Interesse for demokvelder i Ålesund? Litt hifi, og mye sosial prat. :) - Side 1005

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  1
    Intermediate Loffen68 sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2005
    Poster
    1,944
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Sitat Opprinnelig postet av spade
    Nå ble jeg ikke bare litt missunelig for å si det slik!

Jeg bare må ha meg en supermotard/enduro med hvite skilt med tiden. Følelsen og friheten med å kjøre litt gap med slikt er så bra
    Det var skikkelig gøy,Fettern kjøpte den ny av snellingen for en uke siden registrert og greier.
    Bremser som ett uvær og varver 8250 på ett blunk 1st og 2dre er ubrukelig,tar vel ikke ett sekund før du er oppe i tredje.
    Han har satt på noen militære knastdekk med ekstra myk gummi,dritskummelt på asfalt men bra på grus,de skal pigges så det blir vel en helårs sykkel.

Og ja i januar drar vi til Spania for å kjøre på grusveier,blir vel en 20-30 stykker :-D

Expert teddytusen sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2005
    Sted
    Nordfjord
    Poster
    8,659
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av chevy
    Cod3?? Du går feil vei Frode. Det er release på Cod5 den 14 november. Det får koste så mye det vil. Må ha det
    Et sted må man begynne vet du. Koster jo bare 150kr. Spiller jeg 4 eller 5 først så gidder jeg ikke gå tilbake. Da går jeg jo glipp av mye morro regner jeg med.

ptsssjjjjj ops:
    Jeg HATER mobilversjoner av nettsider...

Expert Mr_Spock sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2003
    Sted
    Sandefjord
    Poster
    5,472
    Takk & like
    Nevnt
    8 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av teddytusen
    Et sted må man begynne vet du. Koster jo bare 150kr. Spiller jeg 4 eller 5 først så gidder jeg ikke gå tilbake. Da går jeg jo glipp av mye morro regner jeg med.

ptsssjjjjj ops:
    Hvilken konsoll kjøper du den til?

Ser at Wii utgaven få brukbar rating, shooter på Wii er kult.

Selv har jeg CoD 3 "Gold Edition" til 360.

Må snart få spilt Medal of Honor: Heroes 2 Wii som jeg har liggende. Håper det er Nazier som skal få gjenomgå der
    Yamaha CX-A5100 & RX-A1030 . Vincent SP-993 . Rotel RMB-1565 . Anti-Mode 8033 Cinema
    Atmos 7.1.4 . Infinity Kappa 600, Kappa Center, Kappa 200, Kappa Surround, Kappa Sub
    Epson EH-TW2900 . Dreamscreen V2 DynaGrey 106" . DarbeeVision Darblet

Medlem siden
    Dec 2005
    Sted
    Nordfjord
    Poster
    8,659
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Vet ikke om jeg har kjøpt den enda. Det var noe feil der. Men det er til PS3 i så fall.

Medlem siden
    Nov 2003
    Sted
    Sandefjord
    Poster
    5,472
    Takk & like
    Nevnt
    8 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Vet ikke om jeg har kjøpt den enda. Det var noe feil der. Men det er til PS3 i så fall.
    Den er skikkelig "out of stock" til PS3 på Play - bare playtrade.

Kjøp heller her:

DVD.CO.UK: Games - PS3 - First Person Shooter - Call Of Duty 3 (PS3)

Og den er "In stock"

Koster £1 i porto til Norge!
    Yamaha CX-A5100 & RX-A1030 . Vincent SP-993 . Rotel RMB-1565 . Anti-Mode 8033 Cinema
    Atmos 7.1.4 . Infinity Kappa 600, Kappa Center, Kappa 200, Kappa Surround, Kappa Sub

Medlem siden
    Dec 2005
    Sted
    Nordfjord
    Poster
    8,659
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Så at den ikke var på lager akkurat nå, men regner med at Play ikke venter lenge med å få den på lager. Må se an om jeg har bestilt først. Ikke noe hast.

Nå er det "If I had possession over judgement day" på full guffe i kinoen.

Medlem siden
    Nov 2003
    Sted
    Sandefjord
    Poster
    5,472
    Takk & like
    Nevnt
    8 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Så at den ikke var på lager akkurat nå, men regner med at Play ikke venter lenge med å få den på lager. Må se an om jeg har bestilt først. Ikke noe hast.

Nå er det "If I had possession over judgement day" på full guffe i kinoen.
    Tror det eller ei - men jeg brukte faktisk over et halvt år på å få tak i CoD 3. Den er litt vrien.

For å ikke snakke om CoD 2, det tok enda lenger tid.

Faktum er at disse gamle titlene ikke bestandig er mulige å kjøpe....

Intermediate spade sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2006
    Poster
    1,030
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Loffen68
    Det var skikkelig gøy,Fettern kjøpte den ny av snellingen for en uke siden registrert og greier.
    Bremser som ett uvær og varver 8250 på ett blunk 1st og 2dre er ubrukelig,tar vel ikke ett sekund før du er oppe i tredje.
    Han har satt på noen militære knastdekk med ekstra myk gummi,dritskummelt på asfalt men bra på grus,de skal pigges så det blir vel en helårs sykkel.

Og ja i januar drar vi til Spania for å kjøre på grusveier,blir vel en 20-30 stykker :-D
    Ser for meg at jeg må ha noe lignende. Noe som går bra, er lett og ikke trenger service etter hver kjøretur. En skikkelig bakhjulsmaskin

Medlem siden
    Dec 2005
    Sted
    Nordfjord
    Poster
    8,659
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Kan godt hende jeg kjøper fra der du linka Tom, men jeg må se om ordren gikk gjennom på Play først.

Leter etter monstersenter jeg. Må være DIY selvsagt. Pokker meg ikke så lett å finne på nettet......

Steik så godt det var med pils i kveld..... Godt jeg skal på seinvakt i mårra.

Medlem siden
    Aug 2006
    Poster
    1,030
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hva med litt scan-speak Frode?

Tonart hadde noen skikkelig billige 8" basser.

Tror det var disse:

ELTEK AS

Var 5-700 Tonart skulle ha, ikke verst med en vanlig pris på 1695.

FS på 19hz sier sitt om at de kan gå dypt. Men de vil ha en forholdsvis stor kasse

Medlem siden
    Dec 2005
    Sted
    Nordfjord
    Poster
    8,659
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Problemet her Oddbjørn er at jeg ikke spesifiserte at jeg helst vil ha et ferdig kit. Delefilter er ingen spøk, og det er greit at noen har prøvet og feilet slik at jeg slipper. Har kontaktet Eltek, og fikk mail om at det var best å ringe. Jeg liker ikke det, for da skjer ting litt for fort. Jeg vil ha tid til å tenke, og uttrykker meg best skriftlig. Kontaktet også ssnht (eller hva han heter her på forumet) ang det samme, men han har ikke svart. Litt merkelig egentlig. Han skaffer det samme som Eltek, men billigere. Han prøvebygger gjerne også. Det de fikk beskjed om var å komme med forslag til 4x8".....

Størrelse er nesten et ikketema. Jeg skal ikke ha stereobenk under lerretet da jeg har eget teknisk rom.

Expert jakv sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2004
    Sted
    Kristiansund
    Poster
    8,645
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Er nok ikke dumt å høre med dem på Eltek Frode. Ikke umulig at de holder på med et eller annet prosjekt som kan konverteres til senter heller? De driver stadig med utvikling av nye produkter der også.
    Cambridge 752 BD, Yamaha CX-A5000, Hegel H300, DIY 3xL25D, JBL LS80, JBL LS center, Klipsch RS42 MK2,
    DIY 4xDayton Ultimax 15", 2xBehringer iNuke6000DSP, Sony VPL-HW30, Darbee Darblet, Nexus Player, Toshiba HD-DVD, Get Micro,
    Rega Planar 3 m/Elys 2, Rega Fono

Livet er mer enn en pakke tørre kjeks

Medlem siden
    Nov 2003
    Sted
    Sandefjord
    Poster
    5,472
    Takk & like
    Nevnt
    8 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Når du ikke trenger å tenke på waf så er det vel bare å bruke 2 stk stativ/gulstående - montere de liggende mot/fra hverandre og bruke en dedikert stereoforsterker matet med y ledd fra receiver?

Skulle tro et par vanlige høytalere til 5k lett knuser en dedikert senter til 10k? Mange kompromisser ved konstruering av senterhøytalere.

Expert jakv sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2004
    Sted
    Kristiansund
    Poster
    8,645
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Har litt tro på Toms forslag, om du ikke ha et DIY prosjekt da?
    Hvor høye kan de høyttalerne i tilfelle være? Du skal vel ikke ha noe annet en senter under lerretet?
    Cambridge 752 BD, Yamaha CX-A5000, Hegel H300, DIY 3xL25D, JBL LS80, JBL LS center, Klipsch RS42 MK2,
    DIY 4xDayton Ultimax 15", 2xBehringer iNuke6000DSP, Sony VPL-HW30, Darbee Darblet, Nexus Player, Toshiba HD-DVD, Get Micro,

Medlem siden
    Aug 2006
    Poster
    1,030
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hvordan blir det å ha dobbelt opp med diskanter som spiller det samme da? Går kanskje greit siden avstanden til lytter blir identisk og de sitter svært nær hverandre.

Medlem siden
    Dec 2005
    Sted
    Nordfjord
    Poster
    8,659
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Dette har jeg tenkt mye på og lest mye om. Det jeg hadde tenkt å gjøre var jo å legge to høyttaler på siden og kjøre fet senter, men da får vi jo problem med spredningen....

Det andre er å kjøre en eller to stuttjukke gulvstående høyttaler under lerretet, men da snakker vi veldig korte gutter og så er det problemet med utfasing av to diskanter på siden av hverandre.....

What say you...?

Intermediate Loffen68 sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2005
    Poster
    1,944
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Kjøpe en her,kast kabinnetet og bruk innmaten

Harman Audio

Expert jakv sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2004
    Sted
    Kristiansund
    Poster
    8,645
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Du har vel et par små høyttalere liggende Frode, og en effekt, så du kan jo kjøre en kjapp test på akkurat det. Jeg tror ikke utfasing blir noe problem, men det kan hende at diskanten den blir veldig retningsbestemt, litt avhengig av avstanden mellom diskantene.

Medlem siden
    Dec 2005
    Sted
    Nordfjord
    Poster
    8,659
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    He he he. 12k før frakt og moms. Tipper jeg kan få en rimelig heftig DIY-senter for den summen.

Hei forresten kompis.

Medlem siden
    Dec 2005
    Sted
    Nordfjord
    Poster
    8,659
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av jakv
    Du har vel et par små høyttalere liggende Frode, og en effekt, så du kan jo kjøre en kjapp test på akkurat det. Jeg tror ikke utfasing blir noe problem, men det kan hende at diskanten den blir veldig retningsbestemt, litt avhengig av avstanden mellom diskantene.
    2 stk Ti2k som senter....? Slett ikke umulig, men litt "bortkastet". De spiller så vannvittig bra, at jeg må nesten bruke de i et rent stereooppsett. Men teste kan jeg jo alltids.

Skulle tro at diskanten ble lite retningsbestemt når det er to av de, eller tenker jeg helt feil nå...?

Side 1005 av 2256 FørsteFørste ... 5 505 865 875 885 895 905 915 925 935 945 955 965 975 985 995 1001 1002 1003 1004 1005 1006 1007 1008 1009 1015 1025 1035 1045 1055 1065 1075 1085 1095 1105 1115 1125 1135 1145 1505 2005 ... SisteSiste

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •