Min Hjemmekino og produktbilder

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 2 av 2
    Intermediate magnuswb sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2006
    Poster
    1,695
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Min Hjemmekino og produktbilder

Vil bare ta opp en ting som "really grinds my gears", som peter griffin så fint sier, og det er bruken av produkt bilder (altså bilder fra produsentenes nettsider som du ikke har tatt selv osv) på Min Hjemmekino sidene. Det er enkelte profiler som har opptil titalls bilder med ikke-egne produktbilder. Jeg mener dette burde skjerpes inn og det burde heller vært et krav om å ha bilder som du har tatt selv.

Hva med godkjenning av mod/adm før de legges ut på nett? Eller noe lignende. Det er vel snakk om copyrights/rettigheter her og...

Jeg hadde noen selv, men fjernet dem da jeg fant det upassende. Det burde heller være kun mulig å legge ut ikke-egne i min hjemmekino TRÅDene der det kan diskuteres...

Eller er dette helt på jordet?

Intermediate gonigogo sin avatar
    Medlem siden
    Jun 2005
    Poster
    2,253
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Skjønner hva du mener!
    Det burde kanskje være en begrensning på antall produsent-bilder e.l. Mange bruker vel disse bildene fordi de vil vel fremstille sin kino på best mulig måte? Er jo ikke alle her på forumet som besitter Akto's fotokunnskaper, så å lese hans guide på feltet burde kanskje være en god start for mange http://avforum.no/forum/generelle-gu...jemmekino.html

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •