Revyfestival 07

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 4 av 4
    Expert pahf sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2005
    Poster
    5,908
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Revyfestival 07

Dette er litt på kanten, men velger å informere dere likevel.

Det er nå på tide med nok en Revyfestival på Høylandet i nord-trøndelag.
    Når det gjelder revybasert underholdning og humor er dette et garantert høydepunkt.
    Har vært der de siste 3 ganger å det er fulltreffer hver gang.

Ikke nok med morsomme forestillinger, så vil du garantert treffe utrolig mye folk som alle har det til felles at de er der for å ha det morro å ta en 'tynn' en under koselige omstendigheter.
    Når det gjelder celebrities er det vel ikke stort, Tor Erling Staff er vel der såvidt jeg husker +noen fler som regnes som eksentriske.

Norsk Revyfestival, Høylandet

Dette kan anbefales, skriv gjerne inn hvis dere har tenkt dere dit. Hadde vært morro å møtt flere AV interesserte.

Newcomer bulle17 sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2006
    Poster
    232
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av pahf
    Dette er litt på kanten, men velger å informere dere likevel.

Det er nå på tide med nok en Revyfestival på Høylandet i nord-trøndelag.
    Når det gjelder revybasert underholdning og humor er dette et garantert høydepunkt.
    Har vært der de siste 3 ganger å det er fulltreffer hver gang.

Ikke nok med morsomme forestillinger, så vil du garantert treffe utrolig mye folk som alle har det til felles at de er der for å ha det morro å ta en 'tynn' en under koselige omstendigheter.
    Når det gjelder celebrities er det vel ikke stort, Tor Erling Staff er vel der såvidt jeg husker +noen fler som regnes som eksentriske.

Norsk Revyfestival, Høylandet

Dette kan anbefales, skriv gjerne inn hvis dere har tenkt dere dit. Hadde vært morro å møtt flere AV interesserte.
    Har en tendens til å havne på festivalen, men sjelden planlegges det mer enn en time i forvegen. Stor stas og stemning, kan skrive under på det, selv om revy som fenomen er en nokså stusselig uttrykksform...=

Expert pahf sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2005
    Poster
    5,908
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Det høres bra ut, jeg er i motsetning til deg i full planlegging fra siste festival avsluttes til vi er ferdige

Ingenting blir lagt igjen til tilfeldigheten, har lært av det engang før. For en må faktisk spise i løpet av 4 dager fant jeg ut en av de første gangene jeg var der

Newcomer bulle17 sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2006
    Poster
    232
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Riktig det. Enkelte ganger finner man ut at mor faktisk hadde et poeng for 15 år siden, når hun maste om at "du må ha mat"...

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •