Morsomme hendelser på fest

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 3 av 3
    Intermediate Kjeksen sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2005
    Poster
    760
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Morsomme hendelser på fest

Siden det sikkert er mange som nyter alkohol her, og sikkert ofte i store mengder, så må det jo være mye morsomt som skjer der ute i natterstid? Lurer på om folk opplever noe gøy, eller angrer skikkelig på noe som skjedde under helgefylla? Eller har skjedd i helgefylla en gang.

Angsten kan bli bedre om du deler det med andre:-D

Intermediate Kjeksen sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2005
    Poster
    760
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Igår var jeg full som en elg på epleslang, å måtte av naturlige årsaker på toalettet. Når jeg stod der å gjorde mitt så fikk jeg en meld på min mobil, tok den opp, og merket at den sakte men sikkert glapp ut av hånda og rett oppi dass der jeg stod å pissa! I en ren spontan handling fordi jeg ikke klarer meg så lett uten mobil så kasta jeg hånda nedi og fisket den opp. Da var den glitt koslig å glatt og idet jeg rev den opp så sendte jeg den inn i veggen på andre sida av rommet...! I min fyllefrustrasjon der jeg overhodet ikke husket at telefoner ofte tåler ferskvann begynte jeg å rive av fronten på den for å blåse vekk vannet. For de som har operert en SonyEricsson w800i på denne måten før vet at tastaturet er en "del" som er koblet i mobiltelefonen med noen tynne flate kabler. Nå vet også jeg at om man river istykker de er tastaturet ødelagt!

Så jeg våknet nå med en mobil som funker kjempebra, men som er uten tastatur..så jeg får jo ikke brukt den!!! Og ikke får jeg ut alt som ligger i telefonminnet, for jeg får ikke tastet pin koden. BUMMER!!!!

Intermediate HiFi Plumber sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2006
    Poster
    1,428
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Kjeksen
    Igår var jeg full som en elg på epleslang, å måtte av naturlige årsaker på toalettet. Når jeg stod der å gjorde mitt så fikk jeg en meld på min mobil, tok den opp, og merket at det sakte men sikkert glapp ut av hånda og rett oppi dass der jeg stod å pissa! I en ren spontan handling fordi jeg ikke klarer meg så lett uten mobil så kasta jeg hånda nedi og fisket den opp. Da var den glitt koslig å glatt og idet jeg rev den opp så sendte jeg den inn i veggen på andre sida av rommet...! I min fyllefrustrasjon der jeg overhodet ikke husket at telefoner ofte tåler ferskvann begynte jeg å rive av fronten på den for å blåse vekk vannet. For de som har operert en SonyEricsson w800i på denne måten før vet at tastaturet er en "del" som er koblet i mobiltelefonen med noen tynne flate kabler. Nå vet også jeg at om man river istykker de er tastaturet ødelagt!

Så jeg våknet nå med en mobil som funker kjempebra, men som er uten tastatur..så jeg får jo ikke brukt den!!! Og ikke får jeg ut alt som ligger i telefonminnet, for jeg får ikke tastet pin koden. BUMMER!!!!
    HAHAHA...Du kan få kjøpe en Sony ericsson av meg,tastaturet funker utmerket,men skjermen er ødelagt

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •