-Å sitte og vente på noe man har bestillt...

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 7 av 7
    Intermediate John P. sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2004
    Poster
    1,753
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

-Å sitte og vente på noe man har bestillt...

Fy flate som det suger, mann. :?

Jeg har i hvert fall elendig erfaring (fra før - dette er en "ny omgang").

"Ja, da har vi en avtale; vi kommer mellom klokka 17:00 og 20:00 på Tirsdag".

Så sitter man der da, og kan jo ikke forlate leiligheten, og nærmest tør man ikke å gå på do, sånn i tilfelle de skulle dukke opp akkurat da.

Og klokka går.

Så blir klokka 20:00, og man ringer inn for å spørre hvor de blir av.

"Nei, jeg kan ikke se at du står på lista her, jeg. Du skal få nummeret til bilen, så kan du ringe dem." - - "Nei, vi har deg ikke på lista vår i dag."

Så ringer man butikken igjen, og treffer noen andre.

"Oj, her er det nok skjedd en misforståelse, for du er satt opp på Torsdag mellom 17:00 og 20:00."

"OK - men da kan jeg ikke, så da må jeg få en ny tid."

"Ja, da setter jeg deg opp på Fredag mellom klokka 10:00 og 13:00."

"Ja, greit, det passer fint for da har jeg fri (jobber skift)".

Så kommer dagen idag da. Må jo stå opp litt tidligere enn jeg ellers hadde gjort når jeg har fri, i tilfelle de skulle dukke opp klokka 10:00. Men har det noen gang skjedd noen? Kan jeg aldri tenke meg.

Nå er klokka 12:50, og ingen bil i sikte...

Så da blir det å sitte her 'i fengsel' litt til da. Får ikke gått i butikken eller på do - må bare stirre nervøst ut av vinduet fra tid til annen.

Jeg ringte til og med tidligere i dag bare for å få bekreftet at de kommer i dag. Joda, jeg var satt opp i dag, ja. Men klokkeslettet glemte jeg å spørre om...

-Det er klart - - avtalen var at de skulle komme før 13:00. Men når "avtalen" antagelig er en gul PostIt-lapp klistret til et skittent kjøleskap på pauserommet i utkjøringskontoret til butikken, da er det ikke mye verdt.

Hva har skjedd med "en avtale er en avtale" egentlig? Kan man bare ta fart og drite i det eller? Finnes det ikke yrkesstolthet igjen i noen lenger?

Dette gjelder forøvrig en møbelbutikk denne gangen, men har gjeldt(?) diverse butikker og håndverkere tidligere.

Medlem siden
    Dec 2004
    Poster
    1,753
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    13:42 - ingen bil.

Medlem siden
    Dec 2004
    Poster
    1,753
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Ja ja - nå ringte de fra bilen og sa de var forsinket da, og var i hvert fall blide og hyggelige - så jeg får trekke tilbake de verste hatske utfallene. Men kjipt å sitte å vente - sånn generellt.

Intermediate eyvind sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2004
    Sted
    Kongens by
    Poster
    1,271
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg forventer at det ringer på døra i det jeg trykker på "kjøp"/"Legg til i handlekurv". Hater å vente på ting som er kjøpt og betalt.
    Marrantz AV7005|Linn C5100|Oppo93|Dynaudio Contour 1.4s|Dynaudio Focus Center|MA Silver RXFX|SVS PC12|Optoma HD33|Projecta 86"

Intermediate
    Medlem siden
    Sep 2004
    Poster
    596
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg venter ikke på vare levert på døra, men på at den skal komme på postkontoret. Ikke nok med at Netthandelen brukte flere dager på å registrere betalingen samt å få den sendt avgårde (3-4 dager :s ), så tar det jammen 4 dager med Posten fra Oslo til Fauske, + 1 dag nedover til Mosjøen igjen
    Jeg blir GAAAAAL!!!

Intermediate Kjeksen sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2005
    Poster
    760
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg bestilte noe greier fra et firma i Fredrikstad engang. Det tok faktisk litt tid, for tingen måtte sendes fra Fredrikstad til Sarpsborg, for å så bli sendt tilbake til Fredrikstad. GØY med lame ventetid!

Intermediate
    Medlem siden
    Aug 2006
    Poster
    609
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Opplevde nylig en lignende historie med nexgentel montør for litt siden. Veldig irriternde. Tok fri fra jobb og alt, til ingen nytte.

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •