Nytt armabåndsur. Hvilket merke? - Side 3

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 3 av 3 FørsteFørste 1 2 3
Viser resultater 41 til 43 av 43
    Intermediate
    Medlem siden
    Sep 2004
    Poster
    596
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Sitat Opprinnelig postet av hunted
    Kjøpt klokke?
    Nei... "fornuften" tok overhånd, og kjøpte meg en forsterker i stedet... ops:

Intermediate CFD sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2004
    Poster
    1,054
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Siden du har kjøpt forsterker istedet så kan jeg komme med et tips om en klokke som er rimelig og etter min smak så er den også ganske fin.

Dette er min klokke vanligvis: Betalte 63dollar for den i Dubai , noe som jeg fant ut var meget rimelig når jeg sjekket priser her i Norge.
    http://i13.photobucket.com/albums/a2...se/casio-1.jpg

Dette er arbeidsklokka. Etter min mening en meget god arbeidsklokke. Har prøvd flere andre arbeidsklokker ,men jo mindre den stikker ut jo mindre sjans er det for at noe hekter seg fast i den. Kjøpt for 17euro på Schiphol i amsterdam.

Vil nå si at jeg har fått veldig mye klokke for pengene iallefall
    http://i13.photobucket.com/albums/a2...asiojobb-1.jpg

Intermediate nf sin avatar
    Medlem siden
    Mar 2004
    Poster
    542
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Atlantic Watches har noen ganske prisgunstige modeller om man er interessert i mekaniske urverk med automatisk opptrekk. (Men de har quartz modeller også). ETA 2824 er ellers stikkord man kan søke etter (sveitsisk kvalitetsurverk som brukes i ur fra ca 2000,- og oppover). Nye kan fås til ca halv veil pris på ebay.de - men dessverre mange "fake" også der etterhvert... (kinesere produserer spesielt mange tykke mekaniske urverk og disse importeres for en slikk og ingenting og selges videre under diverse "merkenavn" du kun finner på Ebay...)

Er det et tynt mekanisk urverk (2824 eller tynnere) er sjansen for at det er ekte større - eller ihvertfall teknisk bedre... hvis det ikke er satt inn quartz og batteri da...

Side 3 av 3 FørsteFørste 1 2 3

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •