Interesse for demokvelder i Ålesund? Litt hifi, og mye sosial prat. :) - Side 10

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  1
Side 10 av 2256 FørsteFørste ... 6 7 8 9 10 11 12 13 14 20 30 40 50 60 70 80 90 100 110 120 130 140 150 510 1010 ... SisteSiste
Viser resultater 181 til 200 av 45103
    Expert jakv sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2004
    Sted
    Kristiansund
    Poster
    8,645
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Skal ikke ha den gjengen til å skru på stikk;-) At ting ser pent ut og faktisk ikke ramler av veggen etter to timer bare dr***er de fleste av den gjengen jeg har i. Virker det her og nå er alt i orden. Eneste de duger til er å dra kabel, med noen få unntak da.

Den løsningen du skisserer med Elkolink systemet minner mye om det som ble demonstrert på messa i Molde, gjør det ikke? Skal ikke gi noen råd ang. dette jeg, vet alt for lite.
    Cambridge 752 BD, Yamaha CX-A5000, Hegel H300, DIY 3xL25D, JBL LS80, JBL LS center, Klipsch RS42 MK2,
    DIY 4xDayton Ultimax 15", 2xBehringer iNuke6000DSP, Sony VPL-HW30, Darbee Darblet, Nexus Player, Toshiba HD-DVD, Get Micro,
    Rega Planar 3 m/Elys 2, Rega Fono

Livet er mer enn en pakke tørre kjeks

Intermediate Svantekiller sin avatar
    Medlem siden
    Mar 2006
    Poster
    3,645
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Vi drar til med et halvdtort prosjekt nede ved "havgapet" ?? 9 leil. eller noe, regner med at jeg skal ha det også, der kommer det til å bli MYE kabel trekking.
    Der kommer det sikkert til å bli litt halv avansert svakstrømsopplegg også. Der er det stoooooooore muligheter til at jeg vil ha hjelp

Når vi snakker om Kilometer med kabel som skal trekkes så er all hjelp god hjelp

Skal ringe og snakke med elko jeg. Har en kontakt som jobber der.. Men slik jeg forstår dette så rekker det med en Cat5 kabel til alt og omformere og diverse patche panel i et skap.. Men som sagt jeg leser og lærer

Medlem siden
    Mar 2006
    Poster
    3,645
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    jakv. Er det slik at du har byttet ut PSB`ene? synes jeg ser at du prøver ut noen andre? er dette bare for test eller er det bytting. Du vet jo hvor PSB`ene kan kjøres

Medlem siden
    Mar 2006
    Poster
    3,645
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    .............................. Men tilbake til tråden ( er mange sider siden ) jeg ser inne på forumet at det er mange som skriver at de er fra Molde etc... men har ikke sett de her inne.. HVORFOR? skal vi bare finne alle som det står Molde og slikt på og sende de PM??

Hadde vært morsomt om vi hadde klart og lage en gjeng

Jeg vet jo at det er startet med denne tråden men kanskje vi skal bli litt mer aggresive=

Expert jakv sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2004
    Sted
    Kristiansund
    Poster
    8,645
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    PSBene er vel tilbake på stua i morgen :-)
    Holder bare på å prøve litt. Kan ikke bare drikke konjakk heller;-)

Savner også romsdalinger i denne tråden. Skulle tro at fogderistriden ble bagateller i forhold til noe så viktig som denne samlimgen.

Apropos, hvem stiller med kamera? Regner med at teddytusen skru\iver en fyldig reportasje, som antakelig blir mangfoldiggjort i "Hjemmekino"? Iallefall publisert på forumet? Kan kanskje være en inspirasjonskilde videre om det blir så vellykket som det ligger an til?
    Cambridge 752 BD, Yamaha CX-A5000, Hegel H300, DIY 3xL25D, JBL LS80, JBL LS center, Klipsch RS42 MK2,
    DIY 4xDayton Ultimax 15", 2xBehringer iNuke6000DSP, Sony VPL-HW30, Darbee Darblet, Nexus Player, Toshiba HD-DVD, Get Micro,

Medlem siden
    Mar 2006
    Poster
    3,645
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Konjakk ja, der sa du noe.

Jeg kommer til å ta med mitt Canon EOS 350d. Et meget bra kamera og med rett mann bak kameraet ( åpenbart ikke meg ) så er jo det en realitet. Men hvordan mener du ( jakv ) at en slik dag skal legges opp? jeg og mr.Teddy snakket om å møtes på en kaffe og introduksjon før demoen slik at vi kan ha 100 % på lyd/bilde når vi ankommer HFC

Jeg elsker den nye tv`en

Expert teddytusen sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2005
    Sted
    Nordfjord
    Poster
    8,659
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Er vel noen som har et bedre kamera enn vårt Ixus 500 håper jeg.....:???: :-D

Når det gjelder reportasje, så er det bare å melde seg dersom man har ambisjoner om å bli hifi-journalist, eller bare har lyst. Jeg kan sikkert skrive noe, men overlater gladelig pennen til noen andre. En lærer feks....
    Jeg HATER mobilversjoner av nettsider...

Medlem siden
    Mar 2006
    Poster
    3,645
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg har et ixus 500 også, det er ikke like bra

Men jeg har ihvertfall ingen ambisjoner, en enkel elektrikker har ikke noe i et magasin å gjøre
    Men jeg kan godt bli med å diktere, for fantasien er på topp som vanlig

Medlem siden
    Dec 2005
    Sted
    Nordfjord
    Poster
    8,659
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hold your horses! :-D Tror vi venter med magasin-snakk gutter.

Først og fremst tenker hvertfall jeg at vi lager en fyldig rapport med mange bilder som vi legger ut i denne tråden. Eller?

Medlem siden
    Mar 2006
    Poster
    3,645
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    ja selv. MEN det er et lite "problem" denne tråden ligger jo inne på generell chitchat! slik som denne tråden er nå er det jo greit. Men etter et treff med bilder og slikt, så burde vi har fått oss en plass på forumet der de fleste kan se det.

Generell chitchat er jo på en måte et lite smutthull som ikke de fleste er inne på hva med å lage en artikkel og legge det på forumet?? vi kan jo "samarbeide" viktig at slikt blir promotert og gjør enda flere interessert!!

Bare noen tanker som poppet opp i hodet mitt

Medlem siden
    Dec 2005
    Sted
    Nordfjord
    Poster
    8,659
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Joda. Helt enig i det Svante.:-D Grunnen til at jeg la den i GCC var at det var få som var innom det lokale AVlaget. Men vi bør så absolutt legge den ut slik at flest mulig ser den på forumet. Det vil sikkert bli en inspirasjon til andre "små" steder. (tenker i forhold til østlandet og Stavanger/Bergen)

Medlem siden
    Mar 2006
    Poster
    3,645
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Helt enig

Denne tråden bør kanskje i ettertid være en "samlingsplass" for oss lokale helter.
    Mens vi lager en "seriøs" tråd der vi diskuterer seriøst

Jeg liker dette men kan ha forståelse for at utenomvitende ikke liker at jeg du og jakv har 4 sider med VELDIG generell chitchat. Mens på den andre siden så viser jo dette at vi lokale kan snakke sammen selv om vi egentlig ikke vet hvem som er hvem!

PS: jeg har drukket mange øl. så ikke les så veldig nøye bare skum overflaten

Medlem siden
    Dec 2005
    Sted
    Nordfjord
    Poster
    8,659
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Det får folk heller tåle syns jeg. Vi ønsker alle som er innom velkommen, og håper at de vil være med på det vi prøver å starte her. :-D

Det ideelle er jo om vi får til at folk bruker lokale AVlag sidene. Problemet er at det virker som om folk ikke helt er klar over denne muligheten..... Der kan vi jo starte mange forskjellige tråder som vi lokale kan bidra i.

Medlem siden
    Mar 2006
    Poster
    3,645
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    god jul!!! jeg er full!!! og det er ikke bra i denne sammenhgesd<æøugfVHB Arwøæ<

ja det sier vel det meste.. Ha en god natt. Egentlig skulle dette aldri ha vært postet MEN!

Expert jakv sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2004
    Sted
    Kristiansund
    Poster
    8,645
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Svantekiller
    god jul!!! jeg er full!!! og det er ikke bra i denne sammenhgesd<æøugfVHB Arwøæ<

ja det sier vel det meste.. Ha en god natt. Egentlig skulle dette aldri ha vært postet MEN!
    God natt da;-)

Medlem siden
    Mar 2006
    Poster
    3,645
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Tror neppe at dette blir en god natt gitt... Skulle gjerne ha gitt detaljer, men dette er vel noen kan lese senere så jeg dropper det

Men slik er det, er ikke så lett å være ute på tingvoll skal jeg si deg
    Nå er det en liten time med Billy Idol å så er det natta, ikke noen morsom natt men uansett litt søvn

Medlem siden
    Dec 2005
    Sted
    Nordfjord
    Poster
    8,659
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hvordan er formen Svante??

Har du huska å stille kl eller?

Ahhhh.... Sola skinner, fuglefa.n kvittrer og MotoGp på tv!! Det går mot lysere tider ja!!:-D

Medlem siden
    Mar 2006
    Poster
    3,645
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Formen er på topp!! sola skinner her også, jeg skal ut å ta morra kaffen
    Når det gjelder klokka så stiller de seg selv Men jeg skjønte lite i natt når det liksom aldri ble stengt

Det er deilig med lysere tider. Ser på skiflyging jeg da.

Medlem siden
    Dec 2005
    Sted
    Nordfjord
    Poster
    8,659
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hallå guttær! Forhørte meg i en annen tråd også, men vil ikke handle på Clasern. Har søkt litt på nett etter skjøteledning for mine Beyerdynamics hodetelefoner uten hell. Noen som vet hvor jeg får tak i en brukbar? Bør være på ca 5 meter.

Expert jakv sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2004
    Sted
    Kristiansund
    Poster
    8,645
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av teddytusen
    Hallå guttær! Forhørte meg i en annen tråd også, men vil ikke handle på Clasern. Har søkt litt på nett etter skjøteledning for mine Beyerdynamics hodetelefoner uten hell. Noen som vet hvor jeg får tak i en brukbar? Bør være på ca 5 meter.
    Har du noen spesielle krav til kabelen? Har både plugger og kabel jeg, men det spørs om den blir bra nok kvalitet da?

Edit: Liten eller stor plugg du skal ha?

Side 10 av 2256 FørsteFørste ... 6 7 8 9 10 11 12 13 14 20 30 40 50 60 70 80 90 100 110 120 130 140 150 510 1010 ... SisteSiste

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •