
    Sandefjord
    Poster
    5,472
    Takk & like
    Nevnt
    8 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Datteren er hos moren, så jeg slipper noe stress

Ringklokka har for lenge siden utbrukte batterier, i tillegg så lar jeg være å tenne lys nede i gangen. Så jeg tenker bare å nippe til litt pils og totalt ignorere godterimasende unger :-D

Damen nevnt tidligere er en ganske friskt skrivende feminist Jan - som selvsagt mener at alle vi menn er noen svin. Vel vi kanskje er det, men trenger jo ikke å være så ærlig bestandig?

Greit eksempel kanskje:

Lisa Marklund freser mot Ap-Hansen - VG Nett om Arbeiderpartiet

Expert jakv sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2004
    Sted
    Kristiansund
    Poster
    8,645
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Mer enn nok damer som mener at alle menn er svin, og noen av oss er nok det. Men det finnes relativt store mengder gærne kvinnfolk der ute også, og da er det ikke gærne på nonen som helst positiv måte jeg tenker

Expert pahf sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2005
    Poster
    5,908
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Pokker er det sånn eggkastere ute i kveld?
    Hmm, får vel sende bud på noen kompiser så vi får kvitta oss med problemet

Neida, det er jo gøy da, får se om jeg ikke kjøper en pose med noe snacks til de små bastardene.

Forøvrig sovnet jeg på sofaen 5min jeg skrev innlegget i morrest og våkna ikke før vekkerklokka ringte

Medlem siden
    Nov 2003
    Sted
    Sandefjord
    Poster
    5,472
    Takk & like
    Nevnt
    8 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Men det finnes relativt store mengder gærne kvinnfolk der ute også, og da er det ikke gærne på nonen som helst positiv måte jeg tenker
    Åja - er det rart vi drikker?

Expert jakv sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2004
    Sted
    Kristiansund
    Poster
    8,645
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Ikke rart i det hele tatt.

Intermediate
    Medlem siden
    May 2007
    Poster
    640
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hvordan er det med Halloween feiring hos dere?
    I heimen her er det full rule med overnatting og full pakke.
    Vi arrangerer Halloweenfeiring for hele bygda (som vanlig). 10år's aldersgrense! Her blir det (Hara)Ball ! .. Puhh

L.

Expert jakv sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2004
    Sted
    Kristiansund
    Poster
    8,645
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Husker at du holdt på med en plakat eller hva det var i fjor ja Lars. Sikkert populært.
    Junior har forresten en kompis på besøk som skal ligge over, og han kunne fortelle at det aldri noensinne har vært noen på døra for å tigge godteri hos dem. Da bor du rimelig langt inne i skogen Han ser fram til å gå rundt i kveld ja ...

Medlem siden
    Nov 2003
    Sted
    Sandefjord
    Poster
    5,472
    Takk & like
    Nevnt
    8 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Ja datteren skal ut å tigge godteri for første gang på flere år.

For noen år siden (når hun var 7-8 år) ble hun og venninden overfalt av noen 10 åringer som rappet mobiltelefonene, godteriet og rev i stykker noen av klærna de hadde på seg. 10 åringene - av utenlandsk opprinnelse som det heter.

Begge var fysisk uskadet av episoden. Jeg fikk først høre om dette noen dager senere - er glad for det, ellers så hadde jeg nok sittet inne for mishandling av mindreårige nå. Min ex hadde visst slengt guttene litt rundt, det er tak i den dama :-D

Så det ble ikke noe rusling ute i gata etter det.... før nå :-D

Expert jakv sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2004
    Sted
    Kristiansund
    Poster
    8,645
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hørtes ikke bra ut Tom.
    Kan fort dra på meg en anmeldelse jeg også om det skjer noe slikt. Men her omkring er det såpass rolig at det ikke er noe fare for slikt håper jeg.

Expert teddytusen sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2005
    Sted
    Nordfjord
    Poster
    8,659
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Det er noe av det som er galt i vårt samfunn mener jeg. Man skal ikke kunne ta i noen før man blir anmeldt. Respekten er forsvunnet som dugg for solen. Det viser seg i klasserommene rundt om også. Jeg mener ikke man skal rundjule folk, men før i tiden fikk mer enn tilsnakk om man fant på faenskap med andre. I dag blir det avisskriverier og gapestokk om man så mye som ser skeivt på småpøblene.

Halloween...... Amerikansk massesuggesjon og en drømme"høytid" for butikkene. Ingen ting annet. (ja jeg vet det er en eldammel gallisk tradisjon som irene tok med seg til Amerika i sin tid, men likevel....) Har handlet en liten godtepose som nabojentene skal få om de kommer ned, men ellers er ringeklokken frakoblet.

Ellers har jeg hørt at egg skal være bra for husmaling.....
    Jeg HATER mobilversjoner av nettsider...

Side 1069 av 2256 FørsteFørste ... 69 569 929 939 949 959 969 979 989 999 1009 1019 1029 1039 1049 1059 1065 1066 1067 1068 1069 1070 1071 1072 1073 1079 1089 1099 1109 1119 1129 1139 1149 1159 1169 1179 1189 1199 1209 1569 2069 ... SisteSiste

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •