Problemer med mobiltelefoner...

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0

Vis meningsmålingsresultat:

Velgere
0. Du kan ikke stemme i denne meningsmålingen
  • 0 0%
Viser resultater 1 til 2 av 2
    Intermediate Soundfre@k sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2003
    Poster
    4,383
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Problemer med mobiltelefoner...

Hei alle,

Først vil jeg gjerne ønske alle en riktig god jul.

Så vil jeg gjerne høre om andre har blitt beskyldt for å ha sølt vann/veske på telefonen og dermed blitt nektet reklamasjon på telefonen?

I vårt tilfelle (ikke min telefon, men jeg forsøker å bistå) så hadde hun telefonen i under en måned før den viste at headset var tilkoblet hele tiden, selv om den ikke var det. Grei reklamasjon tenkte vi, Nokia fikser dette. Joda, først ble den sendt inn, og som alltid blir den først software oppgradert (men tydeligvis ikke testet) og sendt tilbake til brukeren. Hun tok startet den opp i bilen og så med en gang at den fortsatt ikke fungerte. Dermed leverte hun den inn en gang til. Denne gangen påsto Nokia at det var sølt veske, spant en historie om hvordan dette hadde kommet ned i kretskortet etc.

Vi mener på vår side at telefonen ikke er utsatt for noe veske av noe slag og at dermed må være en produksjonsfeil på telefonen. Vi har sent saken til forbrukerrådet, men de er uten myndigheter og tar ingen avgjørelser. Spørsmålet (som sikkert Nokia også gambler på) er om det er verdt å krangle så mye om dette. Tenkte vi skulle skrive (enda) et brev og nekte for at det er blitt sølt vann på telefonen. Den har jo knapt blitt brukt!

Jeg for min del har mistet lysten på alt som heter Nokia. De fleste av mine telefoner måtte til reperasjon og jeg begynner å bli skikkelig lei av å være betatester for produkter som koster 3-5k og varer 1 år. Når man i tillegg blir behandlet som svindler blir jeg forbannet.

Jeg har satt opp en liten uhøytidlig spørreundersøkelse og vil bli glad for innspill. PS jeg tillot flere valg, men begrens gjerne til to alternativer (en av de to siste og en blant de fem første).

Mvh

Intermediate AndreasLie sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2005
    Poster
    1,063
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    jeg har også hatt en del problemer med mobiler, men aldri med nokia telefonene mine, bare med de fra sony ericsson. T610i, T65, og K700i fikk problemer med joysticken og måtte til service. Fikk også en T610i som ikke kameraet funka på også. Alt ble reparert på garanti med engang. n80 som jeg har nå tulla litt, men den oppgraderte jeg software på selv og da funka den helt fint igjen. av de 10 mobilene jeg har hatt er det altså bare sony ericsson tlf'ene som det har vært noe feil med.

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •