Død over Elkjøp - Side 3

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 3 av 3 FørsteFørste 1 2 3
Viser resultater 41 til 45 av 45
  1. #41
    Guru Peakman sin avatar
    Medlem siden
    Mar 2003
    Poster
    5,232
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Jeg har forstått at du aldri skulle klage på tv'n :-) (Vega trodde det)

    Saken er vel ikke meningsløs for ingeniørene som lager PS2.

  2. #42
    Intermediate Vega! sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2003
    Poster
    795
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Sitat Opprinnelig postet av Peakman
    Jeg har forstått at du aldri skulle klage på tv'n :-) (Vega trodde det)

    Saken er vel ikke meningsløs for ingeniørene som lager PS2.

    Kan du gi deg, nå?

    Jeg har da for svingende forstått at Pogwaq aldri skulle klage. Jeg er irritert fordi selgeren ikke kunne gi ham tlf. nr. til importøren.

  3. #43
    Intermediate Oban sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2003
    Poster
    859
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Sitat Opprinnelig postet av Vega!
    Det er aldri kunden som er problemet, skjønn det!
    Og dette mener du seriøst? :shock:

    Jeg har ikke selv noe erfaring å snakke om når det gjelder salg og kundebehandling, men har en kone som jobber i butikk. Der har noen ganger selv sett, og andre ganger blitt fortalt om kunder som oppfører seg helt urimelig.
    Jeg har forlengst innsett at jeg ikke ville passe i en slik jobb, da jeg er redd jeg ville grabbet ufordragelige kunder i nakken og ræva og kastet dem på trynet ut (noe som selvfølgelig ikke er akseptabelt).
    Jeg liker godt holdningene Peakman og Lygren viser i denne tråden, og mener at det er svært viktig at begge parter utviser respekt og velvilje ved en handel.
    Disse problemkundene, som f.eks. den konstruerte Vega/selger-dialogen Peakman refererte til, er heldigvis sjeldne, men de finnes. Og her er faktisk kunden problemet.

    Og jeg ville sett deg, Vega, i selgerens rolle mot en slik person. :wink:

  4. #44
    Guru Peakman sin avatar
    Medlem siden
    Mar 2003
    Poster
    5,232
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Sitat Opprinnelig postet av Vega!
    Sitat Opprinnelig postet av Peakman
    Jeg har forstått at du aldri skulle klage på tv'n :-) (Vega trodde det)

    Saken er vel ikke meningsløs for ingeniørene som lager PS2.

    Kan du gi deg, nå?

    Jeg har da for svingende forstått at Pogwaq aldri skulle klage. Jeg er irritert fordi selgeren ikke kunne gi ham tlf. nr. til importøren.
    Hva er det med deg?

    Sitat fra deg:
    Når Pogwaq prøver å forklare problemet han har med en TV kjøpt i oktober 03, skal ikke selgeren be kunden om å finne ut av problemet selv, for så å gjemme seg på lageret.
    Og du mener fortsatt at du har skjønt at han aldri skulle klage på TV?. Poqwaq hadde aldri problemer med TV (det var sikkert ikke nevnt til selgeren engang). Den fungerer perfekt!!! Slutt nå å gjør Poqwaq sitt problem til en diskusjon mellom meg og deg. La oss heller håpe på at PS3 ikke har den samme svakheten.

  5. #45
    Grunnlegger lygren sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2002
    Poster
    14,968
    Takk & like
    Blogginnlegg
    27
    Nevnt
    18 post(er)
    AVtorget feedback
    1
    (100.00% positive tilbakemeldinger)
    Hei folkens! La oss prøve å være venner, OK? Vær heller enige om at dere er uenige!

Side 3 av 3 FørsteFørste 1 2 3

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

  • Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •