Aksjon play og merking på pakkene - Side 2

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 2 av 2 FørsteFørste 1 2
Viser resultater 21 til 34 av 34
  1. #21
    Intermediate hamtor sin avatar
    Medlem siden
    Mar 2003
    Poster
    621
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Mail sendt

  2. #22
    Intermediate rojohan sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2003
    Poster
    1,906
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    11 stk. til no (viss ikkje det er noen som har sendt og ikkje sagt fra da :?: ), ta ein kopi,bytt navn og send sjølv om du ikkje bryr deg. Ikkje så masse å be om det :roll:

  3. #23
    Intermediate Magnera sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2003
    Poster
    927
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Har ikke brukt play før jeg leste om det her, men nå har jeg bestilt seks dvder. Så da skal jeg ta å sende en mail til de jeg å!

  4. #24
    Newcomer water sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2004
    Poster
    246
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    har noen fått svar?

    :water

  5. #25
    Newcomer paal_erik sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2003
    Poster
    87
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Fikk svar idag, sendte igår til Play.....
    De er ihvertfall raske til å svare fra Play.

    Svar:Hi there

    Thank you for your email.

    You should not have incurred these customs charges. Please could you fax or email us with the receipt for these charges including the original invoice for the order. We will then refund the full amount back to your card.

    Fax: +44 (0)1534 631 580
    Email: info@play.com (Please indicate "Customs Charges" in the subject line)

    Please accept our apologies for any inconvenience caused to you in this matter, and thank you for your patience and valued custom.

    Kind regards

    Play

  6. #26
    Active uncle sid sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2003
    Poster
    329
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Det er i alle fall god service hos play. Jeg etterlyste en dvd og fikk svar i dag.
    Hi there

    Thank you for your email.

    We are sorry to hear that you have not yet received your order. A replacement has been ordered for you and will be dispatched as soon as possible. You have been charged for the original order but not the replacement.

    Should you receive the missing order in the future please contact our Customer Service Department on 0845 800 1020 to obtain authorisation to return the item.

    Please accept our apologies for any inconvenience caused to you in this matter, and thank you for your patience and valued custom.

    Kind regards

    Play
    Det kansskje hjelper at jeg har kjøpt 48 filmed fra dem siden 19.11.2003

  7. #27
    Intermediate magking sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2003
    Poster
    610
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Fikk svar idag:

    "Hi there,

    Thankyou for your email.

    We have put your suggestion forward to the relevant department. They will investigate into this idea and will add the request to the website if we decide to do it.

    We hope this is of help.


    Kind regards

    Play"

  8. #28
    Intermediate rojohan sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2003
    Poster
    1,906
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Ja la oss håpe det skjer noko

  9. #29
    Expert jfinneru sin avatar
    Medlem siden
    Jul 2003
    Poster
    5,983
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    paal-erik skrev:
    Fikk svar idag, sendte igår til Play.....
    De er ihvertfall raske til å svare fra Play.

    Svar:Hi there

    Thank you for your email.

    You should not have incurred these customs charges. Please could you fax or email us with the receipt for these charges including the original invoice for the order. We will then refund the full amount back to your card.

    Fax: +44 (0)1534 631 580
    Email: info@play.com (Please indicate "Customs Charges" in the subject line)

    Please accept our apologies for any inconvenience caused to you in this matter, and thank you for your patience and valued custom.

    Kind regards

    Play
    kan du informere oss litt hva du skrev til play?
    Videokalibrerer
    AV-tekniker
    Crestronprogrammerer
    AMX Programmerer
    Freelance AV-journalist

    afinner@online.no

  10. #30
    Newcomer
    Medlem siden
    Aug 2003
    Poster
    211
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Der finnes alltid plasser som selger en film for under 200 kr, og en MÅ vell ikkje kjøpe filmen med en gang den kjem ut vell. Har en is i magen et havlt år så er jo filmen garantert under 200 kr.

    Både cd-wow.co.uk og dvdsoon.com er jo veldig ofte billigere enn play.com. Bruker en www.happyhunter.com så finner en jo ut at play.com skjelden er billigere enn de andre.

    Og det tar veldig lite tid å sjekke prisene hos de ulike selskapene når en har slike sider som happyh...og dvdpricech.

  11. #31
    Newcomer paal_erik sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2003
    Poster
    87
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    jfinneru......

    Jeg tok en kjapp løsning ops:
    Kopierte mailen til magking. Det er den jeg sendte.

  12. #32
    Expert jfinneru sin avatar
    Medlem siden
    Jul 2003
    Poster
    5,983
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    You should not have incurred these customs charges. Please could you fax or email us with the receipt for these charges including the original invoice for the order. We will then refund the full amount back to your card.
    dette var grunnen til at jeg lurte. fikk du igjen betalt moms av play?
    Videokalibrerer
    AV-tekniker
    Crestronprogrammerer
    AMX Programmerer
    Freelance AV-journalist

    afinner@online.no

  13. #33
    Intermediate Frorrari sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2003
    Poster
    560
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Når jeg har sendt til de tidligere har jeg fått samme svar. Men har ikke testet det enda...

  14. #34
    Newcomer paal_erik sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2003
    Poster
    87
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Har ikke prøvd dette enda.
    Har vært treg med å betale tollen ops: .......

Side 2 av 2 FørsteFørste 1 2

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

  • Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •