Ikke bare bare å være etterpåklok.

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 5 av 5
    Active mr.Fahrenheit sin avatar
    Medlem siden
    Jun 2005
    Poster
    425
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Ikke bare bare å være etterpåklok.

Ville bare poste min frustrasjon her, trenger å dele dette med noen.

Saken er den at jeg og et par til deler en leilighet i et leilighets kompleks. Og siden vi er i vår beste alder, så er det klart det blir endel fester. Noe som har resultert i ganske høy musikk og høylydt hyling. Av alle naboene våre så er det faktisk kun en som er gretten på oss, men han er i tillegg ganske så grinete.

Men....

Her om dagen når jeg gikk opp trappen, så la jeg merke til at naboen drev å lasset inn en hel masse saker inn i leiligheten sin. Etter en nærmere kikk så jeg hva det var.

Fyren har gått til anskaffelse av anlegg. Et par klipsch rf-35 samt en SVÆR subwoffer av merket SVS Jeg er redd!

Så nå i all etterpåklokskap så angrer jeg på all den høye musikken, mens jeg kjenner at det rister i gulvet.

Moralen her må være: Tirrer du naboen lenge nok, så kjøper han større anlegg enn deg!

Active Panasync sin avatar
    Medlem siden
    Jun 2006
    Poster
    337
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Talking

Sitat Opprinnelig postet av mr.Fahrenheit
    Ville bare poste min frustrasjon her, trenger å dele dette med noen.

Saken er den at jeg og et par til deler en leilighet i et leilighets kompleks. Og siden vi er i vår beste alder, så er det klart det blir endel fester. Noe som har resultert i ganske høy musikk og høylydt hyling. Av alle naboene våre så er det faktisk kun en som er gretten på oss, men han er i tillegg ganske så grinete.

Men....

Her om dagen når jeg gikk opp trappen, så la jeg merke til at naboen drev å lasset inn en hel masse saker inn i leiligheten sin. Etter en nærmere kikk så jeg hva det var.

Fyren har gått til anskaffelse av anlegg. Et par klipsch rf-35 samt en SVÆR subwoffer av merket SVS Jeg er redd!

Så nå i all etterpåklokskap så angrer jeg på all den høye musikken, mens jeg kjenner at det rister i gulvet.

Moralen her må være: Tirrer du naboen lenge nok, så kjøper han større anlegg enn deg!

Guru Tiger sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2003
    Poster
    14,452
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Ser ikke problemet. Han må vel kunne spille høyt han også...

EDIT: Er naboen din Panasync?

Intermediate Kjeksen sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2005
    Poster
    760
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Er vel bare en ting som funker her nå...! MOTANGREP!!! Kick he's ass! Kan sikkert bli vanskelig når han sprader rundt i boxern og booster med SVSen, men dette klarer du fint :twisted:

Active mr.Fahrenheit sin avatar
    Medlem siden
    Jun 2005
    Poster
    425
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    hehe. tror mine iq3 skal slite mot dette kjeksen

Og selvfølgelig skal skal naboen kunne spille høyt han og! Alt annet ville være rart. Inlegget var vel mer et forsøk på å fortelle at "what goes around comes around."

Og dessuten kan jo en nabo med lik hobby by på endel positive ting og

Men vi har dempet musikken et par hakk nå, av frykt for motangrep.

Tiger: Aner ikke hvem naboen er, men hadde vært artig hvis han var medlem på forumet. Dette må jeg sjekke ut.

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •