Hvordan er det mulig?

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 3 av 3
    Intermediate santa claus sin avatar
    Medlem siden
    Jul 2005
    Poster
    2,225
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Hvordan er det mulig?

Har sett en del filmer der dette skjer, og hvordan de kan gjøre denne tingen gang på gang skjønner eg ikke og d plager meg! (Ikke sånn får ikke sove for det plager meg så mye, men nok til at eg skulle ønske de gjorde det på en annen måte)

Plot:

En person er i et annet rom. Blir ropt på av en annen person som er i et annet rom med et tv på:

"You're gonna wanna see this!!!!!"

"What?????"

Etter en ofte lenger diskusjon kommer personen som blir ropt på, og akkurat når personen kommer inn i det andre rommet begynner en nyhetssak på tv.

Dette er i mange tilfeller en sensasjonssak, og i noen åndssvake tilfeller har eg faktisk sett at tv bildet faktisk var ute, og med en gang personen kom inn i rommet så ble bildet i orden og en sensasjon ble avslørt!!!

Noen som kan forklare meg hvordan de tenker når de lager det på denne måten hver eneste gang?????

Hvordan i heite kan den personen som roper på den andre vite hva det handler om, og ikke minst hva som kommer til å skje på skjermen det neste minuttet?

Hadde den andre personen kommet inn i rommet midt i en reportasje eller what ever is happening for så og fått det forklart hadde d vært noe annet!

Tar de oss for fullstendig idioter??

Var veldig godt å få dette ut!

(Og for de av dere som synest dette var en rar ting å ergre seg over så tenk på følgende: EG GJØR LEKSER OG KJEDE MEG!!!!!)

Intermediate kas sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2006
    Poster
    595
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hehe... Håper du ble et par kilo lettere nå santa claus Hva er det du har sett på nå da...?

Intermediate santa claus sin avatar
    Medlem siden
    Jul 2005
    Poster
    2,225
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Mange ganger har dette skjedd, men sånn nylig blir det vel Jericho og Vanished vil eg tro.....

Eksempler på typiske tilfeller: En president blir tilkalt, må komme og se en ekstraordinær nyhetssending.....

Gikk ned noen kilo, og sluttet samtidig å gjøre lekser og spiller heller Prince og Percia The Two Thrones, så nå har eg det flott!

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •