Interesse for demokvelder i Ålesund? Litt hifi, og mye sosial prat. :) - Side 1016

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  1
    Expert Mr_Spock sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2003
    Sted
    Sandefjord
    Poster
    5,472
    Takk & like
    Nevnt
    8 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Når det gjelder shopping så er det jo noe av det beste som finnes

Men jeg leste et spennende stykke i et blad/avis her om dagen. Det handlet om ei som tok et handlefritt år!

Det ble kun handlet mat og eventuelle medisiner i et helt år!

Tenk å mye penger man hadde spart - og hvor deilig det hadde vært å brent alt sammen på under en time etter at dette året hadde gått ut!!!

Yamaha CX-A5100 & RX-A1030 . Vincent SP-993 . Rotel RMB-1565 . Anti-Mode 8033 Cinema
    Atmos 7.1.4 . Infinity Kappa 600, Kappa Center, Kappa 200, Kappa Surround, Kappa Sub
    Epson EH-TW2900 . Dreamscreen V2 DynaGrey 106" . DarbeeVision Darblet

Expert teddytusen sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2005
    Sted
    Nordfjord
    Poster
    8,659
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Formen går som vanlig opp og ned, alt etter hva jeg gjør. Har hjelpt til litt ute nå. Det var ikke smart. Men jeg blir ikke bedre av å sitte heeelt i ro heller. Merker at det er en grunn til at jeg er halvt sykemeldt ja... Likevel vanskelig å sitte i ro når andre jobber for en.. I tillegg til bror og far til "W", jobber nå morfaren hennes her ute også.

Om man bruker PS3 kun som spillmaskin, så er jeg enig. Men man har mange muligheter med den maskinen også da. At den er overpriset er jeg enig i.
    Jeg HATER mobilversjoner av nettsider...

Expert jakv sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2004
    Sted
    Kristiansund
    Poster
    8,645
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Har en snikende følelse av at Tom ikke er helt begeistret for Sony jeg

Kan glede han med at "budsjettreceiveren" Pio 1018 fikk mye hederlig omtale i Hjemmekino denne gangen

BR spiller til tusenlappen vil vi gjerne ha, må uansett vente etter den regninga som kom fra Bygger'n i dag. Nesten 10k over det vi regnet med, var nok en grunn til at regninga var mindre enn vi regnet med for et par måneder siden ...
    Cambridge 752 BD, Yamaha CX-A5000, Hegel H300, DIY 3xL25D, JBL LS80, JBL LS center, Klipsch RS42 MK2,
    DIY 4xDayton Ultimax 15", 2xBehringer iNuke6000DSP, Sony VPL-HW30, Darbee Darblet, Nexus Player, Toshiba HD-DVD, Get Micro,
    Rega Planar 3 m/Elys 2, Rega Fono

Livet er mer enn en pakke tørre kjeks

Newcomer COSSIERS sin avatar
    Medlem siden
    Mar 2006
    Poster
    45
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hallo , ville bare benytte anledningen til å skryte litt av Klubben , var nedom der i går og fikk litt kursing i bruk av menyene på nye forsterkeren . Kjempegod service synes nå jeg , alltid smilende og blid de der :-D :-D :-D

Medlem siden
    Dec 2005
    Sted
    Nordfjord
    Poster
    8,659
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Dersom noen skulle lure, så har jeg aldri kritisert Klubben her i byen. Det er mest Klubben generelt jeg sliter med. Hos Øyvind og de har jeg ikke opplevd spesielt dårlig service. Bare generelt. (les: de retningslinjer de må følge fra sentralt hold..)

Tror jeg må ta noen bilder til dere av nye trappa og verandaen gitt. Blir kjempebra.

Newcomer COSSIERS sin avatar
    Medlem siden
    Mar 2006
    Poster
    45
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av teddytusen
    Dersom noen skulle lure, så har jeg aldri kritisert Klubben her i byen. Det er mest Klubben generelt jeg sliter med. Hos Øyvind og de har jeg ikke opplevd spesielt dårlig service. Bare generelt. (les: de retningslinjer de må følge fra sentralt hold..)

Tror jeg må ta noen bilder til dere av nye trappa og verandaen gitt. Blir kjempebra.
    Greit nok det synes bare det var på sin plass med litt skryt , kjekt at Klubben her i byen yter service da ihvertfall :-D , ellers da Frode kor det går med heimekinoen din . Må vel ta meg en tur å titte en dag .

Expert jakv sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2004
    Sted
    Kristiansund
    Poster
    8,645
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Nå skal jeg straks avsted og spise kake
    Vennepar som har dag med en ukes mellomrom, det må jo feires, men bare litt

Var innom skolen og fant et rør som passer utmerket i tuben også, blir kanskje litt mekk i kveld. Noen forslag til føtter til tuben? Har nesten ikke plass ved siden av elementet, må kanskje lage nåe på utsiden ned til en base av noe slag...
    Cambridge 752 BD, Yamaha CX-A5000, Hegel H300, DIY 3xL25D, JBL LS80, JBL LS center, Klipsch RS42 MK2,
    DIY 4xDayton Ultimax 15", 2xBehringer iNuke6000DSP, Sony VPL-HW30, Darbee Darblet, Nexus Player, Toshiba HD-DVD, Get Micro,

Medlem siden
    Dec 2005
    Sted
    Nordfjord
    Poster
    8,659
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av COSSIERS
    Greit nok det synes bare det var på sin plass med litt skryt , kjekt at Klubben her i byen yter service da ihvertfall :-D , ellers da Frode kor det går med heimekinoen din . Må vel ta meg en tur å titte en dag .
    Alt er bare slengt opp, men så snart jeg føler det er representabelt så sier jeg ifra. Det er ikke helt ferdig. Mangler fremdeles noen rammer i taket, og så skal jeg lage et repot. Har egentlig alt i hus. Handler bare om å få det gjort.

Newcomer chevy sin avatar
    Medlem siden
    Mar 2007
    Poster
    81
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Kom heimat no etter å ha vore med tannlege i 1time å 45 minutt. Måtte rotfylle en jeksel å det er de jævligaste eg har vore med på. Tannlegen sa eg kanskje ville kjenne litt smerter når bedøvelsen går ut å i verste fall i en til to daga framover, men kjenner det som fan allereide no så dette lover ikkje godt. Blir noke en tur eller to i pilleboksa idag også

Expert pahf sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2005
    Poster
    5,908
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av COSSIERS
    Hallo , ville bare benytte anledningen til å skryte litt av Klubben , var nedom der i går og fikk litt kursing i bruk av menyene på nye forsterkeren . Kjempegod service synes nå jeg , alltid smilende og blid de der :-D :-D :-D
    Skal være glad du ikke har vært i tr.heim du, da hadde de ledd av deg og fnyst når du hadde gått
    Kjipe greier Frank, tannleger er ikke gode mennesker det er jeg hellig overbevisst om!

Mitt offisielle hat mot NAV, er nå rettet mot alle offentlige kontor i Norge!

Jeg har i løpet av de siste 3 dager samlet 8timer overtid bare i et desperat forsøk på og oppnå kontakt med noen av vårt kjære lands offentlige kontor!

Er jeg syykt heldig så slipper jeg unna med bare et par timer overtid til i morgen som jeg har fri, det hadde jeg forsåvidt i går også så er ting i boks!
    Det er direkte latterlig at alt av etater fraskriver seg ansvar, og som regel så ender hele sulamitten borti hvem andre enn NAV! Og hva gjør NAV?
    IKKE EN DRITT!!!!

Medlem siden
    Dec 2005
    Sted
    Nordfjord
    Poster
    8,659
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Expert Mr_Spock sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2003
    Sted
    Sandefjord
    Poster
    5,472
    Takk & like
    Nevnt
    8 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Yamaha CX-A5100 & RX-A1030 . Vincent SP-993 . Rotel RMB-1565 . Anti-Mode 8033 Cinema
    Atmos 7.1.4 . Infinity Kappa 600, Kappa Center, Kappa 200, Kappa Surround, Kappa Sub
    Epson EH-TW2900 . Dreamscreen V2 DynaGrey 106" . DarbeeVision Darblet

Expert pahf sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2005
    Poster
    5,908
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av teddytusen
    Nei, det er nok ikke meg, men jeg har FULL forståelse for folk som faktisk blir så frustrerte og forbannet på nav. Det er for ille at jeg er nødt til og bruke over en uke på formaliteter for alle kontorene fraskriver seg ansvaret!

Medlem siden
    Dec 2005
    Sted
    Nordfjord
    Poster
    8,659
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Newcomer chevy sin avatar
    Medlem siden
    Mar 2007
    Poster
    81
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Å den blei bestilt med en gang eller?

Sitter å ser på luksusfellen på tv3. Håper eg aldri får så mørke briller at eg ikkje forstår at en ikkje skal ta opp forbrukslån og få sånne kredittkort for å kjøpe ting en har lyst på istaden for og spare litt så en kan betale cash

Medlem siden
    Dec 2005
    Sted
    Nordfjord
    Poster
    8,659
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Så mørke briller har jeg hatt. Ble nettopp ferdig med å betale et lån hos Cresco. DET blir aldri gjort igjen.

Jeg har ikke kjøpt Frank. Ville bare vise at det begynner å nærme seg levelige priser.

Natta

Expert jakv sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2004
    Sted
    Kristiansund
    Poster
    8,645
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    BenQ 22" Wide LCD skjerm, E2200HDA - MPX.no - Elektromarked

Noen argumenter mot å anbefale denne til svigers? Evt. alternativer?

Han prøvde modemet mitt der i dag også, og det virket på samme måten, og nå bruker jeg han modem uten problemer.

Men den skjermen han har nå må iallefall skrotes, ikke godt å vite hva slags ulumskheter av stråling man blir utsatt for der nede ...

Expert pahf sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2005
    Poster
    5,908
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Tror den er kjempekurrant til vanlig bruk jeg Jan, godt og sitte med stor skjerm det er ihvertfall sikkert! Minimum 17" til laptop og 20" stasjonær i mine øyne!

Tok meg en pils fordi jeg fortjener det

Facebook er skummelt, det har kommet noen bilder der den siste timen som for all del ikke er verken ulovlig, eller annet. Men for å si det mildt, lite passende!

Å nei, de er ikke tagget!

Intermediate Etaten sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2004
    Poster
    748
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hei folkens... Selv er jeg ute etter en blue ray-spiller som kan kjøre analogt 5.1 ut da jeg ikke har en receiver som har de nødvendige dekodere til hd-lyd... Men problemet mitt er at jeg har endel dvd'er som er kjøpt via play osv slik at de har andre soner.. Må derfor ha en spiller som er sonefri på vanlige dvd'er... Finnes vel ikke slikt og som ikke koster skjorta?

Expert jakv sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2004
    Sted
    Kristiansund
    Poster
    8,645
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Lurer kanskje på om ikke den spilleren som de selger på Coop hadde vært noe for deg da Kristian. Er vel den eneste jeg kommer på som kan skifte soner bortsett fra en som LG hadde, men den var nokså dyr.
    Her er en tråd om den http://avforum.no/forum/produkt-pris...op-1990kr.html

Og så kommer Oppo med en spiller over jul eller noe slikt http://avforum.no/forum/dvd-cd-spill...3-blu-ray.html

Side 1016 av 2256 FørsteFørste ... 16 516 876 886 896 906 916 926 936 946 956 966 976 986 996 1006 1012 1013 1014 1015 1016 1017 1018 1019 1020 1026 1036 1046 1056 1066 1076 1086 1096 1106 1116 1126 1136 1146 1156 1516 2016 ... SisteSiste

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •