Interesse for demokvelder i Ålesund? Litt hifi, og mye sosial prat. :) - Side 1062

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  1
    Expert jakv sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2004
    Sted
    Kristiansund
    Poster
    8,645
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Sitat Opprinnelig postet av Loffen68
    Haster ikke så voldsomt,prioriter minsten du :-D
    He, he, slik torpedovirksomhet liker vi

Neste gang jeg skal låne penger tror jeg at jeg kommer til deg i stedet for banken Espen
    Cambridge 752 BD, Yamaha CX-A5000, Hegel H300, DIY 3xL25D, JBL LS80, JBL LS center, Klipsch RS42 MK2,
    DIY 4xDayton Ultimax 15", 2xBehringer iNuke6000DSP, Sony VPL-HW30, Darbee Darblet, Nexus Player, Toshiba HD-DVD, Get Micro,
    Rega Planar 3 m/Elys 2, Rega Fono

Livet er mer enn en pakke tørre kjeks

Expert jakv sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2004
    Sted
    Kristiansund
    Poster
    8,645
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Cambridge 752 BD, Yamaha CX-A5000, Hegel H300, DIY 3xL25D, JBL LS80, JBL LS center, Klipsch RS42 MK2,
    DIY 4xDayton Ultimax 15", 2xBehringer iNuke6000DSP, Sony VPL-HW30, Darbee Darblet, Nexus Player, Toshiba HD-DVD, Get Micro,

Expert teddytusen sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2005
    Sted
    Nordfjord
    Poster
    8,659
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Loffen68
    OG soundgarden reklame på TV4, ja ja verden går fremover :-D
    De kjørte reklame på Discovery i går også.

Upps!!!!!!!!! Nesten 10cm snø her nå. Og hvem har sommerdekk? ops: En av grunnene til at jeg kjøpte kompressor var for å få det lettere når jeg skiftet dekk. Men nå blir det mer styr av å trekke luftslangen enn å bare skifte dekka..... :roll:

Har alle dere skiftet til vinterdekk?
    Jeg HATER mobilversjoner av nettsider...

Expert jakv sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2004
    Sted
    Kristiansund
    Poster
    8,645
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    He, he :twisted: :wink:

Fikk telefon fra en desperat nabo i dag jeg og, spørsmål om ikke datra i huset kunne få sitte på til skolen

Ellers så var det det sedvanlige kaoset som det bruker å være når den første snøen kommer.

Expert pahf sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2005
    Poster
    5,908
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Har dere fått snø? Jøsses! Her er det jo en 5-7+ grader enda!

Medlem siden
    Dec 2005
    Sted
    Nordfjord
    Poster
    8,659
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Her er 2-3 grader, men snø likevel. Varer nok ikke så lenge. Min pensjonerte nabo stod og skiftet dekk for litt siden. Han følger godt med på værmeldingen som andre pensjonister, men var rimelig overrasket han også. Var ikke nevnt noe om snø her i "ytre".... :???: Da dropper vi Moa i dag og koser oss inne med film og fyr i peisen. Da får vi rydda og vaska litt her hjemme også.

Expert pahf sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2005
    Poster
    5,908
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av teddytusen
    Her er 2-3 grader, men snø likevel. Varer nok ikke så lenge. Min pensjonerte nabo stod og skiftet dekk for litt siden. Han følger godt med på værmeldingen som andre pensjonister, men var rimelig overrasket han også. Var ikke nevnt noe om snø her i "ytre".... :???: Da dropper vi Moa i dag og koser oss inne med film og fyr i peisen. Da får vi rydda og vaska litt her hjemme også.
    Like greit!
    Her er det 'fridag', selvsagt et møte, men det får nå så være, etterpå skal jeg se om de har dørene inne så jeg får byttet de i dag

"Bare" 1.5år siden jeg snakket om og bytte de TTT

Medlem siden
    Dec 2005
    Sted
    Nordfjord
    Poster
    8,659
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Nææææææ.....????? Sier du det? He he he. Her i huset skjer ting umiddelbart....

Intermediate Tandstad sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2005
    Poster
    1,393
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    De kjørte reklame på Discovery i går også.

Upps!!!!!!!!! Nesten 10cm snø her nå. Og hvem har sommerdekk? ops: En av grunnene til at jeg kjøpte kompressor var for å få det lettere når jeg skiftet dekk. Men nå blir det mer styr av å trekke luftslangen enn å bare skifte dekka..... :roll:

Har alle dere skiftet til vinterdekk?
    Neinei, her beheld vi god-felgane på lengst mogleg Snø her også btw

Medlem siden
    Dec 2005
    Sted
    Nordfjord
    Poster
    8,659
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hmmmm.... Dette forstår jeg ikke. Min bror har homeserver som hele familien bruker. Skulle laste opp bilder av lillemann dit slik at alle fikk se. Trykker "bla gjennom" og finner frem mappen på min datamaskin. Men jeg får ikke lastet opp hele mappen ved å dobbeltklikke. Ikke får jeg markert alle bildene ved å trykke "control" + A heller... :neutral: Skikkelig irr dette. Jeg får lastet opp ett og ett bilde, men kan ikke sitte å dobbeltklikke på snart 500 bilder...

Lurer på om det har en sammenheng med at jeg ikke får streamet disse mappene til PS3 heller...

Anyone..?

Intermediate
    Medlem siden
    May 2007
    Poster
    640
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Lars. Takker for tipset. Gir snart opp hele greia. Er jo helt umulig å bli klok på det videokamera styret.

