er det noen "fotball fanatikere her"? - Side 2

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 2 av 3 FørsteFørste 1 2 3 SisteSiste
Viser resultater 21 til 40 av 60
    Intermediate Svantekiller sin avatar
    Medlem siden
    Mar 2006
    Poster
    3,645
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Skal over og se Liverpool på Anfield i neste måned det blir bra!!!

Intermediate fabian sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2004
    Poster
    1,964
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg får vel komme ut av skapet og innrømme at jeg er ganske hektet på fotball! Og det er vel ett lag som gjelder Manchester United.. Spesielt morro med Solskjaer. Han får "aldri" starte, men kommer utpå banen og redder kampen, eller hvertfall scorer. Det varmer hjertet. Etter vi fikk Canal Digital dekoder her i heimen så er det alltid morro å begynne lørdags kvelden med en kamp, eller slutte helgen med det!

Når det kommer til Norge så er det full fest hver gang de spiller, enten drikke for å feire eller for å glemme. Mister aldri troen på at Norge skal komme seg til et mesterskap(en god dag) hehe!

I Norge så har jeg egentlig aldri holdt med noe lag, men har liksom holdt med ROsenborg, litt pga at de har spilt så mye ute i europa osv, og de siste årene da de begynte å få konkuranse så fortsatte jeg å holde med dem, for ville heller at de skulle vinne en de storkjefta VIF folka.. hehe og start,brann og lillestrøm har vel aldri vært tema. Men nå som Stabæk gjør det så bra, eller i sesongslutten, så synes jeg det er veldig morro, siden jeg gikk på Stabekk vgs, og bor i nærområdet!

Vil også legge til at Jeg synes det er morro at John Carew har gjort det bra. Må jo holde med Lyon når de spiller.

I VM i sommer så var det 3 lag jeg hadde troen på. England, Sverige og Nederland. Nederland har jeg alltid likt, pga spillerne og spillestilen. Så de er selvskrevne. Og da Norge ikke er med er det alltid greit å Henge seg på svenskene. England, liker jeg sikkert pga mange av spilleren spiller på United. eller har spilt der.

Intermediate
    Medlem siden
    Feb 2006
    Poster
    604
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Vært èn gang på Old Trafford i VIP-losjen. Var ikke helt den store greia. Men, det som faktisk er noe å tenke over, er at man i VIP-losjen aldri tenker, snakker eller diskuterer fotball. Man er der for å være der.... Dessverre.

Medlem siden
    Mar 2006
    Poster
    3,645
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg er faktisk det motsatte av fabian, jeg ser KUN Liverpool alt annet er ikke interessant. Vm og slikt er litt moro når det drar seg til, men at jeg setter meg ned å ser på feks. Molde- viking eller arsenal- man utd skjer ikke..

Så jeg er kanskje mer Liverpoolfan enn Fotballfan???!

Intermediate fabian sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2004
    Poster
    1,964
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Svantekiller
    Jeg er faktisk det motsatte av fabian, jeg ser KUN Liverpool alt annet er ikke interessant. Vm og slikt er litt moro når det drar seg til, men at jeg setter meg ned å ser på feks. Molde- viking eller arsenal- man utd skjer ikke..

Så jeg er kanskje mer Liverpoolfan enn Fotballfan???!
    Ja det kanskjer sånn, Jeg er vel ganske interessert i sport generelt. Jeg liker å følge med på alt som skjer. Men ser liksom ikke på en tippeliga kamp, med mindre den er utrolig viktig, da holder det å få med seg høydepunktene.

Nå er det ti min til Manu spiller mot aston villa.. det blir morro, selv om man u vinner.. hehe

Men jeg er ganske fasinert av fotball, så selv om jeg Uansett holder med Man U så liker jeg å se på Chelsea spille, samme med barca, for begge de lagene spiller bra fotball. Men jeg er aldri i tvil om hvem jeg holder med!

Nå spiller jo Liverpool, og de leder 3-0 Det er jo morro, fint for Riise sitt lag, de kan ikke gjøre noe med manU på noe som helst vis.. hehe så må jo bare gi dem litt støtte!

Intermediate
    Medlem siden
    May 2006
    Poster
    808
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av fabian
    Ja det kanskjer sånn, Jeg er vel ganske interessert i sport generelt. Jeg liker å følge med på alt som skjer. Men ser liksom ikke på en tippeliga kamp, med mindre den er utrolig viktig, da holder det å få med seg høydepunktene.

Nå er det ti min til Manu spiller mot aston villa.. det blir morro, selv om man u vinner.. hehe

Men jeg er ganske fasinert av fotball, så selv om jeg Uansett holder med Man U så liker jeg å se på Chelsea spille, samme med barca, for begge de lagene spiller bra fotball. Men jeg er aldri i tvil om hvem jeg holder med!

Nå spiller jo Liverpool, og de leder 3-0 Det er jo morro, fint for Riise sitt lag, de kan ikke gjøre noe med manU på noe som helst vis.. hehe så må jo bare gi dem litt støtte!

En Man U fan kan ikke uttale at det er morro at scouser møkka leder 3-0 eller si at det er gøy å se Chelski spille

Medlem siden
    Mar 2006
    Poster
    3,645
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Vil bare si at det er en NYYYDELIG dag for fotball.

Intermediate
    Medlem siden
    May 2006
    Poster
    808
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Mourinho are you listening
    You better keep our trophy glistening
    Cos we'll be back in May to take it away
    Walking in a Fergie wonderland

Intermediate
    Medlem siden
    May 2006
    Poster
    808
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Vil bare si at det er en NYYYDELIG dag for fotball.

Må si meg enig i det...
    Bare at i dag er den største..
    Champions Again

Intermediate santa claus sin avatar
    Medlem siden
    Jul 2005
    Poster
    2,225
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    OOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOHHHHHHHHHHHHHHHHHHHYYYYYYYY YYYYYYYYYEEEEEEEEEEEAAAAAAAAAAAAAAAHHHHHHHHHHHHHHH HHHH!!!!

I går var en NYDELIG dag!!!!

Intermediate
    Medlem siden
    Mar 2005
    Poster
    919
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    united er da det eneste laget vunnet serien har de også allerede gjort ;D

når det gjelder liverpool så er det eneste man kan si: I`dd rather walk alone.

Expert teddytusen sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2005
    Sted
    Nordfjord
    Poster
    8,659
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av finvåg
    united er da det eneste laget vunnet serien har de også allerede gjort ;D

LOL! :-D Priceless!!! For en flott dag! Selv om jeg er syk, så er humøret på topp!!!
    Jeg HATER mobilversjoner av nettsider...

Medlem siden
    Mar 2006
    Poster
    3,645
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg elsker slikt egling mellom supportere

Klart om man er så uheldig at man må lide seg i gjennom "you never walk alone" i 122 DB sunget av folk som har hjertet utenpå så skjønner jeg det godt.

Eller når man samler på 100 vis av folk i karl johan unde CL finalen `05 Så skjønner jeg godt at det er muligheter for sjalusi :twisted: :twisted:

Men for all Grattis til dere Scum supportere!! Liga gullet var fortjent Og om LFC vinner CL nå så kan vel Chel$ki si at de har hatt en suksess full sesong. Men igjen når man "kun" har brukt en halv milliard på spillere så kan man ikke forvente at de skal gjøre det bra i alle ligaer..

Beste fotball vits?? Vel Lampard er hovedmistenkt for inbruddet Hos Liverpool keeper Pepe Reina under semifinalen mot chel$ki. mistanken økes da Lampard ikke kan redgjøre for hvor han var Tirsdag kveld

Intermediate
    Medlem siden
    Mar 2005
    Poster
    919
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg elsker slikt egling mellom supportere

Klart om man er så uheldig at man må lide seg i gjennom "you never walk alone" i 122 DB sunget av folk som har hjertet utenpå så skjønner jeg det godt.

Eller når man samler på 100 vis av folk i karl johan unde CL finalen `05 Så skjønner jeg godt at det er muligheter for sjalusi :twisted: :twisted:

Men for all Grattis til dere Scum supportere!! Liga gullet var fortjent Og om LFC vinner CL nå så kan vel Chel$ki si at de har hatt en suksess full sesong. Men igjen når man "kun" har brukt en halv milliard på spillere så kan man ikke forvente at de skal gjøre det bra i alle ligaer..

Beste fotball vits?? Vel Lampard er hovedmistenkt for inbruddet Hos Liverpool keeper Pepe Reina under semifinalen mot chel$ki. mistanken økes da Lampard ikke kan redgjøre for hvor han var Tirsdag kveld
    scum meg her og scum meg der du ser mei jaggu ut som en :P
    ser egentlig ikke helt hvorfor man skal være sjalu på liverpool, hadde manu eller chelski kunn spilt champions league så hadde det nokk bltitt andre boller, men de er kom faktisk begge til semifinale i CL , 1. og 2. plass i PL, united suverene alle så klart og hvilke lag er det som er i fa cup finale nå da?? liverpool har ingenting med den kampen å gjøre i vertfall.

Er klart det er lettere for liverpool, å spille i cl når de ikke har noe annet å spille for, mangler bare at de taper finalen, og er litt uheldig de siste kampene så blir det vel kansje ikke cl spill på dem til neste år. Hvem som er best sier jo seg selv, når man ser på poengene i PL

tror forresten chelsea snart kommer til å få en sjikkelig flopp, forhåpentligvis allerede til neste år, men de kan vel ikke akkurat kalle årets sesong for en suksess heller da

Medlem siden
    Mar 2006
    Poster
    3,645
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

tror forresten chelsea snart kommer til å få en sjikkelig flopp, forhåpentligvis allerede til neste år, men de kan vel ikke akkurat kalle årets sesong for en suksess heller da
    Jeg tror også dette. Og mr. Russland kommer til å trekke seg ut, hva skjer da?? hehe..

Vel uansett så har du nok hørt for mye på surrehuet i Chelsea. Liverpool kommer på 3 eller 4 plass ( det er garantert så de klarer ikke å rote bort plassen til neste år...

Og om 3 4 plass i PL er Dårlig så Javel..

Men som sagt det er morsomt, slageren er når jeg guffer opp YNWA på nachspill

Intermediate
    Medlem siden
    Mar 2005
    Poster
    919
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg tror også dette. Og mr. Russland kommer til å trekke seg ut, hva skjer da?? hehe..

Vel uansett så har du nok hørt for mye på surrehuet i Chelsea. Liverpool kommer på 3 eller 4 plass ( det er garantert så de klarer ikke å rote bort plassen til neste år...

Og om 3 4 plass i PL er Dårlig så Javel..

Men som sagt det er morsomt, slageren er når jeg guffer opp YNWA på nachspill
    som sagt idd rather walk allone
    nei såklart er ikke 3 eller 4.plass dårlig men de kunne vært høyere opp hadde de ikke bare konsentrert seg om CL, endel kamper de ville vunnet hadde de ikke spart sine beste spillere. Når de spiller med toppet lag er de bedre og mer stabile en chelsea, så forresten at mr chelski skal trekke seg ut i år 2010, for håpe de går med samme underskuddet da, da begynner de vel å nærme seg konkurs utrolig at det går ann å bruke så mye penger for en lusen andre plass ...

Medlem siden
    Mar 2006
    Poster
    3,645
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    hvis du ser på sesongen så hadde faktisk liverpool "tapt" seriegullet allerede i okt/nov og det var jo nesten før CL var ordentlig i gang. Så når man var i den situasjonen Lfc var i så hadde det vært dumt å satse for fullt på serien i januar når 3 - 4 plass allerede var mer eller mindre i boks...

Når det kommer til pengene i chelsea så har de et stort problem.. Men slik er det bare Både Utd og LFc er jo Amerikanske så det går vel greit

Intermediate
    Medlem siden
    Mar 2005
    Poster
    919
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    [QUOTE=Svantekiller]hvis du ser på sesongen så hadde faktisk liverpool "tapt" seriegullet allerede i okt/nov QUOTE]

imponerende

Intermediate Revox sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2004
    Poster
    4,206
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Var aldri noe spesiellt interessert i fotball før nå i nyere tid, utenom de større kampene (norsk cup finale, lands kamper etc). Andre land sine serier interesserer meg midt i brunøyet men følger med på den norske. Godset for alle penga her i gården.

Intermediate
    Medlem siden
    Mar 2005
    Poster
    919
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Revox
    Var aldri noe spesiellt interessert i fotball før nå i nyere tid, utenom de større kampene (norsk cup finale, lands kamper etc). Andre land sine serier interesserer meg midt i brunøyet men følger med på den norske. Godset for alle penga her i gården.
    har det faktisk litt omvent her, synes stort sett norsk fotball er ganske så kjedelig å se på, men jubler jo av og til når glimt og tromsø vinner

så er det vel obligatorisk å håpe på norske lag i europacupene.

Side 2 av 3 FørsteFørste 1 2 3 SisteSiste

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •