hvordan sletter man innlegg?

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 3 av 3
    Intermediate pirium sin avatar
    Medlem siden
    May 2006
    Poster
    1,449
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

hvordan sletter man innlegg?

.

Newcomer
    Medlem siden
    Aug 2006
    Poster
    72
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    det beste er vell å være ærlig. Fortell din nåværende arbeidsgiver om situasjonen, så går det sikkert bra. At du valgte å "skjule" at du var sykemeldt for din nye arbeidsgiver, vell. Det kommer litt ann på. Hvis det aldri var ett tema på intervjuet, så ok. Jeg har sittet på andre siden av bordet flere ganger, og det har skjedd at stillingssøkere har unlatt å fortelle om, feks langtids sykemelding, konflikter i forige arbeidsplass selv om det er stilt spørsmål om helse, forige arbeidsplass osv osv. I samtlige tilfeller har vedkommende ikke fått jobb, selv om vedkommende har vært kvalifisert. Det som er paradokset, er om det hadde det blitt fortalt med en gang. Keine problem, men at det blir oppdaget i ettertid. Sorry sam.
    Så mitt beste råd er å legge alle kortene på bordet. Så går det nok bra.

Intermediate pirium sin avatar
    Medlem siden
    May 2006
    Poster
    1,449
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Kortene er lagt på bordet, og som sant er, sa jeg at jeg ikke hadde tatt det opp pga at jeg blir friskmeldt nå, og ikke har noen men etter ulykka. Hadde jeg hatt en kronisksykdom hadde det vært noe helt annet, iallefall i mitt hode.

Nåværende arbeidsgiver var positiv til å være referanse, og ville gjøre sitt beste for å hjelpe meg ut i jobb igjen.

Den som forhåpentligvis blir min neste arbeidsgiver svarte bare "ja,ok" da jeg ringte og fortalte at jeg har vært sykmeldt fra sommer og til nå, men at jeg blir friskmeldt nå.

Så nå er det bare og vente, og se.

Har uansett lært noe denne gangen også...

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •