Nølte litt på hvor jeg skulle poste denne tråden, kunne jo vært artig med en forhandlertest-side? Den generelle Test-siden er vel mer produkttest?

Uansett, alle detaljene kommer etterhvert men saken er som følger: Har handlet hos en stor og kjent nettbutikk, handlet produkt X ifjor sommer og nå fungerer det ikke. Sendt reklamasjonsmelding (forespørsel om retur) igår kveld 17. des med detaljert feilbeskrivelse. Siden det er jul snart kan jeg bruke litt godvilje i første omgang. Forhandleren har min mailadresse i profil/returskjema, samt hjemmetelefon og mobiltelefon. For å snu litt på flisa så er det nå opp til forhandleren om dette blir god eller dårlig reklame...

Oppdateres fortløpende:

17.12.06 kl 20:00 Feilmelding/reklamasjon og forespørsel om retur sendt

18.12.06 kl 18:05 Ingenting hørt

18.12.06 kl 20:00 Oppdaget at ingen retur er registrert til tross for "Din returforespørsel er sendt
og vil bli besvart så raskt som mulig. Det vil bli sendt en e-post tilbake til deg om status på denne returen."

Feil på nettside/skjema? Sender epost direkte til forhandler...

18.12.06 kl 20:16 JIPPI - har endelig fått tildelt saksnr etter å ha forsøkt å benytte online
returskjema 2 ganger og purret pr mail. Minnes plutselig det kinesiske ordtaket om at
"Selv den lengste turen starter med det første steget"