Er fint å ha pappaperm gitt. I mårra er det Moa-tur og kafe. Deilig.
    Heisan Pappa'n :-D

Jeg syns du skal velge deg et helt ordinært kamera gjerne med harddisk så du slipper å ha huset fult av DV-taper! Du vil aldri få det kameraet du drømmer om likka'vel! Det finnes ikke. Personlig har jeg det samme problemet og kommer til slutt til å kjøpe noe "nesten" på trass

Kaffe og kaker er sterkt undervurdert! Det er snart det eneste som holder meg tilbake her på vestlandet (rimelig FedUp av huset nå). Moatur med junior + kaffe og kaker høres ut som en god ide!

Kos dere..
    Lars.

Intermediate
    Medlem siden
    May 2007
    Poster
    640
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hmmmm.... Dette forstår jeg ikke. Min bror har homeserver som hele familien bruker. Skulle laste opp bilder av lillemann dit slik at alle fikk se. Trykker "bla gjennom" og finner frem mappen på min datamaskin. Men jeg får ikke lastet opp hele mappen ved å dobbeltklikke. Ikke får jeg markert alle bildene ved å trykke "control" + A heller... :neutral: Skikkelig irr dette. Jeg får lastet opp ett og ett bilde, men kan ikke sitte å dobbeltklikke på snart 500 bilder...

Lurer på om det har en sammenheng med at jeg ikke får streamet disse mappene til PS3 heller...

Anyone..?
    Det har antagelig med rettigheter å gjøre! Din broder må muligens gi deg rettigheter på sin homeserver til å laste opp flere bilder av gangen, hvis det ikke er mulig kan du prøve å laste opp 2 bilder. Funker ikke det heller er det ikke laget støtte i systemet for "fleropplastning".

Det du kan gjøre er å pakke alle bildene i en stor fil (ARJ - ZIP etc.) og så kan broderen din pakke dem ut i den katalogen bildene skal ligge.

Husk at det kan være "DiskQuota" (maks størrelse på filer til server) problematikk på serveren (Snakk med broderen din).

Håper det går bra.
    Lars.

Intermediate
    Medlem siden
    May 2007
    Poster
    640
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Vinterdekk

Vi la om for ei uke siden, 300.- hos forhandleren + 380.- for ny olje med 15.000km bytteintervall! Av og til er kvalitet gunstig! :-D

Her er det lite snø, veiene er bare og solen skinner (Påskestemmning). Vi ligger veldig nært sjøen så det er vel litt av forklaringen..

Larsaruss.

Intermediate phatbull sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2008
    Poster
    752
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Anyone..?
    Går du inn via ett eller annet program på Homeserver? eller prøver du lokalt på din pc?
    Om det siste, prøv å merk alle filene ved å klikke og holde nede høyre mustast, og "dra" over filene.

Intermediate
    Medlem siden
    May 2007
    Poster
    640
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Kakao og kaker!

Kakao og kaker foran peisen med puter og pledd er definitivt koselig det også dahh :-D

Hvorfor er det ingen som har funet opp "dekkposer" med pigger? Legg om på 2minutter....

Bjarne Bollerud.

Intermediate nordvest sin avatar
    Medlem siden
    Apr 2004
    Poster
    661
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg skiftet utrolig nok til vinterdekk i går så i år satt timingen perfekt... Det går fremover Vanligvis bruker jeg å være en av de som får lettere sjokk over at det kommer vinter hvert år...

Medlem siden
    Dec 2005
    Sted
    Nordfjord
    Poster
    8,659
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av LogB.no
    Det har antagelig med rettigheter å gjøre! Din broder må muligens gi deg rettigheter på sin homeserver til å laste opp flere bilder av gangen, hvis det ikke er mulig kan du prøve å laste opp 2 bilder. Funker ikke det heller er det ikke laget støtte i systemet for "fleropplastning".

Det du kan gjøre er å pakke alle bildene i en stor fil (ARJ - ZIP etc.) og så kan broderen din pakke dem ut i den katalogen bildene skal ligge.

Husk at det kan være "DiskQuota" (maks størrelse på filer til server) problematikk på serveren (Snakk med broderen din).

Håper det går bra.
    Lars.
    Mobilen er utlada, og da jeg nettopp har skiftet mobiloperatør aner jeg ikke hva pin-koden er.... :???: Får ikke ringt brodern og sjekka. Har lasta opp bilder til serveren før. Kan ikke huske at jeg sleit da.... Max 2gb pr opplasting skulle holde i massevis... Høyreklikking funker heller ikke Geir.. :neutral:

Expert pahf sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2005
    Poster
    5,908
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Nææææææ.....????? Sier du det? He he he. Her i huset skjer ting umiddelbart....
    Hehehehe! Vel jeg fikk tak i dører, mangler bare en nå, men selvsagt er jo låskassen feil vei, får se om jeg bytter disse gitt, eller om det også tar de obligatoriske 6mnd

Medlem siden
    Dec 2005
    Sted
    Nordfjord
    Poster
    8,659
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Problem solved gays.

Merkelig nok ville ikke Windows Homeserver godta at jeg brukte Firefox. Forstå det den som kan....

Expert pahf sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2005
    Poster
    5,908
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Det virker rart Frode, men sålenge det virker nå er det jo ikke noe problem

Da er dørene byttet og låsene snudd, jøss hvor pent det ble når de stygge brune dørene er borte.

Tror dere jeg fikk utbetalt all overtiden min da? ikke sjans eller, så da ser det ut som om godeste Per skal ha seg en juleferie WAY over det som er normalt!

Side 1062 av 2256 FørsteFørste ... 62 562 922 932 942 952 962 972 982 992 1002 1012 1022 1032 1042 1052 1058 1059 1060 1061 1062 1063 1064 1065 1066 1072 1082 1092 1102 1112 1122 1132 1142 1152 1162 1172 1182 1192 1202 1562 2062 ... SisteSiste

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •