Hjemmekinomiljø i Bergen. Ny demokveld? - Side 5

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 5 av 21 FørsteFørste 1 2 3 4 5 6 7 8 9 15 ... SisteSiste
Viser resultater 81 til 100 av 417
    Intermediate Frodo_ sin avatar
    Medlem siden
    Jul 2005
    Poster
    955
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Skulle gjerne komt, men har allerede lagt planer for denne helgen...

Intermediate Mori sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2005
    Poster
    2,713
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Tormy
    Mori (kan kjøre? Ser at CFD etterlyser noen å haike med fra Bergen sentrum)
    Jeg kan kjøre ja... (Så slipper jeg å kjøre meg vill alene )

Intermediate CFD sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2004
    Poster
    1,054
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Høres bra ut mori. Da har vi en deal. Nå er det en stund siden jeg har vært på osterøy ,men somregel så er det ikke så vanskelig å finne fram der på øyen.

Vi må få med labbetuss også. Jeg og labbe tenkte oss ut på byen på fredag ,men kanskje vi kan gjøre dette også? Skal gi han en pling over MSN

Er det noen som har lyst å bli med ut på Pubrunde i Bergen på Fredag er det bare å si ifra. Blir nok endel avsnakk der også

Newcomer
    Medlem siden
    Apr 2004
    Poster
    143
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Demo/filmkveld på Osterøy

Da ser det ut til at ihvertfall 2 modige sjeler våger seg ut på bondelandet :-)

Mori
    CFD
    Labbetuss?

Jeg sender PM en eller annen gang i dag med veibeskrivelse, tlf.nr. osv.

Desverre kan jeg ikke være med på pubrunde i kveld for det gjenstår fortsatt litt arbeid i kinoen, og madammen begynner å lure på hva i allverden jeg har gjort på i kjelleren hver eneste kveld denne uken. Tror derfor det blir litt rydding og vask etterfulgt av en god film.
    Dersom noen har gode tips til OK HTPC evt. har mulighet til demo av htpc med HD materiale hjemme hos meg så bare gi en lyd, jeg har som mål å få på plass filserver snart og da er streaming til kinoen ikke langt unna.

Vi snakkes!

Newcomer Audifil sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2005
    Poster
    33
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hei, bra tiltak dette.. Kan ikke møte på treff i morgen da jeg skal til Fusa i helgen..

A: Har hjemmekino, men ikke profil enda.
    B: Straume på Sotra
    c: 1977

Medlem siden
    Oct 2004
    Poster
    1,054
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Har akkurat kommet hjem fra en bytur med labbetuss.. Eller vi satt her inne med radioshack og tunet og pratet drit. Han er usikker om han kommer. Skal ta kontakt med meg hviset blir noe..

Litt synd.. når vi gikk på byen så var vi (jeg iallefall) på god vei nedover. Uansett.. kanskje han kommer , kanskje ikke. Satn. hvorfor skal øl være så godt? Merker hodeverket begynner å komme sånn i det sakte.

Uansett.. jeg har ingen planer og kommer imorgen. Når begynte forestem pubene i bergen å være opent til4 ?

PS: Jeg har bodd ikke så langt fra osterøybroen (trengereid) i 4år og en god stund i Ytre arna så bondelandet er ikke noe nytt for meg. Lenge siden jeg har vært over broen.. ikke så mye som skjer på osterøy..

Medlem siden
    Oct 2004
    Poster
    1,054
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Skuffende med respons på denne tråden. Jeg tror nesten at bergensfolk ikke helt følger med på denne tråden. Jeg og Frode (husker ikke nicket) har akkurat vært ute hos Tormy og sett på endel demoklipp , hørt på musikk og snakket om endel forskjellige ting som skal innteresere en som liker musikk..

Må takke Tormy (og ikke minst hans kone) for god servering og et hyggelig opphold. Det er nok ikke så mange som kan ha demokvelder helt fram til 1:30 på en lørdag

Jeg foreslår en demokveld hos en annen person. Som gjerne bor litt mer sentralt.. Jeg foreslår labbetuss , var iallefall masse morro forrige gang jeg var å hørte anlegget hans. Men nå er det kanskje best å spørre han først?

Medlem siden
    Dec 2005
    Poster
    2,713
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av CFD
    Skuffende med respons på denne tråden. Jeg tror nesten at bergensfolk ikke helt følger med på denne tråden. Jeg og Frode (husker ikke nicket) har akkurat vært ute hos Tormy og sett på endel demoklipp , hørt på musikk og snakket om endel forskjellige ting som skal innteresere en som liker musikk..

Må takke Tormy (og ikke minst hans kone) for god servering og et hyggelig opphold. Det er nok ikke så mange som kan ha demokvelder helt fram til 1:30 på en lørdag

Jeg foreslår en demokveld hos en annen person. Som gjerne bor litt mer sentralt.. Jeg foreslår labbetuss , var iallefall masse morro forrige gang jeg var å hørte anlegget hans. Men nå er det kanskje best å spørre han først?
    Stemmer i jeg. Var en meget hyggelig kveld hos Tormy. Tiden fløy og vi fikk servert endel demoklipp og hørt god musikk.
    Takk så mye for hyggelig kveld både Tormy & CFD. Nå venter sengen, og jobb i morgen :-?

Intermediate
    Medlem siden
    Nov 2004
    Poster
    2,793
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hei!

Takk for en meget hyggelig kveld hos deg på fredag cfd! Det var veldig artig!

Beklager at jeg ikke hatt kommet med konkrete svar her og at jeg ikke fikk tatt tlf idag, tlf har ligget i sekken i hele dag! Jeg mener jeg svarte deg på pm Tormy (?), beklager om du ikke har mottatt denne, eller om det er jeg som slurver! Høres ut som at dere har hatt en koselig kveld! Passet dårlig i går siden var mye å gjøre her hjemme, og i tillegg jobb nå tidlig på søndag

Hvilke klipp og hva slags musikk hørte dere på da? Kjekt å høre evt inntrykk og hva dere testet! :-D

Apropos respons på tråd; er bare for folk å gi gass med skrivingen og evt aktiviteter! Sku nesten sett om vi fikk til organisert lytterunde i butikkene i bergen, men vi får se det an!

Intermediate Xinhua sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2006
    Poster
    1,103
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sånne demokvelder hørest bra ut det. Eg er nok sikkert med neste gang.

Medlem siden
    Oct 2004
    Poster
    1,054
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Labbetuss
    Hei!

Takk for en meget hyggelig kveld hos deg på fredag cfd! Det var veldig artig!

Apropos respons på tråd; er bare for folk å gi gass med skrivingen og evt aktiviteter! Sku nesten sett om vi fikk til organisert lytterunde i butikkene i bergen, men vi får se det an!
    Det var artig å få besøk Kai.. Med samtaleemner om alt fra Thorium til spanske hus til tweaking og tuning av høytalere..

Om dette er rette stedet å legge anmeldelser er jeg ikke enig i ,men til all respekt for hva Tormy har ordnet seg ute på Osterøy. Et veldig fint rom med mange smarte løsninger (geniale gardiner). Samt noen kinostoler som virker mer komfortable enn de som faktisk finner i de fleste kinoer (som jeg kan huske)

Lytterunde ja.. Sålenge vi starter på hifiklubben så Greit med hifiklubben 100meter fra utgangsdøren

Newcomer paddo sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2005
    Poster
    193
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    er lett med på en lytterunde i bergen er heller ikke noen problem og starte på hifi-klubben:wink:

Newcomer
    Medlem siden
    Jul 2006
    Poster
    23
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    1) signatur
    2) Åsane
    3)85

Newcomer
    Medlem siden
    Apr 2004
    Poster
    143
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Oppsummering etter treff

Heisann!

Ser at labbetuss etterlyser info om testmateriale osv.
    Jeg skal sette meg ned og skrive noe, trolig i kveld. Var heller opptatt i går med morsdager (min kone, min mor og min bestemor) og var trøtt da det ikke er bare-bare å stupe i seng rundt kl.02 og stå opp igjen rundt 07 med lys våkne unger...

Hovedkonklusjonen er uansett klar: DET VAR MORO!

Dersom lykken står meg bi får jeg tatt noen nye bilder også, og oppretter en tråd for min kino under "Hvilket utstyr har AV...."-tråden.

Altså, den som venter får se...men drøyer det så er et litterært spark bak på sin plass :-)

Intermediate
    Medlem siden
    Aug 2006
    Poster
    609
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

DVD Shootout

Jeg var på en liten sammenkomst hos Bigtor for å vise ham den nye Epson tw700 prosjektoren i slutten av forrige uke. Det var en gøy opplevelse med hans Magnat subber som virkelig sparket ifra.

Barabas hadde med seg sin silvercrest LIDL dvd spiller, og det virket som om den var bedre en min Oppo, som jeg ikke hadde med. Vi tenkte derfor å ha en liten DVD Shootout på torsdag kl 19:00.

Det blir jo samtidig demo på Epson tw-700 og xtz sub for dem som er inntressert. Jeg har ikke lerret, og resten av anlegget er ikke noe å skryte av, men det virker.

Jeg kan ikke ha ubegrenset antall hos meg, men en fire-fem skulle gå greit. Har du en DVD spiller av kurant merke, så kan du jo ta den med til testen. Kunne godt tenkt meg å se en Denon. Helst med HDMI eller DVI.

Dersom noen har demo materiale for testing eller forslag til dette, så syng ut.

Hvem har lyst å være med på torsdag 15/2 kl 19:00?

Medlem siden
    Dec 2005
    Poster
    2,713
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Søren ta, hadde vært gøy det, absolutt. Men dagen passer dessverre ikke for meg.

Hiv dere på folkens

Intermediate
    Medlem siden
    Nov 2004
    Poster
    2,793
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hei!

Har desverre ikke anledning jeg heller, avtalte i helgen at jeg, min bror og en kamerat skulle finne på noe (self. på torsdagen), svarte og da! Melder meg gjerne på en gang nr 2 hvis det blir aktuelt

Newcomer
    Medlem siden
    May 2005
    Poster
    18
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg kommer gjerne en tur

Medlem siden
    Oct 2004
    Poster
    1,054
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg også! Jeg trenger bare å vite en adresse. Jeg tar med den samme CDplaten som jeg tok med opp til Jozho med endel deilig musikk. Av DVDplater er det desverre veldig lite.

AV utstyr må jeg desverre si at alt utstyret mitt ligger foreløpig på Østlandet , så jeg har lite å bidra med. Har labbetuss sin radioshack her hvis det skulle være innteressant. Samt noen Grado SR125 og Grado RA1 (som begge er til salgs). Kan sikkert prøve å prakke dem på noen der oppe.

Intermediate
    Medlem siden
    Aug 2006
    Poster
    609
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Påmelding til i kveld: