Dårlig kundebehandling

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 1 av 2 1 2 SisteSiste
Viser resultater 1 til 20 av 27
    Newcomer
    Medlem siden
    Sep 2003
    Poster
    221
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Dårlig kundebehandling

Var innom Rolfs i Oslo en tur rett før jul for å kikke litt. Jeg og dama gikk rundt og så litt på utstyret som var der. Der har de som kjent high-end utstyret i kjelleren. Jeg spurte en ekspeditør om jeg kunne gå ned å se litt, det skulle gå greit for det var en annen ansatt der nede som prøvde å selge noe utstyr. Da vi gikk ned sto han som var nede og glana på oss hele veien ned trappa. Da vi kom ned spurte han om han kunne hjelpe oss (tonefallet tilsa at han ikke hadde lyst). Jeg sa at vi bare skulle kikke litt. Da ble vi jaga opp igjen med beskjed om at vi ikke kunne det fordi det var så mye dyrt utstyr der :shock:
    Må si det er meget bårlig kundebehandling. Tenk om jeg hadde 50 høvdinger å svi bort på anlegg? De slipper i hvertfall bryet med å ta imot mine penger noen gang.

Administrator Ak sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2002
    Poster
    13,124
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg sa at vi bare skulle kikke litt. Da ble vi jaga opp igjen med beskjed om at vi ikke kunne det fordi det var så mye dyrt utstyr der
    Hææ... Det er det merkligste jeg har hørt :roll: :? Jeg tror jeg hadde blitt ganske irritert ja.

Intermediate Magnera sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2003
    Poster
    927
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Flere som er misfornøyd med kundebehandlingen idag ja.

Newcomer Frink sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2003
    Poster
    205
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Har også vært utsatt for spydige kommentarer fra kjepphøye lærlinger på
    slike butikker. Jeg spør hva noe koster, og han svarer "For mye for deg."

Seriøst, det var hakket før jeg kasta noe etter gnomen, men jeg er ikke voldelig av meg. :evil:
    Jeg så bare dumt på han, rista på hodet à la "tsk tsk tsk" og gikk rett ut av butikken ...

Har i hvert fall aldri besøkt den nevnte butikken etter det, og det er et år eller to siden nå.

Newcomer
    Medlem siden
    Sep 2003
    Poster
    221
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Han jeg "snakka" med var i førtiårene vil jeg tru. Burde vite bedre da. Men var typisk "dette har ikke du råd til" oppførsel.

Intermediate
    Medlem siden
    Aug 2003
    Poster
    2,195
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Var også på Rolfs en gang sammen med en kompis. Vi stod midt i butikken å kikket oss litt rundt. En selger kom litt stresset bort til oss og spurte: "Skal dere kjøpe noe eller kikker dere bare" i en nedlatende tone

Du får ikke akkurat lyst til å kjøpe noe med den åpningsreplikken :roll:

Guru Snickers-is sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2003
    Poster
    11,171
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Det tauet de har øverst i trappa kommer fra samme rull som det tauet som sperrer avdelingen til venstre på Lyric i Oslo :lol:

Newcomer yannz sin avatar
    Medlem siden
    Jun 2003
    Poster
    139
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Han mannen rundt "førti" er vel Rolf sjæl. Self-made-man, 'vett. Får vel noen holdninger da. Som når jeg gikk rundt i butikken med mine Beyerdynamic DT 770, og lette etter passende erstatning (og forklaringen på et lite spørsmål om impedans i dette utstyret) - Alt jeg fikk var shrug og nedlatende svar. Som om jeg ikke viste godt hva jeg ville ha og trengte. :?

(nå skal det legges til at jeg er 20, og ser ikke alltid like våken ut.. :roll: )

Budsjettet mitt var forøvrig ~5k, og jeg ville ha god lyd, heh. Sånt er ikke mye fint. Går ikke dit igjen.

Active uncle sid sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2003
    Poster
    329
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg kommer garantert ikke til å handle hos Rolfs. Har vært innom der flere ganger og bare blitt møtt med nedlatende holdninger. :evil:

Intermediate Soundfre@k sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2003
    Poster
    4,383
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Har bare vært der engang (Hos Rolfs), men da ble jeg da tatt imot meget bra... Sa som det var at jeg var ute etter å kjøpe nye høytalere.. Fikk høre og titte og anbefalinger og villendninger.. Men helt ok, til og med på en lørdag.. Som nevnt i andre tråder: kommer vel an på hvem du møter i skranken...

Kan godt tenke meg at de blir lei alle "freeridere" som egentlig ikke gjør annet enn å bruke deres tid for å lytte på dyrt utstyr... Men når det er sagt så klarer de nok sannsynligvis ikke å skille mellom en som er potensiell kunde og hvem som bare titter og klår..

Derfor skal man selvfølgelig møte ALLE potensielle kunder med respekt osv..

Mvh

Newcomer paal_erik sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2003
    Poster
    87
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Var innom Rolf's for noen uker siden....
    Sa rett ut at jeg bare skulle se/høre på Klipsch høytalere...
    Ble vist inn på lytterommet med Synergy serien som jeg spurte etter.
    Ble vist flere demo filmer.

Fikk helt grei service.
    Skal tilbake å lytte på Reference serien (RF35+RC35+RS35) Så sant de har dette som demo.
    Er hvertfall det jeg kunne tenkt meg. Har heller ikke sjekket prisen.

Men, det er klart hadde jeg fått den mottagelsen, som andre har fått :evil: :evil: :evil:
    Da hadde det blitt min livsoppgave #1 å gjøre livet surt for vedkommende.

Guru Peakman sin avatar
    Medlem siden
    Mar 2003
    Poster
    5,232
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Soundfre@k
    Kan godt tenke meg at de blir lei alle "freeridere" som egentlig ikke gjør annet enn å bruke deres tid for å lytte på dyrt utstyr... Men når det er sagt så klarer de nok sannsynligvis ikke å skille mellom en som er potensiell kunde og hvem som bare titter og klår..

Derfor skal man selvfølgelig møte ALLE potensielle kunder med respekt osv..

Mvh
    Tror nok at butikkansatte har en viss peiling på hvem som skal handle eller bare se. Jeg er selv en som titter mye på utstyr, men jeg svært sjelden ber om hjelp da jeg ikke kan skjønne poenget for butikken å bruke tid på meg hvis jeg ikke skal handle.

Active Hairball sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2003
    Poster
    474
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Har selv jobbet i en multimedia butikk for mange år siden, og man for en vis kjennskap på hvem som titter og hvem som handler. Må si at god service skal man alltid bruke. Men jeg skal SI det at det er mange DRITT kunder som man bare har lyst til å skyte.... da snakker vi ikke om mannen i gata, alt fra personer som ikke snakker norsk(og ikke bosatt i norge), til personer fra verna bedrifter. Man går jo på en måte på akkord hvis man selger, man må tjene lønna så, hvis man ikke selger noe for ikke butikken noe fortjeneste. Og kunder stjeler som bare av det, helt utrolig!!!.... og folk som kjøper, jeg får vel noe rabatt på dette vel, rabatt, rabatt , rabatt, rabatt hele tiden, folk tror butikker tjenere så jævla mye på alt... er ikke så veldig mye fortjenest på alt..

Guru Snickers-is sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2003
    Poster
    11,171
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Hairball
    Har selv jobbet i en multimedia butikk for mange år siden, og man for en vis kjennskap på hvem som titter og hvem som handler. Må si at god service skal man alltid bruke. Men jeg skal SI det at det er mange DRITT kunder som man bare har lyst til å skyte.... da snakker vi ikke om mannen i gata, alt fra personer som ikke snakker norsk(og ikke bosatt i norge), til personer fra verna bedrifter. Man går jo på en måte på akkord hvis man selger, man må tjene lønna så, hvis man ikke selger noe for ikke butikken noe fortjeneste. Og kunder stjeler som bare av det, helt utrolig!!!.... og folk som kjøper, jeg får vel noe rabatt på dette vel, rabatt, rabatt , rabatt, rabatt hele tiden, folk tror butikker tjenere så jævla mye på alt... er ikke så veldig mye fortjenest på alt..
    Hehe, kanskje ikke salgsyrket passet deg helt 100%?

Active uncle sid sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2003
    Poster
    329
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Han jobbet sikkert på Rolfs. :lol:

Medlem siden
    Dec 2003
    Poster
    474
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    salg passer meg ikke helt he he he...... jeg er ganske tålmodig men det finnes grenser... jeg faktisk 3. best på salg av 8 i butikken...

Newcomer
    Medlem siden
    Sep 2003
    Poster
    240
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Har vært innom Rolf`s flere ganger noen ganger er det grei kundebehandling og noen ganger ikke. så jeg bestemmte meg for å handle klipsch høyttalerne mine på seviceavdelingen på kalbakken der var de gereie og gad MYE mere rabatt en hos Rolfs.

Medlem siden
    Dec 2003
    Poster
    474
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    seviceavdelingen er helt KONGE!!! MEGET BRA SERVICE OG KOMPETANSE!!!

Newcomer
    Medlem siden
    Sep 2003
    Poster
    240
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Det var veldig bra service der. Han sa jeg måtte spørre etter han hvis jeg skulle kjøpe mere senere for da skulle jeg få en god pris på det jeg skal kjøpe.

Active Brummund sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2004
    Poster
    353
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hvilket servicesenter på Kalbakken er det snakk om? Noen som har tlfnummer eller lignende? Jeg har tenkt å anskaffe meg RF-35 med mer og er på jakt etter et sted med bra pris og service.

Side 1 av 2 1 2 SisteSiste

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •