Interesse for demokvelder i Ålesund? Litt hifi, og mye sosial prat. :) - Side 1024

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  1
    Expert jakv sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2004
    Sted
    Kristiansund
    Poster
    8,645
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Mente den det står filter adjust på

Da kan det bli slik :

-rew-ling3-jpg
    Cambridge 752 BD, Yamaha CX-A5000, Hegel H300, DIY 3xL25D, JBL LS80, JBL LS center, Klipsch RS42 MK2,
    DIY 4xDayton Ultimax 15", 2xBehringer iNuke6000DSP, Sony VPL-HW30, Darbee Darblet, Nexus Player, Toshiba HD-DVD, Get Micro,
    Rega Planar 3 m/Elys 2, Rega Fono

Livet er mer enn en pakke tørre kjeks

Expert teddytusen sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2005
    Sted
    Nordfjord
    Poster
    8,659
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Ok. Skal jeg bare gjøre det første gangen eller?

Sånn ble min.

-graf-2-jpg
    Jeg HATER mobilversjoner av nettsider...

Expert jakv sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2004
    Sted
    Kristiansund
    Poster
    8,645
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hadde du lyd i suben når du fikk den?
    Så litt merkelig ut.
    Cambridge 752 BD, Yamaha CX-A5000, Hegel H300, DIY 3xL25D, JBL LS80, JBL LS center, Klipsch RS42 MK2,
    DIY 4xDayton Ultimax 15", 2xBehringer iNuke6000DSP, Sony VPL-HW30, Darbee Darblet, Nexus Player, Toshiba HD-DVD, Get Micro,

Expert jakv sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2004
    Sted
    Kristiansund
    Poster
    8,645
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Har forresten fått på to runder med panel pluss at det har kommet isolasjon og dampsperre på ytterveggene i oppholdsrommet i bua. Da er det bare å skjære panel og kline det på veggen i løpet av uka håper jeg ...

Expert jakv sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2004
    Sted
    Kristiansund
    Poster
    8,645
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Intermediate Tandstad sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2005
    Poster
    1,393
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av jakv
    Skal vel holde kjeften min jeg som drakk brus men hva var set du satt med i lavvoen? Minte stygt om noe frøkendrikk
    Hehe, det var nok Greven's ja Greit å kombinere med noko anna da, så ein slepp å drikke for store mengder av det søte klisset

Medlem siden
    Dec 2005
    Sted
    Nordfjord
    Poster
    8,659
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg skjønner ikke en dritt Jan. Tror vi legger det pent til siden dette. Ikke vet jeg hva jeg skal gjøre (for det er ikke forklart noe sted) og ikke forstår jeg noe av REW-oppsettet og den siden. Har kikka på HTS-sidene etter skikkelige guider også, men fant ingenting.

Som jeg har nevnt noen ganger før så klarer jeg sjelden å lese meg til ting. Vis meg noe, så tar jeg det som regel, men ikke gjennom lesing....

Expert jakv sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2004
    Sted
    Kristiansund
    Poster
    8,645
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Takk for sist forresten Jo Andre
    Så ut som det var moro siste dagen også, var litt vi kunne tenkt oss å få med, men det var noen andre som krevde litt også ...

Ser ut som du trenger besøk av HiFidoktoren Frode Det er ikke så vanskelig, men jeg strevde for å få lyd i anlegget med REW første gangene, men det gikk seg til etterhvert det og.

Medlem siden
    Feb 2005
    Poster
    1,393
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Takk for sist ja Jan Det var veldig mykje bra siste dagen også ja, dessverre måtte eg og Max92 også avbryte litt tidligare enn håpt, grunna at eg vart litt nervøs då eg såg snøen låg tett oppi dalen :O Heldigvis hadde ikkje snøen lagt seg på vegen, men det var faktisk ein del slaps før vi kom ned på e6'en. Kipte meg på den trebrua som er rett før innkøyringa på e6, den var vanvittig glatt!

Expert jakv sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2004
    Sted
    Kristiansund
    Poster
    8,645
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Var ute og kjørte i området litt på søndag, men vi så ikke noe snø bortsett fra høyt oppe. Ungene brukte meg til blink for snøballer, så vi dro fort nedover igjen

Var meldt snø og glatt over Dovre da vi dro hjem på mandag, men vi kjørte ned Romsdalen i stedet, og der var det helt greit.

Hadde vinterdekk på så det hadde vel gått greit uansett ...

Expert jakv sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2004
    Sted
    Kristiansund
    Poster
    8,645
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Denon DCD 1500 | FINN torget
    Dette må da være et bra kjøp? skal-skal ikke-skal-skal ikke-skal-skal ikke-skal-skal ikke-skal-skal ikke-skal-skal ikke-skal-skal ikke-skal-skal ikke-skal-skal ikke-skal-skal ikke-skal-skal ikke-skal-skal ikke-skal-skal ikke-skal-skal ikke-skal-skal ikke-skal-skal ikke-skal-skal ikke-skal-skal ikke-skal-skal ikke-skal-skal ikke-skal-skal ikke-skal-skal ikke-skal-skal ikke-skal-skal ikke-skal-skal ikke-skal-skal ikke-skal-skal ikke-skal-skal ikke-skal-skal ikke-skal-skal ikke-skal-skal ikke-skal-skal ikke-skal-skal ikke-skal-skal ikke-skal-skal ikke-skal-skal ikke-skal-skal ikke-skal-skal ikke-skal-skal ikke-skal-skal ikke-skal-skal ikke-skal-skal ikke-skal-skal ikke-skal-skal ikke................

Medlem siden
    Feb 2005
    Poster
    1,393
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Køyrde Romsdalen vi også, var heilt fine vegar der ja

Søndagens bodyshaker-building var iallfall veldig interessant, men du har kanskje prøvd bodyshaker før? Det vart også god tid til å teste ut anlegga litt på egenhand søndagen, så då fekk Morten sine brynt seg litt

Expert jakv sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2004
    Sted
    Kristiansund
    Poster
    8,645
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Har en 15" i rompa når jeg ser film Og en gang i neste århundre så skal jeg sette inn to elementer til ...

Og duverden det er mporro

Skulle gjerne fått med den BR seansen, det hadde vært greit å være med på.

Medlem siden
    Feb 2005
    Poster
    1,393
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av teddytusen
    Takker for den Jo Andre, men jeg går bare ikke på kino i Ålesund. Det har jeg gjort en gang, og aldri mer. Ikke før de bygger nytt hvertfall.

Har gjort det jeg skal gjøre (tror jeg da..) og har kjørt sveip, men jeg vet jo ikke hvordan man leser dette da. I tillegg har jeg en plagsom during i ht hele tiden.

Hvordan får jeg waterfall feks? Jeg har valgt den fanen og så kjørt sveip, men det kommer ikke noe frem.

Hva med en "vanlig" graf da? Hvor er den?

Grønnskollingen....
    Sant det ja Frode at kvaliteten ikkje er på topp :/ Men allikavel synes eg at det har sin sjarm å gå der ute, og då av ein eller annan grunn spesielt på Løvenvold. Men at det hadde gjort seg med restaurering, det er heilt sikkert

Medlem siden
    Dec 2005
    Sted
    Nordfjord
    Poster
    8,659
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Har spurt til det kjedsomelige uten å få svar i den andre tråden, men kan du si litt om den senteren til Earthquake Jo Andre?

Medlem siden
    Feb 2005
    Poster
    1,393
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av jakv
    Har en 15" i rompa når jeg ser film Og en gang i neste århundre så skal jeg sette inn to elementer til ...

Og duverden det er mporro

Skulle gjerne fått med den BR seansen, det hadde vært greit å være med på.
    Ja av det lille eg prøvde sofaen, kan eg seie at det var artig ja Nokre billige dynabel el. blir nok kjøpt inn når eg ein gong får eit dedikert rom!

BR-demoen fekk ikkje vi heller med oss :/

Medlem siden
    Feb 2005
    Poster
    1,393
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Har spurt til det kjedsomelige uten å få svar i den andre tråden, men kan du si litt om den senteren til Earthquake Jo Andre?
    Tenkte vel egentlig lite over korleis senteren utmerka seg spesielt sidan eg ikkje hadde lest om oppsettet på forhånd, men totalt sett synes eg earthquake-oppsettet spelte veldig godt. Spesielt frontane spelte med god autoritet, det er utruleg kva så små element kan gjere(i kombinasjon med slaven på 10" såklart). Bak-kanalane hang også veldig godt med, og eg følte vel egentlig ikkje at eg mangla noko særleg. Bak-kanalane hadde nok sikkert komt til å slite litt ved skikkelig pådrag, då dei kun er utrusta med ein singel 4", men då vi tok ein demo på Die Hard 4, spelte det veldig bra! Subbane er rimelig ekstreme, må berre flire kvar gong eg ser det vanvittige opphenget

Medlem siden
    Dec 2005
    Sted
    Nordfjord
    Poster
    8,659
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Tihi.... Jan har en 15" i rompa. Knis.

Intermediate spade sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2006
    Poster
    1,030
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg skjønner ikke en dritt Jan. Tror vi legger det pent til siden dette. Ikke vet jeg hva jeg skal gjøre (for det er ikke forklart noe sted) og ikke forstår jeg noe av REW-oppsettet og den siden. Har kikka på HTS-sidene etter skikkelige guider også, men fant ingenting.

Som jeg har nevnt noen ganger før så klarer jeg sjelden å lese meg til ting. Vis meg noe, så tar jeg det som regel, men ikke gjennom lesing....
    Du bruker en stasjonær håper jeg? Du har koblet phono i radioshack til 3,5mm jack i line-in på dataen? Du har koblet 3,5mm jack i line-out på dataen til en inngang på receiveren? Har du kalibrert inngangen på lydkortet med 3,5mm jack fra line-out til line-in?

Medlem siden
    Dec 2005
    Sted
    Nordfjord
    Poster
    8,659
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Dersom stasjonær er et must kan jeg bare avinnstalere REW med en gang. For det har jeg ikke, og kommer ikke til å ha.

Jeg har ikke jack til jack, så det har jeg ikke gjort. Det andre har jeg gjort.

Men alt dette har særs lite å bety for jeg forstår uansett ikke en pøkk.

Side 1024 av 2256 FørsteFørste ... 24 524 884 894 904 914 924 934 944 954 964 974 984 994 1004 1014 1020 1021 1022 1023 1024 1025 1026 1027 1028 1034 1044 1054 1064 1074 1084 1094 1104 1114 1124 1134 1144 1154 1164 1524 2024 ... SisteSiste

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •