Amentio,en seriøs aktør ? ?

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 7 av 7
    Newcomer ViewMaster sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2005
    Poster
    102
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Amentio,en seriøs aktør ? ?

Hei.

Noen som kjenner til seriøsiteten,eller rettere sagt mangelen av sådan,til amentio ?

D. 26.1.07 (en fredag) la jeg inn en bestilling hos dem på div varer,deriblandt en samsung lcd tv LE40F71B.

Neste dag fant jeg tv`n 1000 kr billigere hos pc-Expres,siden jeg ikke driter penger så sendte jeg mail til Amentio med spørsmål om prisreduksjon,eller en evnt avbestilling,for så å heller bestille av Pc-Expres.
    Da jeg kom hjem fra jobb mandag,så jeg at ordren var pakket å klargjort for sendig,alt utenom tv`n,men nå ser det ut til at de har sendt den også.

Har iløpet av søndag og mandag sendt de 2 stk mail,ingen har de gidda svare på ,dette er noe jeg vil karakterisere som platt,om ikke elendig kunde behandling.

Tv`n kommer etter all sansynlighet til å bli returnert,litt på pur ****,er rimelig irritert siden de ikke gidder svare meg:evil:.
    Ikke det at jeg "forlanger" avslag,eller samme pris som pc-Expres,men i det minste et svar JA eller NEI.
    Det jeg har inntrykk av nå er at de bare kjører gjennom ordren,de tror vel ikke jeg gidder returnere.

Jeg må si meg skuffa over Amentio på denne fronten,har hørt en del blandet om de,alt ifra dårlig til veldig bra.

Hadde selvfølgelig håpet min erfaring skulle bli veldig bra,men det ser dessverre ikke slik ut.

Mvh Helge.

Medlem siden
    Sep 2005
    Poster
    102
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Amentio har nå ryddet opp,terningkast 6

Heisann.

Må bare bøye meg i støvet for amentio,som nå har vist en glimrende service .

I dag ca kl halv to ringte en svært så hyggelig kar,Erik, til meg ifra amentio.

Han sa han beklaget den sene mail responsen,som hadde sin grunn i at de hadde det svært så travelt for tiden.

Men kunne som plaster på såret gi meg samme pris som pc-Express,det er service det.

Om det nå viser seg at jeg også får tv`n om ikke så altfor mange dagene,ja da har jeg funnet en ny favoritt web butikk.

Så min totale erfaring med Amentio så langt (sett bort ifra mail respons)har status veldig bra,all honør til amentio som nå har vist seg veldig hyggelige og lette å ha med å gjøre.

Kommer med en oppdatering når jeg har fått tv`n.

Mvh En veldig fornøyd Amentio kunde

Intermediate Audiomur sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2005
    Poster
    2,205
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

ViewMaster, en seriøs bruktselger?

Hei!

Jeg ser i en annen tråd at du skal selge et adeo greyvision 220 til 3000,- + frakt.

Jeg så akkurat en annonse et annet sted at et strøkent 220 ble solgt for 2000,- ink. frakt.

Da får vel jeg det for samme pris av deg?

Newcomer tendenfan sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2003
    Poster
    89
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Nå skriver du jo ikke i tråden hva du betaler for tv'n, men Amentio solgte denne for 15800 for ei uke siden, etter det satt de den opp 2-3 ganger, så da har de nok litt å gå på.

Min erfaring er at det av og til tar litt tid å få svar på mail, men på telefon har jeg blitt kjapt ekspedert av hyggelige personer som er veldig behjelpelige

Medlem siden
    Sep 2005
    Poster
    102
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Audiomur,ka du trur ? hehe

Hehe jo jo,det er jo lovt å prøve seg,men hva andre selger sitt brukte utstyr for får gå på deres regning.

Men må ærlig innrømme at jeg kanskje har litt høye forventninger til hva jeg kan få igjen for div brukt utstyr.
    Men syns jo at 2000 var uhyre billig da,syns 3000 er en fornuftig pris jeg,koster jo 5000 nå.
    Men kan drøye til halv pris,som skulle tilsi 2500,pluss frakt :-D

Mvh Helge

Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2007
    Poster
    20
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg har ganske lik erfaring med Amentio, vanskelig å gå tak i på telefon og svarer ikke på mail.

Leveringsdatoen for F71 blir stadig utstatt, skulle vært her 27.02, så 3.03 og nå 6.03, men det er vanskelig å få svar fra Amentio om dette blir siste utsettelsen eller ikke...

ViewMaster: Er du fornøyd med TVen?

Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2007
    Poster
    10
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg har en bestilling inne hos de på en Samsung LE40M71. Den ble bestilt 14. feb men levering er utsatt en rekke ganger og nå er det 8. mars de opplyser som ETA. Det som forundrer meg er at hvis en går inn på nettbutikken deres så har de 18 stk av den samme TV'en på lager. Prisen ligger drøye 2500 over det som jeg skal betale, så jeg har en mistanke om at de driver med ren spekulasjon. Dette er en TV som er etterspurt for tiden og jeg tror de vil selge de 18 de har så dyrt som mulig og at de driter i oss som står på venteliste.

Til alt overmål så trekte de kjøpesummen fra kortet mitt samme dag som jeg la inn bestillingen, dette til tross for at de viste de ikke ville levere den med det første. Seriøse nettbutikker trekker beløpet når varen er klar til utsendelse. Jeg har fått en dårlig følelse for Amentio.
    Har i kveld sendt de klagemail og venter i spenning på hvilken forklaring de har.

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •