Interesse for demokvelder i Ålesund? Litt hifi, og mye sosial prat. :) - Side 1058

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  1
    Expert jakv sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2004
    Sted
    Kristiansund
    Poster
    8,645
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Er det så mye tjuvkoblinger at det lønner seg? Ser jo det praktiske i det, jeg må lese av annenhver måned, og det er jo ikke enkelt med langt fremskreden alzheiemer Heldigvis er de flinke å sende sms for å minne meg på det, men de kommer gjerne når jeg er på jobb
    Cambridge 752 BD, Yamaha CX-A5000, Hegel H300, DIY 3xL25D, JBL LS80, JBL LS center, Klipsch RS42 MK2,
    DIY 4xDayton Ultimax 15", 2xBehringer iNuke6000DSP, Sony VPL-HW30, Darbee Darblet, Nexus Player, Toshiba HD-DVD, Get Micro,
    Rega Planar 3 m/Elys 2, Rega Fono

Livet er mer enn en pakke tørre kjeks

Newcomer chevy sin avatar
    Medlem siden
    Mar 2007
    Poster
    81
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Er deilig å sleppe å tenke på den avlesinga

Intermediate spade sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2006
    Poster
    1,030
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Mr_Spock
    Jepp - er ing - både elkraft og data/tele. Har også gruppe L.

Det skal satses stort på 2vk - du vet slik kommunikasjon fra stort sett alt ute i distribusjon og inn til nettselskapet.

Det skal jeg visstnok pusle med - veldig intressant, det skal monteres "sendere" i alle nettstasjoner og ute hos alle abbonenter.
    Jepp, har lest litt om 2vk. Ingen billig affære nei. Håper at de går for at montører kan skifte målere på kveldstid for en sum per måler om de vil, muligheter for litt ekstrainntekt

Intermediate Tandstad sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2005
    Poster
    1,393
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Ah, akkurat komt heimatt frå demo med bazer_punk, og kan berre seie såpass at klipsch + svs pc ultra spelar vanvittig! Begynte med ein del musikk, og avslutta med transformers Live-opptaket av Hotel California gjekk inn i ein ny dimensjon idag

Expert pahf sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2005
    Poster
    5,908
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Tandstad
    Ah, akkurat komt heimatt frå demo med bazer_punk, og kan berre seie såpass at klipsch + svs pc ultra spelar vanvittig! Begynte med ein del musikk, og avslutta med transformers Live-opptaket av Hotel California gjekk inn i ein ny dimensjon idag
    Klipsch + svs pc-plus spiller også knallbra Men de står i stoooooooor fare for og bli byttet ut med noen paneler av elektrostatisk art, til min bjørntis store glede for da får han klipsch Tror jaggu jeg skal prøve og selge han parasounden i samme slengen også gitt

Expert jakv sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2004
    Sted
    Kristiansund
    Poster
    8,645
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Og så sier folk at nordmenn er gale?
    Nostalgiske irakere savner Saddam Hussein - VG Nett om Irak
    Cambridge 752 BD, Yamaha CX-A5000, Hegel H300, DIY 3xL25D, JBL LS80, JBL LS center, Klipsch RS42 MK2,
    DIY 4xDayton Ultimax 15", 2xBehringer iNuke6000DSP, Sony VPL-HW30, Darbee Darblet, Nexus Player, Toshiba HD-DVD, Get Micro,

Expert teddytusen sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2005
    Sted
    Nordfjord
    Poster
    8,659
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hvordan går det med dine høyttalere da Jo Andre? Fått diskanten? Spiller den ene eller?

Men, nordmenn er gale Jan. Vi godtar jo alt disse flotte politikerne trer over hodet på oss. Tenk om vi hadde hatt ballene til franskmenn eller spanjoler når det kommer til slikt. Tenker spes på det med bensinprisen. Greit nok den er tildels "billig" nå, men det er ikke takket være politiske beslutninger.

Mitt sure oppgulp for dagen.
    Jeg HATER mobilversjoner av nettsider...

Medlem siden
    Dec 2005
    Sted
    Nordfjord
    Poster
    8,659
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Disse så spennende ut for under 10k.

http://avforum.no/avtorget/showprodu.../product/38049

Expert Mr_Spock sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2003
    Sted
    Sandefjord
    Poster
    5,472
    Takk & like
    Nevnt
    8 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Denne også er jo fin:

Lønnshopp for NSB-sjefen- Nyheter - Innenriks - Aftenposten.no

Det er **** i meg ikke et tog som har gått i rute siden forrige århundre :-?

Men det er vel som vanlig - de i styret som bestemmer dette har vel også lederstillinger - som kanskje nsb-sjefen sitter i styret hos? Klø hverandre på ryggen er fint
    Yamaha CX-A5100 & RX-A1030 . Vincent SP-993 . Rotel RMB-1565 . Anti-Mode 8033 Cinema
    Atmos 7.1.4 . Infinity Kappa 600, Kappa Center, Kappa 200, Kappa Surround, Kappa Sub
    Epson EH-TW2900 . Dreamscreen V2 DynaGrey 106" . DarbeeVision Darblet

Medlem siden
    Nov 2003
    Sted
    Sandefjord
    Poster
    5,472
    Takk & like
    Nevnt
    8 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Disse tallene fikk meg til å lure litt:

172 fotgjengere kjørt i hjel på seks år - VG Nett om Bil og trafikk

172 fotgjengere drept på 6 år - hvorav 169 var over 70 år?

Her tror jeg det er et eller annet muffens - er det slik at når vi ser en gamling i fotgjengerfeltet så bremser man ikke?

Yamaha CX-A5100 & RX-A1030 . Vincent SP-993 . Rotel RMB-1565 . Anti-Mode 8033 Cinema
    Atmos 7.1.4 . Infinity Kappa 600, Kappa Center, Kappa 200, Kappa Surround, Kappa Sub

Intermediate Etaten sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2004
    Poster
    748
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hello Våkna for litt siden etter vakt i natt... Stakk ut og lufta hunden, og fant da ut at det fremdeles er d r i t t v æ r.... Så her er det bare å bikke i bingen frem til kampen begynner.....

Medlem siden
    Nov 2003
    Sted
    Sandefjord
    Poster
    5,472
    Takk & like
    Nevnt
    8 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Her det knallvær nå

Expert jakv sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2004
    Sted
    Kristiansund
    Poster
    8,645
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Trodde det var ekstrapoeng for å treffe pensjonister?

Men for å være seriøs er jeg ikke overrasket. Eldre folk holder gjerne på retten sin og hiver seg over om bilen er tre eller tretti meter unna. De skal jo stoppe for pokker!!! Og de blir like forundret hver gang den stakkars sjåføren ikke rekker å sette foten på bremsa en gang før det smeller. Jeg er livredd hver gang jeg ser gamlinger som står og snakker sammen ved en fotgjengerovergang. Vet aldri når samtalen er slutt og de hiver seg rundt og ut i veien.

Mitt sure oppgulp for i dag

Fikke et lite tilbakeslag oppi bua i dag. Har utsatt litt for lenge det å sette opp beslag under døra, og siden den står mot været har det trengt inn litt fukt under der, så det må tørke litt før vi kan legge gulv. Men jeg har fått tettet så det ikke skal komme inn mer nå, pluss at det er såpass lufting at det som er der skal tørke. Men har begynt så smått å montere stikkontakter, men hukommelsen er tvilsom så det var et par tamper der jeg ikke er helt sikker på hvor skal Til W sin store fortvilelse selvfølgelig, men det ordner seg vel regner jeg med

Intermediate Etaten sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2004
    Poster
    748
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Mr_Spock
    Her det knallvær nå
    Det veksler jo litt her da, men stort sett kraftig vind og regn, og rundt 5 grader... Vært storm på natta...

Medlem siden
    Nov 2003
    Sted
    Sandefjord
    Poster
    5,472
    Takk & like
    Nevnt
    8 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Er litt fysen i dag av en eller anne grunn?

Så nå lager vi pizza - med masse digg på!

Slafs!

Medlem siden
    Dec 2005
    Sted
    Nordfjord
    Poster
    8,659
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    I dag disket jeg opp med hjemmelagede greske kjøttboller, hjemmelaget tatziki og ovnsbakte potetbåter. :-D Passe snadder!!!

Kathrine og Theodor ligger og sover på sofaen mens jeg ser fotball og surfer. Vi har heldigvis fått verdens snilleste gutt. Mat 2 ganger på natta og resten av natten sover han. Han sover mesteparten av dagen også, men når han er våken ligger han og følger med på verden. Eneste gangene det er antydning til skriking er når vi bytter på og det blir litt kaldt.

*bank i bordet*

Medlem siden
    Nov 2003
    Sted
    Sandefjord
    Poster
    5,472
    Takk & like
    Nevnt
    8 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Det pleier nok å gå greit - jeg kan telle på en hånd de gangene jeg har blitt vekket nattestid av datteren.

Medlem siden
    Dec 2005
    Sted
    Nordfjord
    Poster
    8,659
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Brodern fikk en liten gutt i mai, og de har hatt et kolikk-helvette uten like... :???: Så vi hadde det i tankene for å si det slik.

Medlem siden
    Nov 2003
    Sted
    Sandefjord
    Poster
    5,472
    Takk & like
    Nevnt
    8 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av teddytusen
    Brodern fikk en liten gutt i mai, og de har hatt et kolikk-helvette uten like... :???: Så vi hadde det i tankene for å si det slik.
    Vel Frode noen er bedre foreldre enn andre - slik er det bare!

Intermediate nordvest sin avatar
    Medlem siden
    Apr 2004
    Poster
    661
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Fant denne utrolige saken i Aftenposten:

Mørk mann med penger ikke arrestert- Nyheter - Innenriks - Aftenposten.no

Snakker om å se spøkelser på høylys dag

Sendte inn dette leserinnlegget til Hallingdølen som svar til mr. Berg så får vi se om det kommer på trykk:

Bilkjøp i Drammen

Vi leser i Hallingdølen den 14. oktober om hvor forferdet Hallgrim Berg er over at politiet ikke arresterer to togpassasjerer på vei til Drammen for å kjøpe seg bil. Til alt overmål er disse såpass frekke at de både er mørkhudet, i godt humør og har penger i lommene.
    Nå er ståa slik at vi også har tatt tog til Drammen en gang for å kjøpe oss bruktbil, og vi var også så skjødeløse at vi både var i godt humør og hadde lommene fulle av penger. Riktignok er ingen av oss mørkhuda; snarere tvert i mot. Den ene er lang,kraftig bygd og bleik, og den andre er kortere, mye slankere og også litt brunere (da hun har fått sola seg mer i sommer.)
    I ettertid skjønner vi at vi må ha fremstått som både skremmende og mistenkelige, og det vil vi hermed beklage på det sterkeste.
    For å gi Hallgrim Berg sjelefred lover vi herved å kontakte ham, og be om tillatelse før vi neste gang reiser til Drammen for å kjøpe bruktbil. Videre lover vi å holde pengene godt gjemt, ikke drive med overdreven smiling eller latter, samt å vise den ytterste respekt både for vossinger og folk fra Ål, og da særlig de av den intelligente og skattebetalende typen...

Side 1058 av 2256 FørsteFørste ... 58 558 918 928 938 948 958 968 978 988 998 1008 1018 1028 1038 1048 1054 1055 1056 1057 1058 1059 1060 1061 1062 1068 1078 1088 1098 1108 1118 1128 1138 1148 1158 1168 1178 1188 1198 1558 2058 ... SisteSiste

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •